Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 15:50
jojoba!
jojoba! is offline
Wat vinden jullie ervan dat iemand BI, homo, of lesbo is ??

Ik wil gewoon ff checken of mensen het tegenwoordig het meer de normaalste zaak van de wereld beginnen te vinden.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:58
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Wat zou er niet normaal aan moeten zijn dan? Ik bedoel: je valt dan misschien op hetzelfde geslacht, of op beide, maar dat gebeurt je toch gewoon. Hetero's zijn toch ook niet 'anders' of abnormaal.
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:01
Desp
Desp is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Wat zou er niet normaal aan moeten zijn dan? Ik bedoel: je valt dan misschien op hetzelfde geslacht, of op beide, maar dat gebeurt je toch gewoon. Hetero's zijn toch ook niet 'anders' of abnormaal.
*eens*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:01
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Mij maakt het echt niet uit wat je bent. Als je je er zelf prettig bij voelt, so what?
Waar ik me hier, op het forum, wel aan erger is dat bijna elk meisje opeens verkondigt dat ze op andere meisjes vallen en bi zijn. Het lijkt wel een soort van nieuwe trend ofzo.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:33
Desp
Desp is offline
Het is trouwens zo dat veel meisjes zich altijd een beetje aangetrokken voelen door andere meisjes.. Als je aan een meisje vraagt of zij een bepaald meisje mooi vindt, zal ze eerlijk antwoorden, een jongen doet dat minder snel...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Mij maakt het echt niet uit wat je bent. Als je je er zelf prettig bij voelt, so what?
Waar ik me hier, op het forum, wel aan erger is dat bijna elk meisje opeens verkondigt dat ze op andere meisjes vallen en bi zijn. Het lijkt wel een soort van nieuwe trend ofzo.
Mh, ik denk eerder dat veel lui hebben van 'wil ik ook wel proberen!' (ik wel igg, maar ik ben toch hetero )

Ontopic: Ik vind alles best Hetero, homo, lesbi, bi, als je maar gelukkig bent...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:48
Screenager
Screenager is offline
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld ja.. voor zover ik weet de rest van mn omgeving ook
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Je moet jezelf niet anders voordoen dan dat je bent.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:04
L-ke
Avatar van L-ke
L-ke is offline
Moet allemaal kunnen volgens mij. Heb er totaal geen problemen mee eigenlijk, waarom zou ik?
__________________
Don't fall for someone who won't be there to catch you
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:05
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
Signy schreef:
Mij maakt het echt niet uit wat je bent. Als je je er zelf prettig bij voelt, so what?
Waar ik me hier, op het forum, wel aan erger is dat bijna elk meisje opeens verkondigt dat ze op andere meisjes vallen en bi zijn. Het lijkt wel een soort van nieuwe trend ofzo.
Nou daar hoef je je toch niet aan te ergeren, er zijn gewoon ineens meisjes die denken: "He ja, dat heb ik nou ook"

Ze komen er voor uit als anderen dat ook doen.

Ze zeggen wel eens, als er 1 schaap over de dam gaat dan..... Etc etc :-)

Snappie ?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:29
a new noise
a new noise is offline
ik vind het belachelijk
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
jojoba! schreef:
Wat vinden jullie ervan dat iemand BI, homo, of lesbo is ??
Wat the fuck heb ik ervan te vinden dat iemand homo,bi of wat dan ook is? Daar heeft niemand iets over te vinden, het is gewoon zo. En als het mensen niet bevalt, moeten ze maar geen vrienden worden met ze. Ik ben zelf bi, en heb er nooit problemen mee gehad. Als iemand dat wel heeft; jammer dan. Iedereen is wie hij/zij is.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:40
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Ken er een paar, niets mis mee. Alleen jammer dat hun omgeving het soms niet mogelijk maakt er eerlijk over te zijn. Somswordt het door je omgeving onmogelijk gemaakt erover te praten, soms zelfs zo erg dat je je ervoor gaat schamen. Vind ik een beetje zwak van dat soort omgevingen.
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:53
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
niks mis met die mensen alleen kijk ik toch nog wel op als ik 2 jongens de bosjes uit zie komen snachts om 3 uur vlakbij het rozenperkje (insiders only)...
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:54
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik heb echt totaal geen problemen met een volgens sommige mensen 'afwijkende' seksualiteit...

Ik vind het zelfs jammer dat ik niemand ken in m'n naaste omgeving die er ook echt voor uit komt. Volgens mij is dat bij mij in de buurt/ op school wel aardig moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:21
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Wat zou er niet normaal aan moeten zijn dan? Ik bedoel: je valt dan misschien op hetzelfde geslacht, of op beide, maar dat gebeurt je toch gewoon. Hetero's zijn toch ook niet 'anders' of abnormaal.
Ik ben het er niet echt mee eens dat het normaal is. De maatschappij heeft het langzaamaan geaccepteerd maar ook nog niet helemaal. Bedoel druist tegen alle natuurwetten in.
Zelf heb ik er absoluut geen problemen mee. Een vriend van me is bi en ontzettend gelukkig met een man. Ik was de eerste waar hij aan vertelde dat hij dacht bi of homo te zijn. Nu is hij ervoor uitgekomen en heel erg gelukkig. Ben juist heel blij voor hem. je ziet gewoon aan hem dat hij dat nodig had.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:57
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
ik vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. je valt op wie je valt. ik geef eerlijk toe dat ik ook soms ff raar opkijk als ik twee jongens hand in hand zie lopen, maar meisjes doen dit ook, toch?! waar ik het zelf moeilijk mee heb, is er voor uitkomen... 'k bedoel, hoe weet je het nou zeker wat/wie je bent?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:58
flowergirl
flowergirl is offline
Ik zat vanmiddag in de trein, beginnen er twee meisjes naast em opeens te zoenen. Nou, die gozer tegenover me had het niet meer, hij kwam niet meer bij van t lachen (en heeft de hele reis er naar zitten gluren). Hij vatte het wel oke op, maar accepteren noem ik het niet, dat vind ik pas zodra er twee meiden met elkaar staan te zoenen en er wordt niet anders op gereageerd dan bij een meisje en een jongen. Maar ik denk dat dat niet lang meer gaat duren.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:06
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat the fuck heb ik ervan te vinden dat iemand homo,bi of wat dan ook is? Daar heeft niemand iets over te vinden, het is gewoon zo. En als het mensen niet bevalt, moeten ze maar geen vrienden worden met ze. Ik ben zelf bi, en heb er nooit problemen mee gehad. Als iemand dat wel heeft; jammer dan. Iedereen is wie hij/zij is.
iedereen heeft altijd wel een mening over iets, zou niet oke zijn als iedereen maar alles van mekaar zou nemen.
verder is ook niet iedereen hetzelfde(maar goed ook ) en inderdaad als mensen het niet bevalt moeten ze er maar niet naar kijken. of je accepteert iemand zoals ie is, bi of geen bi en anders laat em dan met rust.
__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:45
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Ik ben het er niet echt mee eens dat het normaal is. De maatschappij heeft het langzaamaan geaccepteerd maar ook nog niet helemaal. Bedoel druist tegen alle natuurwetten in.
Als je bedoelt dat het niet natuurlijk zou zijn kan ik je er in dat verband op wijzen dat homosexueel gedrag door biologen ook bij andere diersoorten dan de mens is waargenomen, en aangezien alle dieren (dus wij ook) deel uitmaken van de natuur zou dat volgens jouw opvatting betekenen dat wij en zij iets tegen de natuur doen terwijl we er zelf deel van uit maken, wat mij een tegenspraak lijkt.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:53
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
'Normale' homo's zal me niet boeien. Ik vind alleen die homo's op die 'parades' maar een stel nichterige verwijfde aanstellers. Staan ze daar met roze jurken en rubberen kousen handkusjes te geven naar het publiek. Dat je homo bent zal me een rotzorg zijn, maar dan hoef je nog niet zo als een idioot te gaan gedragen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:01
Verwijderd
'k ben seksueel bi
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:39
m€isje
Avatar van m€isje
m€isje is offline
egt helemaal normaal

bij ons op school als iemand zeg maar ervoor uitkomt reageert iedereen vet koel

de jongens die altyd btje gek doen zijn dan zo van

"He?wat cooooool? maar zoen je dan ook met.......?ow wat leuk!!"


mnaja iig kvin het normaal en zo vinde de meeste bij ons op school het
__________________
kus
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:47
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
'k ben seksueel bi
Daar gaat het topic niet over.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:05
Verwijderd
ik vind homo's en lebi's vaak gezelliger dan hetro mensen, homo's en lebi's hebben t kunnnen accepteren en denken vaak breder dan hetro mensen en dat mag ik wel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:06
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
hier in onze stad regeren ze ook vet cool toch kwa jongeren! Toen ik het gezegd had tegen mijn vrienden moet ik eerlijk toegeven dat ik schrik had om ze te verliezen! Maar ze zeiden allemaal ow ik vind dat zeer cool dat je daar voor uitkomt ruben en andere zeiden ik dacht het wel ik had het al door! je hebt hier een daar nog een eikel die me uitmaakt maar so what Its my life not theres Alleen mijn boma gaat schrikken maja dat heb je met die prehistorische mensen he wat mijn ouders vinden? no idea maar ik zal het rap weten maar ik denk wel goed want min ouders zijn toch nogal "hip"
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:17
Verwijderd
Niks mee mis, toch?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:43
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Signy schreef:
Mij maakt het echt niet uit wat je bent. Als je je er zelf prettig bij voelt, so what?
Waar ik me hier, op het forum, wel aan erger is dat bijna elk meisje opeens verkondigt dat ze op andere meisjes vallen en bi zijn. Het lijkt wel een soort van nieuwe trend ofzo.
*eens* , ken meisjes die ene dag bi zijn en andere dag hetero
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:35
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


*eens* , ken meisjes die ene dag bi zijn en andere dag hetero
Ja, ho ff...

De ene dag zijn ze verliefd op die stoere jongen, de andere dag raken ze opgewonden van d'r igen vriendinnen om maar een voorbeeld te noemen. Dan ben je dus al BI, lijkt mij.

DAn ben je niet de ene dag Hetero en andere dag BI.

Toch ??
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 03:28
Verwijderd
bah bah das echt goor om aan te denken
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 05:23
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Daar gaat het topic niet over.
iets verder denken mag ook wel. dus als 'k dat zeg snape de meeste wel dat ik het dus gewoon normaal vind..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 08:27
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
k ben zelf bi en een familielid is homo...ben eraan gewend
en als iemand het niet okay vind,wat kan ie eraan doen...zijn probleem!
__________________
Ik ben een op een paaldans-paal, paaldansende paaldanser
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 09:56
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Mag iedereen helemaal voor zichzelf beslissen, totaal geen probleem mee...
Waar ik wel een probleem mee heb zijn mensen die bi zijn omdat dat dan toevallig stoer overkomt en past bij hun hele totaalbeeld (ik ben gothic/alto dus ik ben bi)..
Ik hoorde laatst van een vriendin die met een oud klasgenootje had staan praten dat die had gezegd van: ik ben 'tegenwoordig' bi...aaaaaaaaaarrrrrrrgggggggggggggggggghhhhhhh..
Daar heb ik dus wel een hekel aan..
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:07
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Ik heb er geen probleem mee, iedereen zijn eigen geaardheid en als die persoon zich daar goed bij voelt, is het zijn zaak.
Waar ik wel tegen ben is huwelijk van homo's en lesbi's en het adopteren van kinderen. Dat is te ver gaande vind ik. Ook het overdreven willen veranderen van man in vrouw.
Het idee op zich van twee vrouwen die het doen lijkt me meer normaal dan twee mannen.
Citaat:
helenaatjuh schreef:
k ben zelf bi
Kan je ook verliefd worden op een meisje of gaat het puur en alleen om de sexuele gevoelens?
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:15
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Kan je ook verliefd worden op een meisje of gaat het puur en alleen om de sexuele gevoelens?
jepz ben ik nu....
__________________
Ik ben een op een paaldans-paal, paaldansende paaldanser
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:25
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
jojoba! schreef:
Ze zeggen wel eens, als er 1 schaap over de dam gaat dan..... Etc etc :-)
Het zijn wel veel schaapjes opeens..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 11:22
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb er totaal geen problemen mee, sterker nog, ik vind het knap als mensen ervoor uit durven komen.

Zelf heb ik 1,5 jaar geleden gedacht dat ik bi was doordat ik verliefd op mn beste vriendin werd.
Als ik haar nu zie, zie ik haar gewoon als beste vriendin en meer niet. Maar zodra zij een arm om me heen slaat krijg ik het warm..

Ik kan nog wel eens zeggen van 'Oh, die ziet er lekker uit', maar dat is (zoals al eerder genoemt werd) meer lust dan liefdes-gevoelens.

Veel meisjes van 12-18 zeggen dat ze bi zijn, ik weet nu dat het echt veel met pubertijd te maken heeft.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:09
xxx_cutegirl
xxx_cutegirl is offline
Ik heb er totaal geen problemen mee, ik vind het zoals veel mensen hier juist goed als mensen er voor uit durfen te komen, en natuurlijk is dat ook belangrijk!
Ik vind het alleen heel jammer dat er ook nog genoeg mensen zijn die het niet accepteren, dan word het voor veel mensen natuurlijk ook moeilijker om er voor uit te komen.

dikke kus cutegirl
__________________
Whahaha... dat is idd helemaal niet grappig..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 17:20
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
één pot nat
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 18:48
MRdocu
Avatar van MRdocu
MRdocu is offline
Citaat:
Desp schreef:


*eens*
eens, anders kan je alles wel gek gaan vinduh, geef ik erom wat ze zijn, ik heb er toch geen last van!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:37
Fitnessboy
Avatar van Fitnessboy
Fitnessboy is offline
ik vind het wel een beetje vies en hoef het ook eigenlijk niet te zien!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:58
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Ik heb er geen problemen mee. Het is vreemd om te zien omdat je opgegroeid bent met man/vrouw. Ik denk de dochters of zonen van homo's/lesbiennes het probleem niet zien omdat ze er mee opgegroeid zijn. Je hebt vroeger niet geleerd dat het normaal is.

Ik heb godsdienst lessen gehad waar het zwaar en zwaar verboden in werd. Terwijl ik zoiets heb van: f*ck it...wat ken jullie het nou schelen waar andere mensen op vallen toch?
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:03
shakyguy
shakyguy is offline
iedereen heeft z'n eigen voorkeur. Iemand bij mij op school maakte altijd grapjes erover, tot ie een keer vertelde dat ie homo was. Maar dit veranderde niks in de omgang. Dat je uitkomt voor je voorkeur heb ik juist respect voor.

Enige wat we wel hebben afgesproken is dat ie bij mij niks zal proberen, want dat heeft geen kans van slagen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 02:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline

Beetje pointless onderwerp dit. Hoezo kun je er iets van 'vinden'? Naja, dat kan wel, maar hoezo maakt dat iets uit?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 07:39
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
'k ben seksueel bi
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Anyway, hoe kun je het merken als iemand dat is dan?
Want ik vraag het me van iemand in mijn omgeving al heel lang af, maar hem vragen is zo lullig.

Naja.

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:15
TechXP
TechXP is offline
Ik ben eigenlijk tegen homo's en lesbo's, omdat de natuur anders bedoeld heeft (mannen met vrouwen en niet anders), maar ik respecteer wel andere en kan wel met ze omgaan.

Het ergste vind ik als homo's te overdreven gaan doen, gay-games etc. Ze willen toch gerespecteerd worden, dan moeten ze wel mengen met gewone mensen. Zo worden ze altijd apart gezien!

Travestieten is ook een apart geval, tuurlijk mag je in dames/heren kleding lopen als je dat wilt. Tegenwoordig kan alles wel.

Biseksuelen is ook weer apart. Hier heb ik niet echt problemen mee en eigenlijk is iedereen biseksueel, niet in de zin van sex hebben met elkaar, maar ook houden van iemand van hetzelfde geslacht en het ander geslacht. Iedereen houdt toch wel van zijn vrienden en vriendinnen?

Ok, ik heb mijn woordje gedaan

TechXP
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:28
LM
LM is offline
homo achtige homo's zijn ranzig
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:07
MRdocu
Avatar van MRdocu
MRdocu is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
ik vind het wel een beetje vies en hoef het ook eigenlijk niet te zien!!!!!!
je hoeft er ook niet naar te kijke
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:10
MRdocu
Avatar van MRdocu
MRdocu is offline
Citaat:
TechXP schreef:
Ik ben eigenlijk tegen homo's en lesbo's, omdat de natuur anders bedoeld heeft (mannen met vrouwen en niet anders), maar ik respecteer wel andere en kan wel met ze omgaan.

Het ergste vind ik als homo's te overdreven gaan doen, gay-games etc. Ze willen toch gerespecteerd worden, dan moeten ze wel mengen met gewone mensen. Zo worden ze altijd apart gezien!

Travestieten is ook een apart geval, tuurlijk mag je in dames/heren kleding lopen als je dat wilt. Tegenwoordig kan alles wel.

Biseksuelen is ook weer apart. Hier heb ik niet echt problemen mee en eigenlijk is iedereen biseksueel, niet in de zin van sex hebben met elkaar, maar ook houden van iemand van hetzelfde geslacht en het ander geslacht. Iedereen houdt toch wel van zijn vrienden en vriendinnen?


die mensen kunnen er ok weinig aan doen, toevallig is een kennis van m'n moeder homo, dus ebn ut toch wel wat 'normaler' gaan vinden, hij kan er ok nix aan doen he, mar ik hou het toch mar bij de meisjes

Ok, ik heb mijn woordje gedaan

TechXP
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:14
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik ben er niet tegen ofzo die mensen zijn zo geboren laat ze een gelukkig leven lijden ..dat ze het gaan overdrijven en er mee "te koop" gaan lopen vind ik dan weer niet echt nodig maarja
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Enquete tijdschrift voor homo's/lesbies
lisaa_
5 04-09-2013 09:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.