Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2006, 11:02
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
100.

Weet iemand hoe ik mijn combat log kan restoren? Ik heb die verwijdert toen ik dacht dat ie vrij nutteloos was ik heb de toggle knoppen al geprobeert maar doen niets en een nieuwe window maken en die 'Combat Log' namen hielp ook al niet..
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Advertentie
Oud 24-04-2006, 11:03
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 24-04-2006 @ 12:02 :
100.

Weet iemand hoe ik mijn combat log kan restoren? Ik heb die verwijdert toen ik dacht dat ie vrij nutteloos was ik heb de toggle knoppen al geprobeert maar doen niets en een nieuwe window maken en die 'Combat Log' namen hielp ook al niet..
interface opties en dan simple chat aanvinken, dan krijg je een standaard combat log
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 24-04-2006, 12:10
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
M'n huntard leeft nog, zat wat gold in de post toen ik inlogde, even geprobeerd een quest te doen in Tanaris maar mobs van +5 lvls met adds zijn toch iets teveel van het goede, ben ik minstens een uur of 2 bezig met 1 quest door al die downtime

Eerst maar eens op een nieuwe pvp server waar een maat opnieuw is begonnen een Pally bouwen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 24-04-2006, 12:24
Verwijderd
Gisteren voor het eerst Razorgore geprobeerd. Bij de beste poging hadden we 5 eggs over. Volgende week gaat-ie neer.
Oud 24-04-2006, 13:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
kheb me seal of assention als ik de followup af heb(heb de items zelf al wel)
is me guild wss heel blij mee iemand met dat ding te hebben
(das de UBRS key voor de leken )
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 24-04-2006, 15:07
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik ben verliefd op m'n pala, hij is pas lvl 8 (Dwarf) maar ik ben nu al fan.
Meteen maar even gekeken naar m'n talent tree, is dit iets?

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00000000000000
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 24-04-2006, 16:05
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Citaat:
Ymir schreef op 24-04-2006 @ 16:07 :
Ik ben verliefd op m'n pala, hij is pas lvl 8 (Dwarf) maar ik ben nu al fan.
Meteen maar even gekeken naar m'n talent tree, is dit iets?

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00000000000000
je bent wel helemaal gericht op healen of niet? als Lvl 39 paladin tank ik ook veel....Dus ik zou me niet helemaal concentreren op leren
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Oud 24-04-2006, 16:09
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 24-04-2006 @ 16:07 :
Ik ben verliefd op m'n pala, hij is pas lvl 8 (Dwarf) maar ik ben nu al fan.
Meteen maar even gekeken naar m'n talent tree, is dit iets?

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00000000000000
heiden!
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 24-04-2006, 16:13
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
Citaat:
maximeus schreef op 24-04-2006 @ 17:05 :
je bent wel helemaal gericht op healen of niet? als Lvl 39 paladin tank ik ook veel....Dus ik zou me niet helemaal concentreren op leren
hmm.. laatste woord is healen
* iets teveel bezit met me PWW *
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Oud 24-04-2006, 16:47
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
maximeus schreef op 24-04-2006 @ 17:05 :
je bent wel helemaal gericht op healen of niet? als Lvl 39 paladin tank ik ook veel....Dus ik zou me niet helemaal concentreren op leren
Als ik wilde tanken had ik wel een warrior gerolled, ik wil gewoon een beefcake healadin zijn

Vis niet miepen, join us on the dark side!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 24-04-2006, 17:03
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 24-04-2006 @ 17:47 :
Als ik wilde tanken had ik wel een warrior gerolled, ik wil gewoon een beefcake healadin zijn

Vis niet miepen, join us on the dark side!
ik heb al een nelf druid, das erg zat

palladins vind ik echt te saai, maar voor jou is het misschien nog makkelijk dan je hunter
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 24-04-2006, 17:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik hou nou eenmaal van easymode

Ik geloof dat ik nu elk character wel heb geprobeerd, meeste vind ik kut en een paar zijn wel leuk. Hunter blijft favoriet, Shaman heeft mogelijkheden maar aaargh the barrens
Warrior is teh suck, kan het echt niet leuk vinden
Lock/mage/priest: Goeie, gaaf, leuk om te spelen, komen ooit nog wel alts van.
Rogue, druid, leuk op papier, in het echt valt het me tegen.

Ben ik nog wat vergeten?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 24-04-2006, 17:59
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
barrens zijn juist relaxt, veel q niet teveel van elkaar, wailing caverns, chill en dan maak je toch een shaman en neem je zep en vlieg je naar de andere kant, ga je je lekker vermaken in brill
Oud 24-04-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 24-04-2006 @ 16:07 :
Ik ben verliefd op m'n pala, hij is pas lvl 8 (Dwarf) maar ik ben nu al fan.
Meteen maar even gekeken naar m'n talent tree, is dit iets?

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00000000000000
Nee, de Protection tree is volledig waardeloos voor alles, behalve voor de 2 buffs, en die heb je alleen nodig in endgame. Ga voor een leveling build voor 21 Holy/30 Retri. Voor een PvP build kun je eigenlijk alleen maar voor 31 Holy/20 Retri of iets dergelijks gaan (in de BG moet je HEALEN, sterf recknoobs ), voor PvE kun je voor 30 Holy/21 Prot gaan (voor de buffs dus en als je ook kleine instances wil tanken, bedenk wel dat je echt gare DPS hebt dan, zonder SoComm) of anders voor iets in de richting van 31 Holy/20 Retri (heb zelf 33 Holy/18 Retri, zo kan ik redelijke DPS doen en goed healen).
Oud 24-04-2006, 18:53
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 24-04-2006 @ 18:54 :
Ik hou nou eenmaal van easymode

Ik geloof dat ik nu elk character wel heb geprobeerd, meeste vind ik kut en een paar zijn wel leuk. Hunter blijft favoriet, Shaman heeft mogelijkheden maar aaargh the barrens
Warrior is teh suck, kan het echt niet leuk vinden
Lock/mage/priest: Goeie, gaaf, leuk om te spelen, komen ooit nog wel alts van.
Rogue, druid, leuk op papier, in het echt valt het me tegen.

Ben ik nog wat vergeten?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik westfall wel het beste startgebied vind :/

Het hele verhaal met defias en de deadmines is zo veel beter uitgevoerd dan de burning blade voor de horde. En dan simpele details als de cookingquest en recipes die betere uitgewerkt zijn en aansluiten op de gebieden. Als ik zo de alliance-start vergelijk met wat de horde krijgt vind ik the barrens dus echt afgeraffeld.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 24-04-2006, 19:10
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Westfall is het Human gebied?

Mja, Barrens was de eerste keer wel okee toen alles nieuw was, tweede keer was het kut, na x alts ga ik liever dood dan nog een keer daar doorheen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 24-04-2006, 19:35
Verwijderd
Vind tot nu toe de Undead het fijnste gebied hebben wat de Horde betreft. Lekker sfeervol, niet moeilijke quests en als je dan naar de barrens gaat zijn de eerste paar quests daar easy
Oud 24-04-2006, 20:59
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Van alle startgebieden vond ik een combi van Dwarf + Human nog het makkelijkst. (omdat je op die manier alle start quests van beide gebieden doet heb je afwisseling tussen 2 gebieden EN je bent altijd iets boven het vereiste level dus zijn de quests super easy )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-04-2006, 07:43
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
GRMBL...
*gaap*
Migration....
*uitrek*
...
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-04-2006, 09:34
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Migration..
Uhu, pas vanaf morgen weer las ik

Heel mn guild zit al op de Outlands en ik zit nog vast op Bladefist
Oud 25-04-2006, 10:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 24-04-2006 @ 19:53 :
Ik moet eerlijk zeggen dat ik westfall wel het beste startgebied vind :/

Is het ook. Alles wat je doodmaakt en loot is een quest op de een of andere manier. Dus je gaat allemaal lekker snel en de xp is goed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-04-2006, 10:54
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 25-04-2006 @ 10:34 :
Migration..
Uhu, pas vanaf morgen weer las ik

Heel mn guild zit al op de Outlands en ik zit nog vast op Bladefist
Mijn hele guild is disbanded maar nog NIEMAND is er doorheen gekomen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-04-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 24-04-2006 @ 20:35 :
Vind tot nu toe de Undead het fijnste gebied hebben wat de Horde betreft. Lekker sfeervol, niet moeilijke quests en als je dan naar de barrens gaat zijn de eerste paar quests daar easy
Jesus undead is juist vet klote, flightpaths die maar onlogisch zijn en dan die vervelende Son of Arugal overal . Mulgore ftw.
Oud 25-04-2006, 13:53
Skreature
Avatar van Skreature
Skreature is offline
Hier stond een site, maar bij nader inzien geef ik die maar via PM

Gratis WoW server, draait op 9.zoveel, is stabiel en is nederlands (dus ook sneller)

Mods zijn er veel, maar die staan op de site die ik hier niet post

Laatst gewijzigd op 25-04-2006 om 15:28.
Oud 25-04-2006, 13:54
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
jij wilt een permban zeker?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 25-04-2006, 14:03
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 25-04-2006 @ 14:54 :
jij wilt een permban zeker?
hoe kunnen ze dan weten dat je op die server speelt? Enne hoe heet die mod dat je op die testserver kan spelen?
__________________
''Welke film heeft tegenwoordig nog een genre''
Oud 25-04-2006, 15:16
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Stamping Zhanz schreef op 25-04-2006 @ 15:03 :
hoe kunnen ze dan weten dat je op die server speelt? Enne hoe heet die mod dat je op die testserver kan spelen?
Blizzard zelf niet, maar het feit dat hij die illegale shit hier post (want het is gewoon illegaal) maakt het wel een banbaar vergrijp
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 25-04-2006, 15:26
Skreature
Avatar van Skreature
Skreature is offline
Citaat:
Stamping Zhanz schreef op 25-04-2006 @ 15:03 :
hoe kunnen ze dan weten dat je op die server speelt? Enne hoe heet die mod dat je op die testserver kan spelen?
Check de site, en gewoon de normale wow 9.zoveel
Oud 25-04-2006, 19:34
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
tsssk

ga je schamen echt,
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 25-04-2006, 20:48
Skreature
Avatar van Skreature
Skreature is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 25-04-2006 @ 20:34 :
tsssk

ga je schamen echt,
Waarom? Wow owned, maar ze vragen er wel heel veel geld voor.
Oud 25-04-2006, 20:52
Verwijderd
Het is illegaal, dat is waar..
maar toch, waarom eigenlijk..

omdat je op een server speelt waarvoor je geen geld aan blizzard hoeft te betalen..
Maar je hebt de software echter wel legaal gekocht..

updates worden sowieso wel verschaft(via download sites), maar okeej, dat zou dan illegaal kunnen zijn..
Oud 25-04-2006, 20:54
Skreature
Avatar van Skreature
Skreature is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 25-04-2006 @ 21:52 :
Het is illegaal, dat is waar..
maar toch, waarom eigenlijk..

omdat je op een server speelt waarvoor je geen geld aan blizzard hoeft te betalen..
Maar je hebt de software echter wel legaal gekocht..

updates worden sowieso wel verschaft(via download sites), maar okeej, dat zou dan illegaal kunnen zijn..
Jaah, hij heeft gelijk, zo lang je het spel gewoon hebt gekocht, zou het wel eens goed legaal kunnen zijn.
Oud 25-04-2006, 21:33
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
en jaja, Razorgore is down!, maar 3 mensen dood tijdens phase 1 oO
en dat op de derde dag dat we in BWL zijn (ong 10-12e poging op Raz)

en vael op 10% op de eerste avond (maar 3 warriors en 1 druid als tanks)
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.

Laatst gewijzigd op 25-04-2006 om 21:44.
Oud 25-04-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Skreature schreef op 25-04-2006 @ 21:54 :
Jaah, hij heeft gelijk, zo lang je het spel gewoon hebt gekocht, zou het wel eens goed legaal kunnen zijn.
Toch lijken die private servers me lang niet zo leuk..

veelste weinig mensen, je kent iedereen die j etegenkomt.. als ik zoiets wil dan speel ik wel een ander spel..
wow is juist leuk omdat je eigenlijk nooit weet wie je tegenkomt of wanneer je gesloopt wordt door een ally(pvp server).. en ook het ontmoeten van volslagen onbekenden maakt het leuk.. zo'n eigen server doet veelste veel afbreuk aan het spel..

De quests in deze game zijn niet bijster goed.. een RPG heeft al veel betere quests.. maar de combi van questen, samen spelen, raiden, pvp etc maakt het uber.. maar dat gaat nogal verloren als je met weinig mensen speelt..
Oud 25-04-2006, 22:41
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Skreature schreef op 25-04-2006 @ 21:54 :
Jaah, hij heeft gelijk, zo lang je het spel gewoon hebt gekocht, zou het wel eens goed legaal kunnen zijn.
Mwa, als je het spel koopt en de EULA eens zou lezen voor je meteen op accept ramt had je gezien dat het aanpassen van de software (wat je moet doen om op gratis servers te kunnen) de illegale actie is.
Dat je het spel koopt geeft je nog niet het recht om in de source-files te kloten. (ergo, het valt volgens hun onder hacking. Je past het spel aan met mogelijkheden die het eerst niet had) en dus zijn de servers zelf niet illegaal maar alle wow-versies die op die servers inloggen wel.
Dat weten de gratis servers DUS zijn ze medeplichtig en aansprakelijk te stellen.

(en er zal via enkele loop-hole dingetjes ook wel van te maken zijn dat die gratis servers sowieso illegaal zijn )

EDIT:
En als die link hier had gestaan en blizzard zou het opmerken hadden ze s.com ook nog eens aansprakelijk kunnen stellen omdat de illegale content dan vanaf hier ook verspreid zou worden
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 25-04-2006 om 22:44.
Oud 25-04-2006, 23:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-04-2006 @ 15:25 :
Verreweg de meeste cash krijg je in Silithus door Cultists te grinden. Cultist sets verkopen op AH, evenals Encrypted Texts. Veel runecloth ook. 25 g per uur, en dat is als je geen waardevolle greens/blues vindt.
Tar lords/lurkers, 35g per uur als je alles verkoopt op het ah. Kan omhoog schieten als je in plaats van living essences groene items krijgt die in eternal essences disenchanten. Je bent alleen wel erg afhankelijk van de server economie, maar het zal niet snel lager dan 20-25g zijn

Ik hoorde van iemand die een manier had om 130g per uur te verdienen. 35g is gemiddeld hoog, maar is nog niets vergeleken bij de echte goldfarmers. Tijd om weer eens alle creativiteit die ik heb aan te spreken en een manier te bedenken die nog meer geld verdient.

EDIT: ik vergeet er nog aan toe te voegen dat 35g/uur met mijn waardeloze druid killtempo is. 35g/uur is van 100 mobs/uur.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 25-04-2006 om 23:37.
Oud 26-04-2006, 01:03
Verwijderd
Yay 1e epic piece. Prophecy chestpiece. Ontzettend overbid maar dat mag bij je 1e epic XD
Wist niet dat degene die na mij de meeste dkp al wat dkp had gebruikt in die raid (kwam er pas veel later in) dus zette ik meer in dna nodig was
Oud 26-04-2006, 07:21
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-04-2006 @ 00:31 :
Tar lords/lurkers, 35g per uur als je alles verkoopt op het ah. Kan omhoog schieten als je in plaats van living essences groene items krijgt die in eternal essences disenchanten. Je bent alleen wel erg afhankelijk van de server economie, maar het zal niet snel lager dan 20-25g zijn

Ik hoorde van iemand die een manier had om 130g per uur te verdienen. 35g is gemiddeld hoog, maar is nog niets vergeleken bij de echte goldfarmers. Tijd om weer eens alle creativiteit die ik heb aan te spreken en een manier te bedenken die nog meer geld verdient.

EDIT: ik vergeet er nog aan toe te voegen dat 35g/uur met mijn waardeloze druid killtempo is. 35g/uur is van 100 mobs/uur.
wat dacht je van essences of air grinden die voor 8-10g per stuk verkopen, ik vindt er toch al gauw 4-5 per uur al niet meer
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-04-2006, 09:00
Verwijderd



Ik zit nu in nieuwe server, ben maar horde begonnen, tauren warrior
Oud 26-04-2006, 09:40
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-04-2006 @ 08:21 :
wat dacht je van essences of air grinden die voor 8-10g per stuk verkopen, ik vindt er toch al gauw 4-5 per uur al niet meer
Ziet er goed uit volgens thottbot. Jammer dat er niet veel andere drops zijn die je ook kunt gebruiken, dat is bij living essence wel. Maar het lijkt erop alsof de hoge droprate dat weer goed maakt. Ik zal het eens een keer proberen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-04-2006, 10:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik blijf toch devilsaur setjes maken, en 5g craft fee voor zeldzame recepten werkt ook prima
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 26-04-2006, 11:40
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
wow, een stuk vroeger dan verwacht:
horde, 1e kill:

http://www.nihilum.co.uk/news/
ally, 2e kill:

http://www.millenium-guilde.org/
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 26-04-2006 om 11:42.
Oud 26-04-2006, 12:19
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-04-2006 @ 10:40 :
Ziet er goed uit volgens thottbot. Jammer dat er niet veel andere drops zijn die je ook kunt gebruiken, dat is bij living essence wel. Maar het lijkt erop alsof de hoge droprate dat weer goed maakt. Ik zal het eens een keer proberen.
en dat ze voor sommige classes fcking pijnlijk zijn om te grinden
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Oud 26-04-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Skreature schreef op 25-04-2006 @ 21:48 :
Waarom? Wow owned, maar ze vragen er wel heel veel geld voor.
Och, ik speel nu ong. 9 maanden WoW, dat is dus 40 + 9*12 = 148 euro.

Voor die 148 euro heb ik ong. 60 volle dagen gespeeld, dus 60*24 = 1440 uur. Pak 'm beet dus 10 cent per uur. Vergelijk dat eens met de bios of kroeg.
Oud 26-04-2006, 12:36
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
ik heb essence of air nodig. Heeft iemand die te koop voor een mooie prijs op de sunstrider server?
__________________
''Welke film heeft tegenwoordig nog een genre''
Oud 26-04-2006, 12:37
Verwijderd
En ja hoor... toevallig een keer tijd om ZG te doen, krijg ik meteen de peacekeeper gauntlets (en 2x shawl voor enchants, en peacekeeper boots)... Dus ik heb een week profijt gehad van mijn +30 healing enchant à 250g op mijn vorige gloves.
Oud 26-04-2006, 12:48
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline





hier wat screenshots van mijn char en een maat van me
__________________
''Welke film heeft tegenwoordig nog een genre''

Laatst gewijzigd op 26-04-2006 om 12:50.
Oud 26-04-2006, 15:04
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
cool die pirate muts mot ik ook hebben voor me gnome^^
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-04-2006, 15:11
Verwijderd
Hoe afgezaagd is pirate RP. -_-
Oud 26-04-2006, 17:56
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-04-2006 @ 16:04 :
cool die pirate muts mot ik ook hebben voor me gnome^^
was met helloween
__________________
''Welke film heeft tegenwoordig nog een genre''
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.