Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 10:18
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Hmmm, wat ik me nou eens afvraag. Is het tegenwoordig normaal dat je gewoon met iemand zoent voor één avond?
Er is namelijk een jongen die ik ken en hij wilde dat met mij doen, maar ik zei nee, omdat ik alleen zoen met iemand waar ik gevoelens voor heb en die dan ook mijn vriend is. Hij zei dat ik maar gemeen en saai was.
Is dit dan zo erg ouderwets?
Of stelt hij zich gewoon aan?
Mja ik weet niet of het normaal is, maar veel mensen die ik ken doen dat gewoon...
Ik vind het zelf maar niets.

Wat vinden jullie nou eigenlijk van zoenen voor één avondje en hebben jullie dat zelf ook wel eens gedaan?
Advertentie
Oud 08-01-2004, 10:19
Verwijderd
Ik denk niet dat dat veel met normen te maken heeft, eerder met waarden.
Ieder beslist dat voor zichzelf, je moet gewoon doen wat je zelf wilt.

Lullig trouwens dat hij je dan gelijk gemeen en saai noemt enzo, dat getuigt niet echt van respect voor jouw mening.
[edit]
Ik heb zelf overigens geen behoefte aan 'zoenen voor een avondje'.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 10:36.
Oud 08-01-2004, 10:19
Verwijderd
# 9942936421234, maargoed.


Ja, dat is normaal.
Oud 08-01-2004, 10:19
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-01-2004 @ 11:19:
# 9942936421234, maargoed.


Ja, dat is normaal.
Ow sorry
Oud 08-01-2004, 10:20
Verwijderd
Punt 1, rare gast, nee jij bent niet raar, hij was gewoon geil.

Punt 2, als je dronken bent, of zelf gewoon in om wat te flirten, go for it, en neem de consequenties als ze zijn.
Oud 08-01-2004, 10:21
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-01-2004 @ 11:19:
Ik denk niet dat dat veel met normen te maken heeft, eerder met waarden.
Ieder beslist dat voor zichzelf, je moet gewoon doen wat je zelf wilt.

Lullig trouwens dat hij je dan gelijk gemeen en saai noemt enzo, dat getuigt niet echt van respect voor jouw mening.
Nee inderdaad...
Maar dat zegt dan meer over hem dan over mijzelf.
Mja misschien ben ik dan ouderwets ofzo, ik weet het niet. Maarja wilde gewoon graag jullie mening erover horen..
Oud 08-01-2004, 10:21
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik hou niet van zoenen voor 1 avondje omdat ik het zie als een uiting van mijn gevoelens en dan moet ik wel wat voelen. Omdat ik hiervan uitga, zou ik heel erg verkeerde dingen kunnen verwachten als ik met iemand anders zoen. Ik zou dan namelijk denken dat die ook zoent om dezelfde reden als ik, maar de meesten doen dat niet.

Je moet zelf weten wat je doet, maar ik snap niet waarom sommige mensen constant met hun lippen over iemand anders heen willen dartelen, het zou mij gaan vervelen omdat het niks betekent en het kussen zou niet speciaal meer zijn.

Het is net zoal schelden, als je een scheldwoord vaak genoeg gebruikt wordt het een normaal woord en is het geen scheldwoord meer. Juist door al die antischeld instanties blijven scheldwoorden scheldwoorden. Misschien beetje aparte vergelijking
Oud 08-01-2004, 10:22
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 11:21:
Ik hou niet van zoenen voor 1 avondje omdat ik het zie als een uiting van mijn gevoelens en dan moet ik wel wat voelen. Omdat ik hiervan uitga, zou ik heel erg verkeerde dingen kunnen verwachten als ik met iemand anders zoen. Ik zou dan namelijk denken dat die ook zoent om dezelfde reden als ik, maar de meesten doen dat niet.

Je moet zelf weten wat je doet, maar ik snap niet waarom sommige mensen constant met hun lippen over iemand anders heen willen dartelen, het zou mij gaan vervelen omdat het niks betekent en het kussen zou niet speciaal meer zijn.

Het is net zoal schelden, als je een scheldwoord vaak genoeg gebruikt wordt het een normaal woord en is het geen scheldwoord meer. Juist door al die antischeld instanties blijven scheldwoorden scheldwoorden. Misschien beetje aparte vergelijking
Daar ben ik het dus helemaal mee eens eigenlijk...
Oud 08-01-2004, 10:27
Verwijderd
Toch wil ik daar even een bescheiden inval in je post doen.


Ookal zoen je wellicht met meerdere mensen, het 'spannende' gevoel gaat er zeker weten niet af, ondanks dat je het zoenen wat lichter opvat.
Ieder zijn eigen mening daarover, maar als ik later een vrouw heb, kan ik niet meer met zoveel meisjes zoenen, dus neem ik het er nu maar van.


wat een foute zin
Oud 08-01-2004, 10:34
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Mwa, het kan wel eens leuk wezen.. heb het 1 keer gedaan en was opzich wel lache, maar om nou te zeggen dat ik er een voorstander van ben.. neuh.

Maar aan de andere kant ben ik het ook wel weer met Reverend eens... zolang je maar fun hebt ist goed toch
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 10:36.
Oud 08-01-2004, 10:37
Verwijderd
Ik vind het niet zo boeiend om voor 1 avond met iemand te zoenen. Ik heb er ook geen problemen mee ofzo, maar ik vind het gewoon niet lekker/fijn/nuttig.

Maar als ik jou was zou ik echt niet met die jongen gaan zoenen, dat hij je gemeen en saai noemt is echt belachelijk..
Oud 08-01-2004, 10:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
Heb dat vroeger gedaan ja. Ach waarom niet, t verleukte de avond (ik zou t nu trouwens niet meer doen). Dat hij jou gelijk saai gaat noemen enz slaat natuurlijk nergens op. Uberhaupt, zoenen voor een avond is juist omdat t plots gebeurt, niet omdat dat van tevoren even overlegd moet worden.
Oud 08-01-2004, 10:40
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Ja hij is ook een geval apart, om het zo maar even te noemen

En ik trap er niet in. Toen het bij mij niet lukte ging hij het overigens bij een ander meisje proberen
Oud 08-01-2004, 10:47
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 08-01-2004 @ 11:40:
Ja hij is ook een geval apart, om het zo maar even te noemen

En ik trap er niet in. Toen het bij mij niet lukte ging hij het overigens bij een ander meisje proberen
Ah het idee van afgewezen worden --> next.. triest is dat
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Oud 08-01-2004, 10:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 11:21:
Het is net zoal schelden, als je een scheldwoord vaak genoeg gebruikt wordt het een normaal woord en is het geen scheldwoord meer. Juist door al die antischeld instanties blijven scheldwoorden scheldwoorden. Misschien beetje aparte vergelijking
Yup, en het slaat als een tang op een varken. Zoenen is lekker, of je dat nu doet met iemand waar je later huisjeboompjebeesje mee wil doen, of iemand die je gewoon aantrekkelijk vindt, maakt echt geen fluit uit.

Zelfde geldt voor sex overigens, sex met iemand op wie je niet verliefd bent is niet opeens saai ofzo. Tuurlijk is de sex beter als je goed op mekaar ingespeeld bent, maar sex met iemand die je niet kent is ook erg spannend.
Oud 08-01-2004, 10:47
Kaladan
Avatar van Kaladan
Kaladan is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 08-01-2004 @ 11:40:
Toen het bij mij niet lukte ging hij het overigens bij een ander meisje proberen
Dan heb je waarschijnlijk niet veel gemist..
__________________
Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.
Oud 08-01-2004, 10:48
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 08-01-2004 @ 11:47:
Ah het idee van afgewezen worden --> next.. triest is dat
Best wel
Oud 08-01-2004, 10:48
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Citaat:
Kaladan schreef op 08-01-2004 @ 11:47:
Dan heb je waarschijnlijk niet veel gemist..
Nee
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 10:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 08-01-2004 @ 11:47:
Ah het idee van afgewezen worden --> next.. triest is dat
Ik vind het triest dat hij haar saai noemde omdat 'ie afgewezen was, maar als mensen gewoon willen zoenen moeten ze dat helemaal zelf weten.
Oud 08-01-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 08-01-2004 @ 11:47:
Ah het idee van afgewezen worden --> next.. triest is dat
Ja inderdaad, wie wordt er nou afgewezen?
Oud 08-01-2004, 10:59
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Yup, en het slaat als een tang op een varken. Zoenen is lekker, of je dat nu doet met iemand waar je later huisjeboompjebeesje mee wil doen, of iemand die je gewoon aantrekkelijk vindt, maakt echt geen fluit uit.

Zelfde geldt voor sex overigens, sex met iemand op wie je niet verliefd bent is niet opeens saai ofzo. Tuurlijk is de sex beter als je goed op mekaar ingespeeld bent, maar sex met iemand die je niet kent is ook erg spannend.
Voor jou slaat het daar op, voor mij niet. Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand waar ik niet van houdt. Mijn fysieke en mentale verlangens zijn zeg maar 1 geheel. Hetzelfde geldt voor zoenen.

Meeste mensen kunnen wel een scheiding aanbrengen, ik niet.
Oud 08-01-2004, 10:59
Verwijderd
Ik vind het niet ouderwets dat je daar niet aan doet. Ik ken genoeg jongens die gewoon proberen zoveel mogelijk meisjes op een avond te zoenen. Dat vind ik gewoon triest: stel nou dat zo'n meisje echt verliefd op die jongen is en ze ziet 'm dan vervolgens dezelfde avond nog met iemand anders zoenen. Beetje erg lullig misschien Dan voel je je volgens mij ook behoorlijk gebruikt.

Ik doe er zelf ook niet aan. Het is nou niet zo dat ik op 'de ware' ga wachten, maar dat moet toch wel iets dieper zitten dan één avondje en daarna niks. Zo 'ouderwets' ben ik dan wel. Ik heb van die vriendinnen die zeggen dat ik gewoon uit moet gaan en daar de eerste de beste jongen op z'n bek moet pakken (lekker plat gezegd). Maar ik vind het geen geweldig idee
Oud 08-01-2004, 11:03
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ach, wat boeit het als je ouderwets bent. Je volgt je eigen gevoel en meer kan je niet.

Als je ouderwets bent denk je tenminste wel aan de gevoelens van anderen zoals je zelf als benadrukte.
Oud 08-01-2004, 11:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 11:59:
Voor jou slaat het daar op, voor mij niet. Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand waar ik niet van houdt. Mijn fysieke en mentale verlangens zijn zeg maar 1 geheel. Hetzelfde geldt voor zoenen.
De vergelijking slaat nergens op omdat zoenen niet 'went', dat is gewoon onzin. En aangezien jij niet zoent met mensen op wie je niet verliefd bent, kun je dat gewoon niet beweren, punt uit.

Daarbij: zowel 'lust' als 'liefde' zijn emotioneel/psychologische verlangens, dat je een stijve krijgt als je een lekker ding ziet is dus gevolg, geen oorzaak.
Oud 08-01-2004, 11:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 12:03:
Als je ouderwets bent denk je tenminste wel aan de gevoelens van anderen zoals je zelf als benadrukte.
Alsof je niet aan de gevoelens van anderen denkt als je het gewoon voor de sex doet
Advertentie
Oud 08-01-2004, 11:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 08-01-2004 @ 11:59:
Dat vind ik gewoon triest: stel nou dat zo'n meisje echt verliefd op die jongen is en ze ziet 'm dan vervolgens dezelfde avond nog met iemand anders zoenen.
Als je in een discotheek hopeloos verliefd wordt op een jongen na 1 keer zoenen ben je ook bijzonder naief.
Oud 08-01-2004, 11:09
Verwijderd
heb het wel eens gedaan...met meest de foute gozers...

ik zou het ook niet zo snel weer doen...
Oud 08-01-2004, 11:17
Verwijderd
Het schijnt vrij normaal te zijn om met iemand te zoenen voor 1 avondje, ja. Zelf doe ik er niet aan, niet omdat ik het slecht of fout of wat dan ook vindt maar meer omdat ik het deels niet durf en deels niet wil (bij iemand die ik niet ken wil ik niet, bij iemand die ik een beetje ken wil ik niet, bij iemand die ik een redelijk tot goed ken en niet aardig vindt wil ik niet, bij iemand die ik redelijk tot goed ken en wel aardig vindt durf ik niet, bij iemand aan wie ik een hekel heb wil ik niet, bij iemand met wie ik bevriend ben durf ik niet).
Oud 08-01-2004, 11:18
Nuck
Nuck is offline
Ik vind het vrij normaal.
__________________
As if!
Oud 08-01-2004, 11:18
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb dat vrij vaak gedaan, achteraf misschien iets te vaak, maargoed, ik heb er geen spijt van... waarom zou ik?
Spijt hebben is sowieso al nutteloos en tsja, ik heb er plezier van gehad dus ach.

Maar nu heb ik een half jaar een vriendje (ja de liefste van de wereld) en ik kan er gewoon niet meer aan denken met iemand anders te zoenen.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 08-01-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 12:04:
De vergelijking slaat nergens op omdat zoenen niet 'went', dat is gewoon onzin. En aangezien jij niet zoent met mensen op wie je niet verliefd bent, kun je dat gewoon niet beweren, punt uit. (...)
Inderdaad. Net alsof je alleen maar van een lekker dineetje kunt genieten als je uit eten bent met iemand waar je gevoelens voor hebt. Zoenen (mits het goed gebeurt) is gewoon lekker, daarbij boeit het geen drol of het iemand is waar je al jaren gek op bent of iemand is die je nooit meer zult zien. De emotionele impact is bij de eerste persoon natuurlijk groter, maar dat doet niets af aan het lichamelijke genot van de handeling.
Oud 08-01-2004, 11:31
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

De vergelijking slaat nergens op omdat zoenen niet 'went', dat is gewoon onzin. En aangezien jij niet zoent met mensen op wie je niet verliefd bent, kun je dat gewoon niet beweren, punt uit.

Daarbij: zowel 'lust' als 'liefde' zijn emotioneel/psychologische verlangens, dat je een stijve krijgt als je een lekker ding ziet is dus gevolg, geen oorzaak.
Tuurlijk kan ik het wel beweren, zo zit ik toch in elkaar?

Voor mij bestaat er slechts 1 manier van zoenen en dat is die als je verliefd bent. Ik kan lust en liefde niet opsplitsen. Zo zit ik in elkaar. Dus als zomaar zou gaan kussen terwijl ik niet verliefd zou zijn zou het kussen met liefde betekenisloos worden.

Zo zit ik in elkaar, dus beweer niet dat het niet zo is. Dat jij niet zo in elkaar zit is een ander ding.

Citaat:

Inderdaad. Net alsof je alleen maar van een lekker dineetje kunt genieten als je uit eten bent met iemand waar je gevoelens voor hebt.
Samen met iemand eten gaan is ook zo hetzelfde. Ik vind het best dat je mijn vergelijking krom vindt, maar trek dan zelf niet een nog krommere vergelijking.

Citaat:

Zoenen (mits het goed gebeurt) is gewoon lekker, daarbij boeit het geen drol of het iemand is waar je al jaren gek op bent of iemand is die je nooit meer zult zien.
Voor mij wel. Ik kan het niet helpen dat ik niet met het zelfde gemak erover denk als de meesten van jullie. Bij mij heeft het gewoon een andere betekenis

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 11:38.
Oud 08-01-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 12:31:
Samen met iemand eten gaan is ook zo hetzelfde. Ik vind het best dat je mijn vergelijking krom vindt, maar trek dan zelf niet een nog krommere vergelijking.
Als je het op die manier benadert, is elke vergelijking krom, omdat we hierover gewoon een verschillende opvatting hebben. Maar je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan? Als je met een gewone vriend uit eten gaat, dan merk je toch ook wel of het eten lekker is of niet? Het avondje krijgt natuurlijk wel een speciale lading, het wordt veel leuker en emotioneel geladener als je wél met iemand dineert waar je verliefd op bent, maar de kwaliteit van het eten wordt er echt niet beter door. Zelfde geldt (althans voor mij) voor zoenen. Als iemand ontzettend goed kan zoenen, dan is dat gewoon leuk, lekker en geil om te doen, ook al weet ik dat die persoon geen fuck geeft om me en ik niet om haar. Maar dat neemt niet weg dat ik dan aan de handeling van zoenen zélf veel plezier kan beleven, alleen de consequenties zijn anders.

Het woord oppervlakkig vind ik hier trouwens nogal grof, maar dat is misschien ook wel alleen maar mijn persoonlijke opvatting.
Oud 08-01-2004, 11:41
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ok, ik heb het al weggehaald... Zo bedoelde ik het niet.

Citaat:

. Als iemand ontzettend goed kan zoenen, dan is dat gewoon leuk, lekker en geil om te doen, ook al weet ik dat die persoon geen fuck geeft om me en ik niet om haar. Maar dat neemt niet weg dat ik dan aan de handeling van zoenen zélf veel plezier kan beleven, alleen de consequenties zijn anders.

Het woord oppervlakkig vind ik hier trouwens nogal grof, maar dat is misschien ook wel alleen maar mijn persoonlijke opvatting.
Voor mij is zoenen betekenisloos zonder het gevoel erachter en uiterlijk is voor mij niet genoeg reden alleen. Het gaat bij mij om het geheel. Ik wil niet zeggen dat het mij alleen om het innerlijk gaat, want dat is gewoon niet zo. Ik kijk eerst naar het uiterlijk (want daar kan je ook het eerst naar kijken) en dan pas naar het innerlijk. Het uiterlijk moet niet perfect zijn, maar gewoon lief leuk en mooi. Ik vind juist die imperfectie soms hetgeen iemand perfect maakt maar dat is mijn mening. Het innerlijk moet heel goed zijn. Je moet goed met elkaar kunnen praten, elkaar begrijpen en aanvoelen etc. Hoe goed het uiterlijk ook is, het maakt een slecht innerlijk niet goed en hetzelfde geldt omgekeerd.

Maar wees blij dat jij er wel plezier aan kan beleven
Oud 08-01-2004, 11:48
elledc
elledc is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-01-2004 @ 12:36:
Als iemand ontzettend goed kan zoenen, dan is dat gewoon leuk, lekker en geil om te doen, ook al weet ik dat die persoon geen fuck geeft om me en ik niet om haar. Maar dat neemt niet weg dat ik dan aan de handeling van zoenen zélf veel plezier kan beleven, alleen de consequenties zijn anders.
Dan kan ik niet inzien wat je dan hebt aan dat zoenen. Het gaat dan puur om de (sexuele) aantrekkingskracht voor diegene, neem ik aan. Aangezien je gevoelens dan uitgeschakeld kunnen worden, beschouw je diegene simpelweg als een 'ding'?
Oud 08-01-2004, 11:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 12:31:
Tuurlijk kan ik het wel beweren, zo zit ik toch in elkaar?
Nee, je kunt niet beweren dat zoenen dan 'normaal' wordt omdat je het nooit geprobeert heeft. Ik ga ook niet lopen beweren dat oesters vies zijn. Ik vind ze d'r best ranzig uitzien, maar ik heb ze nog nooit gegeten, en ga dus niet lopen roepen dat ze vies *zijn*

Jij zegt dat oesters vies *zijn* terwijl je ze nog nooit gehad hebt, snap je? Je kunt best stellen dat jij niet met een meisje wil zoenen waarop je niet verliefd bent, of denken dat dat niet fijn is, prima, maar ga niet lopen beweren dat het 'normaal' of 'saai' wordt want dat IS gewoon niet zo. Zoenen is sowieso lekker (tenzij iemand een ranzige adem heeft/veel rookt, maar dat terzijde), en dat zul je maar aan moeten nemen van mensen die daar ervaring mee hebben.
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 11:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 12:48:
Dan kan ik niet inzien wat je dan hebt aan dat zoenen. Het gaat dan puur om de (sexuele) aantrekkingskracht voor diegene, neem ik aan. Aangezien je gevoelens dan uitgeschakeld kunnen worden, beschouw je diegene simpelweg als een 'ding'?
Tuurlijk niet. Zoenen is lekker. Masturbeer je wel eens? Dat doe je toch ook niet omdat je verliefd op jezelf bent?
Oud 08-01-2004, 12:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 12:41:
Ik kijk eerst naar het uiterlijk (want daar kan je ook het eerst naar kijken) en dan pas naar het innerlijk. Het uiterlijk moet niet perfect zijn, maar gewoon lief leuk en mooi. Ik vind juist die imperfectie soms hetgeen iemand perfect maakt maar dat is mijn mening.
Allemaal heel lief, leuk, aardig en walgelijk politiek correct, maar daar gaat het hier dus niet om. En ik weet absoluut ZEKER dat jij als een meisje dat erg aantrekkelijk is voor jou je op je mond zou pakken jij dat absoluut lekker zou vinden. Dat jij lust en liefde niet los van mekaar kan zien betekend hoogstens dat je daarna tot over je over verliefd op d'r zou worden.
Oud 08-01-2004, 12:06
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 08-01-2004 @ 12:48:
Dan kan ik niet inzien wat je dan hebt aan dat zoenen. Het gaat dan puur om de (sexuele) aantrekkingskracht voor diegene, neem ik aan. Aangezien je gevoelens dan uitgeschakeld kunnen worden, beschouw je diegene simpelweg als een 'ding'?
Zo zou je het kunnen noemen. Maar aangezien zij mij dan ook als ding ziet, mag het...

Ik vind zoenen voor een avondje (of erger nog: 5 minuten en dan weer verder dansen/zuipen) ook niet veel bijzonders. Als ik écht aangeschoten was en in een goede bui wilde het nog wel eens gebeuren, en dan is het wel grappig ja. Jammer alleen dat het me te vaak gebeurde dat ik met een meisje ging zoenen en dat we elkaar later alleen nog maar durfte te negeren.
__________________
vive la feast!!
Oud 08-01-2004, 12:28
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:


Allemaal heel lief, leuk, aardig en walgelijk politiek correct
Denk je echt dat politiek correct mij boeit? Als er 1 ding mij niet boeit is het dat wel.

Wat wil je nou, ik weet toch wat ik voel. Waarom moet ik hetzelfde in elkaar zitten als jij? Waarom moet je zo agressief zijn. Ik ben heus niet naief en leef heus niet in mijn eigen droomwereldje.

Ik beweer toch niet, zoals Negrotiator, dat ik niet naar uiterlijk kijk ofzo?
Oud 08-01-2004, 12:29
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Nee, je kunt niet beweren dat zoenen dan 'normaal' wordt omdat je het nooit geprobeert heeft. Ik ga ook niet lopen beweren dat oesters vies zijn. Ik vind ze d'r best ranzig uitzien, maar ik heb ze nog nooit gegeten, en ga dus niet lopen roepen dat ze vies *zijn*
Ik heb wel gezoend, maar nooit in een voor mij gevoelloze context (Het kussen van mensen als groet daar gelaten). Dus wat wil je nu?

Daarnaast heb je gewoon ongelijk. Zou jij een nijlpaard met wratten op d'r kop kussen voor jouw plezier? Bij jou wordt jouw plezier bepaald door jouw beleving van haar uiterlijk en hoe goed ze zoent (alhoewel ik betwijfel dat jij zo iemand zou kussen), bij mij wordt het plezier door andere dingen bepaalt. En beweer nou niet dat ik ongelijk heb, want ik durf te wedden dat je nooit met een persoon waar jij het bovenstaande beeld van had gekust hebt.

Accepteer dat nou gewoon en ga nou niet jou eigen denkwereldje op de mijne projecteren.

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 12:36.
Oud 08-01-2004, 12:34
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Ik heb nou 2x gezoend met 'n goeie vriendin van mij, we hebben geen relatie ofzo maar 't voelt niet verkeerd aan ofzo, vroeger dacht ik dat ik er serieus problemen mee zou hebben maar ik denk dat 't is omdat ik haar zo goed ken (ik voel me bij haar echt op m'n gemak, kan mezelf zijn) dat 't geen probleem voor me is. Ik zou nog altijd niet zomaar afstappen op 'n meisje om dan één avond met haar te zoenen en dan niets meer, maar als ik 't meisje in kwestie al langer kende en we zouden opeens staan te zoenen dan zou ik 't niet erg vinden. 't Onbekende is eruit, maar 't blijft nog altijd wel zo dat ik mezelf alleen zie zoenen met iemand die ik graag zie of iemand waarvan ik denk dat ik er wel 'n relatie mee kan beginnen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 08-01-2004, 13:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 13:28:
Ik beweer toch niet, zoals Negrotiator, dat ik niet naar uiterlijk kijk ofzo?
Nee. Je beweert dat zoenen met iemand waar je niet op verliefd bent compleet niks bijzonders is, terwijl dat gewoon compleet onjuist is.
Oud 08-01-2004, 13:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 13:29:
Ik heb wel gezoend, maar nooit in een voor mij gevoelloze context (Het kussen van mensen als groet daar gelaten). Dus wat wil je nu?
LMD. Je hebt nooit met iemand gezoend voor gewoon het zoenen, dus je kunt niet zeggen dat dat specifiek niks bijzonders is, aangezien je het nooit geprobeert hebt. Oesters dus.

Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 13:29:

Daarnaast heb je gewoon ongelijk. Zou jij een nijlpaard met wratten op d'r kop kussen voor jouw plezier?
Tuurlijk niet, ik zoen alleen meiden die ik aantrekkelijk vind, maar wat heeft dat hier mee te maken?

Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 13:29:

want ik durf te wedden dat je nooit met een persoon waar jij het bovenstaande beeld van had gekust hebt.
Welk "beeld" bedoel je? Dat iemand lelijk is? Nee duh, tuurlijk zoen ik niet met lelijke meiden, maar ik heb weldegelijk met meiden (ja, meervoud) gezoend gewoon voor 't zoenen.
Oud 08-01-2004, 13:19
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Welles
Nietes

Deze discussie heeft geen zin. Ik weet dat ik voor MIJ gelijk heb, want zo zit ik in elkaar en jij mag daar best uitspraken over doen maar je hebt gewoon ongelijk.

Ik doe geen uitspraak hoe het voor anderen is, zij moeten maar doen wat hun goed dunkt evenals ik doe.
Oud 08-01-2004, 13:20
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Tuurlijk niet, ik zoen alleen meiden die ik aantrekkelijk vind, maar wat heeft dat hier mee te maken?
Oesters dus.

Dus hou je mond nou maar je bent bij deze uitgeluld tenzij je hetzelf niet snapt. Ik hou er andere criteria op na dan jij einde discussie. Jij leest niet eens wat ik zeg dus nu ga ik bot doen ja.

Zo moeilijk is het toch niet om dit te snappen?

Jij weet toch ook zeker dat als je een fucking lelijk wijf kust dat het je vrijwel niks zal doen?

Diezelfde zekerheid heb ik.. Dat probeer ik je duidelijk te maken.

Nu ga ik mijn mening niet meer verdedigen want ik heb er geen zin meer in. Het wordt te off-topic en ik zal waarschijnlijk toch niet van mening veranderen. Jij mag gerust er over door lullen, het boeit mij niet meer. Je ik heb gelijk attitude is een beetje erg irritant. Ik beweer slechts dat ik voor mijzelf gelijk heb. En durf jij te beweren dat jij mij beter begrijpt dan ik?

Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 13:26.
Oud 08-01-2004, 13:24
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Op school had ik het er laatst met een klasgenootje over.
Nou ja, erg kort gesprek, maar die persoon vond het maar raar dat ik eerst verliefd om iemand wou zijn voor ik een relatie met diezelfde persoon zou beginnen terwijl dat voor mij nou juist niet meer dan normaal was.

Ik zoen niet zo snel voor 1 avondje. Niet eigenlijk. Of ik zou inderdaad gevoelens voor die persoon moeten hebben ofzo.

Maar goed, jij bent dus niet raar, saai of wat dan ook, want er zijn dus wel meer mensen op de wereld die er net zo over denken als jij...
__________________
ja, maar...
Oud 08-01-2004, 13:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 14:20:
Dus hou je mond nou maar je bent bij deze uitgeluld tenzij je hetzelf niet snapt.
Ik geloof niet dat jij kan bepalen dat IK uitgeluld ben ofwel? Het feit dat ik alleen met meiden zoen die ik aantrekkelijk vind doet niks af aan het feit dat het gewoon om de lust ging. Met die 'voor de lust' meiden ben ik geen relatie begonnen.

Dat jij zoenen buiten een relatie niet ziet zitten geloof ik wel, is je goed recht, niks mis mee, maar ga niet lopen beweren dat het saai *is*, want dat kun je gewoon niet.
Oud 08-01-2004, 13:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 08-01-2004 @ 14:20:
Jij weet toch ook zeker dat als je een fucking lelijk wijf kust dat het je vrijwel niks zal doen?
Ik kus geen 'fucking lelijk wijf', maar het ging om zoenen voor een avond, niet over zoenen met 'fucking lelijke wijven'.

Daarnaast vind ik het frappant dat een moraalridder als jij het over 'wijven' gaat hebben.
Oud 08-01-2004, 13:28
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Dat jij zoenen buiten een relatie niet ziet zitten geloof ik wel, is je goed recht, niks mis mee, maar ga niet lopen beweren dat het saai *is*, want dat kun je gewoon niet.
Ik kan dat even goed beweren als dat jij kan beweren dat je niks zou voelen bij het kussen van een superlelijke vrouw. Allebei is het vanuit een gevoelswereld die zichzelf zou bevestigen.

Ik beweer het slechts voor mijzelf, niet voor jou dus voel je niet aangevallen.

En ik ben geen moraalridder, heb gewoon geen zin om netjes te formuleren.

Nu reageer ik echt niet meer!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie "Schade inhalen"
hhendrikxx
61 25-12-2005 22:23
Liefde & Relatie De eerste zoen
Verwijderd
139 14-05-2004 12:21
Liefde & Relatie ander probleem..misverstand met hem, veel gestook..
*ineedhelp*
2 24-11-2002 15:00
Liefde & Relatie zoenen voor een avondje???
Toscane
52 29-09-2002 21:36
Liefde & Relatie vaker zoenen voor'n avondje met dezelfde persoon
charly not
22 08-09-2002 15:07
Liefde & Relatie zomaar gezoend door n jongen..
*Need Help*
14 01-09-2002 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.