Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
nou ik ga slapen, want morgen heb ik een gesprek met mensen, het gaat over fruit, denk ik.
ik heb me aangemeld bij een onderzoeksbureau, die sturen af en toe een mailtje met een vraag. bijv 'heeft u een auto en zo ja, een autoverzekering'. als dat van toepassing is kan je je gegevens invullen en word je uitgenodigd af en toe. In mijn geval was de vraag 'eet u vaker dan 1 x per week fruit?' en het antwoord was ja. Toen vroegen ze of ik wou komen. 2 uurtjes lullen voor 35 euro, waarschijnlijk niet cash maar iris bonnen, maar dat is prima. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja omdat ik een mens ben met behoeftes, ik vind het lekker om met iemand te slapen en knuffelen.
Ik heb me heel vaak bedacht 'hmmm, dit heeft niet echt zin', maar dan is het ook niet zo dat je dan je spullen pakt en weggaat. Er is dus kennelijk nog iets van gevoel, ik vind het namelijk fijn om naast hem te liggen en dat gaat echt om hem want ik zou nu niet bij andere mensen in bed willen liggen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
soms denk ik, wat mankeert er in godsnaam aan mij
![]() dat kan ik natuurlijk wel verzinnen, maar is dat écht zo erg dat ik daarom nooit een leuk vriendje heb? Ik kom altijd mannen tegen waar ik niet verliefd op ben, of zij niet op mij, of ze begrijpen me niet. Dat vind ik zo jammer! ik ben 22 en ik heb 0,0 ervaring in het liefdes leven, dat vind ik zo stom! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet het ook niet meis... ik ben 24 en heb ook weinig ervaring. maar ik weet ook niet of dat per se iets slechts is ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij hebt niet veel ervaring met verschillende mensen, maar op relatie gebied zou ik je wel een deskundige kunnen noemen, je bent al 8 jaar samen
![]() Ik wil gewoon heel erg verliefd zijn, en die ander ook op mij, en dat we elkaar begrijpen enzo. Maar ja, waar vind je zo iemand ![]() Ik zie per dag zoveel mensen, en de meeste vind ik gewoon retards ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben één-relatie-deskundige ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja dat ben je zeker ![]() ja fieniksje, vertel eens ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1641159
eigenlijk echt slecht... zodra iemand rubykuby (terecht) zit af te zeiken zegt een fb "ontopic!" en rk zelf post enkel offtopic ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Slaap lekker, kusjes!
||
Citaat:
|||||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
demonstratie: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.rijmwoorden.nl ofzoiets is ook handig denk ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
adresgroep afleesloupe afroep afsnoep aktiegroep A-omroep arrestatiegroep aspergesoep bandietentroep beatgroep bedrijfsgroep beeldengroep beendersoep beestentroep belangengroep beroep beroepsgroep bevolkingsgroep bevrijdingstroep bewakingstroep biersoep bietensoep bijeenroep binnenroep bloedgroep bloemkoolsoep boegeroep B-omroep bonensoep boomgroep boonsoep bouillonsoep bravogeroep broodsoep champagnecoupe champignonsoep C-omroep coup coupe dansgroep diskussiegroep doelgroep eilandengroep elitetroep encountergroep erwtensoep floep FORT-groep geroep gespreksgroep gevechtsgroep gevechtstroep gezagstroep groeigroep groentesoep groep haaievinnensoep haaievinnesoep hallogeroep handloupe heksloep herroep hoelahoep hoep hoerageroep hondenroep hoofdberoep hoofdgroep hotelgroep hulpgeroep hydroxylgroep inroep invasietroep jeugdgroep joep juliennesoep juweliersloupe kabelomroep kanteloep kassatieberoep kervelsoep kippesoep klotetroep knoflooksoep komkommersoep kommandogroep koninginnesoep kontrolegroep koolsoep kopgroep kreeftesoep kroep kruidensoep lawaaisoep leefgroep leeftijdsgroep leesgroep lichtloupe lievelingssoep linzensoep lokroep loongroep loop loupe maaltijdsoep maansloep meidengroep mensengroep middengroep milieu-actiegroep milieugroep mimegroep mosselsoep naroep nazi-troep nijverheidsberoep omroep ontwikkelingsgroep oproep opsnoep ossestaartsoep palingsoep papiertroep p-groep pijngroep popgroep praatgroep preisoep pressiegroep projektgroep pseudokroep radio-omroep randgroep reddingsloep reddingssloep referentiegroep restgroep rijstesoep rijstsoep risicogroep roep roomsoep ruitertroep samenroep schildpadsoep schoep schurkentroep scoop selderiesoep selderijsoep seldersoep sloep smeertroep snoep soep sovjettroep splintergroep stakingsoproep sterrengroep stinktroep stoep stoottroep stormtroep stuurgroep superomroep taalgroep tariefgroep tegencoup televisieomroep terugroep t-groep tijdloupe toep toeroep tomatensoep toneelgroep troep tussengroep uiensoep uitfloep uitroep vakgroep valschermtroep veerstoep veiligheidstroep veloute-soep vermicellisoep vernielingstroep versnoep vertrouwensberoep verzetsgroep vinylgroep visserssloep vissloep volksgroep vrouwengroep vrouwenpraatgroep walstoep watersoep waterstoep wegroep wekroep wereldomroep werkgroep wijnsoep woongroep woordgroep zelfhulpgroep ziekenomroep zigeunertroep zuurkoolsoep Rijmwoorden op 'poep'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Mensen van het saaie leven #156 Verwijderd | 500 | 21-03-2008 20:36 | |
De Kantine |
een beetje saai, maar wel lekker #155 Verwijderd | 500 | 19-03-2008 22:48 | |
De Kantine |
Zwaai zwaai zwaai, zeg maar dag tegen saai! #154 Verwijderd | 500 | 18-03-2008 21:00 |