Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2002, 16:51
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
is het normaal dat ik nog van me ex hou bedoel , ik heb nou wel een nieuwe vriend maar bij sommige dingen denk ik nog steeds van me ex zou het zo en zo gedaan hebben en ik denk nog best vak aan hem , terwijl ik weet dat het nooit meer iets zal worden tussen ons en hij wil me ook nooit meer zien en ik ben ook best boos op hem maar toch blijft ie in me gedachten rondspoken zodat ik me nog best raar voel als ik bij me nieuwe vriend ben, ik vergelijk allerlei dingen enzo met hem, tis zo raar, hou ik nog te veel van me ex?? , ik wil dat echt niet, ik wil nu van me nieuwe vriend houden maar tis zo ** moeilijk en ik wil hem ook niet kwijt

kan iemand me uitleg geven..please
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2002, 16:23
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Tis helemaal niet raar, ik ben ook kei boos op mn ex maar omdat ik ook zo lang gek op hem ben geweest kan ik hem ook niet zomaar vergeten. Probeer dat wel, tis mij nou ook aant lukken.

Mijn beste vriendin heeft vorig jaar oktober iets met een jongen gekregen, t ging uit, weer aan en weer uit. We zaten toen in februari. In maart heeft ze een nieuwe vriend gehad voor 2 maanden en daarna nog een vriend en in de tussentijd ook nog een paar keer met die ex gekust, nu is ze weer verliefd op hem en zegt ze dat ook altijd geweest te zijn.

Maar toch, probeer hem te vergeten en door te gaan met je leven, er lopen echt nog leukere jongens rond!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 17:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
neej hoor, k heb het ook vaak zat! mijn ex blijft speciaal denk ik...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:26
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
je hebt toch best wat dingen met die jongen gedeelt en je bent een hele tijd verliefd op hem geweest, dat zet je niet zomaar aan de kant en dat ben je ook niet zomaar vergeten!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:45
drusilla
Avatar van drusilla
drusilla is offline
hallo de eerste maand dat ik bij mijn huidige vriend was had ik dat ook aan de hand. IK dacht nog heel veel aan mijn ex, ik storte soms in tranen uit bij mijn huidige vriend wat ik best wel kut vond omdat ik zo hem kwetste maar ik kon er echt niets aan doen.Gelukkig voor mij deed hij er niet lastig over, ik bedoel natuurlijk vond hij het erg en was het kwetsend voor hem , ikzelf vond het ook niet fijn en geloof me ik wou echt niet uithuilen bij helm en ik wou niet dat er gedachtes over mijn ex kwamen maar ikkon er niet aan doen. Maar nu verkeren mijn vriend en ik ongeveer 7 maanden en geen ex problemen meer. Na die eerste maand wel ik denk zelfs niet meer aan hem. IK hou nog wel van hem maar tja zo gelijk vean familie. IK azie hem ook wel niet meer of zo heel soms ins tad kan er ook veel mee te maken hebben, maar ik besef nu gewoon dat hij met mijn voeten speelde enzo dus geloof me het zal wel over gaan , het zal minderen .Van hem houden , dat zal el blijven maar niet zoveel als van je vriend nu

veel succes
__________________
Kelly is mijn schatje en niemand gaat daar iets aan veranderen :)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:06
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik denk dat je ex in het begin altijd wel een beetje parten blijft spelen omdat je toch met elkaar gehad hebt. Maar dat verdwijnt vanzelf wel, als je echt van je nieuwe vriend houdt
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 08:25
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Maak het uit met je huidige vriend.
Ga pas weer aan een relatie beginnen wanneer je serieuzer met 'liefde' om kan gaan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:03
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
is het normaal dat ik nog van me ex hou bedoel
natuurlijk is dat normaal als je echt van iemand gehouden heeft gaat dat niet weg naar dat het uit is...


Citaat:
ik heb nou wel een nieuwe vriend maar bij sommige dingen denk ik nog steeds van me ex zou het zo en zo gedaan hebben en ik denk nog best vak aan hem , terwijl ik weet dat het nooit meer iets zal worden tussen ons en hij wil me ook nooit meer zien en ik ben ook best boos op hem maar toch blijft ie in me gedachten rondspoken zodat ik me nog best raar voel als ik bij me nieuwe vriend ben, ik vergelijk allerlei dingen enzo met hem, tis zo raar, hou ik nog te veel van me ex?? , ik wil dat echt niet, ik wil nu van me nieuwe vriend houden maar tis zo ** moeilijk en ik wil hem ook niet kwijt
het is normaal dat je nog van je ex houdt dat hoort bij echte houden van.. als je opeens niet meer van je ex houdt als het uit is heb je nooit van de ex gehouden dus het is normaal maar het inderdaad een beetje klote dat je ex met je houdige vriendje vergelijkt dat is fout..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:44
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
gewoon uitmaken en pas iets beginnen als je zeker bent van je gevoelens die enkel voor 1 persoon bestemt zijn, anders bedrieg je diegene eigenlijk
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.