Oud 22-04-2018, 17:27
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Hee guys,

[!] Sorry voor de TMI op sommige momenten! [!]
(Ik hoop ook dat ik het op het goeie topic heb gezet, anders, mijn excuses)

Er is vast iemand die mij even opweg kan helpen met iets, althans, dat hoop ik.. :')
Ik heb de pil in het verleden al 5 jaar geslikt, maar ben door te veel stemmingswisselingen een jaar of twee geleden geleden gestopt. Nu ben ik sinds een week of twee weer begonnen met het slikken van de pil, gewoon de normale (zie afbeelding)

Spoiler

Ik begon gewoon op de eerste dag van de ongesteldheid, zoals me werd aangeraden. Het was maandag 9 april waarop ik de eerste pil uit de strip nam, en heb de dosis braaf opgevolgd, iedere dag eentje ingenomen, rond hetzelfde tijdstip. Op het moment dat ik dit typ, zijn we inmiddels 13 dagen verder, ik ben nogsteeds ongesteld en mn bloed is al een aantal dagen (dag of 5 meen ik) donkerrood/bruinkleurig, alsof het oud bloed is. Ik ben normaliter maar +- 1(,5) week ongesteld, en mn bloed is helderrood. Ik begin me langzaamaan een beetje zorgen te maken en kon er niks over vinden op internet.

Kan iemand me wat vertellen hierover? Is dit normaal? Kan ik er wat tegen doen? Hoe lang houdt dit nog aan? Moet ik een afspraak gaan maken bij de huisarts?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Even terug naar de huisarts en overleggen met je huisarts!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 19:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit kan heel normaal zijn. Je lijf moet even wennen. Het houdt of vanzelf op, of de boel reset zich straks in je volgende stopweek als je daarna weer met de volgende strip begint.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie seroxat?
shy girl
15 08-10-2002 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.