Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 12:17
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik mocht Jason niet, maar dit vind ik wel zielig voor hem Richard

En ja, Rory&Dean
__________________
I'll find you.
Advertentie
Oud 12-01-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-01-2005 @ 12:55 :
ja, waarvan betaalt Lane het appartementje eigenlijk? Ze heeft toch geen bijbaantje? Ze werkte eerst bij Luke maar dat was maar heel even.
Ze is daar toch weer terug?

En over het haar van Dean: Laten zo! Hij is echt lekker *positieve kreun*
Oud 12-01-2005, 13:11
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ja, ik dacht ook dat ze daar weer werkte.
__________________
I'll find you.
Oud 12-01-2005, 13:12
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
En Dean moet idd wel zn haar een beetje bijknippen. Op zich is het model wel goed.
__________________
I'll find you.
Oud 12-01-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
BCR schreef op 12-01-2005 @ 14:11 :
Ja, ik dacht ook dat ze daar weer werkte.
Jup, klopt, ze werkt weer bij Luke. Luke deed daar helemaal niet moeilijk over
Oud 12-01-2005, 14:19
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-01-2005 @ 14:12 :
Jup, klopt, ze werkt weer bij Luke. Luke deed daar helemaal niet moeilijk over
Dat dacht ik ook inderdaad.
Dean moet zijn haar vooral zo laten!

Echt, echt een kutstreek van Richard, maar ik vind het eigenlijk ook wel vreemd. Eerst was ie super kwaad op Jason's vader (en dat is natuurlijk logisch) en de volgende scène (over hem dan) is ie ineens helemaal van gedachten veranderd. Wel erg zwak van 'm, iets te zwak van 'm als je 't mij vraagt...
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 12-01-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 11-01-2005 @ 21:27 :


En was ik de enige die echt gewoon de spanning zag die tussen Rory en Dean hing?
nee hoor, echt niet... ik zat de hele tijd ZOENE ZOENE ZOENE te roepen maar goed dat ik nog niet op kamers zit zeg hahaaa
Oud 12-01-2005, 14:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vond de aflevering niet zo heel erg boeiend.
Dat met die eieren was wel grappig, maar ook wel heel flauw. Dat Luke zou gaan helpen zag je al aan Luke toen Kirk nog in de diner was.
Dat Dean en Rory weer closer worden was al voorspeld met de vorige aflevering. Wel leuk dat het klopte natuurlijk, maar ook nogal voorspelbaar.
De onthulling dat Digger en Lorelai wat hebben werd heel minimaal uitgewerkt (kon veel beter.. we wachten er nou al zo lang op!) en het einde (wat er natuurlijk wel mee te maken heeft) was wel schokkend, maar er ging een saai stuk aan vooraf (met die sigaren etc.).

Ben ik de enige die niet zo enthousiast is over deze episode?
Hij was wel leuk, maar niet bijzonder als je het mij vraagt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2005, 15:06
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 15:25 :
Ik vond de aflevering niet zo heel erg boeiend.
Dat met die eieren was wel grappig, maar ook wel heel flauw. Dat Luke zou gaan helpen zag je al aan Luke toen Kirk nog in de diner was.
Dat Dean en Rory weer closer worden was al voorspeld met de vorige aflevering. Wel leuk dat het klopte natuurlijk, maar ook nogal voorspelbaar.
De onthulling dat Digger en Lorelai wat hebben werd heel minimaal uitgewerkt (kon veel beter.. we wachten er nou al zo lang op!) en het einde (wat er natuurlijk wel mee te maken heeft) was wel schokkend, maar er ging een saai stuk aan vooraf (met die sigaren etc.).

Ben ik de enige die niet zo enthousiast is over deze episode?
Hij was wel leuk, maar niet bijzonder als je het mij vraagt.
Haha echt precies wat ik wilde gaan zeggen gewoon! Onthulling van relatie tussen Lorelai en Jason was idd erg minimaal. Richard deed er amper moeilijk over en Emily was wel boos, maar dat is tpch met alles wat Lorelai doet. Beetje jammer idd, zeker doordat we zo lang al wachten op dat moment.
En dat van Richard...ik had wel door dat die Floyd niet zomaar kwam eten en die Carol zat ook al de hele tijd door moeilijk te kijken...maar dat Richard zoiets zou doen, nee dat had ik nooit gedacht. Dus vanaf nu heb ik een hekel aan hem
Stiekem hoop ik dat ie eigenlijk een plannetje heeft en Jason helemaal niet dumpt, maar die stiekem in dienst blijft houden, gewoon om hem een loer te draaien. Maar ik vrees t ergste...
Wat ik me dan wel afvraag; hoe zouden ze Jason in t verhaal houden? Echt enkel als 'de vriend van...'? Lijkt me niet, want hij zit wel in t filmpje...
hm vreemd.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 12-01-2005, 15:24
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik denk dat Emily volgende week nog wel uitgebreid op Jason&Lorelai terug komt.
__________________
I'll find you.
Oud 12-01-2005, 15:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
BCR schreef op 12-01-2005 @ 16:24 :
Ik denk dat Emily volgende week nog wel uitgebreid op Jason&Lorelai terug komt.
ik hoop het wel ja. Normaal staat ze zo klaar met d'r oordeel en nu was het alleen maar: je bent met eigen vervoer gekomen he? (oid. ik weet niet de precieze tekst).

Wat ik overigens wel leuk vond: Emily zat een beetje te gniffelen toen Rory en Lorelai aan de tafel in het begin zich afvroegen of die vent zichzelf ook 'two weeks notice' moest geven enzo. Stiekem vindt ze hun humor blijkbaar dus wel leuk .
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2005, 15:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb de helft gemist omdat mn broertje zat te zeiken
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-01-2005, 16:24
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
BCR schreef op 12-01-2005 @ 16:24 :
Ik denk dat Emily volgende week nog wel uitgebreid op Jason&Lorelai terug komt.
ja ik verwacht ook nog wel dat er wat achteraan komt, anders zou t idd niet echt leuk zijn ofzo...

en over richard: ik denk dat ie wel moest, omdat ie zn pensioen als onderpand had gebruikt en hij anders mssn wel failliet ging door die rechtszaak. dan had ie geen geld meer over.... dus hij heeft voor t geld gekozen denk ik
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 12-01-2005, 17:07
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
wow veel gebeurd weer in 2 weken! (hehe werd tijd!)

dean&rory; leuk! hoop ik wel meer van te zien, lijkt me leuk!

echt erg van die vader van Jason; en een naaistreek van die opa

hoe zit het nou met luke en nicole; raar dat ie niet gewoon aanbelde en vroeg hoe het zat voor hetzelfde geldt is 't gwoon haar broer/neef/advocaat/iemand anders en organiseert ze een supriseparty oid (nah zal wel niet, maar toch wil weten hoe het zit!)

en ik vind het ook raar dat er niet meer aandacht besteedt wordt aan Lane, met haar moeder en het op kamers gedoe! dat is idd nog niet "af" en op kamers gaan is nog maar 1 scene over geweest! ik snap soms sowieso de verdeling niet van scenes (bv 2 weken terug, 1 ruzietje van nicole en luke..)
__________________
Drop it!
Oud 12-01-2005, 17:49
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
heavinly schreef op 11-01-2005 @ 22:23 :
Oh, Dean liet Rory wel lekker in dr eentje in 'n afgelegen steegje staan zeg.
Eh, dat steegje was een paar meter van haar auto af en ze kon zelf toch wel teruglopen naar haar auto? En het was Stars Hollow.

Ik vond het eigenlijk niet zo´n heel erg leuke aflevering. Het Richard/Jason-gedoe vond ik niet zo boeiend. Het eierenzoek-gedoe vond ik wel grappig, maar ook wel een beetje flauw. Alhoewel Kirk geweldig blijft natuurlijk. Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Rory en Dean (en Lindsay).
Oud 12-01-2005, 18:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 12-01-2005 @ 17:24 :
en over richard: ik denk dat ie wel moest, omdat ie zn pensioen als onderpand had gebruikt en hij anders mssn wel failliet ging door die rechtszaak. dan had ie geen geld meer over.... dus hij heeft voor t geld gekozen denk ik
Ja maar Jason had niks meer gedaan met die Alex dan gelunched. Z'n vader had dus geen poot om op te staan en blufte maar wat. Dat wist Richard later ook.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2005, 18:08
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 12-01-2005 @ 18:49 :
Eh, dat steegje was een paar meter van haar auto af en ze kon zelf toch wel teruglopen naar haar auto? En het was Stars Hollow.
Ja, dat was ook wel zo, maar ik vond 't 'r raar uitzien.
Oud 12-01-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 12-01-2005 @ 19:08 :
Ja, dat was ook wel zo, maar ik vond 't 'r raar uitzien.
Ze mochten natuurlijk niet samen gezien worden, aangezien Lindsay niet wil dat ze contact hebben. Of zoiets
Oud 12-01-2005, 18:54
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 19:00 :
Ja maar Jason had niks meer gedaan met die Alex dan gelunched. Z'n vader had dus geen poot om op te staan en blufte maar wat. Dat wist Richard later ook.
ja maar t ging dan wel geld kosten en dat had Richard niet. dan zou ie volgens mij failliet gaan, dus geeft ie maar toe aan die vader van Jason...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 12-01-2005, 20:00
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 16:29 :

Wat ik overigens wel leuk vond: Emily zat een beetje te gniffelen toen Rory en Lorelai aan de tafel in het begin zich afvroegen of die vent zichzelf ook 'two weeks notice' moest geven enzo. Stiekem vindt ze hun humor blijkbaar dus wel leuk .
Ja dat zag ik ook

Maar goed blabla naaistreek blabla, Lorelai/Jason beter uitgewerkt enzovoort... Ik wilde gewoon dat Rory en Dean hartstochelijk gingen zoenen in dat steegje!! Of in dr kamer op Yale
Oud 12-01-2005, 20:44
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
hahaha, ja idd

wel cool dat emily begon te gniffelen, niet gezien eigenlijk. maar mssn was t wel gewoon de actrice die dr lach niet meer in kon houden
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 13-01-2005, 09:16
Verwijderd
nee het was echt Emily die moest lachen. Stiekem heeft ze ook wel een beetje die humor, ze maakt ook vaak van die sarcastische humor. Ze is alleen een beetje hypocriet, ze vindt het alleen grappig als het over iets gaat wat zij ook stom vindt
Oud 13-01-2005, 10:30
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Eerst een even dit: Spamsletten!!!
En nu even over de aflevering
Deze aflevering heette Tick, tick, tick...boom!
En de aflevering van volgende week heet Afterboom dus ik denk dat we ervan uit mogen gaan dat er nog wel wat gaat gebeuren tussen Jason/Lorelai/Richard/Emily en de vader van Jason. Could be fun.
Oud 13-01-2005, 10:38
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik heb er alweer zin in.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 13-01-2005, 10:41
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 13-01-2005 @ 11:30 :
Eerst een even dit: Spamsletten!!!


___________________________________________________
Wat een klote einde!!
nu moet ik bekennen dat ik de stukjes met richard nooit echt leuk vind hoor, dat gezeik over zijn werk altijd!!
Ben benieuwd hoe deze aflevering wordt uitgewerkt want die zijn wel heel veel aanloopjes voor leuke confrontaties enzo

xx
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 13-01-2005, 10:59
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 13-01-2005 @ 11:30 :
Eerst een even dit: Spamsletten!!!
En nu even over de aflevering
Deze aflevering heette Tick, tick, tick...boom!
En de aflevering van volgende week heet Afterboom dus ik denk dat we ervan uit mogen gaan dat er nog wel wat gaat gebeuren tussen Jason/Lorelai/Richard/Emily en de vader van Jason. Could be fun.
spamsletten???
tick tick tick....boom he? hmm, dat belooft idd nog wel wat als de volgende epi afterboom heet....
*heeft zin in de volgende epi*
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 13-01-2005, 15:10
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 13-01-2005 @ 10:16 :
nee het was echt Emily die moest lachen. Stiekem heeft ze ook wel een beetje die humor, ze maakt ook vaak van die sarcastische humor. Ze is alleen een beetje hypocriet, ze vindt het alleen grappig als het over iets gaat wat zij ook stom vindt
Dat sarcasme zie je bij emily ook vaak als lorelai en zij ergens ruzie over hebben uit de hoek komen, is wel grappig lijken ze toch nog een beetje op elkaar
Oud 13-01-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
browneyedgirl schreef op 13-01-2005 @ 16:10 :
Dat sarcasme zie je bij emily ook vaak als lorelai en zij ergens ruzie over hebben uit de hoek komen, is wel grappig lijken ze toch nog een beetje op elkaar
Ja, ik bedoelde natuurlijk ook 'ze maakt ook vaak van die sarcastische grappen'

Oud 13-01-2005, 19:40
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
heb ik nou niet goed opgelet ofzo? maar ikweet echt niet dat emily gelachen heeft ofzo...
Oud 13-01-2005, 19:50
Verwijderd
Het is mij ook niet opgevallen hoor
Oud 13-01-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
linnepinkraay schreef op 13-01-2005 @ 20:40 :
heb ik nou niet goed opgelet ofzo? maar ikweet echt niet dat emily gelachen heeft ofzo...
Ze lachte niet echt, ze grijnsde meer, heel even, toen keek ze weer naar haar bord. Maar volgens mij was Rory of Lorelai tegelijkertijd in beeld, dus je moest al niet naar Rory of Lorelai kijken, maar naar Emily om het te zien..
Oud 13-01-2005, 20:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-01-2005 @ 20:57 :
Ze lachte niet echt, ze grijnsde meer, heel even, toen keek ze weer naar haar bord. Maar volgens mij was Rory of Lorelai tegelijkertijd in beeld, dus je moest al niet naar Rory of Lorelai kijken, maar naar Emily om het te zien..
Idd. en daarnaast moest je ook nog heel snel zijn om het te zien. het was aan het begin van de aflevering *zoekt het even op*

Citaat:
RICHARD: Don't get the wrong idea. It's not a big company. It's smaller than ours, but very powerful.

LORELAI: Wait, the company is smaller than yours? Your company is two guys -- you and Jason.

RICHARD: This company is a one-man operation -- Bob Sutton.

LORELAI: So, you're acquiring Bob?

RICHARD: We're acquiring his company, and his company is him.

LORELAI: Did he have to give himself two weeks' notice? [Rory snickers.]

RICHARD: No.

LORELAI: Is there gonna be a sad little going-away party where he brings in his own cake and blows out his candles?
Bij die laatste paar opmerkingen van Lorelai was het.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-01-2005, 20:37
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Jah, mij was t ook opgevallen
__________________
I'll find you.
Oud 13-01-2005, 21:07
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-01-2005 @ 21:12 :
Idd. en daarnaast moest je ook nog heel snel zijn om het te zien. het was aan het begin van de aflevering *zoekt het even op*



Bij die laatste paar opmerkingen van Lorelai was het.
die scene was echt cool haha
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 13-01-2005, 22:04
Verwijderd
Heb maar de helft gezien zat met me slaperige hoofd bij de verkeerde dag.
De herhaling van zondag is zeker weer van een hele andere aflevering?
Ik moet de boel eigenlijk een keer downen en in fatsoenlijke chronologische volgorde kijken, nu kijk ik af en toe doordeweek en af en toe in het weekend
Oud 14-01-2005, 09:31
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
RICHARD: Don't get the wrong idea. It's not a big company. It's smaller than ours, but very powerful.

LORELAI: Wait, the company is smaller than yours? Your company is two guys -- you and Jason.

RICHARD: This company is a one-man operation -- Bob Sutton.

LORELAI: So, you're acquiring Bob?

RICHARD: We're acquiring his company, and his company is him.

LORELAI: Did he have to give himself two weeks' notice? [Rory snickers.]

RICHARD: No.

LORELAI: Is there gonna be a sad little going-away party where he brings in his own cake and blows out his candles?
--------------------------------------------------------------------------------

haha jaaa, ik heb het wel gezien hoor, ze gniffelde echt zo van HAHA ja het is eigenlijk ook vet dom van mijn man
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 14-01-2005, 15:55
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Hm als je dat gegniffel van Emily niet hebt gezien, heb je toch niet heel erg goed op zitten letten hoor, was echt vet duidelijk in beeld. Zat zelfs in een van de voorfilmpjes van de reclame...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 14-01-2005, 16:58
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Taylors haar
Oud 14-01-2005, 19:14
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja lol.. dik van die grapjes op het plein
__________________
Steady as the goes.....
Oud 14-01-2005, 22:13
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
nu ik het gelezen heb, weet ik het ook weer... was er niet helemaal met mn hoofd bij, maar het was inderdaad zo.. en dat haar van taylor is inderdaad heel fout en dat van die eieren was heel lief van luke!
Oud 15-01-2005, 09:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het einde
Oud 15-01-2005, 09:31
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
dat haar van taylor was echt grappig.
lorelai: nee sorry, zeg t nog eens een x? ..... nee sorry ik heb t weer niet gehoord, ik werd afgeleid (of zoiets in die richting)
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 15-01-2005, 22:20
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Sasz schreef op 15-01-2005 @ 10:31 :
dat haar van taylor was echt grappig.
lorelai: nee sorry, zeg t nog eens een x? ..... nee sorry ik heb t weer niet gehoord, ik werd afgeleid (of zoiets in die richting)
Haha ja dat was echt grappig
Ik had meteen na de aflevering al zin in de volgende. Wat een verslaafde ben ik ook zeg
Aankomende keer wordt het echt leuk! Ben echt benieuwd hoe het nou gaat met de lolerai/jason samen en richard/emily tegen lorelai/jason en hun allemaal tegen de pa van jason. ofzo
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 16-01-2005, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 14-01-2005 @ 16:55 :
Hm als je dat gegniffel van Emily niet hebt gezien, heb je toch niet heel erg goed op zitten letten hoor, was echt vet duidelijk in beeld. Zat zelfs in een van de voorfilmpjes van de reclame...
idd

Het was een erg gave aflevering!

Ik vind Dean's haar leuk

Rory en Dean <3 Toen hij ineens aanklopte bij Rory op Yale ging ik helemaal van 'aaaaah!' En ik hoopte dat ze gingen zoenen. En daarna in dat steegje weer. Maar nee
Lindsay is stom

Dat met die eieren was grappig, en wat lief van Luke!!

Over dat hele Jason/Floyd/Richard gebeuren.. hebben Richard en Floyd na dat dreigement van Floyd besloten samen te werken? Of was het een heel vooraf bedacht plan, dat zelfs dat etentje enzo al verzonnen was door die twee? Want dat dacht ik eerst eigenlijk..
Ik vind Jason ook niks, maar dit is wel zielig
En over dat zn naam wel in het filmpje zit: hij speelt al best een lange tijd een rol, en elke week, dus misschien is het daarom.. of hij blijft gewoon

Wat ik me ook altijd afvraag bij dat filmpje: waarom staat als Richard komt altijd 'special appearance bij Edward (?) Herrman', en niet alleen Edward Herrman?
Oud 16-01-2005, 21:13
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
tja, mssn wel een hele goede oude acteur?? bekend van vroeger ofzo?

hij zat ook in richie rich he
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 16-01-2005, 22:07
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Sasz schreef op 16-01-2005 @ 22:13 :
tja, mssn wel een hele goede oude acteur?? bekend van vroeger ofzo?

hij zat ook in richie rich he
Ja hij heeft best veel titels op z'n naam staan... misschien daarom idd.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 16-01-2005, 23:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 16-01-2005 @ 22:13 :
tja, mssn wel een hele goede oude acteur?? bekend van vroeger ofzo?

hij zat ook in richie rich he
ja daar heette hij ook Richard
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-01-2005, 08:38
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Hij is wel heel bekend ja. Bij de extra's van de dvdbox seizoen 1 zeggen ze ook van "We HAD to have Ed Herrman" enzo

En ik heb nu ook seizoen 2 binnen, jeeeeuj!
Oud 17-01-2005, 16:20
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
nou ja, daarom dus special appearance
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 17-01-2005, 16:30
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Sasz schreef op 17-01-2005 @ 17:20 :
nou ja, daarom dus special appearance
aha, ja dat wist ik ook al niet

om nog ff op de nieuwe jongen trug te komen:
Spoiler
het blijft spannend

morgen weer!!!!!!!!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gezocht: vrouwen die schepijs eten
Verwijderd
26 10-03-2009 09:32
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 10:06
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio Gilmore Girls #9
ItsSuuS
500 23-02-2005 21:11
Films, TV & Radio the gilmore girls
Silent Enigma
615 25-09-2004 15:09
Films, TV & Radio [Quiz] Raad de Tunes IV
AJMouse
129 10-07-2004 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.