Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2005, 15:20
Shotje
Shotje is offline
Ik wilde even een nieuwe topic openen over TENNIS..
Jaja..mijn favoriete sport!! En de competitie is ook net weer begonnen...dus het tennisseizoen gaat weer van start..

Hoe gaat het met jullie competitie..en welke competitie spelen jullie..nou laat het me even weten En babbel rustig rond over ALLES dat met tennis te maken heeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2005, 15:35
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Hahaha wat een briljant topic weer. Maar om toch even iets nuttigs te melden: Ik tennis al 11 jaar, geef al twee jaar tennisles, speel al 4 jaar competitie en speel nu heren 5e klasse op zondag en de afgelopen twee keer hebben we (te) makkelijk gewonnen En hoe staat het met jouw tennisleven?
__________________
When you lose something you can't replace
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:15
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik speel geen tennis, tenminste, ik heb geen les, ik doe het soms gewoon voor de lol .
Het is wel m'n favoriete sport om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:16
HybridTheory
HybridTheory is offline
Oh, voor de tennisfans onder ons, (even reclame maken, hoop dat het mag )
www.menstennisforums.com

Een heel groot forum over tennis, met ook eigen spelerforums enzo, wel Engels of Spaans-talig

Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:45
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
nou ik tennis nu 8 jaar, en zijn dit jaar met een compleet nieuw team begonnen
ik mix nu op zondag in de 7e klasse ( sja ik weet... maar goed moeten ons helemaal opwerken )
maar we staan nu wel 1e
en we zijn vorig jaar 2e geworden, maar dat was met een ander team

Spoiler


( mondje dicht verder )

maar goed

vind tennis echt een hele leuke sport
en mijn trainer is de voormalige coach van hem
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 18:10
Eric
Eric is offline
Ik speel ook competitie op zondag. Zevende klasse gemengd op zondag. We staan ook dik eerste, 7-1 en 6-2 gewonnen. Ik kan haast weer niet wachten tot de toernooitjes beginnen, dat vind ik veel leuker dan competitie.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 18:44
Verwijderd
Ik heb 7 jaar getennist.
Speelsterkte 7 enkel 7 dubbel
Ik ben ermee gestopt omdat de plezier er vanaf is gegaan.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 19:19
samoth
samoth is offline
Ik speel dit jaar voor het eerst bij de senioren mee en het gaat zwaar . Alles verloren tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 20:34
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
samoth schreef op 21-04-2005 @ 20:19 :
Ik speel dit jaar voor het eerst bij de senioren mee en het gaat zwaar . Alles verloren tot nu toe.
Ik ook, senioren is kut. Allemaal oudjes die geen techniek hebben, maar ongelooflijk vast zijn. M'n 2 singles tot nu toe verloren, één kansloos van iemand die gewoon beter was, en één van iemand die ik eigenlijk gewoon had moeten inmaken. Ik wijt het maar aan het gravel, en een verkeerde bespanning. M'n dubbel gelukkig wel gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 21:35
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
OMG ik heb gewoon van een 9 verloren de 1e wedstrijd

moesten we op fucking kunstgras ( zonder zand ) waar alles gewoon UBER doorschoot, en speelden we met die allernieuwste uber hard stuitende tretorn ballen

nou je wilt niet weten hoe dramatisch dat voor mijn speelsterkte was

nu was die vent ook wel redelijk goed ( al was hij theoretisch 9 maar speelde als ee 7 )

en zondag moest ik tegen een gast in de 20, die zat 14 jaar op tennis.. speelsterkte 4, toen er 1,5 jaar vanaf
en heeft zich opnieuw aangemeld bij de knltb als 7 speler

nou...
heb wel gewonnen in 3 sets.. maar die gast speelde wel als een dikke 5 speler !! terwijl hij theoretisch gezien 7,8 was

klopt allemaal maar niets van dat nieuwe systeem met die speelsterktes
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 21:56
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 21-04-2005 @ 22:35 :
klopt allemaal maar niets van dat nieuwe systeem met die speelsterktes
Inderdaad. Spelers die een tijd niet hebben gespeeld beginnen allemaal weer op 7 tot 9, zelfs al zijn ze eigenlijk 4. En vaak speel je tegen spelers ide slechter zijn, en als je dan wint heb je er nog niks aan.

Maar ik geloof dat ze vanaf nu of volgend jaar de actuele rating gaan gebruiken ipv de pasjesrating. Dus als iemand zeg 6.768 staat, wordt dat cijfer gebruikt voor het berekenen van het resultaat. Dat maakt het wel iets beter denk ik. Maar nog steeds kut.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 11:34
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja..
dat was bv zondag in mijn nadeel. want ik won van een 7.. is dus nogmaal een rating an 6
maar hij was 7,8 dus krijg ik een 6.8

maar goed

ik kan alleen maar achteruit gaan in deze competitie..
want als ik win van een 8 gebeurd er niets.. maar verlies ik dan is het echt DRAMATISCH voor mijn speelsterkte
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 14:47
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 22-04-2005 @ 12:34 :
ja..
dat was bv zondag in mijn nadeel. want ik won van een 7.. is dus nogmaal een rating an 6
maar hij was 7,8 dus krijg ik een 6.8

maar goed

ik kan alleen maar achteruit gaan in deze competitie..
want als ik win van een 8 gebeurd er niets.. maar verlies ik dan is het echt DRAMATISCH voor mijn speelsterkte
Volgens mij telt het niet als de rating meer dan 1 verschilt, toch?

Je moet het zo zien, als je speelsterkte lager is dan hoe goed je eigenlijk bent, kun je ook meedoen met toernooien waar je eigenlijk te goed voor bent, en dan alles winnen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 15:54
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik moet morgen naar ruurlo.. op french court??

iemand daar al eens op gespeeld?
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 18:47
GodsFamousG
GodsFamousG is offline
Ik was C1 en toen ben ik gestopt.. Maar dat is tegenwoordig 5 toch?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 19:48
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 23-04-2005 @ 16:54 :
ik moet morgen naar ruurlo.. op french court??

iemand daar al eens op gespeeld?
Is dat niet gewoon gravel? Zoals Roland Garros?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:23
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Oh, vandaag weer competitie gespeeld. De eerste single was een hel om naar te kijken (en vast ook om te spelen). De tegenstander haalde het tempo ver omlaag, waardoor onze eerste man helemaal uit z'n spel raakte. Het niveau bleef dus vrij laag. Na 3 uur tennissen heeft onze man eindelijk gewonnen, drie-setter. De overige singles hebben we vrij gemakkelijk gewonnen (ik ook ). De dubbels waren weer spannend. Mijn dubbel, kwamen we iets van 4-1 achter, sleepten er uiteindelijk nog een tiebreak uit, die we wonnen, en daarna haalden we gemakkelijk de tweede set binnen met 6-1. De andere dubbel was ook spannend, de eerste set wonnen we met 6-4, en in de tweede kwamen we voor met 4-2, waarna onze eerste man weer begon te kloten, en het werd een tiebreak, die we uiteindelijk binnen sleepten. Al met al dus met 6-0 gewonnen.

Ohja, in de dubbel stonden ik en m'n partner aan het net, speelt de tegenstander een lob. Wij allebei rennen, ik roep 'ik heb em', m'n partner stopt met rennen, ik zie de bal en denk 'oh, die gaat uit' dus ik ga ook langzamer rennen. Valt die bal dus gewoon binnen de lijnen, dus ik als een gek proberen die bal nog te halen, kan 'm nog net voor het hek weg spelen met een dubbelhandige backhand, waarna ik vol tegen het hek loop (gelukkig van dat groene gaas), mijn bal word vervolgens kort weggelegd, en mijn partner, die nog bij de baseline staat te kijken hoe ik tegen het hek ren, moet naar die bal toe, ik zag het en dacht dat ie die nooit zou halen, hij haalt 'm, en speelt 'm ook nog eens precies tussen de tegenstanders door, die bij het net stonden.

Poeh, lang verhaal
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:32
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 21-04-2005 @ 19:44 :
Ik heb 7 jaar getennist.
Speelsterkte 7 enkel 7 dubbel
Ik ben ermee gestopt omdat de plezier er vanaf is gegaan.
__________________
huh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-04-2005, 21:22
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
heb ook vandaag gespeelt:

enkel: 6-0 6-1 gewonnen
dubbel: 6-0 6-2

en dat tegen een 6 speler nog wel ..

maar goed

morgen het echte werk op french court.. OMG

moeten morgen weer eerst 1,5 rijden voordat we er uberhaupt eens zijn

toch wel het nadeel.. je hele dag gaat er gewoon aan
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 20:00
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
wij hebben met 8-0 gewonnen vandaag

en we moesten nogwel op french court spelen..

maar goed

staan dus nog steeds eerste
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 20:03
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 24-04-2005 @ 21:00 :
wij hebben met 8-0 gewonnen vandaag

en we moesten nogwel op french court spelen..

maar goed

staan dus nog steeds eerste
En wat is dat french court nu voor spul?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 13:52
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja een soort gravel ondergrond waar weer een kunstgrasmat achtig iets op ligt en daarover weer los gravel..

dus lijkt veel op gravel

maar is wel kut om op te spelen.. alles valt of dood neer of stuiderd hoog op
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:56
Eric
Eric is offline
Gister op Smash court gespeeld. Dat is pas sinds dit jaar goedgekeurd door de KNLTB. Dat is kunstgras met heel fijn zand er overheen en wel veel meer zand dan bij gewoon kunstgras. Trouwens wel gewonnen met 5-3 en zelf enkel en dubbel gewonnen en mix helaas verloren. Maar we moesten tegen van die koeien die niet konden tellen. Dat was in de wedstrijden al zo en nu hebben ze in de computer bij de wedstrijden drie standen verkeerd ingevoerd.
Maar goed de punten zijn binnen, want het was tog wel een grote titelkandidaat, net als wij
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 22:47
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Eric schreef op 25-04-2005 @ 21:56 :
Gister op Smash court gespeeld. Dat is pas sinds dit jaar goedgekeurd door de KNLTB. Dat is kunstgras met heel fijn zand er overheen en wel veel meer zand dan bij gewoon kunstgras. Trouwens wel gewonnen met 5-3 en zelf enkel en dubbel gewonnen en mix helaas verloren. Maar we moesten tegen van die koeien die niet konden tellen. Dat was in de wedstrijden al zo en nu hebben ze in de computer bij de wedstrijden drie standen verkeerd ingevoerd.
Maar goed de punten zijn binnen, want het was tog wel een grote titelkandidaat, net als wij
Kunstgras is Ik glij altijd uit op dat spul, helemaal als het zand niet goed verspreid ligt.

Als ze de uitslagen verkeerd invullen krijgen ze een boete. Dat moeten jullie dan natuurlijk wel bij de knltb melden.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 08:43
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
en hoe zit het dan als de tegenstander de stand dus nogsteeds niet heeft ingevult ( tis nu dinsdag )
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 08:54
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 26-04-2005 @ 09:43 :
en hoe zit het dan als de tegenstander de stand dus nogsteeds niet heeft ingevult ( tis nu dinsdag )
Ja, dat hebben wij ook. Stomme tegenstanders. Volgens mij mag dat ook niet zo lang duren. Ik geloof dat al die regeltjes in de competitiemap zitten, zaterdag maar even kijken.

Edit: ik zie net dat onze tegenstander de score al wel heeft ingevuld.

Laatst gewijzigd op 26-04-2005 om 08:58.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:16
Eric
Eric is offline
Volgens mij is het zo dat je als je langer dan een dag doet over die scores invoeren je 25 euro boete moet betalen. Maar tegen verkeerde setstanden kan je nix doen. Alleen als er een verkeerde winnaar is kan je bezwaar aantekenen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:39
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
Fritske1987 schreef op 21-04-2005 @ 16:35 :
Hahaha wat een briljant topic weer. Maar om toch even iets nuttigs te melden: Ik tennis al 11 jaar, geef al twee jaar tennisles, speel al 4 jaar competitie en speel nu heren 5e klasse op zondag en de afgelopen twee keer hebben we (te) makkelijk gewonnen En hoe staat het met jouw tennisleven?
Ik zal ook maar eens reageren in mijn eigen topic , was hem een beetje vergeten...
Ik tennis nu ongeveer 8 jaar denk ik, en speel echt al jaren competitie, nu gemengd 5e klasse op zondag..en we hebben 2x makkelijk gewonnen en 1tje net gewonnen..maar volgende wordt zeer pittig...
En hoe is het bij jou laatste zondag gegaan?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:43
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
GodsFamousG schreef op 23-04-2005 @ 19:47 :
Ik was C1 en toen ben ik gestopt.. Maar dat is tegenwoordig 5 toch?
Jaa klopt idd
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:44
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 25-04-2005 @ 14:52 :
ja een soort gravel ondergrond waar weer een kunstgrasmat achtig iets op ligt en daarover weer los gravel..

dus lijkt veel op gravel

maar is wel kut om op te spelen.. alles valt of dood neer of stuiderd hoog op
Ja die banen zijn echt ongelijkmatig he...er blijven hoopjes liggen..heel irritant spelen vind ik het...Gravel is stukken beter!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:51
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Shotje schreef op 26-04-2005 @ 16:44 :
Ja die banen zijn echt ongelijkmatig he...er blijven hoopjes liggen..heel irritant spelen vind ik het...Gravel is stukken beter!
Hardcourt is imho nog altijd het fijnst. (geverfd beton is m'n favoriet)

Howel het glijden op gravel soms ook wel leuk is, maar meestal gewoon irritant.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:57
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
Sketch schreef op 26-04-2005 @ 16:51 :
Hardcourt is imho nog altijd het fijnst. (geverfd beton is m'n favoriet)

Howel het glijden op gravel soms ook wel leuk is, maar meestal gewoon irritant.

Die baan die jij opnoemt vind ik echt verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:02
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Shotje schreef op 26-04-2005 @ 16:57 :
Die baan die jij opnoemt vind ik echt verschrikkelijk
Baseliner? Service-volley gaat daar heel fijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:10
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
Sketch schreef op 26-04-2005 @ 17:02 :
Baseliner? Service-volley gaat daar heel fijn
Singel speel ik idd vanuit achter maar dubbel meestal wel service-volley en mix ook duss...
Ik kies over het algmeen toch mooi voor gravel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 16:21
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Shotje schreef op 26-04-2005 @ 17:10 :
Singel speel ik idd vanuit achter maar dubbel meestal wel service-volley en mix ook duss...
Ik kies over het algmeen toch mooi voor gravel
Service-volley op gravel is eng. Ik glij vaak weg bij het maken van m'n splitstep, en hetvan richting veranderen bij het oplopen. En ook als ik me moet afzetten om naar een bal toe te sprinten. Eigenlijk glij ik voortdurend weg
Daarom heb ik besloten om dit hele seizoen op gravel vanaf de baseline te spelen, en slechts sporadisch service-volley te spelen, en alleen naar het net te komen makkelijke volleys te slaan.

Bij dubbels hoef je maar de helft van de baan af te dekken aan het net, dat scheelt heel veel.


Ohja, single ben ik 7, dubbel 6
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 13:34
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
Sketch schreef op 26-04-2005 @ 17:21 :
Service-volley op gravel is eng. Ik glij vaak weg bij het maken van m'n splitstep, en hetvan richting veranderen bij het oplopen. En ook als ik me moet afzetten om naar een bal toe te sprinten. Eigenlijk glij ik voortdurend weg
Daarom heb ik besloten om dit hele seizoen op gravel vanaf de baseline te spelen, en slechts sporadisch service-volley te spelen, en alleen naar het net te komen makkelijke volleys te slaan.

Bij dubbels hoef je maar de helft van de baan af te dekken aan het net, dat scheelt heel veel.


Ohja, single ben ik 7, dubbel 6
Bij dubbels hoef je idd maar de helft af te dekken..Maar bij singel ga ik echt niet oplopen --> is niks voor meiden haha
Maar ik vind het wel super leuk om op te lopen en vooral in de mix met een wat hoger tempo....heerlijk

Ohwjaa ik ben singel 5 en dubbel 5..

Speelde jij nou ook competitie?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2005, 14:10
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik tennis altijd op hardcourt, waardoor ik als ik een keer een wedstrijd speel, wat meestal op gravel is, heel vaak uitglijd.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 14:56
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Shotje schreef op 27-04-2005 @ 14:34 :
Bij dubbels hoef je idd maar de helft af te dekken..Maar bij singel ga ik echt niet oplopen --> is niks voor meiden haha
Maar ik vind het wel super leuk om op te lopen en vooral in de mix met een wat hoger tempo....heerlijk

Ohwjaa ik ben singel 5 en dubbel 5..

Speelde jij nou ook competitie?
Jep, dit jaar voor het eerst seniorencompetitie, dat is wel een heel ander spelletje dan de jeugd.

Citaat:
boer schreef op 27-04-2005 @ 15:10 :
ik tennis altijd op hardcourt, waardoor ik als ik een keer een wedstrijd speel, wat meestal op gravel is, heel vaak uitglijd.
Ik ook. Raak je wel aan gewend, niet vol wegsprinten, maar rustig versnellen.

Elegantie boven explosiviteit, of zoiets

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:04
Eric
Eric is offline
Vaag, hier is nergens in de buurt hardcourt. hebben jullie dan hele verenigingen met hardcourt??
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:08
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Eric schreef op 27-04-2005 @ 17:04 :
Vaag, hier is nergens in de buurt hardcourt. hebben jullie dan hele verenigingen met hardcourt??
Ik tennis 's winters altijd op hardcourt. In de zomer speel ik wel gewoon op gravel, maar hardcourt ligt me gewoon beter.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 16:12
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
hier is ook echt geen hardcourt te bekennen
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:02
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Hoera, wij hebben zondag 6-2 gewonnen (gemengd jeugd hoofdklasse op zondag) en hoera ik heb daarvan alledrie mijn wedstrijden gewonnen en minder hoera de twee keren daarvoor hebben we allebei 8-0 verloren (met veel pech: beide keren hadden iets van 4-4 kunnen zijn als we niet ongeveer alles in drie sets hadden verloren).

Ik ben trouwens voor kunstgras; gravel is op zich wel fijn maar erg wennen.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:11
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
CSN schreef op 27-04-2005 @ 19:02 :
Hoera, wij hebben zondag 6-2 gewonnen (gemengd jeugd hoofdklasse op zondag) en hoera ik heb daarvan alledrie mijn wedstrijden gewonnen en minder hoera de twee keren daarvoor hebben we allebei 8-0 verloren (met veel pech: beide keren hadden iets van 4-4 kunnen zijn als we niet ongeveer alles in drie sets hadden verloren).

Ik ben trouwens voor kunstgras; gravel is op zich wel fijn maar erg wennen.
Dat meen je niet. Kunstgras is vaak nog erger dan gravel. Hoopjes zand om op uit te glijden, stukken zonder zand om door je enkel te gaan, ballen die niet opstuiten, en zich helemaal niets aantrekken van top- of backspin...

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 18:20
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Hihi, ik ben gewoon aan kunstgras gewend: speel ik een toernooi op gravel dan vind ik gravel na één of twee wedstrijden ook wel erg fijn. Het maakt me niet heel veel uit, al vind ik French-court wel verschrikkelijk. Dat spul is te glad.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 20:54
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 15:56 :
Jep, dit jaar voor het eerst seniorencompetitie, dat is wel een heel ander spelletje dan de jeugd.
Ja dat ligt eraan ..ik speel al een paar jaar seniorencompetitie maar krijg meestal toch jeugd tegen..of van die mensen tussen de 20-35 ofzo...vind ik wel lekker tennissen... , maar die priksenioren hoef ik echt niet tegen!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 20:57
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Shotje schreef op 27-04-2005 @ 21:54 :
Ja dat ligt eraan ..ik speel al een paar jaar seniorencompetitie maar krijg meestal toch jeugd tegen..of van die mensen tussen de 20-35 ofzo...vind ik wel lekker tennissen... , maar die priksenioren hoef ik echt niet tegen!
Ja precies, prikkers. Ooh, de frustratie! En helemaal omdat je weet dat je ze gewoon van de baan kan vegen als je gewoon ontspannen doorslaat (stom woord, 'doorslaan')
maar nee, dan moet je natuurlijk weer gaan inhouden en je aanpassen. Op zulke momenten heb ik de neiging om te stoppen met tennis. Maar natuurlijk doe ik dat niet

Daarom hou ik ook van beton, daar krijgen ze de kans niet om te prikken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 07:24
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-04-2005 @ 15:56 :


Ik ook. Raak je wel aan gewend, niet vol wegsprinten, maar rustig versnellen.

Elegantie boven explosiviteit, of zoiets
ik ben meer een explosieve tennisser, dat komt ook omdat ik veel voetbal en dus gewend ben om heel snel te starten. Maar ik speel toch alleen recreatie tennis, en geen toernooien of competitie door m'n verplichtingen bij de voetbal, dus ik ga ook de moeite niet nemen om m'n speelstijl te veranderen. Al hoop ik wel dit jaar bij de laatste 4 te komen met de clubkampioenschappen. Maar dat is toch op hardcourt.

Citaat:
Eric schreef op 27-04-2005 @ 17:04 :
Vaag, hier is nergens in de buurt hardcourt. hebben jullie dan hele verenigingen met hardcourt??
ja, wij hebben 6 hardcourtbanen banen en 2 hardcourt met een soort van laagje rubber er over banen. Voor derest is het hier in de buurt ook allemaal gravel.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 13:41
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
ik speelde bij TC. Zuid doetechim, er zaten gaten in het gravel
__________________
niks
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 19:54
Eric
Eric is offline
Citaat:
Jochem12 schreef op 28-04-2005 @ 14:41 :
ik speelde bij TC. Zuid doetechim, er zaten gaten in het gravel
Die goeie ouwe tijd he
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 12:43
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
Jochem12 schreef op 28-04-2005 @ 14:41 :
ik speelde bij TC. Zuid doetechim, er zaten gaten in het gravel
Ja de meeste gravelbanen zijn nog niet helemaal in orde zo vroeg in het seizoen. Bij ons waren de banen vorig jaar ook bagger, dit jaar moet ik zeggen dat ze echt toppie zijn vergeleken met andere verenigingen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.