Oud 27-03-2007, 14:12
Verwijderd
Ik bedacht me ineens dat ik bij mijn helden
Tom Barman
&
Jeroen Willems
nog vergeten was.

Nou ja, bij dezen dus.


Leuk topic, inderdaad
Advertentie
Oud 27-03-2007, 15:39
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 27-03-2007 @ 12:52 :
word NT zeker
Ik denk het wel. Ik vind de talen op zich wel interessant, alleen gaat mijn voorkeur uit naar de exacte wetenschappen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 27-03-2007, 18:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 25-03-2007 @ 12:44 :
Een omschrijving van mezelf geven vind ik meestal moeilijk, omdat ik niet eenduidig 'ik' ben.

Mijn gedrag naar anderen toe is sterk afhankelijk van wie ik tegenover me heb.

Wat ook leuk is om te vermelden is dat ik mijzelf niet in een hokje kan plaatsen.

Vandaar dat ik zeg dat ik niet eenduidig 'ik' ben.

Sommige mensen lopen met mij weg en anderen lopen van mij vandaan.
ik wilde er niet op reageren, omdat het waarschijnlijk verkeerd over komt, maar ik lees net dat je mijn posts toch niet leest. Dus het maakt niet uit!

Het is heel menselijk, logisch, natuurlijk, sociaal begrijpelijk dat iemand zichzelf niet in een hokje kan zetten.
Hokjes denken kun je namelijk niet bij mensen die je goed kent, dus al helemaal niet bij jezelf!
Hokjes zijn gebaseerd op éénduidig gedrag, bij te veel waarnemingen passen hokjes nooit!

Niemand is voor zichzelf een type, iedereen heeft karakter,
je hele post is dus een omschrijving van bijna iedereen hier!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 27-03-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
ik wilde er niet op reageren, omdat het waarschijnlijk verkeerd over komt, maar ik lees net dat je mijn posts toch niet leest. Dus het maakt niet uit!
Oud 27-03-2007, 19:03
Anthoras
Anthoras is offline
hot
Oud 27-03-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 27-03-2007 @ 10:49 :
Jouw naam is een anagram van Mr Soija
dacht ff dat niemand het ging opmerken :')
Oud 27-03-2007, 19:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 27-03-2007 @ 19:34 :
dacht ff dat niemand het ging opmerken :')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 27-03-2007, 19:43
Verwijderd
Oud 27-03-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 09:50 :
De TS vroeg niet wie je bent of wat je hobby's zijn maar hoe je bent.

Vergelijk:

>Hoe ben jij?
-Ik studeer literatuurwetenschap en ik hou van schrijven en muziek luisteren.

met

>Hoe ben jij?
-Ik ben vrij druk, spontaan en gezellig.

Waar wordt er daadwerkelijk antwoord gegeven op de vraag? Duidelijker kan ik het niet maken.
Wat voor karaktertrekken heb je, wat voor gedrag vertoon je, hoe ben je in de omgang etc. Als je dit niet kunt omschrijven, tsja, daar kan ik ook niets aan doen.
Speciaal voor jou dan. Ik ben: eigenwijs, intelligent, sarcastisch, lief, onzeker, arrogant, muzikaal, creatief, wijs, bot, ontaktisch, egocentrisch, sociaal, praatgraag, katuitdeboomkijkerig, dozig (hou van meisjemeisjedingen), stoer (hou van jongensdingen), hou van dieren, jaloers, niet knuffelig behalve met familie/vriendje, betweterig, spontaan, gezellig, breed geïnteresseerd, welbespraakt, kinderachtig, soms stiekem toch wel een klein beetje sportief, perfectionistisch, lui, trouw, doorzetter, zeurderig, open, zelfverzekerd, nieuwsgierig, cynisch, hoopvol, atheïstisch, hebberig, grappig, hardwerkend, koukleum, warmkleum, gul, onafhankelijk,

...voeg gerust iets toe, ik kan momenteel niets meer bedenken.
Oud 27-03-2007, 21:23
Verwijderd
Ik ben sarcastisch, egocentrisch en zit vol idealen! Is dat genoeg of moet ik een hele roman over mezelf schrijven?
Oud 27-03-2007, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 21:23 :
Ik ben sarcastisch, egocentrisch en zit vol idealen! Is dat genoeg of moet ik een hele roman over mezelf schrijven?
Tjongejonge, zie je hoe veel moeite ik heb gedaan? Je kunt minstens zo veel je best doen
Oud 27-03-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-03-2007 @ 21:26 :
Tjongejonge, zie je hoe veel moeite ik heb gedaan? Je kunt minstens zo veel je best doen
Ik geloof dat een betere wereld bij jezelf begint. Ik haat de SP en ik hou van zingen en van de zon genieten.

Voor mij begint alles bij vrijheid en ik word blij als anderen dat vinden. Sowieso word ik ook gelukkig als anderen gelukkig zijn, ik ben daar vatbaar voor - vooral als ze het echt verdienen.

Nog meer? Ik ben gewoon niet zo interessant, het spijt me.
Oud 27-03-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 21:23 :
Ik ben sarcastisch
Oud 27-03-2007, 21:35
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
eigenschappen die ik meer dan gemiddeld heb zijn:
enthousiastme, positivisme, ik ben bijna altijd objectief, chaotisch, ik kan heel snel van humeur wisselen, ben heel loyaal aan mensen die dit verdienen( eigelijk verdienen heel veel mensen dit)
ik ben altijd te laat, maar dat komt door mijn chaotische kant
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 27-03-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
ik wilde er niet op reageren, omdat het waarschijnlijk verkeerd over komt, maar ik lees net dat je mijn posts toch niet leest. Dus het maakt niet uit!
Dan zal ik je meteen melden dat ik het wel lees wanneer ik merk dat het naar mij gericht is, de enige uitzondering op de regel.

Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
Het is heel menselijk, logisch, natuurlijk, sociaal begrijpelijk dat iemand zichzelf niet in een hokje kan zetten.
Welnee, er bestaat nu eenmaal een sterke tendens dat ‘hokjes’ denken verkeerd is. Als je even nadenkt en wat mensenkennis hebt weet je dat de mens een kuddedier is en graag groepen vormt. Dieren doen precies hetzelfde, groepsvorming is al zo oud als de mens zelf. In een hokje zetten is nagenoeg hetzelfde als het zoeken van een bepaalde bevolkingsgroep waar je je prettig bij voelt. Wat je dus zegt is dat het heel normaal zou zijn om geen groep om je prettig bij te voelen zou kunnen vinden. Pure onzin.
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
Hokjes denken kun je namelijk niet bij mensen die je goed kent, dus al helemaal niet bij jezelf!
Hoezo kan dat niet? Ik ben benieuwd naar je onderbouwing!
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
Hokjes zijn gebaseerd op éénduidig gedrag, bij te veel waarnemingen passen hokjes nooit!

Stel: ik zie zaterdag tijdens uitgaan een breezahsletje zich lam zuipen en met een jongen weggaan. Dit zie ik de volgende zaterdag ook, en die daarop en daarop en daarop etc.
Veel waarnemingen, steeds hetzelfde gedrag, steeds meer bevestiging op mijn beeld van breezahsletje, waardoor ze steeds beter in het hokje past. Je redenering is net zo waterdicht als een spons.
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 18:54 :
Niemand is voor zichzelf een type, iedereen heeft karakter,
je hele post is dus een omschrijving van bijna iedereen hier!
Nee, natuurlijk niet. ‘We’ moeten immers niet in hokjes denken. Overigens knip je precies de stukjes uit mijn post die vrij algemeen zijn en ongeveer 1/3 deel van mijn gehele post omvatten en dan nog niet eens de kern. Als je wilt argumenteren is dat prima, alleen moet je geen zaken weglaten en reageren op kleine stukjes uit het geheel die uit de context gerukt hun waarde verliezen.
Citaat:
Morgan schreef op 27-03-2007 @ 21:20 :
Speciaal voor jou dan. Ik ben: eigenwijs, intelligent, sarcastisch, lief, onzeker, arrogant, muzikaal, creatief, wijs, bot, ontaktisch, egocentrisch, sociaal, praatgraag, katuitdeboomkijkerig, dozig (hou van meisjemeisjedingen), stoer (hou van jongensdingen), hou van dieren, jaloers, niet knuffelig behalve met familie/vriendje, betweterig, spontaan, gezellig, breed geïnteresseerd, welbespraakt, kinderachtig, soms stiekem toch wel een klein beetje sportief, perfectionistisch, lui, trouw, doorzetter, zeurderig, open, zelfverzekerd, nieuwsgierig, cynisch, hoopvol, atheïstisch, hebberig, grappig, hardwerkend, koukleum, warmkleum, gul, onafhankelijk,

...voeg gerust iets toe, ik kan momenteel niets meer bedenken.
Kijk, jij reageert tenminste ontopic!
Oud 27-03-2007, 21:45
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
*knip*
ik ga er niet op in op het topic, dat is offtopic gezwam en dat doe ik niet!

Als je het wilt weten praat je maar lekker op msn tegen me! of je stuur fijn een mailtje
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 27-03-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 21:45 :
*knip*
ik ga er niet op in op het topic, dat is offtopic gezwam en dat doe ik niet!

Als je het wilt weten praat je maar lekker op msn tegen me! of je stuur fijn een mailtje
Zwak.
Oud 27-03-2007, 22:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik kan mezelf wel in een hokje plaatsen hoor, alleen weet ik dan ook wel dat het niet helemaal klopt.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-03-2007, 22:46
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 22:45 :
Ik kan mezelf wel in een hokje plaatsen hoor, alleen weet ik dan ook wel dat het niet helemaal klopt.
plaats je zelf eens in een hokje, waar je (bijna) altijd bij past, dat jouw (volledige) karakter kan omschrijven?!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 27-03-2007, 22:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 22:46 :
plaats je zelf eens in een hokje, waar je (bijna) altijd bij past, dat jouw (volledige) karakter kan omschrijven?!
Een hokje past nooit helemaal. Dat zeg ik ook in die post (een beetje dan ), maar dat is altijd zo met hokjes/vooroordelen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-03-2007, 22:52
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 27-03-2007 @ 22:51 :
Een hokje past nooit helemaal. Dat zeg ik ook in die post (een beetje dan ), maar dat is altijd zo met hokjes/vooroordelen.
je vind je zelf niet enkelzijdig en je kunt geen echte vooroordelen of jezelf schrijven!

Je kunt het proberen, maar zult het er nooit helemaal mee eens zijn

* mijn mening *
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 27-03-2007, 22:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 22:52 :
je vind je zelf niet enkelzijdig en je kunt geen echte vooroordelen of jezelf schrijven!

Je kunt het proberen, maar zult het er nooit helemaal mee eens zijn

* mijn mening *
Nee, maar iets hoeft niet precies te kloppen om dat als bewering te doen. "Deze cirkel is rond", terwijl je hem zelf getekend hebt, en dus wel weet dat 'ie niet perfect rond is. "Die CD kost 10 euro", terwijl die 9,90 kost.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 27-03-2007, 22:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 21:36 :
Tering, anders heb je ff niets te doen.
Oud 27-03-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-03-2007 @ 22:55 :
Tering, anders heb je ff niets te doen.
Ik deed er welgeteld 6 minuten over om dat te posten. Och hemeltje, wat lang.

En dan heb ik het niet over die overloeze discussies die jij voert op N&A.

Iets met een pot en een ketel...
Oud 27-03-2007, 23:08
Verwijderd
Teh dramaz. :')
Oud 27-03-2007, 23:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-03-2007 @ 23:08 :
Teh dramaz. :')
Nou! En dan dacht ik dat ik erg was.
Oud 28-03-2007, 00:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik kom een keer in de zoveel tijd op DK en zie zowaar een keer een leuk topic.

Ik ben Wim en 22 jaar. Ik doe MBO detailhandel en ben gepasioneerd van m'n werk (momenteel CD's en DVD's verkopen in de kelder van de V&D in Haarlem). Dit wil zeggen dat ik gepasioneerd ben van mensen een goed product verkopen in plaats van het duurste en dat schijnt zeldzaam te zijn. Ik vind het belangrijk om anderen daar waar mogelijk te helpen op wat voor manier dan ook. Het intereseert me geen fuck of ik er uiteindelijk zelf beter van word.

Ik ben een stronteigenwijze zak hooi die alles op zijn eigen manier wil doen ook al hoor ik van 100 anderen dat een andere manier beter is om vervolgens of keihard op m'n bek te gaan, of zo hard gelijk te krijgen dat anderen het simpelweg weigeren te zien. Verder zie ik mezelf als een lui persoon waar anderen me als niet lui persoon (er zal vast een naam voor zijn maar ik weet hem niet)

zo af en toe ben ik veel te serieus en te perfectionistisch om de kleinste dingen en neem ik de belangrijke dingen wat minder serieus wat dan ook de reden is dat ik ondertussen veel te vaak ben blijven zitten op school en onder m'n niveau zit.

Verder hou ik van computerspellen spelen, films kijken, muziek luisteren en lezen over dingen die me intereseren. Ik maak in het dagelijks leven moeilijk contact met vreemde mensen wat ik zelf ietwat vreemd vind gezien het werk wat ik doe en de mate waarin mensen daarover tevreden zijn (ik ben nu een half jaar weg bij m'n oude werk en ik word nog steeds herkend en daarop aangesproken in positieve zin wat voor mezelf genoeg zegt.

Sommige vinden mij arogant en dat zijn meestal de mensen waar ik een gruwelijke pesthekel aan heb. Ik ben niet gelovig en het is het beste als ik niet in discusie ga over het geloof want dan krijg ik ruzie.

Ik rook meer wiet dan goed voor me kan zijn en toch functioneer ik er beter onder dan ik zelf ooit had kunnen denken.

Vergeet ik me daar toch bijna te vermelden dat ik hetero ben en al veel te lang single ben na een relatie met een zekere forumster dankzij wie ik dit forum heb leren kennen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 00:13.
Oud 28-03-2007, 00:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hmm, hoe ben ik echt? Ik ben ECHT jarig
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 28-03-2007, 00:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 28-03-2007 @ 00:13 :
Hmm, hoe ben ik echt? Ik ben ECHT jarig
Gefeliciteerd.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 28-03-2007, 00:15
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 28-03-2007 @ 00:13 :
Hmm, hoe ben ik echt? Ik ben ECHT jarig

ga je nu ieder topic volspammen

ik ben ook altijd heeeeel blij als ik jarig ben hoor
Oud 28-03-2007, 00:15
Verwijderd
willen jullie een hokje?

ik ben een stinkalto/nijntjealto
Oud 28-03-2007, 00:16
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 00:15 :
willen jullie een hokje?

ik ben een stinkalto/nijntjealto
<3
Oud 28-03-2007, 00:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 00:15 :
willen jullie een hokje?

ik ben een stinkalto/nijntjealto
*Proppropprop*
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 28-03-2007, 00:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Naojan schreef op 28-03-2007 @ 00:15 :

ga je nu ieder topic volspammen

ik ben ook altijd heeeeel blij als ik jarig ben hoor
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 28-03-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 28-03-2007 @ 00:19 :
*Proppropprop*
het is een vrij groot hokje, dus als er iemand bij wil?
Oud 28-03-2007, 00:31
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 00:20 :
het is een vrij groot hokje, dus als er iemand bij wil?
²
Oud 28-03-2007, 08:29
Verwijderd
Ik heb geen hokje. Of het moet het hokje zijn van die mensen die altijd buiten hokjes vallen. Denk ik.
Oud 28-03-2007, 10:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zit in het hokje van de saaie angstige mensen, kei gezellig want niemand heeft/ durft iets aan elkaar te vertellen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-03-2007, 10:26
Verwijderd
Ik heb wel wat losgemaakt zeg
Oud 28-03-2007, 11:03
Verwijderd
Ben 18 jaar, 1e jaars student nederlandse gebarentaal aan UvA, 1.80, hetero.
Ik ben vrij druk, maar alleen als je me kent. Bij vrienden die ik al lang ken zijn allemaal inside jokes ontstaan en als we bij elkaar zijn, zijn we niet leuk om als buitenstaander tussen te zitten. Ik ga graag tegen de meerderheid in, dus als iedereen ja zegt zeg ik nee. Gewoon om de discussie uit te lokken. Op mijn middelbare school hadden veel mensen een hekel aan mij omdat ik een uitgesproken tegendraadse mening heb en ik daar graag en veel praatte.
Als ik iemand niet ken zeg ik vrij weinig en duurt het heel lang voordat het ijs gebroken is. Mensen die ik niet ken vind ik moeilijk.
Verder ben ik vrij lui en kan ik gemakkelijk weken niets doen en dan ineens al mijn verplichtingen in een week afmaken. Ik wil graag dingen op mijn manier en als ze niet gaan zoals ik wil kan ik nog wel eens boos worden. Ik kan slecht tegen kritiek, maar ik kan wel heel goed kritiek leveren. Ik ben erg sarcastisch en cynisch, ben niet religieus vroeger verwoordde ik dat liever met atheist. Ik kan aardig goed piano spelen en wel redelijk zingen en dat doe ik ook wel graag. Ik ben stronteigenwijs en als ik je niet mag kan je beter uit mijn buurt blijven. Verder ben ik wel genuanceerd, heb ik een hekel aan mannen die hun pik achterna lopen en oneerlijk zijn.

Grote jongen die dit allemaal gelezen heeft .
Oud 28-03-2007, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 28-03-2007 @ 11:03 :
Ben 18 jaar, 1e jaars student nederlandse gebarentaal aan UvA, 1.80, hetero.
Ik ben vrij druk, maar alleen als je me kent. Bij vrienden die ik al lang ken zijn allemaal inside jokes ontstaan en als we bij elkaar zijn, zijn we niet leuk om als buitenstaander tussen te zitten. Ik ga graag tegen de meerderheid in, dus als iedereen ja zegt zeg ik nee. Gewoon om de discussie uit te lokken. Op mijn middelbare school hadden veel mensen een hekel aan mij omdat ik een uitgesproken tegendraadse mening heb en ik daar graag en veel praatte.
Als ik iemand niet ken zeg ik vrij weinig en duurt het heel lang voordat het ijs gebroken is. Mensen die ik niet ken vind ik moeilijk.
Verder ben ik vrij lui en kan ik gemakkelijk weken niets doen en dan ineens al mijn verplichtingen in een week afmaken. Ik wil graag dingen op mijn manier en als ze niet gaan zoals ik wil kan ik nog wel eens boos worden. Ik kan slecht tegen kritiek, maar ik kan wel heel goed kritiek leveren. Ik ben erg sarcastisch en cynisch, ben niet religieus vroeger verwoordde ik dat liever met atheist. Ik kan aardig goed piano spelen en wel redelijk zingen en dat doe ik ook wel graag. Ik ben stronteigenwijs en als ik je niet mag kan je beter uit mijn buurt blijven. Verder ben ik wel genuanceerd, heb ik een hekel aan mannen die hun pik achterna lopen en oneerlijk zijn.

Grote jongen die dit allemaal gelezen heeft .
Ik ben een grote jongen. Maar ben jij een jongen of een meisje? Ik denk het laatste, vanwege de op een na laatste zin.
Oud 28-03-2007, 14:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 27-03-2007 @ 23:08 :
Ik deed er welgeteld 6 minuten over om dat te posten. Och hemeltje, wat lang.
dat is idd lang!
laten we leuk zijn met zijn allen; Spectrummannetje
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 28-03-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 28-03-2007 @ 14:10 :
dat is idd lang!
laten we leuk zijn met zijn allen; Spectrummannetje
Ik doe mijn best, maar idioten zoals jij verpesten het altijd
Oud 28-03-2007, 15:24
Verwijderd
Ik ben meestal rustig, maar kan ook druk zijn. Ik verveel me niet snel en word blij van allerlei kleine dingen.. lekker makkelijk dus. Bijvoorbeeld van mooi weer, zoals nu. Alleen niet leuk als je dan moet werken of verslagen moet maken. Ik ben geïnteresseerd in een heleboel dingen, maar als het niet mijn onderwerpen zijn heb ik liever dat mensen er enthousiast over vertellen dan dat ik het zelf op moet zoeken. Mensen vinden me vaak erg vriendelijk en soms schattig (?)(naja eigenlijk vind ik dat zelf ook wel ), en schatten me soms jonger dan ik ben.
Ik kan nog steeds erg gefascineerd en gepassioneerd zijn door biochemie / moleculaire celbiologie en dat soort dingen (helaas begrijpen niet veel mensen dat ). Maar inmiddels ben ik al 1,5 jaar bezig een goede en handige verpleegkundige te worden. Daarmee kom ik op het volgende punt: ik ben behoorlijk onhandig, vind ik zelf en eigenlijk meer theoretisch aangelegd.
Ik vind dat mensen zichzelf altijd erg snel intelligent noemen, dus dat doe ik liever niet en ik vind wat zelfspot op dat gebied (sowieso wel trouwens) altijd leuk. Wel vind ik het leuk om dingen uit te leggen aan anderen. Uhh naja als ik eenmaal inspiratie heb om een stukje te typen ben ik niet zo kort van stof.. dus ik brei er bij deze maar een abrupt einde aan.
Oud 28-03-2007, 15:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik ben eigenlijk die ene die achterin zit en rustig zijn eigen gang gaat. Ik ben ook vrij ambitieus. Ik kan enorm uit m'n slof schieten, als ik het gevoel krijg dat iemand me onterecht behandelt, maar ik wordt niet snel kwaad. Verder ben ik een doorzetter tot het bittere eind. Avontuur houdt ik ook wel van. Ik ben ook actief en vrij gemakkelijk te motiveren voor iets. Ik studeer biomedische wetenschappen en op de een of andere manier vind ik dat te bekakt klinken. De studie vind ik verder wel leuk
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 28-03-2007, 15:55
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 28-03-2007 @ 14:27 :
Ik doe mijn best, maar idioten zoals jij verpesten het altijd
ik ben iemand die zich het meeste iriteert aan situaties waar ik me niet kan inleven!

Zoals Spectrum, op msn niets zeggen. Maar via het forum een grote bek hebben dat ik idioot ben!

Dit is een heel goed voorbeeld van een (voor me zelf) slechte eigenschap
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 28-03-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 28-03-2007 @ 15:55 :
ik ben iemand die zich het meeste iriteert aan situaties waar ik me niet kan inleven!

Zoals Spectrum, op msn niets zeggen. Maar via het forum een grote bek hebben dat ik idioot ben!

Dit is een heel goed voorbeeld van een (voor me zelf) slechte eigenschap
Je irriteert je of ergert je aan iets. Niet irriteren aan.

Maakt het wat uit of ik op msn tegen je spreek of via het forum? Je kunt het toch allebei lezen?
Oud 28-03-2007, 16:00
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 28-03-2007 @ 15:57 :
Je irriteert je of ergert je aan iets. Niet irriteren aan.

Maakt het wat uit of ik op msn tegen je spreek of via het forum? Je kunt het toch allebei lezen?
ja, maar dit leest iedereen en is veel onpersoonlijker!

ik vind het zwak dat je niet normaal tegen mij praat maar via het forum stoer gaat lopen doen dat ik niet goed genoeg ben.
Ik zie sowieso niet in wat ik je heb aangedaan.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 28-03-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 28-03-2007 @ 16:00 :
ja, maar dit leest iedereen en is veel onpersoonlijker!

ik vind het zwak dat je niet normaal tegen mij praat maar via het forum stoer gaat lopen doen dat ik niet goed genoeg ben.
Ik zie sowieso niet in wat ik je heb aangedaan.
Ik quote jou, dus is het voor jou bedoeld. Of anderen het lezen zal me een worst wezen.

Ik vind het nog steeds zwak dat jij op mijn eerdere lange post nog niets hebt gezegd. Jij hebt mij verder niets aangedaan hoor, ik vind je alleen dom/debiel en dat heb ik gepost in een gepast topic. Kun je daar niet tegen, dat ik dat heb gezegd?
Oud 28-03-2007, 16:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vecht dit lekker op het schoolplein uit en laat dit mooie topic toch met rust.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe ben jij nou echt? [Reloaded]
Verwijderd
82 22-08-2009 21:38
Beleidszaken De kantine
Dark Phoenix
126 15-07-2007 17:40
Psychologie geef eens een punt voor WIE jij bent
miss-suus
40 04-01-2004 15:20
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 11:13
Liefde & Relatie Hoe krijg ik ooit een vriendin ----> ik ben als een broer voor hun ...... :(
Verwijderd
11 29-07-2002 09:31
Psychologie Hoe zou jij dat doen?
Juliah
14 12-07-2002 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.