Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 18:12
christina14
christina14 is offline
hallo ik had eff een vraag je mischien kan iemand mij helpen laatst had ik sex met mn vriend en toen had ik de avond en de onchtend erop erg pijn bij het plassende volgende dag heben we het weer gedaan en toen had ik zelfs een klein beetje bloed er bij wie weet wat dat is en hoe dat komt en of het slecht of goed is

xxxjes a girl from breda ja ik ben verhuist
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:20
Verwijderd
heb je erna veel last gehad met plassen zelf,daar bedoel ik mee,niet op kunnen houden en maar een beetje eruit komen?
zo ja dan is t waarschijnlijk een blaasontsteking of iets aan de nieren(heeft niks met sex te maken)

zo niet dan denk ik een geslachtsziekte.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:22
christina14
christina14 is offline
het is gewoon een branderig gevoel bij het plassen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:24
christina14
christina14 is offline
geslachtsziekte kan niet mn vriend was nog maagd en ik ook toen we het deden en het was de eerste echt keer dat zn penis er in ging was wel al een keertje eerder maar niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:34
Verwijderd
ik snap de formulering niet helemaal,maar het kan ook zijn dat er iets in je gescheurd is,dmv te ver doorduwen ofzo,dat er een stukje slijmvlies gescheurd is.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 18:54
christina14
christina14 is offline
maak niet uit toch bedankt voor jeinformatie ik hoop dat er nog meer mensen mij willen helpen

xxies christina alias golden woman from breda
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:25
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
eehm, stopt hij 'm wel in het goedegaatje?

kan voorkomen, ik heb het soms ook ( gehad, ver verleden) weet niet waar het aan lucht. kan zijn dat er wat sperma in je plasgaatje is gekomen ( wat klinkt dit...kinderlijk) of dat je te wijd hebt gezeten met je benen.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 20:10
christina14
christina14 is offline
huh goede gaatje niet in mn hol in ieder geval dat is zeker maarre effe verdere uitleg aub ?????
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 21:02
Roosjepost
Roosjepost is offline
Hm ja dat is volgens mij niet zo raar, het kan een beetje geschuurt zijn en dan voelt het daarna branderig, maar dat is toch meestal na een paar uur/dag wel over?
En dat het een beetje bloed kan natuurlijk ook komen door dat er iets geschuurt is en het daarom een beetje stuk is van binnen, of een sneetje(van je/zijn nagel, of iets uitgescheurt) Ik heb het zelf ook vaak. En als het lang zo blijft of erger wordt kan je altijd even naar de dokter gaan ..
__________________
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:51
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
als ik meteen ga plassen is t allemaal oncontroleerbare bewegingen vliegt ie alle kanten op

en als ik effe een tijdje wwacht dan lijkt t alsof dr een soort vliesjes voor zit dus voel ik de plas opladen in me en dan *boem* .. dit laatste doet bij de regelmaat pijn

kortom denk dat niemand normaal kan plassen na sex
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 12:53
christina14
christina14 is offline
dankjewel allemaal voor jullie hulp ik was er erg van geschrokken maae nu is het allemaal weer over


THANX

xxies christina
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 13:41
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Klinkt als een blaasontsteking, moet je ff mee naar de dokter
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:04
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
als ik meteen ga plassen is t allemaal oncontroleerbare bewegingen vliegt ie alle kanten op

en als ik effe een tijdje wwacht dan lijkt t alsof dr een soort vliesjes voor zit dus voel ik de plas opladen in me en dan *boem* .. dit laatste doet bij de regelmaat pijn

kortom denk dat niemand normaal kan plassen na sex

whahahahaha... *rofl* hihi
sorry, maar ik vind dat toch zo grappig geformuleerd!

ik denk idd dat het niks ergs is hoor. vooral als t de eerste keer is dat ie echt bij je naar binnen is. had ik ook... na een paar keer geen last meer. nou geniet ik zo'n beetje letterlijk van naar de wc gaan na de sex. Lekkere tinteling dan... oeh... weet niet wat t is, but I know one thing: i like it!

__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:14
Popje_temp
Avatar van Popje_temp
Popje_temp is offline
Ik leer voor verpleegkundige , klinkt echt als blaasontsteking, veel drinken en meteen naar dokter, als je ook pijn in je rug gaat krijgen (ongeveer onder schouderbladen) nogsneller naar dokter, dan is het nierbekken ontsteking, is erg gevaarlijk en veelvoorkomend gevolg van verwaarloosde blaasontsteking.
Heeft absoluut niks met sex te maken dan.
Maar zou zeker even naar dokter gaan.
Van meestvoorkomende geslachtsziekten krijg je trouwens geen bloed uit urinewegen.
__________________
I will work to elevate you just enough to bring you down. Trust me. wilt trouwen met oemoemenoe! geeft vakje27 een kus!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 09:34
christina14
christina14 is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
whahahahaha... *rofl* hihi
sorry, maar ik vind dat toch zo grappig geformuleerd!

ik denk idd dat het niks ergs is hoor. vooral als t de eerste keer is dat ie echt bij je naar binnen is. had ik ook... na een paar keer geen last meer. nou geniet ik zo'n beetje letterlijk van naar de wc gaan na de sex. Lekkere tinteling dan... oeh... weet niet wat t is, but I know one thing: i like it!

ja ik nu ook
zon lekker gevoel bij het plassen

hihihihih ahhhhhhh raar om dit te zeggen hahahaha

xxxies christina

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 09:35
christina14
christina14 is offline
oja van echte pijn heb ik nu geen last meer gelukkig

ik dacht echt dat het iets ergs was maar nee het is gelukkig over
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Monster!
Type
15 06-05-2005 20:03
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.