Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2011, 23:25
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Is dit aan te raden? Want ik hoorde dus dat het het effect vermindert, maar hoe zit het precies?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2011, 00:28
Verwijderd
Wiet in waterpijp is dikke prima.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 06:25
gothboy
Avatar van gothboy
gothboy is offline
smaakt sowiso beter
__________________
XXX
greets
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 06:44
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Maar dan niet zo'n oosters ding gebruiken, maar gewoon eentje die voor wiet gemaakt is
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 06:59
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ook met zo'n oosters ding gaat het wel hoor.
het is wel leuk. je kan alleen al van een klein beetje wiet goed stoned worden. eerst een klein laagje tabak om te zorgen dat je wiet niet door de kop valt. en dan over de wiet weer de rest van de tabak die je erin doet. dus zorgen dat de wiet laag ligt. en dan word je behoorlijk stoned. zowiezo verdamp je met zo'n oosters ding alle wiet in plaats van het te verdampen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:21
Verwijderd
1 uur waterpijp staat gelijk aan 100-200 sigaretten
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:24
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
1 uur waterpijp staat gelijk aan 100-200 sigaretten
oeh nu we het er toch overhebben. laat die onderzoeken maar eens zien dan .

ben er al lang naar opzoek
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:27
Verwijderd
Haha als ik je zeg dat ik het uit de spits haal dan geloof je het vast niet, maar just saying.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:30
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
heb je een link naar het artikel
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:31
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
En ook de Spits geeft dan wel aan uit welk onderzoek ze het hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 08:32
Verwijderd
nee (ben mobile) maar als je waterpijp 1 uur is 100 sigaretten opzoekt, dan zie je het.
Ook op waterpijp.nl
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 09:01
Verwijderd
hier is spits http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...waterpijptabak
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 09:31
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Wiet in waterpijp ik zeg doen!
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 09:31
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik zet er zo mijn twijfels bij. die op de spits geeft totaal geen bron aan om te onderbouwen wat ze zeggen. en het document van de WHO lijkt me ook een beetje dubieus. voor wat ik er van gelzen heb staan er dingen die ook helemaal niet onderbouwd worden met wetenschappelijke cijfers.

en ook voor de kooltjes zijn alternatieven zoals een electrisch element wat je erop kan zetten. en in principe vind er bij de tabak geen verbranding plaats maar verdamping.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
1 uur waterpijp staat gelijk aan 100-200 sigaretten
zo'n waterpijp is compleet anders dan waar het hier om gaat
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 11:50
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Hier is al een topic over, maar hier wordt beter op gereageerd zie ik. Daarom post ik mijn post van dat topic hier nog maar een keer:

Citaat:
Ik raad het je zeker aan. Ik persoonlijk vind wiet door een shisha roken veel prettiger dan gewoon met een joint, maar gezien het nogal een werk is rook ik toch vaker jointjes.

Zo te zien heb je ervaring met het roken van een shisha. In dat geval kan ik je vertellen dat wiet roken in zo'n ding weinig verschild van het normaal waterpijptabak roken. Ik meng meestal wat gegrinde wiet, hoeveelheid afhankelijk van hoe stoned ik wil worden en hoeveel man meeroken, met wat waterpijptabak in een schaaltje en rook dat mengsel. Je kunt ook gewoon wat tabak in je shisha doen en daar wat wiet opgooien, maar de voorgenoemde methode vind ik fijner omdat je dan wat gelijkmatiger stoned wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 12:06
gothboy
Avatar van gothboy
gothboy is offline
Citaat:
Maar dan niet zo'n oosters ding gebruiken, maar gewoon eentje die voor wiet gemaakt is
dat noemen ze ook wel eens een bong
__________________
XXX
greets
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 12:07
gothboy
Avatar van gothboy
gothboy is offline
Citaat:
1 uur waterpijp staat gelijk aan 100-200 sigaretten
maar hoe vaak steek je een waterpijp aan , en hoe vaak rook je een sigaret...
ik steek mijn waterpijp misschien 2x per maand aan
als je 8 sigaretten per dag rookt X 31 = 284 sigaretten!!!!
__________________
XXX
greets
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-12-2011, 12:11
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
maar hoe vaak steek je een waterpijp aan , en hoe vaak rook je een sigaret...
ik steek mijn waterpijp misschien 2x per maand aan
als je 8 sigaretten per dag rookt X 31 = 284 sigaretten!!!!
eigenlijk met 8 sigaretten per dag rook je er in een maand gemiddeld 243,333333....

maar als je dan nagaat als het waar is dat 1 uur waterpijp gelijk is aan iets tussen de 100-200 sigaretten. is het inderdaad slechter voor je. want met sigaretten zit er meer tijd tussen waaren je in principe iets doet met die schadelijke stoffen. terwijl de waterpijp die hoeveelheid stoffen in een uur je lichaam in jaagt.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 19:56
gothboy
Avatar van gothboy
gothboy is offline
ok maar ik heb bv. de waterpijp nog nie eens aangestoken in december en november... iemand die rookt, rookt wel degelijk elke dag...
een waterpijp is nu eenmaal veel lekkerder en veel minder verslavend
__________________
XXX
greets
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 09:24
Verwijderd
Citaat:
zo'n waterpijp is compleet anders dan waar het hier om gaat
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 06:49
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Hij maakt anders een prima punt
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 11:36
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ok maar ik heb bv. de waterpijp nog nie eens aangestoken in december en november... iemand die rookt, rookt wel degelijk elke dag...
een waterpijp is nu eenmaal veel lekkerder en veel minder verslavend
en ik doe het ook niet in me eentje, dus je hijst niet al die rook op natuurlijk, maar heel goed zal het vast niet zijn.... wel lekker ja!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 12:19
imosed
imosed is offline
Wat er zo slecht is aan het roken van een sisha zijn de kooltjes, daar zitten zware metalen in e.d. Vandaar dat ik tegenwoordig een electrisch kooltje gebruik! Veel minder moeite, en stukken beter voor je. Het roken van de sisha tabak is namelijk minder slecht als het roken van sigaretten. Als je even op een pakje peuken kijkt zit er al gouw 5 mg nicotine in, bij sishatabak zit dit ergens rond de 0,2. Ook zit er een stuk minder teer in sishatabak.

Over de wiet in de waterpijp: Ik vind het persoonlijk altijd lichtelijk zonde van de waterpijp, doe het niet vaak. Maar dat komt ook omdat ik vrienden heb die niet blowen, maar wel gezellig sisha mee roken. Joints worden er toch wel gedraaid.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 19:40
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Wat er zo slecht is aan het roken van een sisha zijn de kooltjes, daar zitten zware metalen in e.d. Vandaar dat ik tegenwoordig een electrisch kooltje gebruik! Veel minder moeite, en stukken beter voor je. Het roken van de sisha tabak is namelijk minder slecht als het roken van sigaretten. Als je even op een pakje peuken kijkt zit er al gouw 5 mg nicotine in, bij sishatabak zit dit ergens rond de 0,2. Ook zit er een stuk minder teer in sishatabak.

Over de wiet in de waterpijp: Ik vind het persoonlijk altijd lichtelijk zonde van de waterpijp, doe het niet vaak. Maar dat komt ook omdat ik vrienden heb die niet blowen, maar wel gezellig sisha mee roken. Joints worden er toch wel gedraaid.
En waar heb je dat electrische kooltje dan gehaald? Ik zat daar ook naar te kijken maar kon eigenlijk geen (betrouwbaar uitziende) site vinden waar ik er een kon bestellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2011, 19:42
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
En waar heb je dat electrische kooltje dan gehaald? Ik zat daar ook naar te kijken maar kon eigenlijk geen (betrouwbaar uitziende) site vinden waar ik er een kon bestellen.
http://www.waterpijp-online.nl/koolt...h-kooltje.html

hier heb ik hem vandaan, maar het werkt toch minder goed dan een kooltje. Hij wordt wel warm en het is te roken, maar echt geweldig is het niet. Je hebt ook natuurlijke kolen, die zijn iets beter voor je dan die zelfontsteek kolen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Shisha en wiet
jimmy123
4 23-02-2011 22:20
Drugs & Alcohol Wiet in waterpijp
Dice94
10 14-07-2009 00:07
Drugs & Alcohol Waterpijp, puur wiet
backspace
8 12-06-2006 22:39
Drugs & Alcohol Waterpijp, hoe wiet in te roken?
ExVaal
28 08-08-2005 15:47
Drugs & Alcohol Waterpijp
transfattyacid
18 17-09-2003 20:13
Drugs & Alcohol Hash in waterpijp?¿?
RanCoRjunky
3 13-02-2002 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.