Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, ben zit in munchen. die ging liften ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() in zijn eentje? ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Ik dacht al, naamzoek?
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vanuit je eigen standpunten iets beoordelen is simpel, iedereen doet dat. Maar blijf dan wel op je vakgebied. Als je natuurwetenschapper bent moet je niet op basis van conclusies in die tak van wetenschap je bemoeien met andere wetenschappen. Bovendien levert wetenschap geen waarheid op, alleen feiten en theoriën over de werkelijkheid. Waarbij ook je eigen axioma nog steeds bepalend is. Want elke wetenschapper heeft vooronderstellingen. Dingen die hij voor waar aan moet nemen. Anders kun je uberhaupt geen wetenschap bedrijven. Toch? Maar mensen bashen op andere vooronderstellingen is écht heel lame.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij is vrijdagochtend wegggaan en was om 3 u in frankfurt ofzo. daar heeft ie in een hostel geslapen, toen is ie doorgegaan naar munchen, naar gogol bordello concert. dan weer een hostel en morgen probeert ie even te kijken hoe ver je kan komen in een dag, dus hij wil 's avonds weer thuis zijn. echt lief, hij werd meegenomen door een echtpaar op leeftijd, die vroeger zelf ook liftten en eigenlijk meewilden naar gogol met hem, maar die vrouw was een beetje ziekug en die zei "dat merk je later wel, maar als je zo oud ben als ik en je gaat in zo'n toestand uit, dan ben je meteen een week uit de roulatie" door dat soort dingen hou ik weer van mensen <3 |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wow klinkt gaaf ![]() ![]() Jeuj, bejaarden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bovendien vind ik het wel lekker dat we allebei onze eigen dingen hebben. ik zit graag lekker bij mij of bij vrienden thuis en hij gaat graag dingen doen, perfect duo toch? ![]() maar als het je leuk lijkt moet je het zeker doen, wat ik begrijp van mensen met ervaring is dat het eigenlijk supermakkelijk en leuk is ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
hoe loopt het trouwens met jou en dinges???
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
even hierheen verplaatsen |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 | |
De Kantine |
Zwaai zwaai zwaai, zeg maar dag tegen saai! #154 Verwijderd | 500 | 18-03-2008 21:00 |