Oud 18-01-2005, 18:27
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Wel grappig om een vriend van die gast te horen zeggen dat het daar geen type voor is, en dat ie wel geld heeft. En even later horen dat hij een bekende van de politie is, en gisteren of eergisteren nog terecht stond voor gewapende overval. En in een andere zaak had zijn broer hem een alibi verschaf.
Volgens mij zegt dit genoeg over hem en ook over zijn vriend.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Advertentie
Oud 18-01-2005, 18:28
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 18:26 :
Weer de ongenuanceerden, yeah, laat ze komen!
het is toch zo
Oud 18-01-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 18:28 :
het is toch zo
Het geweld dat die mevrouw gebruikte stond niet in proportie
Oud 18-01-2005, 18:33
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-01-2005 @ 18:29 :
Het geweld dat die mevrouw gebruikte stond niet in proportie
Die marokkaan had die tas niet moeten jatten
Oud 18-01-2005, 18:42
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 18:33 :
Die marokkaan had die tas niet moeten jatten
Gaaf, ik mag mensen vermoorden die tassen jatten.
Oud 18-01-2005, 18:46
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
Mortification schreef op 18-01-2005 @ 18:42 :
Gaaf, ik mag mensen vermoorden die tassen jatten.
en daarom moet het kabinet eens wat strenger worden. Zolang dat niet gebeurt en ze niks doen, worden dit soort dingen alleen maar erger en gaan mensen het recht in eigen hand nemen
Oud 18-01-2005, 18:46
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mortification schreef op 18-01-2005 @ 18:42 :
Gaaf, ik mag mensen vermoorden die tassen jatten.
Waar haal jij de informatie vandaan dat ze hem heeft vermoord?
Ben jij alwetend?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 18-01-2005, 18:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Probeer in paniek en in zijn achteruit maar eens precies zacht genoeg te rijden om iemand die wegholt bij te houden zonder hem in te halen of te overrijden. Een keer het gaspedaal iets te diep intrappen en die auto schiet weg, en dan heb je zo'n jongen al snel klem. Als die boom er niet had gestaan was hij gevallen ofzoiets, en had hij een kapotte knie gehad.

Zoals alle ongelukken: pech. Een ongeluk.

Ik vond het wel storend dat ze meteen voor hoer werd uitgemaakt, en dat haar familie werd bedreigd. Toen dacht ik in een flits toch even: echt weer iets voor die kutmarokkanen, al schaam ik me om het te moeten zeggen.

Ook opvallend: toen Theo van Gogh opzettelijk en met voorbedachte rade na ruime voorbereiding werd vermoord, was dat omdat hij iemand beledigd had. Daar konden veel marokkanen zich prima in vinden, en daar was heel nederland juist zo om geschokt.

Nu roepen ze om het hardst dat die hangjongere weliswaar een dief was, een gewapende overvaller om precies te zijn, en nu rechtvaardigd dat opeens niet zijn dood.

Hebben ze toch nog iets geleerd van de moord op Theo van Gogh. Dat of ze meten met twee maten, en eerlijk gezegd denk ik het laatste...
Oud 18-01-2005, 18:52
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
juno schreef op 18-01-2005 @ 18:48 :
Probeer in paniek en in zijn achteruit maar eens precies zacht genoeg te rijden om iemand die wegholt bij te houden zonder hem in te halen of te overrijden. Een keer het gaspedaal iets te diep intrappen en die auto schiet weg, en dan heb je zo'n jongen al snel klem. Als die boom er niet had gestaan was hij gevallen ofzoiets, en had hij een kapotte knie gehad.

Zoals alle ongelukken: pech. Een ongeluk.

Ik vond het wel storend dat ze meteen voor hoer werd uitgemaakt, en dat haar familie werd bedreigd. Toen dacht ik in een flits toch even: echt weer iets voor die kutmarokkanen, al schaam ik me om het te moeten zeggen.

Ook opvallend: toen Theo van Gogh opzettelijk en met voorbedachte rade na ruime voorbereiding werd vermoord, was dat omdat hij iemand beledigd had. Daar konden veel marokkanen zich prima in vinden, en daar was heel nederland juist zo om geschokt.

Nu roepen ze om het hardst dat die hangjongere weliswaar een dief was, een gewapende overvaller om precies te zijn, en nu rechtvaardigd dat opeens niet zijn dood.

Hebben ze toch nog iets geleerd van de moord op Theo van Gogh. Dat of ze meten met twee maten, en eerlijk gezegd denk ik het laatste...
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 18-01-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 18-01-2005 @ 18:48 :
[...........]
En die paar halve garen vriendjes van hem vertegenwoordigen natuurlijk alle marrokanen

@floris check je pm eens
Oud 18-01-2005, 19:04
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
waarom houden we het marokanisme er niet gewoon buiten?
lees: nederlander.

dat maakt de zaak ineens een stuk minder ingewikkeld .


ik heb de zaak niet helemaal gelezen.
is er al vastgesteld dat ze het opzettelijk deed of niet?
Oud 18-01-2005, 19:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 18-01-2005 @ 18:54 :
En die paar halve garen vriendjes van hem vertegenwoordigen natuurlijk alle marrokanen

@floris check je pm eens
Nee, wel alle kutmarokkaantjes. Het zijn hetzelfse slag typische losertjes die je in alle grote steden veel te veel vindt, hangjongeren die alleen maar overlast veroorzaken en rottigheid uithalen en mensen beroven en winkels overvallen. En ook nog valse getuigenissen afleggen om iemand te pakken, dat vind ik nog het meest kwalijke.

En hou jij eens op met je allergische reacties als iemand iets naars zegt over moslims. Dat geldt wel voor meer mensen hier. Je laat daarmee steeds zien dat je net zo lichtgeraakt bent als de marokkaanse criminelen(ik vind de term boefjes niet iets voor een meerderjarige gewapende overvaller, vind je ook niet?) waar je zo graag voor opkomt.

Solidariteit is een groot goed, maar je moet wel goed uitkijken met wie je solidair bent. Zorg ervoor dat ze je solidariteit waard zijn, want zo haal je alleen jezelf naar beneden. Blijf alsjeblieft een beetje objectief.

Ik vind het heel zielig voor die jongen die is doodgereden, dat had niet gehoeven van mij. Ook voor zijn vader vind ik het heel erg. Ook al is het een etterbak eerste klas, het blijft je kind. Maar het was niet gebeurd als hij zijn kind beter had opgevoed.
Oud 18-01-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 18-01-2005 @ 19:05 :
Nee, wel alle kutmarokkaantjes. Het zijn hetzelfse slag typische losertjes die je in alle grote steden veel te veel vindt, hangjongeren die alleen maar overlast veroorzaken en rottigheid uithalen en mensen beroven en winkels overvallen. En ook nog valse getuigenissen afleggen om iemand te pakken, dat vind ik nog het meest kwalijke.

En hou jij eens op met je allergische reacties als iemand iets naars zegt over moslims. Dat geldt wel voor meer mensen hier. Je laat daarmee steeds zien dat je net zo lichtgeraakt bent als de marokkaanse criminelen(ik vind de term boefjes niet iets voor een meerderjarige gewapende overvaller, vind je ook niet?) waar je zo graag voor opkomt.

Solidariteit is een groot goed, maar je moet wel goed uitkijken met wie je solidair bent. Zorg ervoor dat ze je solidariteit waard zijn, want zo haal je alleen jezelf naar beneden. Blijf alsjeblieft een beetje objectief.

Ik vind het heel zielig voor die jongen die is doodgereden, dat had niet gehoeven van mij. Ook voor zijn vader vind ik het heel erg. Ook al is het een etterbak eerste klas, het blijft je kind. Maar het was niet gebeurd als hij zijn kind beter had opgevoed.
Dat komt omdat er twee feiten bij worden gehaalt die niets ter zake doen, namelijk allochtoon zijn en moslim zijn. Als die twee feiten die niets ter zake doen wel constant worden gebruikt, dan is er iets mis, dan maak je al onderscheid.
Oud 18-01-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
=zwart wit= schreef op 18-01-2005 @ 19:04 :
(...)

ik heb de zaak niet helemaal gelezen.
is er al vastgesteld dat ze het opzettelijk deed of niet?
Dat kan nooit met zekerheid worden vastgesteld natuurlijk, je kunt niet in iemands hoofd kijken. Het zal ter terechzitting moeten blijken, als ze vervolgd wordt en dat duurt nog wel een tijdje.
Oud 18-01-2005, 19:12
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 19:09 :
Dat kan nooit met zekerheid worden vastgesteld natuurlijk, je kunt niet in iemands hoofd kijken. Het zal ter terechzitting moeten blijken, als ze vervolgd wordt en dat duurt nog wel een tijdje.
het hangt er ook maar net af van welke kanten je het wilt bekijken.
wel als je kijkt naar sommige voorbarige reacties hierzo.
Oud 18-01-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 18-01-2005 @ 18:42 :
Gaaf, ik mag mensen vermoorden die tassen jatten.
dat heet niet vermoorden maar dood door schuld, en verder moet je hem natuurlijk wel plat rijden, anders schiet het ook niet op

(oke, dit was weer lekker cru van mijn kant )
Oud 18-01-2005, 19:17
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Wat zijn jullie allemaal "links"opgevoed hier zeg
Oud 18-01-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 19:17 :
Wat zijn jullie allemaal "links"opgevoed hier zeg
Hè bah, solidariteit.
Oud 18-01-2005, 19:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-01-2005 @ 19:08 :
Dat komt omdat er twee feiten bij worden gehaalt die niets ter zake doen, namelijk allochtoon zijn en moslim zijn. Als die twee feiten die niets ter zake doen wel constant worden gebruikt, dan is er iets mis, dan maak je al onderscheid.

Door de omstandigheden van het geval en de mediahype die onmiddelijk op gang kwam, doet het wel ter zake. Een nederlandse tasjes dief had haar niet voor hoer uitgemaakt en haar niet bedreigd. Dat is typisch iets voor kut marokkaantjes.

Het zijn die jongens zelf die hun vriendje een martelaarsstatus aanmaten, en haar meteen van moord beschuldigden. Het lijkt wel of ze zo de collectieve schuld aan de moord op Theo van gogh proberen af te kopen. Zo van: hier, nou is er een onschuldige marokkaan door een nederlander vermoord, helemaal onverdiend, hij wilde alleen maar haar tas stelen.

In die buurt rizzelt het van de hangjongeren van marrokkaanse afkomst. Die zijn allochtoon en ook nog moslim. En crimineel.
Oud 18-01-2005, 19:28
Verwijderd
Als je ziet dat een man een vrouw slaat en je staat ernaast dan sla je toch ook mee?
Oud 18-01-2005, 19:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zit jij wel in het goede topic? Hadden we het over vrouwenmishandeling?
Oud 18-01-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 18-01-2005 @ 19:33 :
Zit jij wel in het goede topic? Hadden we het over vrouwenmishandeling?
Nee, maar al die mensen die erom heen stonden moesten gewoon hun auto's pakken en dan......
Oud 18-01-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 18-01-2005 @ 18:46 :
Waar haal jij de informatie vandaan dat ze hem heeft vermoord?
Ben jij alwetend?
Dat jij niet begrijpt dat ik even in het verlengde van THC1 dacht is niet mijn probleem. Jij bent in ieder geval niet alwetend.
Oud 18-01-2005, 19:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
burnen?

naja, kvin t vooral erg voor die vrouw, nerges om gevraagt en nu krijgt ze straks dor toedoen van 2 idioten straf
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 18-01-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 18-01-2005 @ 19:21 :
Door de omstandigheden van het geval en de mediahype die onmiddelijk op gang kwam, doet het wel ter zake. Een nederlandse tasjes dief had haar niet voor hoer uitgemaakt en haar niet bedreigd. Dat is typisch iets voor kut marokkaantjes.

Het zijn die jongens zelf die hun vriendje een martelaarsstatus aanmaten, en haar meteen van moord beschuldigden. Het lijkt wel of ze zo de collectieve schuld aan de moord op Theo van gogh proberen af te kopen. Zo van: hier, nou is er een onschuldige marokkaan door een nederlander vermoord, helemaal onverdiend, hij wilde alleen maar haar tas stelen.

In die buurt rizzelt het van de hangjongeren van marrokkaanse afkomst. Die zijn allochtoon en ook nog moslim. En crimineel.
Uiteindelijk zijn het nederlanders, wat is het belang van de afkomst? Niets, het voegt niets toe, maar toch word het overal altijd benadrukt en erbij gehaalt. Waarom krijgen zaken waar iemand van buitenlandse afkomst bij betrokken is wel veel aandacht en andere zaken met niet?

Sorry schat, maar ergens deugt dat gewoon niet, en het staaft veel mensen in de veronderstelling dat bijna alle criminaliteit door buitelanders zou komen, terwijl dat natuurlijk onzin is.
Oud 18-01-2005, 20:02
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 19:17 :
Wat zijn jullie allemaal "links"opgevoed hier zeg


Jammer hé, zoveel mensen die niet generaliseren!
Nouja, het valt eigenlijk wel mee, als ik al die posts zo doorlees .
Oud 18-01-2005, 20:03
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 18-01-2005 @ 19:58 :
burnen?

naja, kvin t vooral erg voor die vrouw, nerges om gevraagt en nu krijgt ze straks dor toedoen van 2 idioten straf
Die jongen heeft er ook niet om gevraagt doodgereden te worden.
Oud 18-01-2005, 20:04
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Hoezo zeggen die jongens dat t racisme is die vrouw kon toch niet zo snel zien dat het een marokkaan was. En als het een nederlander was dan zou ze volgens mij hetzelfde reageren. Volgens mij dacht ze geeneens na over zijn nationaliteit maar reageerde ze puur uit shock. Wat niet meeneemt dat t gerechtvaardigt was wat ze deed..

Ik vraag me af wat de reacties waren als de dader een allochtoon was die een nederlander dood reed...

"kloteallochtonen gaan nu eigen rechter spelen in ons land?"

lijkt me typisch een fok-reactie
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 18-01-2005, 20:06
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 20:02 :


Jammer hé, zoveel mensen die niet generaliseren!
Nouja, het valt eigenlijk wel mee, als ik al die posts zo doorlees .
dream on
Oud 18-01-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:06 :
dream on
Is legaal, hoop ik
Oud 18-01-2005, 20:12
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 19:17 :
Wat zijn jullie allemaal "links"opgevoed hier zeg
ga jij maar naar fok forum ofzow
Oud 18-01-2005, 20:14
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
Global schreef op 18-01-2005 @ 20:12 :
ga jij maar naar fok forum ofzow
wat heeft Fok hiermee te maken
Sorry hoor maar ik kan zo kwaad worden op mensen die maar BLIJVEN beweren dat er niks aan de hand is en die al die linkse ideeen daarbij hebben en daar NOG STEEDS in geloven
Oud 18-01-2005, 20:17
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:14 :
wat heeft Fok hiermee te maken
Sorry hoor maar ik kan zo kwaad worden op mensen die maar BLIJVEN beweren dat er niks aan de hand is en die al die linkse ideeen daarbij hebben en daar NOG STEEDS in geloven
Verklaar jezelf nader. Wie beweert dat er niks aan de hand is? welke linkse ideen? wie geloven waarin?
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 18-01-2005, 20:17
number9
number9 is offline
Citaat:
makelville schreef op 18-01-2005 @ 14:04 :
Je bent echt walgelijk
alleen maar omdat je één mening van mij niet respecteerd?
en ik maar denken dat het een vrij land was
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 18-01-2005, 20:20
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-01-2005 @ 20:02 :
Uiteindelijk zijn het nederlanders, wat is het belang van de afkomst? Niets, het voegt niets toe, maar toch word het overal altijd benadrukt en erbij gehaalt. Waarom krijgen zaken waar iemand van buitenlandse afkomst bij betrokken is wel veel aandacht en andere zaken met niet?
Ik heb alleen de laatste pagina van deze discussie gelezen, maar wil graag op deze uitspraak reageren.

Afkomst voegt een heleboel toe. Je afkomst bepalen voor een groot deel de manier waarop je bent opgevoed. En je opvoeding bepaalt je normen en waarden.

Bovendien moet je even de FEITEN er op nakijken. Straatcriminaliteit wordt voor een groot deel veroorzaakt door allochtonen. En dat terwijl er in Nederland maar ongeveer 12 % allochtonen zijn. Procentueel gezien plegen allochtonen ongeveer 10x vaker "kleine misdrijven". Dus is het echt zo gek dat er zo vaak berichten over allochtonen in de media staan?

Verder heb ik geen medelijden met de jongen. Wel met z'n ouders en zeker ook met het slachtoffer van de overval. Een vrouw die gewoon in haar auto zit, wordt overvallen. Haar eerste schrikreactie is om achter haar bezittingen aan te gaan. Helaas loopt dat fout af.
Oud 18-01-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:14 :
ik kan zo kwaad worden op mensen die maar BLIJVEN beweren dat er niks aan de hand is
Er IS ook helemaal niets aan de hand.
Oud 18-01-2005, 20:23
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:14 :
wat heeft Fok hiermee te maken
Sorry hoor maar ik kan zo kwaad worden op mensen die maar BLIJVEN beweren dat er niks aan de hand is en die al die linkse ideeen daarbij hebben en daar NOG STEEDS in geloven
bij fok zijn er veel meer mensen die zonder te denken iets roepen (rechtse mensen?)
Oud 18-01-2005, 20:25
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 20:22 :
Er IS ook helemaal niets aan de hand.
dit bedoel ik dus.

Leef jij in een droomwereld ofzo ?
Oud 18-01-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 18-01-2005 @ 18:46 :
Waar haal jij de informatie vandaan dat ze hem heeft vermoord?
Ben jij alwetend?
doodslag dan.
Oud 18-01-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:25 :
dit bedoel ik dus.

Leef jij in een droomwereld ofzo ?
Ooit gehoord van cynisme en sarcasme?
Oud 18-01-2005, 20:29
Verwijderd
Kan iemand mij dan uitleggen wat er aan de hand zou moeten zijn?
Oud 18-01-2005, 20:29
number9
number9 is offline
Citaat:
Ivo schreef op 18-01-2005 @ 20:20 :
Verder heb ik geen medelijden met de jongen. Wel met z'n ouders en zeker ook met het slachtoffer van de overval. Een vrouw die gewoon in haar auto zit, wordt overvallen. Haar eerste schrikreactie is om achter haar bezittingen aan te gaan. Helaas loopt dat fout af.
Kijk jij snapt het

Er is nergens officieel bevestigd dat het moord was. en als die jongen alleen klem had gezeten had niemand er iets over gehoord.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 18-01-2005, 20:29
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
deadlock schreef op 18-01-2005 @ 20:27 :
Ooit gehoord van cynisme en sarcasme?
jawel maar daar hebben we het nu niet over
Oud 18-01-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 18-01-2005 @ 20:29 :
Kan iemand mij dan uitleggen wat er aan de hand zou moeten zijn?
Het is tijd om allochtoontjes aan te pakken!
Oud 18-01-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:29 :
jawel maar daar hebben we het nu niet over

je blijft lachwekkend
Oud 18-01-2005, 20:31
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mortification schreef op 18-01-2005 @ 19:57 :
Dat jij niet begrijpt dat ik even in het verlengde van THC1 dacht is niet mijn probleem. Jij bent in ieder geval niet alwetend.
Maar ik zeg dan ook geen dingen die nog helemaal niet zijn vastgesteld.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 18-01-2005, 20:32
THC1
Avatar van THC1
THC1 is offline
Citaat:
S. schreef op 18-01-2005 @ 20:31 :

je blijft lachwekkend
ja en jij blijft om te huilen

Zeker fan van balkenende
Oud 18-01-2005, 20:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-01-2005 @ 20:02 :
Uiteindelijk zijn het nederlanders, wat is het belang van de afkomst? Niets, het voegt niets toe, maar toch word het overal altijd benadrukt en erbij gehaalt. Waarom krijgen zaken waar iemand van buitenlandse afkomst bij betrokken is wel veel aandacht en andere zaken met niet?

Sorry schat, maar ergens deugt dat gewoon niet, en het staaft veel mensen in de veronderstelling dat bijna alle criminaliteit door buitelanders zou komen, terwijl dat natuurlijk onzin is.
Het maakt helaas uit. Ik ben nog van de generatie die allochtonen doodknuffelt, maar zelf s mijn geduld is nu op aan het raken. Ik zie de verschillen in soort crimineel gedrag, en het bevalt me niks. Allochtone criminelen pakken alleen nederlanders, en gaan daarbij zo veel verder in hun geweld. Ze verhinderen zelfs de komst van ambulancepersoneel, omdat hij dood moet, in hun ogen. Dan spoor je toch niet!

Ik zie in criminaliteitsstatistieken dat de opkomst van allochtone criminelen zo enorm sterk is. Ik zie al jaren dat de populatie van jeugdinrichtingen steeds allochtoner word. En ik zie een soort zelfcensuur in de media, die al niet eens meer durven te berichten over allochtone crimninelen omdat het zo stigmatiserend zou werken.

Maar het is niet stigmatiserend als het gewoon een feit is, dat veel allochtone kansarme jongeren niet alleen maar asociaal zijn, zoals hun nederlandse tegenhangers vroeger in veelal waren, maar meteen zo verdomd crimineel. En zo racistisch, zo vreselijk racistisch. Geen groter racist dan de allochtoon. Ze hebben een hekel aan nederlanders, en hekel aan andere buitenlanders uit andere buitenlanden, en ze minachten mensen die geen moslim zijn. Daar mag je in hun optiek alles mee doen, die zijn niets waard. Niet-moslimmeisjes zijn hoeren.

En ze gaan zoveel verder in hun geweld. Het blijft niet bij een opstootje of een bushokje vernielen. Twee weken geleden heeft een groepje marokkaantjes in Culemborg een lijkwagen vernield, terwijl de rouwstoet bij een huis aankwam. De begrafenisondernemer parkeerde zijn lijkwagen voor het huis en ging naar binnen om het opgebaarde lijk op te gaan halen voor de laatste gang naar het kerkhof. Toen ze met lijk en al beneden kwamen was de wagen volkomen getrashed. Wie doet nou zoiets!

En de haat en minachting voor hun slachtoffers....een groepje marokkanen was vorige week wegens wangedrag verwijderd uit de Meervaart. Uit nijd hebben ze een nederlands meisje dat buiten stond om een sigaretje te roken in haar gezicht bewerkt met een gebroken fles en ze hebben brandende sigaretten op haar uitgedrukt.

Sorry, maar dat vind ik zo ziek. En dat is gewelddadig gedrag dat zoveel verder gaat dan wat we normaal in de statistieken tegenkwamen. Dit is puur sadisme, dit is martelen. Dit is puur geen grenzen van fatsoen, zelfs onder criminelen, meer hebben.

Ga nou niet zeggen dat de afkomst van de criminelen er steeds maar weer bijgehaald word. Het tegendeel is waar. Deze berichten stonden allebei op het ANP, maar zijn door de reguliere kranten niet opgepikt.
Oud 18-01-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 18-01-2005 @ 20:32 :
ja en jij blijft om te huilen

Zeker fan van balkenende
Mooi zo!

Hij doet het wel goed, vind ik persoonlijk.
Maar mijn stem ging niet naar hem uit, helaas.
Oud 18-01-2005, 20:36
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Het is een vrouw achter het stuur hoor.
__________________
Czech us out
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken geweld tegen criminaliteit
hmvreemd
9 10-12-2003 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.