Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2005, 09:13
sjakodrako
sjakodrako is offline
"Peter R. de Vries bracht de informatie over het seksleven van Fortuyn woensdag naar buiten naar aanleidingvan diskettes van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD. Volgens de misdaadverslaggever is door de AIVD dat seksleven van Fortuyn en zijn partijgenoten onderzocht. " bron:
nu.nl


gisteravond werd bekend dat onze GNAT seks had met minderjarigen, wat vinden jullie ervan?

ik vond het sowieso belachelijk dat onze Pim GNAT werd, oké het is heel erg dat hij vermoord is maar om dan meteen tot Grootste Nederlander uitgeroepen te worden vind ik overdreven

gegroet
__________________
www.wortelstamp.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2005, 09:23
Verwijderd
Ik vind dat ik eerst meer bewijzen wil zien dat onze GNAT daadwerkelijk seks had met minderjarige jongens. Een bewering van Peter R. de Vries dat hij bewijsmateriaal in handen heeft vind ik niet voldoende.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 09:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik vind dat Peter R De Vries een ongelovelijk lul is, en als dit werkelijk staatsgeheimen zijn, dan dient hij hiervoor vervolgt te worden.

Puur het feit dat je een horde zielige SBS 6 paupers aan je kan binden betekent niet dat je de doden zwart mag maken of boven de wet komt te staan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-12-2005 @ 10:44 :
Ik vind dat Peter R De Vries een ongelovelijk lul is, en als dit werkelijk staatsgeheimen zijn, dan dient hij hiervoor vervolgt te worden.

Puur het feit dat je een horde zielige SBS 6 paupers aan je kan binden betekent niet dat je de doden zwart mag maken of boven de wet komt te staan.
je kanje ook afvragen...wat heeft de AIVD te maken met het privé leven van Fortuyn e.a
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:23
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Willem van Oranje was de GNAT

ontopic:

Et kan me werkelijk niet boeien met wie die gast sex heeft gehad... heeft geen enkele meerwaarde whatsoever...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:29
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
D@mien schreef op 08-12-2005 @ 11:23 :
Et kan me werkelijk niet boeien met wie die gast sex heeft gehad... heeft geen enkele meerwaarde whatsoever...
Had je dat ook gezegt als die minderjarigen onder de tien waren geweest?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:35
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-12-2005 @ 10:44 :
Ik vind dat Peter R De Vries een ongelovelijk lul is, en als dit werkelijk staatsgeheimen zijn, dan dient hij hiervoor vervolgt te worden.

Puur het feit dat je een horde zielige SBS 6 paupers aan je kan binden betekent niet dat je de doden zwart mag maken of boven de wet komt te staan.
Ik vind het goed dat Peter R. De Vries de misstanden bij Justitie en de inlichtingendiensten aan het licht brengt.
Wat wou jij dan doen, alles maar weer negeren?
Ja zo worden we wel een beter land.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:37
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Fortuyn had seks met minderjarigen


Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.

De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.

Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.

De veiligheidsdienst heeft Peter De Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.

Update 09:10
Fractievoorzitter Ronald Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft er niks van dat Fortuyn seks zou hebben gehad met minderjarige jongens. Volgens Sörensen wist hij al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden: ''We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek.''

Sörensen zegt dat Fortuyn zich bewust was van de onderzoeken: ''Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren. Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten.''

De lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam gelooft niet dat deze informatie toevallig openbaar is geworden: ''Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan.'' Ook raadslid Mosch is die mening toegedaan: ''Als je voor een inlichtingendienst werkt en je bent goed opgeleid, dan kijk je heus je auto wel goed na. Dat alles onderzocht is, is logisch. Maar dat alles naar buiten komt is schandalig en gruwelijk. En dan ook nog eens zo vlak voor de verkiezingen.''

In de Rotterdamse politiek is verder verontwaardigd gereageerd op het lekken van de geheime informatie. Daaruit zou ook blijken dat lokale bestuurders van met name PvdA en D66 door de AIVD/RID gevolgd werden. Leefbaar Rotterdam en de PvdA willen opheldering over de gang van zaken.
bron
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:39
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
hahaha. Pim-adepten roepen altijd doodstraf!1 als er een pedo bezig is geweest, vraag me af hoe ze nu reageren. Dat Pim het bovendien met Marokkanen deed zal nog de grootste klap zijn voor hen.


Maar los van of het verhaal waar is, geloof ik er niet in dat dit nieuws per ongeluk is uitgelekt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:46
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 08-12-2005 @ 11:39 :
hahaha. Pim-adepten roepen altijd doodstraf!1 als er een pedo bezig is geweest, vraag me af hoe ze nu reageren. Dat Pim het bovendien met Marokkanen deed zal nog de grootste klap zijn voor hen.
Het zou inderdaad erg lachwekkend zijn als het waar zou zijn.


Maar helaas ook triest voor de minderjarige slachtoffers
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:54
Verwijderd
Ik dacht dat dat al bekend was?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:56
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-12-2005 @ 11:54 :
Ik dacht dat dat al bekend was?
hoe bedoel je dat?





@FB:
misschien ff topictitel aanpassen, is niet echt duidelijk waar het over gaat zo.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De grootste Nederlander aller tijden is sowieso een belachelijke titel. Als een populist als Pim Fortuyn zo'n titel kan krijgen, dan ga je toch twijfelen aan de kunde van de jury. Overigens is het weer een mooi argument tegen referenda
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-12-2005 @ 11:56 :
hoe bedoel je dat?
Ik dacht de de heer Fortuyn dat zelf allang had toegegeven. Maar nu ik er over nadenk weet ik niet zeker of minderjarigen daarbij ook expliciet genoemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:09
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-12-2005 @ 11:59 :
Ik dacht de de heer Fortuyn dat zelf allang had toegegeven. Maar nu ik er over nadenk weet ik niet zeker of minderjarigen daarbij ook expliciet genoemd zijn.
Je zou best gelijk kunnen hebben maar ik kan het me haast niet voorstellen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:10
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
alles wat ie wilde was een strak marokkanenkontje
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 08-12-2005 @ 12:10 :
alles wat ie wilde was een strak marokkanenkontje
Hij was gewoon jaloers op moslima's!



En natuurlijk boeit het wat Pimmie in zijn vrije tijd deed.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 08-12-2005 @ 12:13 :
Hij was gewoon jaloers op moslima's!



En natuurlijk boeit het wat Pimmie in zijn vrije tijd deed.
Wat is dan de relevantie van wat een politicus in z'n vrije tijd doet voor de politiek?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 08-12-2005 @ 12:19 :
Wat is dan de relevantie van wat een politicus in z'n vrije tijd doet voor de politiek?
Geloofwaardigheid.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 08-12-2005 @ 12:19 :
Wat is dan de relevantie van wat een politicus in z'n vrije tijd doet voor de politiek?
Een politicus die de wet overtreed is minder geloofwaardig (relevant voor stemgerechtigden) en bovendien nog altijd strafbaar.


Remember Oudkerk?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 08-12-2005 @ 12:20 :
Een politicus die de wet overtreed is minder geloofwaardig (relevant voor stemgerechtigden) en bovendien nog altijd strafbaar.
Voor zover ik weet is seks met minderjarigen hebben niet strafbaar, alleen minderjarigen onder zestien (Fortuyn) en is het bezoeken van prostituees ook niet stafbaar (Oudkerk).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:30
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Misschien kan PRDV zich beter met z'n kwakkelende partijtje bezighouden. Wat interesseert mij het seksuele leven van politici nou, zeker als ze al jaren dood zijn.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-12-2005 @ 12:22 :
Voor zover ik weet is seks met minderjarigen hebben niet strafbaar, alleen minderjarigen onder zestien (Fortuyn) en is het bezoeken van prostituees ook niet stafbaar (Oudkerk).
Owh.

Nouja, geloofwaardigheid dan.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:40
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-12-2005 @ 12:30 :
Misschien kan PRDV zich beter met z'n kwakkelende partijtje bezighouden. Wat interesseert mij het seksuele leven van politici nou, zeker als ze al jaren dood zijn.
Ten eerste als het staatsgeheimen zijn zoals de AIVD zegt dan mogen ze daar wel eens beter op letten.


En als meneer seks heeft gehad met minderjarigen dan kan dat strafbaar zijn.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:46
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 08-12-2005 @ 12:20 :
Een politicus die de wet overtreed is minder geloofwaardig (relevant voor stemgerechtigden) en bovendien nog altijd strafbaar.


Remember Oudkerk?
Ik ben niet zo'n voorstander van het vermengen van politiek en prive. Het moet in de politiek om de inhoud draaien. Focussen op het priveleven van een politicus lijdt alleen maar van die inhoud af.

Oudkerk vind ik juist een heel goed voorbeeld van waarom politiek en prive gescheiden moeten worden gehouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 08-12-2005 @ 11:39 :
hahaha. Pim-adepten roepen altijd doodstraf!1 als er een pedo bezig is geweest, vraag me af hoe ze nu reageren. Dat Pim het bovendien met Marokkanen deed zal nog de grootste klap zijn voor hen.
Weet je dat interview niet meer, waarin Pim zo'n toespeling maakte op het feit dat hij de avond ervoor met een Marokkaan had geneukt?

De AIVD begint trouwens steeds mysterieuzer te worden. Waarom zou je rapporten als 'de vuile was van D66' aanleggen?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:58
Verwijderd
The plot thickens!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:18
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-12-2005 @ 12:40 :
Ten eerste als het staatsgeheimen zijn zoals de AIVD zegt dan mogen ze daar wel eens beter op letten.


En als meneer seks heeft gehad met minderjarigen dan kan dat strafbaar zijn.
Ja, dat er een medewerker van de AIVD buitengewoon slordig is geweest, lijkt wel duidelijk.

Maar gezien de vaagheid van het bericht ("seks met minderjarigen") zal het waarschijnlijk niet zo'n ernstig zijn. Wat is in vredesnaam het nut van zo'n openbaring? Fortuyn is dood en ik vermoed dat het met de strafbare handelngen wel meeviel, er was weinig bewijs of whatever, maar ik denk dat de AIVD gewoon wat overijverig te werk is gegaan. Dit nu naar buiten brengen lijkt gewoon dom sensationalisme.

Sinds wanneer houdt de AIVD zich überhaupt met dit soort zaken bezig?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:20
Verwijderd
De wildste geruchten gaan rond. De AIVD zou de info bewust hebben gelekt aan PRDV om de gemoederen rond bepaalde politici lekker op te schudden, de AIVD zou serieuze strafbare feiten op het spoor zijn, het zou allemaal verzonnen zijn door PRDV.

Gezeik ook altijd.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:29
Prof
Prof is offline
Tja kan me niet veel schelen eerlijk gezegd

Wat ik eerder zorgelijk vind is dat dit de zoveelste keer is dat er informatie uitlekt de aivd laat hiermee wel zien dat ze niet bepaald professioneel opereren
de voerheid in het algemeen trouwens als je kijkt naar alle blunders van justitie op dit gebied ook heeft gemaakt

een goed argument voor meer privacy
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 08-12-2005 @ 13:18 :

Sinds wanneer houdt de AIVD zich überhaupt met dit soort zaken bezig?
Vraag ik me ook af
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Prof schreef op 08-12-2005 @ 13:29 :
Tja kan me niet veel schelen eerlijk gezegd

Wat ik eerder zorgelijk vind is dat dit de zoveelste keer is dat er informatie uitlekt de aivd laat hiermee wel zien dat ze niet bepaald professioneel opereren
de voerheid in het algemeen trouwens als je kijkt naar alle blunders van justitie op dit gebied ook heeft gemaakt

een goed argument voor meer privacy
Mensen die dit soort rapporten maken hebben schijt aan privacywetgeving. Dit soort dingen komen normaal gesproken toch niet naar buiten.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:05
dubbb
dubbb is offline
Seks met minderjarigen is pas strafbaar als de minderjarige onder de 16 is. Voor 16- en 17-jarigen zijn er nog wat aparte regeltjes (een meerderjarige mag een 17-jarige bijvoorbeeld niet betalen voor seks, etc).

Art. 244
Hij die met iemand beneden de leeftijd van twaalf jaren handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Art. 245
Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Bron:
http://www.ministerievanjustitie.nl/...n_de_zeden.htm
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Snees schreef op 08-12-2005 @ 12:53 :
Weet je dat interview niet meer, waarin Pim zo'n toespeling maakte op het feit dat hij de avond ervoor met een Marokkaan had geneukt?
ik heb wel es een interview met em gezien waarin ie iets zei in de trant van

"ik heb ook wel sex gehad met marokkanen, hartstikke lekker, maar m'n portemonnee was de volgende ochtend wel weg."
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:17
Prof
Prof is offline
Citaat:
Snees schreef op 08-12-2005 @ 14:57 :
Mensen die dit soort rapporten maken hebben schijt aan privacywetgeving. Dit soort dingen komen normaal gesproken toch niet naar buiten.
normaal gesproken
nou ja door alle blunders is het eerder nromaal dat iets uitlekt dand at het niet uitlekt
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:26
Verwijderd
Watch me care.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-12-2005, 14:29
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die minderjarigen zijn toch wel jongens van 16 en 17 zijn die zeiden dat ze 18 waren ofzo. Verder http://www.foksuk.nl/
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-12-2005 @ 11:35 :
Wat wou jij dan doen, alles maar weer negeren?
Ja zo worden we wel een beter land.
Nou.. het staatsgeheim in acht nemen bijvoorbeeld, en iemand zelfs na zijn dood het recht op een priveleven gunnen.

Ik publiceer het ook niet in de krant als De Vries zich een keer heeft zitten rukken, laat hij dat dan ook niet bij anderen doen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wel een slimme zet van Peterje Weet Het Beterje. Het is de ultieme methode om associaties en parallellen met een ander persoon of diens denkbeelden snel uit te roeien.

(Althans, dat denkt hij)
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:57
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-12-2005 @ 15:35 :

Ik publiceer het ook niet in de krant als De Vries zich een keer heeft zitten rukken, laat hij dat dan ook niet bij anderen doen.
Juist. Tonino had hij ook niet mogen aan de kaak stellen. De Puttense moordzaak had hij ook niet aan moeten beginnen. En ook de zaak van Bolhuis hadhij zich niet mee moeten bezighouden. Laat staan de schiedamse parkmoord...


__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:04
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-12-2005 @ 15:35 :
Nou.. het staatsgeheim in acht nemen bijvoorbeeld, en iemand zelfs na zijn dood het recht op een priveleven gunnen.

Ik publiceer het ook niet in de krant als De Vries zich een keer heeft zitten rukken, laat hij dat dan ook niet bij anderen doen.
Rukken is strafbaar ja/nee

Seks met minderjarigen is strafbaar ja/nee
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:19
Verwijderd
OFFTOPIC

Citaat:
kalinho schreef op 08-12-2005 @ 11:10 :
ben jij portugees oid?

Citaat:
Snees schreef op 08-12-2005 @ 12:53 :
nice pica
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 08-12-2005 @ 18:19 :
OFFTOPIC


ben jij portugees oid?

nice pica
oh ik zie dat mijn leeftijd roodkleurt
dus dat doen ze als iemand jarig is?
wist ik niet
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:48
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Goh zeg, hebben ze weer niet genoeg publiciteit? Wat een gezeik zeg. Iedereen weet dat de rest van de Kamer Pim liever zag gaan dan blijven. Ze willen die vent gewoon zoveel mogelijk zwart maken. En ik wil ook eens meer bewijs zien. Ze kunnen wel vanalles zeggen, maar bewijs het dan. Daarbij zeggen ze ook niet hoe oud ze zijn en of het vrijwillig was of niet.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 08-12-2005 @ 18:48 :
Goh zeg, hebben ze weer niet genoeg publiciteit? Wat een gezeik zeg. Iedereen weet dat de rest van de Kamer Pim liever zag gaan dan blijven. Ze willen die vent gewoon zoveel mogelijk zwart maken. En ik wil ook eens meer bewijs zien. Ze kunnen wel vanalles zeggen, maar bewijs het dan. Daarbij zeggen ze ook niet hoe oud ze zijn en of het vrijwillig was of niet.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 08-12-2005 @ 15:15 :
ik heb wel es een interview met em gezien waarin ie iets zei in de trant van

"ik heb ook wel sex gehad met marokkanen, hartstikke lekker, maar m'n portemonnee was de volgende ochtend wel weg."
Ja, die bedoelde ik
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:03
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
En dit is boeiend, waarom? Ik heb ook sex gehad met minderjarige jongens
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:10
Verwijderd
Ja, maar jij bent niet Pim
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:11
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-12-2005 @ 19:03 :
En dit is boeiend, waarom? Ik heb ook sex gehad met minderjarige jongens
Toen was je zekers zelf ook minderjarig . Maar goed zo raar is het idd niet, komt vaak genoeg voor dat meerderjarige dudes ook gaan lopen rampe stampe met een meisje van 16/17 jaar.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:12
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Toppunt van integratie: de Grootste Nederlander Aller Tijden neukt Marokkaanse jochies
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.