Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2013, 19:56
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Is het mogelijk om lange vloei en een tipboekje ofzo bij de supermarkt of benzine station te kopen?

Oja en hoe duur is dat ongeveer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2013, 20:16
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Volgensmij is het niet mogelijk om lange vloei te halen bij een tankstation. Ik denk dat je gewoon alles bij de shop moet halen.
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 22:42
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Nee dat kan niet. Die dingen worden alleen verkocht in shops. En yeah, daar kom jij nog niet binnen ;P.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 22:44
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Vraag gewoon keer aan iemand of hij.vloei mee wil nemen en je kan ongeveer alles wel als tip.gebruiken
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 05:50
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Nee dat kan niet. Die dingen worden alleen verkocht in shops. En yeah, daar kom jij nog niet binnen ;P.
Nounou ook maar een paar maanden ofzo :$
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 09:16
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
uhm lange vloei en tip is gewoon te halen buiten de coffeshop hoor. hier in de omgeving hebben ze het bij sommige tankstations en anders heeft de lokale tabakswinkel het ook wel,
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 11:26
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Volgensmij is het niet mogelijk om lange vloei te halen bij een tankstation. Ik denk dat je gewoon alles bij de shop moet halen.
Heb een tijd bij een Esso gewerkt, en die had gewoon lange vloei
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 13:26
Verwijderd
Zowel sommige tankstations als sommige supermarkten verkopen het. Het verschilt. Hoop mensen zie ik hier roepen zonder te weten

En meestal is het rond 1/1.50 per stuk.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Zowel sommige tankstations als sommige supermarkten verkopen het. Het verschilt. Hoop mensen zie ik hier roepen zonder te weten

En meestal is het rond 1/1.50 per stuk.
In België is het hetzelfde verhaal.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 15:05
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Hmm ik ga dalijk of korgen effe kijken bij de tankstation hier in de buurt ik laat het wel weten
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 18:06
Verwijderd
Je kan natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen en gewoon naar een tabakszaak gaan. Daar hebben ze ze sowieso.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 18:09
Alesio
Alesio is offline
je kan ook bij mij komen halen,is gratis
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
je kan ook bij mij komen halen,is gratis
http://en.wikipedia.org/wiki/There_a...s_a_free_lunch

Zoals Schrödinger zou zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 20:47
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Je kan natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen en gewoon naar een tabakszaak gaan. Daar hebben ze ze sowieso.
Ja maar daar moet ik een halfuur voor fietsen ofzo haha
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 16:48
hendroit
Avatar van hendroit
hendroit is offline
Lange vloei kun je halen bij de kruidvat en tankstation. Tipjes kun je zelf maken als je tip op is.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 18:37
Verwijderd
Ik zie iedereen wel verkondigen dat je tipjes zelf kan maken (wat inderdaad vrij gemakkelijk kan) maar dat neemt niet weg dat de tipjes die je koopt vele malen makkelijker en beter zijn. Daarnaast kost zo'n tipboekje maximaal 1 euro dus wat dat betreft zou ik het niet overslaan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 18:56
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
je hebt ook bij de primera
longvloei 0.85
Tipboekje 0.35
dus voor 1.20 heb je een setje
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 21:46
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Hier voor de mensen die dachten dat het niet kon bij benzinestation haha oja trouwens die tipjes hoef je alleen af te breken ds dat is wel handig, zitten er iets van 20 staafjes in enzo
En je breekt ze altijd een maat valt me op dus er passen er 6 per staaf in dus 120 tipjes voor 1 euro
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2013, 08:05
Verwijderd
Eh, waarvoor moeten die lange vloeitjes en tipjes voor dienen? Roken of blowen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 12:46
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Eh, waarvoor moeten die lange vloeitjes en tipjes voor dienen? Roken of blowen?
Ja die tipjes zijn eigenlijk niet goed :$ blowen

Edit: denk ik dan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 13:34
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Ligt het nou aan mij of zijn dat filters ipv tipjes? In dat geval zou ik gewoon zelf je tipjes maken en die filters lekker laten liggen
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ligt het nou aan mij of zijn dat filters ipv tipjes? In dat geval zou ik gewoon zelf je tipjes maken en die filters lekker laten liggen
Dat zijn inderdaad filters, vandaar dat ik de vraag stelde.

Die zijn niet echt geschikt om te blowen, een tip is een stukje opgerold stevig papier.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 16:03
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Dat zijn inderdaad filters, vandaar dat ik de vraag stelde.

Die zijn niet echt geschikt om te blowen, een tip is een stukje opgerold stevig papier.
[afbeelding]
Ja maar het probleem is dat ze die daar niet hadden
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 16:10
Verwijderd
Die kun je dus wel redelijk simpel zelf maken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 17:58
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Die kun je dus wel redelijk simpel zelf maken.
Niet van gewoon papier toch? En zowel kan je me uitleggen hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2013, 19:22
Verwijderd
Nee, stevig papier of dun karton. Ik heb in het verleden al tipjes gemaakt van het karton waar je vloei in zit. Als je stevig papier hebt waar je op zou printen, kan zoiets ook, het moet soepel buigzaam zijn zonder te breken. Kleine rechthoekjes van plusminus 1cm bij 3cm knippen en dan oprollen zoals op het plaatje. Al maak ik zelf nog een soort dwarse S in het midden als ik begin te rollen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 19:26
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Nee, stevig papier of dun karton. Ik heb in het verleden al tipjes gemaakt van het karton waar je vloei in zit. Als je stevig papier hebt waar je op zou printen, kan zoiets ook, het moet soepel buigzaam zijn zonder te breken. Kleine rechthoekjes van plusminus 1cm bij 3cm knippen en dan oprollen zoals op het plaatje. Al maak ik zelf nog een soort dwarse S in het midden als ik begin te rollen.
Ja maar om de goede maten enzo te krijgen lijkt me dus moeilijk, en met dat stukje karton van mij vloei lijkt me ook kut want die is ook ooit op om het zo te zeggen en dan heb je geen pakje meer
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 19:45
Verwijderd
Meten? Heb je geen lat/liniaal/geodriehoek/vouwmeter/rolmeter/lintmeter/gevoelvoormaten? Het hoeft niet op de mm te kloppen en de hoeken mogen ook 89 graden zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 20:08
Verwijderd
Die filters kan je direct weggooien als je van plan bent om te blowen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 21:48
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Doe niet moeilijk:
(geen reclame)
http://www.dutch-headshop.com/nl/hea...oei-c-4_8.html
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 21:52
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Ja en dan moet ik mijn ouders uutleggen waarom
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Die filters kan je direct weggooien als je van plan bent om te blowen.
Dit, voor zover ik weet houden cannabinoïdes(/n?) zoals THC erg van filters en blijven ze daar in hangen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 11:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Volgensmij is het niet mogelijk om lange vloei te halen bij een tankstation. Ik denk dat je gewoon alles bij de shop moet halen.
Citaat:
Nee dat kan niet. Die dingen worden alleen verkocht in shops. En yeah, daar kom jij nog niet binnen ;P.
Huh? Wat?
Ik weet verschillende tankstations, supermarkten en videotheken die gewoon lange vloei en tips verkopen. Vaak iets duurder dan in de shop, maar wel gewoon verkrijgbaar.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Dit, voor zover ik weet houden cannabinoïdes(/n?) zoals THC erg van filters en blijven ze daar in hangen.
Dat is mij ook verteld, maar ik wist het niet zeker en ik had geen zin om het op te zoeken, dus ik hield mijn mond erover ^^
En de reden dat me dat is verteld is omdat ik joints schoot (met een sigarettenapparaat) maar ze zeiden het voordat ze me de filter eruit zagen plukken en vervangen door een tipje

Citaat:
Huh? Wat?
Ik weet verschillende tankstations, supermarkten en videotheken die gewoon lange vloei en tips verkopen. Vaak iets duurder dan in de shop, maar wel gewoon verkrijgbaar.
Je loopt achter Dat was al weerlegd
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 22:40
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Wow... Ik zag net normale tipboekjes liggen en dan zeggen ze ineens ja je moet 20 zijn pff in de supermarkt

Edit: ben vandaag naar een benzinestation geweest en heb 2 tipboekjes, nu nogoed leren tips draaien enzo haha

Laatst gewijzigd op 23-03-2013 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2013, 08:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Wow... Ik zag net normale tipboekjes liggen en dan zeggen ze ineens ja je moet 20 zijn pff in de supermarkt
Strookjes knippen van (dik) papier werkt ook


Citaat:
Je loopt achter Dat was al weerlegd
Ik moet inderdaad eens wat vaker een topic doorlezen alvorens te reageren
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2013, 14:22
e2012
e2012 is offline
Citaat:
Wow... Ik zag net normale tipboekjes liggen en dan zeggen ze ineens ja je moet 20 zijn pff in de supermarkt

Edit: ben vandaag naar een benzinestation geweest en heb 2 tipboekjes, nu nogoed leren tips draaien enzo haha
Wat een onzin. Ik zou het bij die supermarkt gewoon nog eens proberen als er iemand anders staat - waarschijnlijk bedacht die medewerker die regel gewoon ter plekke omdat hij/zij je te jong vond.
Waar ik woon heb ik in het winkelcentrum een sigarenwinkel zitten waar ze gewoon lange vloei, tip, blunt wraps etc. zonder problemen verkopen. Setje vloei+tip kost hier geloof ik €2,25.
Ook verkoopt de Shell hier lange vloei (geen tip geloof ik - not sure. Haal meestal bij de sigarenwinkel).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Wow... Ik zag net normale tipboekjes liggen en dan zeggen ze ineens ja je moet 20 zijn pff in de supermarkt

Edit: ben vandaag naar een benzinestation geweest en heb 2 tipboekjes, nu nogoed leren tips draaien enzo haha
Op youtube staan verschrikkelijk veel filmpjes van mensen die uitleggen hoe je moet draaien. Kijk daar een beetje rond. En zoek trouwens op een nederlands filmpje zo mogelijk, aangezien joints door de wereld heen nogal verschillen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 00:41
Verwijderd
lange vloei kun je in een tabakzaak kopen, en sommige tankstations hebben ze ook.. tips denk alleen in de shop
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 00:47
BellePak
BellePak is offline
hier ib limburg kun je het zelfs in de frietzaak kopen, dus natuutlijk ook bij tankstation, un pakje lange vloei van die blauwe kost hier 1 euro
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 13:02
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Citaat:
hier ib limburg kun je het zelfs in de frietzaak kopen, dus natuutlijk ook bij tankstation, un pakje lange vloei van die blauwe kost hier 1 euro
Bij de snackbar? Stelletje stoners daar in het zuiden zeg!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Onder de 18 in de coffeeshop
hanky123
25 03-07-2013 00:16
Drugs & Alcohol Lange vloei uit mijn jas verdwenen en verdenk ouders ervan.
MSiebertz93
6 25-05-2012 19:35
Drugs & Alcohol Joint Draaien
100% Niek
70 26-02-2004 19:39
Lifestyle Large
E=mc2
13 04-02-2004 19:49
Drugs & Alcohol Blow-attributen :o
Iotje
5 26-12-2002 01:46
Drugs & Alcohol Waar Bewaar jij je wiet als....
DizZyRicK
22 17-10-2002 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.