Oud 05-01-2004, 20:45
forumganger
forumganger is offline
Eerst en vooral ik heb search gedaan maar er was iets mis mee, er waren toch geen onderwerpen met de woorden 'geen zin'.ER is een topic gestart in dezelfde aard maar dit is toch iets anders.

Het probleem is dat men vriendin aan ruim 2 maanden niet veel (geen) zin heeft in sex. Kvraag mij af of er nog vrouwen zijn waarbij dit voorkomt? Kheb het haar gevraagd maar ze zegt da ze het zelf ook niet weet, hoe fel ze ook probeert. Ze zegt dat ze zich daarentegen wel aangetrokken tot mij voelt. Is het misschein omdat ze 4 maanden geleden is overgeschakeld naar een andere pil?
Kvind het wel zeer spijtig want ik ben in men 'ontdekkingsfase', zij niet. misschein heeft het daar ook wat mee te maken... (ik 19, zij 21 j oud)

Greetz
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:47
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=709540

Word er uitgebreid over gesproken.
__________________
wat is deze
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:59
forumganger
forumganger is offline
beatnwoorden niet al men vragen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
forumganger schreef op 05-01-2004 @ 20:59:
beatnwoorden niet al men vragen
Goed dan.

Ten eerste is er de mogelijkheid dat je vriendin onervaren is. Heb je wel seks met haar gehad? Als jullie nog weinig met elkaar gedaan hebben of niet zo'n lange tijd intiem zijn geweest kan het misschien zijn dat ze er niet echt aan toe is. Of misschien vond ze het allemaal te snel gaan en houdt ze zich nu wat in.

Daarnaast iets van mijn eigen belevenis. Toen ik op mijn ex uitgekeken raakte en we meer ruzie kregen had ik ook minder zin in seks. Ik had gewoon geen zin om intiem te zijn terwijl ik me toch steeds minder prettig begon te voelen bij hem. Het werd dan ook meer routine dan een fijne vrijpartij en daar houd ik niet van.
Wellicht voelt jouw vriendin dit ook zo. Is jullie relatie nog naar wens? Zijn jullie nog spontaan in intimiteit (en dan heb ik het niet alleen over op en neer)?

Misschien heeft ze nare ervaringen, misschien houdt ze gewoon niet van seks, misschien is ze opeens heel zwaar religieus geworden. Ik weet het ook niet.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:53
forumganger
forumganger is offline
in onze relatie verloopt alles snor. In het begin stond ze megageil en kon ze ni et van me afblijven. Toen is ze overgeschakeld op een andere pil.

Kheb ondertussen wat onderzoek verricht naar de bewuste Yasmin-pil en tschijnt geen positieve invloed (of toch allesinds al een invloed) te hebben op de zin. Iemand ervaring met deze pil? of andere pillen?

Thx alvast voor replys
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:51
Verwijderd
De pil kan er voor zorgen dat je libido afneemt, ja... dus daar kan het aan liggen.

Maar hoe probeer jij seks te krijgen? Vraag je het? Ga je haar opeens uitkleden of vingeren oid?
Als je haar eerst knuffelt, dan zoent, van lief zoenen langzaam overschakelt op geil zoenen, haar boven haar kleding streelt en daarna haar rug onder haar kleding, en dan bijvoorbeeld haar billen en borsten enzovoort, steeds erotischer, dan kan het heel goed zijn dat ze tijdens al die aanrakingen vanzelf zin in seks krijgt. Ja, 't kost wel wat meer moeite natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:00
forumganger
forumganger is offline
neen hoor we nemen rustig onze tijd voor alles, zoals we het beide graag willen. Kdenk dat het die pil is

Frequentie van de ongewenste reacties
Gewoon ³ 1/100
menstruele onregelmatigheden en bloedingen tussen de maandstonden, borstpijn, hoofdpijn, stemmingsveranderingen, migraine, misselijkheid, verandering van de afscheiding uit de vagina, vaginabesmetting.
Ongewoon <1/100, ³ 1/1000
minder zin om te vrijen , verhoogde bloeddruk, verlaagde bloeddruk, braken, huidreacties : acne, eczeem, jeuken; vagina-ontsteking, vochtophoping, wijzigingen van het lichaamsgewicht.
Zeldzaam < 1/1000
astma, afscheiding uit de tepel, slechthorendheid, trombo-embolie.

tgaat dus over de yasminpil

twas tervoren toch niet. Heb al reacties gelezen van vrouwen die een jaar geen zin meer hadden door deze pil . En veel reacties waarbij ze idd spreken over verminderd libido. Toch maar overtuigen om iets anders te nemen

merci voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet uit ervaring dat je best makkelijk klachten kunt krijgen van een bepaalde pil als de kans daarop maar 1/1000 is.

Sommige pillen (en dan niet alleen dé pil) bevatten zoveel bijwerkingen, met kansen lopend van 1/10 tot 1/10000. Het zijn dan zoveel bijwerkingen, dat de kans op bijwerkingen groot is, ook op bijwerkingen met een lage kans (wat dus minder zin in seks kan zijn).

Ehm, kweet niet of het logisch klinkt?

Simpel gezegd: het komt heel waarschijnlijk door die pil, en als oplossing zou ik naar de huisarts gaan en vragen om een andere pil
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:40
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Pil beschrijft idd als bijwerking dat het de behoefte aan sex kan verminderen. Nou merk ik daar niet zoveel van, maar ik moet zeggen dat ik ook wel eens een maand heb dat ik meer behoefte heb aan knuffelen en zoenen dan aan sex...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 20:23
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Als je 21 bent, ben je nog niet uit je ontdekkingsfase, heur
tenminste... als je het goed doet

Nouja, er zal geen richtlijn voor zijn...
ik denk niet dat het daaraan ligt.
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 00:14
forumganger
forumganger is offline
maar wat is verminderen? Ik spreek dus van echt helemaal geen zin he. Heb nog wa info gezocht over 1ste/2de/3de/4de generatiepillen. Iemand die daar ervaring me heeft of informatie? Of iemand een vermindering van libido vastgesteld bij het nemen van een bepaalde pil?

Greetz
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 06:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De Diana-pil werkt perfect
Ik heb juist veel zin, maar dat zal wel niet door de pil komen

@Forumganger

kun je niet gewoon naar de dokter gaan en vragen om een andere pil?
want waarom een pil slikken met zoveel bijwerkingen als er ook veel lichtere zijn?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 13:31
Verwijderd
Citaat:
forumganger schreef op 07-01-2004 @ 00:14:
maar wat is verminderen? Ik spreek dus van echt helemaal geen zin he. Heb nog wa info gezocht over 1ste/2de/3de/4de generatiepillen. Iemand die daar ervaring me heeft of informatie? Of iemand een vermindering van libido vastgesteld bij het nemen van een bepaalde pil?

Greetz
Verminderen kan altijd zo erg zijn dat het zo goed als weg is... en zeker als de overgang van veel zin naar geen zin ongeveer tegelijk was met het beginnen met een andere pil, lijkt het me vrij logisch als het door de pil komt. Daarbij komt het 'minder zin in seks' waarschijnlijk vaker voor dan uit de cijfertjes blijkt, omdat niet iedereen dat tegen de huisarts zegt.
En verder, tja, welk effect een pil heeft op iemand dat verschilt echt per persoon, wel is het bij 4e generatiepillen zo dat je die écht heel erg elke dag op exact dezelfde tijd moet nemen omdat de werking al gauw vermindert. Ik denk (of dat weet ik eigenlijk wel zeker) dat de huisarts van je vriendin het beste kan bedenken welke pil ze het beste kan nemen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 19:16
forumganger
forumganger is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 07-01-2004 @ 06:02:
De Diana-pil werkt perfect
Ik heb juist veel zin, maar dat zal wel niet door de pil komen

@Forumganger

kun je niet gewoon naar de dokter gaan en vragen om een andere pil?
want waarom een pil slikken met zoveel bijwerkingen als er ook veel lichtere zijn?
idd vind ik ook maja tprobleem kwam nu pas onder ogen. Ze is dus overgeschakeld omdat de vorige niet meer werkte. Meteen gaan vragen voor iets anders Microgynon ® 30 misschien? Marktleider in pilverkoop, 2de generatie met lichte dosis. Kheb men huiswerk gedaan.

Thx alvast
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 02:24
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
suc6 drmeej..ik heeft heir geen verstand van..
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie heb geen zin meer in da psycholoog gedoe
looneylover
29 26-08-2005 20:47
Seksualiteit 'geen zin'
Verwijderd
41 19-07-2003 09:29
Seksualiteit Geen zin/ wel zin
Verwijderd
12 08-04-2003 08:59
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 11:31
Psychologie wat willen doen, maar geen zin hebben
Liz
19 05-03-2002 02:16
Seksualiteit Geen zin in seks...
Verwijderd
13 04-01-2002 12:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.