Oud 16-09-2013, 01:18
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
En welke is je favoriet?

TS;

Alcohol, nicotine, wiet, hasj, hasjolie, lachgas, poppers, spacecake, XTC, MDMA, speed, 4-FMP, cocaïne, morfine (medisch).

Favoriet is 'n lastige, twijfel heel erg tussen XTC en 4-FMP. Ik denk op feestjes die ik muzikaal niet interessant vind en thuissituaties XTC omdat ik daar zo vaag en praterig en vrolijk van wordt dat ik toch niet echt zin heb om los te gaan, en op feestjes met een goede line-up die muzikaal heel interessant zijn voor mij 4-FMP door het vrolijke met onwijs veel energie en zin om los te gaan (en dit ook nonstop kunnen). Als ik kijk naar de dip zeg ik toch 200% zeker 4-FPM, totaal geen kater/crash bij uitwerken o.i.d., alleen het niet kunnen slapen is vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2013, 09:38
Verwijderd
Eigenlijk enkel 'natuurlijke' en voorgeschreven varianten.
Alcohol, wiet, hasj, salvia, kattenkruid, alsem, ephedra, paddo's, cafeïne, nicotine, morfine, codeïne, efedrine, andere medicijnen.

Ik heb zelf alsem en Klimmende Blauwe Winde (Morning Glory) gekweekt, maar van de laatste heb ik nooit de zaadjes zelf durven nemen
Ooit hevig getript (als een paddotrip) op een combinatie van medicatie, pijnstillers, alcohol en wiet. Maar de precieze combinatie/omstandigheden heb ik achteraf nooit meer kunnen vinden.

Favoriete combinatie was ephedra, alcohol en wiet, maar het is een beetje lastig geworden om daar nog aan te komen. Efedrine doet het hem niet. Alcohol en salvia zijn ook fijn samen.
Alcohol is een beetje favoriet, vanwege de eenvoud en lage prijs en dat er zoveel verschillende soorten zijn. Maar ephedra vond ik en salvia vind ik misschien het allerfijnst, als het niet zo duur was voor de hoeveelheden waarin ik het gebruik als ik het in huis heb.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 09:39
Verwijderd
Oh, morfine heb ik niet als recreatief middel gebruikt overigens, maar dat heb ik wel ervaren. Deed wat mij betreft niet veel.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 16:03
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Oh, morfine heb ik niet als recreatief middel gebruikt overigens, maar dat heb ik wel ervaren. Deed wat mij betreft niet veel.
Ik vond het fucking epic Voor m'n operatie vorig jaar kreeg ik ook twee pilletjes waar je echt fucking sloom en lam van werd, die dingen waren ook wel epic, leek net alsof alles een levende droom was xD
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 22:13
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Alcohol, nicotine, wiet, dormicum (medisch)

dormicum was sick trouwens.
Favo alcohol of nicotine, fuck wiet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het fucking epic Voor m'n operatie vorig jaar kreeg ik ook twee pilletjes waar je echt fucking sloom en lam van werd, die dingen waren ook wel epic, leek net alsof alles een levende droom was xD
Ik denk dat ik teveel ellende had om er echt mee bezig te zijn, niet echt pijn, toen nog niet, wel hielp het om me in slaap te krijgen na een paar keer op die knop te rammen

Later, ergens anders, kreeg ik op de intensieve wel elke avond iets om in slaap te kunnen vallen, dat spoten ze rechtstreeks in mijn infuus. Dat was binnen 5 minuten wieeeehhhhh. Ik heb op een keer na de spuit nog iets duidelijk willen maken aan een verpleger, maar ik had mijn masker al op, dus ik probeerde het met de letterkaart. Ik kon niet meer spellen of recht wijzen en die verpleger staarde me echt aan van 'ja eh ik snap er echt helemaal niks van'. En toen moest ik lachen, wuifde ik het weg en viel als een blok in slaap
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 23:04
Verwijderd
Alleen alcohol eigenlijk, tenzij je cafeïne ook meetelt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2013, 01:05
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
dus ik probeerde het met de letterkaart. Ik kon niet meer spellen of recht wijzen en die verpleger staarde me echt aan van 'ja eh ik snap er echt helemaal niks van'. En toen moest ik lachen, wuifde ik het weg en viel als een blok in slaap


Ik heb na mijn operatie van vorig jaar ook een aantal uur op de intensive care gelegen (veel bloedverlies, allemaal m'n maag ingelopen). Toen ik mijn ogen weer voor het eerst open deed en de zuster vroeg hoe ik me voelde: "Fucking chill." En ik sliep weer verder
Met citaat reageren
Oud 18-09-2013, 22:15
Zamorak
Zamorak is offline
Alcohol, nicotine, wiet, hasj, lachgas, XTC, MDMA, speed, cocaïne,
Leukst XTC, en als 2e Speed. MDMA is natuurlijk eigenlijk hetzelfde als XTC, maar MDMA komt rustig op en XTC knalt erin, wat ik prettiger vindt
To do: 2cb, 4fa, 6/5apb, Ketamine, LSD. En wie weet wat er allemaal op mijn pad komt hah.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 09:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Toen ik mijn ogen weer voor het eerst open deed en de zuster vroeg hoe ik me voelde: "Fucking chill." En ik sliep weer verder
Haha dit heb ik idd ook gehad met (medische) morfine, toen voelde ik me heel chill, na een dag of 2 werd ik er ziek misselijk van dus ben ik er maar mee gestopt.

Naast alcohol is morfine dan ook de enige drug die ik gebruikt heb, en alcohol is so far prima (:
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 11:33
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Gedaan:
Alcohol,Wiet,Paddo’s,Nicotine,Hasj

To do:
Xtc,Pep,2cb,Cocaine,

Laatst gewijzigd op 21-09-2013 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2013, 13:40
Verwijderd
Nog alleen alcohol en thc. En ik rook, maar om nicotine nu echt als drug te bestempelen..

Thc is wel het leukst om te doen trouwens.

Wil nog dolgraag mdma/xtc en truffels doen, maar daar blijft het dan ook weer bij.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 21:36
Verwijderd
alcohol, wiet, hasj, valium

to do:

alle psychedelics.. paddo's enzo.
vind wiet tot nu toe de fijnste
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 01:53
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Oja, meteen maar even to do dan: ketamine, 6-ABP, truffels, methylone, 2-CB.

En was mephedrone vergeten te vermelden bij de done list.

Don'ts zijn absoluut GHB en heroïne.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 17:13
Zamorak
Zamorak is offline
GHB durf ik met een ervaren betrouwbaar persoon die goed kan doseren wel aan.
Heroïne is voor mij ook no way.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 13:46
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Crystal meth zou ik nog wel proberen trouwens, maar dan pas over een heel aantal jaar
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 19:46
Zamorak
Zamorak is offline
Oh nee daar blijf ik ook echt van af... Raad ik jou ook aan, kijk hoe fucked up je daarvan kan worden gek.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 22:30
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Mwah, ik ken mensen die het geprobeerd hebben en zeggen dat het zeker vet is om eens te proberen. Ik ken mezelf goed genoeg, ben niet zo verslavingsgevoelig en heel voorzichtig qua nieuwe drugs proberen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2013, 01:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Alleen alcohol, wiet, hasj, truffels en LSD. Ik heb geen favoriet en die laatste twee waren vooral leuk door de omgeving.

Verder zou ik nog wel eens XTC of MDMA willen proberen, maar dat heeft geen haast.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2013, 10:22
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Cafeïne....telt die?
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 18:17
LockedForever
Avatar van LockedForever
LockedForever is offline
Alleen hasj en wiet.. En daar heb ik al een half jaar niet meer met mn fikken aan gezeten *schouderklopje*
In dat opzicht ben ik nog best een hele brave hippie.

(offtopic) Waarom denkt iedereen dat dreadheads sowieso blowen, of uberhaupt drugs gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
(offtopic) Waarom denkt iedereen dat dreadheads sowieso blowen, of uberhaupt drugs gebruiken?
Vooroordelen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 19:45
LockedForever
Avatar van LockedForever
LockedForever is offline
Citaat:
Vooroordelen.
Ja, dat snap ik. Maar het moet toch ergens vandaan komen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik. Maar het moet toch ergens vandaan komen?
Tja, er zijn nu eenmaal stereotypes. Jamaicanen met dreads die blowen, de hoeveel krakers die dreads hebben en drugs gebruiken, bepaalde types die naar bepaalde feestjes gaan... Vaak zijn het diegenen die negatief opvallen die een beeld neerzetten voor de rest en mensen zijn makkelijk te beïnvloeden. En als ik moet gaan denken, ken ik geen mensen met dreads die niet blowen Maar dat maakt niet dat ik er maar van uit ga dat dreads=drugs ^^
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 21:46
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Ik wil nog meer drugs proberen: Xtc,Lsd,pep, maar dat gaat volgens mij verkeerd met me roacctuane kuur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2013, 22:24
Verwijderd
Begin je weer? Als je nu al denkt dat het mis gaat begin er niet aan, dan gaat het misschien mis omdat je dat denkt. En verder: vraag het aan je dokter, dat is nou de zoveelste keer zeg.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nog meer drugs proberen: Xtc,Lsd,pep, maar dat gaat volgens mij verkeerd met me roacctuane kuur?
Maak nou inderdaad maar een afspraak bij de HA. Ik denk niet dat iemand je nu wel antwoord kan geven.

Of doe het gewoon lekker joh, een mensenleven is niet zoveel waard.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik. Maar het moet toch ergens vandaan komen?
Correlatie
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 15:57
sanderrs
sanderrs is offline
Ik heb weleens xtc,mdma,lsd,ghb,cocaine,speed,paddo's en wiet geprobeerd..geen speciale voorkeur! Heeft allemaal wel wat maar ben blij dat ik clean ben nu.. bezint voor je begint zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 22:38
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Of gebruik met verstand
Wat is er nou eigenlijk zo speciaal aan GHB, als ik vragen mag? Als ik verhalen hoor klinkt het gewoon als dronken maar dan ietsje anders?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 20:10
pj eilander
pj eilander is offline
Ik heb hasj, wiet, cocaïne, xtc, mdma-kristallen, truffels, 2c-b, xanax, alcohol, cafeïne (in pil-vorm), lachgas en herbal xtc gebruikt.

Ik vind herbal xtc heel kut (of iig de verschillende vormen die ik in de loop der jaren heb geprobeerd), lachgas totaal niet interessant en ik vind downers zoals xanax niet boeiend. Leukst vind ik mdma en mijn ervaring is dat kristallen net iets lekkerder vallen dan xtc-pillen. Truffels vind ik ook erg leuk. Boven aan mijn verlanglijstje staat 4fmp en ik ben ook wel benieuwd naar andere designer drugs. Gelukkig is het niet moeilijk om daar aan te komen, omdat het redelijk vrij te verkrijgen is. Ik ben ook wel benieuwd naar ketamine, maar ik weet niet of dissociatieven wat voor mij zijn. Ik associeer dat best wel met downers namelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 20:18
pj eilander
pj eilander is offline
Oh ik vergeet helemaal te zeggen dat ik cocaïne al helemaal geen flikker aan vind. Veel te duur en ik voel me er helemaal niet lekker van, dat doe ik niet meer. En blowen vind ik ook niet leuk, dus dat doe ik ook niet meer, zelfde geldt voor spacecake. Allemaal niet mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 15:09
Zamorak
Zamorak is offline
Ik mag keta aan mijn lijstje toevoegen, maar omdat ik bang was dat ik teveel pakte, heb ik ini mini sleutelpuntje gepakt, voelde niet echt heel veel, uurtje later iets meer gepakt, toen voelde ik me wel chill en relaxd, bietje losjes, maar kan ook placebo zijn, want echt zoveel voelde ik nou ook weer niet. Nu ga ik binnekort in thuissituatie nog wat meer proberen, heb jammergenoeg geen weegschaal dus moet erg voorzichtig doen. Ook ga ik binnekort 2CB proberen, en 4FA heb ik ook besteld maar nog geen vaste dag voor wanneer ik dat ga gebruiken, ivm pauze's kan dat nog tijdje duren.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 17:37
pj eilander
pj eilander is offline
weegschaaltjes zijn niet zo duur en wel erg handig om te hebben, zeker als het nauw luistert. op de websites van smartshops zijn deze bijvoorbeeld te bestellen.

http://azarius.nl/headshop/scales/sc...an-100-x-001g/ (22,50€)

http://azarius.nl/headshop/scales/sc...-100-spectrum/ (19,50€)

http://www.wapwinkel.com/myco-zakwee...l-100x001.html
http://www.wapwinkel.com/weegschaal-...nce-elite.html (17,99€)

Deze zijn allemaal tot 0,01gram nauwkeurig, een must wanneer je poedertjes afweegt.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 18:17
Zamorak
Zamorak is offline
Klopt, moet er sws nog eentje kopen, en online bestellen gaat niet echt, ivm ouders.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 21:12
steve01
steve01 is offline
Tja als je het mee telt als drugs alleen sigaretten en alcohol.
Ik zal ook nooit iets anders gaan gebruiken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-10-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Tja als je het mee telt als drugs alleen sigaretten en alcohol.
Ik zal ook nooit iets anders gaan gebruiken.
Dat zei ik ook... ooit. Wacht maar tot je de kans krijgt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 16:32
unitatorinnetje
unitatorinnetje is offline
Heyy
Ik heb wiet en hasj n xtc gebruikt
In me zwarte verleden
Ik zat toen in een zware tijd
Nu ben ik al drie maanden clean
Drugs en alcohol daar word je niet beter van !!
Zoek hulp dan komt alles goed
Xxx christina
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 19:00
rawbananas
rawbananas is offline
Citaat:
Nog alleen alcohol en thc. En ik rook, maar om nicotine nu echt als drug te bestempelen..

Thc is wel het leukst om te doen trouwens.

Wil nog dolgraag mdma/xtc en truffels doen, maar daar blijft het dan ook weer bij.
wat is nicotine dan..
__________________
Die Plato was zo gek nog niet!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
wat is nicotine dan..
Tuurlijk is nicotine een drug, maar ik zie het niet als een drug.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 22:43
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Spoiler


#YOLO
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 13:45
Verwijderd
Is lachgas een drug?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2013, 18:41
Verwijderd
Heb je het recreatief gebruikt? Dan ja.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 14:45
Verwijderd
Oh wist ik niet dan heb ik twee soorten drugs gebruikt #badass
Met citaat reageren
Oud 01-01-2014, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Nog alleen alcohol en thc. En ik rook, maar om nicotine nu echt als drug te bestempelen..

Thc is wel het leukst om te doen trouwens.

Wil nog dolgraag mdma/xtc doen, maar daar blijft het dan ook weer bij.
Truffels kan nu bij het lijstje, pittig zieke trip gehad ook.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 00:51
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Report?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 18:30
Zamorak
Zamorak is offline
Lachgas, 4FMP en Coke kan ook aan mijn lijstje worden toegevoegd

Ik zie dat ik lachgas en coke er trouwens al bij had staan.
Lachgas heb ik een keer vaker gedaan maar voelde er niet veel van.
Deed het waarschijnlijk niet goed, maar nu echt goed genoten van dat spul.
Coke heb ik met mijn zatte kop ooit in Spanje gekocht, heb hem eerst laten snuiven, daarna zelf ook gedaan. Maar ik betwijfel of dat coke was haha, voelde niks. Was ook een stomme actie.
Nu heb ik met nieuwjaar daadwerkelijk coke gehad, en is echte een chille drugs
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 00:13
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Maar ik betwijfel of dat coke was haha, voelde niks.
Kan goed hoor, heb nu twee maal coke gebruikt en de eerste keer voelde ik er ook niks van op kneiterdikke koppijn na, terwijl de rest het wel voelde (was dezelfde sos).
Tweede keer was het wel leuk, maar niet meer dan dat, en ga het ook echt niet meer doen want het is gewoon veel en veel te duur terwijl er veel leuke stofjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2014, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Report?
Spoiler

Laatst gewijzigd op 04-01-2014 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2014, 03:00
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Klinkt als een leuke (op dat KO gaan na), best heftige trip!
Heb het ook al heeeeeel lang op de planning staan maar nog steeds niet van gekomen, heb je nog tips?
Wat raar trouwens, dat die maat van je jullie er ineens uit schopt :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Is wiet verslavend?
anne-maria
65 04-04-2011 20:06
Games Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig!
HKU_Smee
26 13-04-2010 11:46
De Kantine vragentopic
Verwijderd
13 12-07-2009 23:47
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.