Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 13:54
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Mensen zijn zeikerds, niks is er goed en alles gaat verkeerd. Maar dat alles doen zij ook zelf maar op een of andere manier krijgt de aarde er de schuld van. duizende dieren sterven uit door de toedoen van de mens, regenwouden worden gekapt, net zolang tot er niks meer van over is en wij met zijn allen een ruimtevlucht naar 'mars' maken en die planeet met zijn allen gaan verkloten, zal het niet beter zijn als de mens uitstierf?
__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2002, 14:53
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
misschien wel ...mja...misschien ook niet! En aan de ene kant wel --> voor andere dieren en groen enzo.. en misschien ook wel voor zich zelf dan is er nix mir om over te zijken ,.. mja...dan heeft de mens er dus nix mir aan. .. andere kant--> umm...die is ur eigeluk nie......haha nu ik er overnadenk .. alleen beetje echoistisch lijkt mij nie leuk om weg te zijn of uitte gaan sterven...
ja voor de wereld zou het wel goed zijn...maar dan zijn er wel wir andere dingen die de wireld kunnen verzieken..mja...dan is de mens er tog nie mir ------> echowisties blijven ze .....
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:00
IkHarkJeTuinWelAan
IkHarkJeTuinWelAan is offline
Nee...

Want veel dieren zijn onafhankelijk van ons. Als we weg zijn zullen die soorten afsterven. De keten is niet meer compleet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 21:27
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
IkHarkJeTuinWelAan schreef:
Nee...

Want veel dieren zijn onafhankelijk van ons. Als we weg zijn zullen die soorten afsterven. De keten is niet meer compleet.
sorry, maar dit vind ik echt complete onzin: ok, der zijn wel enkele dieren afhankelijk van ons, maar om nu te denken dat deze niet zonder ons zouden kunnen, bv
huisdieren (dus bv katten of paarden) kunnen makkelijk zonder ons, ze hebben ons niet nodig (al zijn we wel handig voor ze, met zorgen enzo)
bedreigde diersoorten kunnen meestal ook zonder ons, omdat de mens vaak de grootste bedreiging voor ze is,

en al zouden er enkele soorten niet kunnen overleven, dan zijn ze gewoon te zwak, nou en? zou de mens dan daarom op aarde moeten blijven? (als dat de enige reden zou zijn, zou dat wel een slappe zijn, het ecosysteem als geheel zou het toch wel redden, ook zonder ons en zonder die diersoorten die het zonder ons niet redden!)

verder vind ik nog niet per se dat we maar moeten uitsterven ofzo (nog niet), hoewel ik het op zich niet erg zou vinden en de voordelen er wel van in zie



[Dit bericht is aangepast door Uhmpra (18-03-2002).]
__________________
Let maar niet op mij, ik wacht en vul slechts mijn tijd... || bleh
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:57
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Citaat:
IkHarkJeTuinWelAan schreef:
Nee...

Want veel dieren zijn onafhankelijk van ons. Als we weg zijn zullen die soorten afsterven. De keten is niet meer compleet.
dat is dus echt dikke onzin hé, oke, er zullen misschien een aantal diersoorten zijn die nu in dierentuinen worden doorgefokt en die niet zullen overleven. maar door wie komt dat... als de mens nu uitsterft zal er verdere schade uitblijven en het ecosysteem hersteld zich beter en sneller zonder ons want nu maken we alles afhankelijk van onszelf zodat we een excuus hebben om te blijven.

__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:39
soulless
soulless is offline
En wat maakt het uit dat er soorten uitsterven e.d?

De evolutie heeft echt geen voorkeur voor de ene verandering in het systeem dan de andere hoor.. Wij zijn juist een uitdaging voor de evolutie

Besides, er is vaak genoeg massale sterfte geweest in de geschiedenis van het leven.
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:57
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
justmeandmyself schreef:
zal het niet beter zijn als de mens uitstierf?
Ken je die uitdrukking... begin bij jezelf?
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
hoe graag ik et zou willen, als de mens uitsterft dan hersteld de aarde niet...
De mens sterft nl pas uit als het ecosysteem verkloot is en we daardoor niet meer kunnen leven...-> Natuur begint overnieuw nadat alles is vernietigd.
Stel dat we POEF ineens uitstierven, dan zou het ecosysteem herstellen...dat sommige huisdieren uitsterven is logisch, want die beesten zijn door ons naar de klote gefokt...(natuurlijk overleven katten en honden wel, maar een varken bijvoorbeeld heeft geen kans...)Sommige bedrijgde dieren zullen waarschijnlijk uitsterven(Californische Condor bijoorbeeld) om dat ze in stand gehouden worden door de mens dmv populatie terugfokken...maar de rest hersteld....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:15
soulless
soulless is offline
En het meest geslaagde produkt van de evolutie is weg. Dat heet achteruitgang, geen vooruitgang.
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:43
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
soulless schreef:
En het meest geslaagde produkt van de evolutie is weg. Dat heet achteruitgang, geen vooruitgang.

sinds wanneer is de mens het meest geslaagde produkt van de evolutie??? (ik neem tenminste aan dat je die bedoelde en niet de varkens)

volgens mij is dat een nogal arrogant zelfbeeld van de mens, ik vind de mens nu niet echt goed ofzo, laat staan het 'meest geslaagde procukt'

__________________
Let maar niet op mij, ik wacht en vul slechts mijn tijd... || bleh
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:45
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Citaat:
legatus schreef:
Ken je die uitdrukking... begin bij jezelf?
Voordat ik bij mezelf begin wil ik eerst zeker weten dat de rest op de hoogte is van mijn bedoelingen

__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:47
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Citaat:
soulless schreef:
En het meest geslaagde produkt van de evolutie is weg. Dat heet achteruitgang, geen vooruitgang.

Je vind jezelf wel erg geweldig hé, wat nou als de mens niks meer was dan een mutatie, zo geslaag zijn wij niet want we helepen onszelf naar de klote
__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 13:49
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Citaat:
soulless schreef:
En wat maakt het uit dat er soorten uitsterven e.d?

De evolutie heeft echt geen voorkeur voor de ene verandering in het systeem dan de andere hoor.. Wij zijn juist een uitdaging voor de evolutie

Besides, er is vaak genoeg massale sterfte geweest in de geschiedenis van het leven.

Als je geen verstand hebt van evolutie reageer dan alsjeblieft niet meer op dit onderwerp!!

__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:00
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
justmeandmyself schreef:
Als je geen verstand hebt van evolutie reageer dan alsjeblieft niet meer op dit onderwerp!!
Waarom start je een onderwerp als je er zelf (blijkbaar) geen verstand van hebt?
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:12
Rhinus
Rhinus is offline
Het beste voor de natuur is als alle wezens dood gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Het beste voor de natuur is als alle wezens dood gaan.
Wat noem je "de natuur" dan? Horen daar niet alle wezens bij? heb je wel eens gehoord van biologisch evenwicht? heb je überhaubt wel eens gehoord van biologie? als alle wezens dood zouden gaan, zou van de planten ook het grootste deel doodgaan, wat is er dan nog van je "natuur" over?

Als je wat anders bedoelt, zeg dát dan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:37
soulless
soulless is offline
Citaat:
Als je geen verstand hebt van evolutie reageer dan alsjeblieft niet meer op dit onderwerp!!


Wie weet er nou niks van en weigert er een zoveel mogelijk objectief standpunt in te nemen?

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 16:50
flowerz
flowerz is offline
ik denk dat de mens het besef en verstand van dieren had moeten hebben (we zijn te slim en daardoor heel erg dom bezig).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2002, 20:06
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
soulless schreef:
[b] een zoveel mogelijk objectief standpunt
je begint het te leren geloof ik
__________________
Let maar niet op mij, ik wacht en vul slechts mijn tijd... || bleh
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:36
mitsj
mitsj is offline
de mens is geweldig geweest voor zoveel dier soorten ( koeien , varkens , kippen , muizen ) dus we hebben misschien wel wat dieren laten uitsterven maar ja , we hebben ook veel goeds gedaan , en dat een diersoort uitsterft is heel natuurlijk dus das niet erg.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 00:40
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
als de mens uitsterft, zal dat niet beter zijn?
ja, de mens is een kankergezwel. Iedereen is een stukje kankergezwel dat de aarde opvreet, uitholt en waarschijnlijk uiteindelijk vernietigd.
Juist datgene waar we zo vreselijk trots op zijn en waarvan we denken dat juist dat ons boven de dieren stelt, ons gezonde verstand, gebruiken we niet.


__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 00:43
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
mitsj schreef:
de mens is geweldig geweest voor zoveel dier soorten ( koeien , varkens , kippen , muizen ) dus we hebben misschien wel wat dieren laten uitsterven maar ja , we hebben ook veel goeds gedaan , en dat een diersoort uitsterft is heel natuurlijk dus das niet erg.
geweldig voor koeien , varkens , kippen , muizen? Sarcastisch bedoeld neem ik aan?

"en dat een diersoort uitsterft is heel natuurlijk dus das niet erg. " Neuh, zonder haaien, walvissen, de koraalriffen enzo kan ze zee ook wel leven, NOT.


__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 11:07
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
geweldig voor koeien , varkens , kippen , muizen? Sarcastisch bedoeld neem ik aan?
nee serieus , zonder de mens hadden die soorten nooit zo grote populatie kunnen bereiken.

Citaat:
"en dat een diersoort uitsterft is heel natuurlijk dus das niet erg. " Neuh, zonder haaien, walvissen, de koraalriffen enzo kan ze zee ook wel leven, NOT.
shit happens, kbegrijp trouwens het probleem niet als er een vissen soort uitsterft , wat heb je eraan?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 11:50
soulless
soulless is offline
Jezus wat lullen jullie dom zeg.

'Zonder haaien.. blabla...'

Ik zal het nog een keer zeggen. De natuur is een DYNAMISCH systeem. Ze PAST ZICH AAN.

Ja, dan zijn er maar een paar miljoen jaar alleen maar plankton en garnalen.. Who cares?

Uiteindelijk zullen de onbezette niches weer gewoon opgevuld worden, deze keer met soorten die wel aan de mens aangepast zijn.

Sorry hoor maar je argumentatie is halfzachte new-age 'verbondenheid' crap.
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 12:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik denk dat het niet zoveel zou uitmaken als de mens uitsterft; of de aarde vergaat (waarom weetnie, puur toeval) of een nieuwe levensvorm neemt de wereld over, ik denk de mieren
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 13:01
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
mitsj schreef:
nee serieus , zonder de mens hadden die soorten nooit zo grote populatie kunnen bereiken.


jaja, dus als de mens voor een grote populatie zorgt van een dier is hij dus goed voor dat dier. Dat de mens ze onwaardig behandeld boeit dus niet, ok.

Citaat:
shit happens, kbegrijp trouwens het probleem niet als er een vissen soort uitsterft , wat heb je eraan?
tsja, als je niet begrijpt dat de lucht die je ademt en het ecosysteem (temperatuur, waterspiegel, luchtvochtigheid, ozonlaag) waarin je leeft afhankelijk is van de zee, nee dan zul je zoiets wel vinden ja.
Ik verbaas me over de kortzichtigheid hier.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:18
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
kirk22 schreef:
Dat de mens ze onwaardig behandeld boeit dus niet, ok.
Fijne subjectieve mening. onwaardig.

Citaat:
kirk22 schreef:
als je niet begrijpt dat de lucht die je ademt en het ecosysteem (temperatuur, waterspiegel, luchtvochtigheid, ozonlaag) waarin je leeft afhankelijk is van de zee, nee dan zul je zoiets wel vinden ja.
Maar de mens probeert ook diersoorten te 'redden' en in stand te houden.

De mens roeit niet de hele planeet uit, en al helemaal niet 'all by himself'.

Citaat:
kirk22 schreef:
Ik verbaas me over de kortzichtigheid hier.
Ik ook, dat de mens als tumor word aanschouwd, dat ons bestaan nutteloos is en dat wij alleen maar kwaadwillig zijn.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:49
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Citaat:
mitsj schreef:
de mens is geweldig geweest voor zoveel dier soorten ( koeien , varkens , kippen , muizen ) dus we hebben misschien wel wat dieren laten uitsterven maar ja , we hebben ook veel goeds gedaan , en dat een diersoort uitsterft is heel natuurlijk dus das niet erg.
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? De mens heeft zoveel goeds gedaan..., Koeien worden massaal gefokt en zijn net zo bedreigd als neushoorns (geen bullshit)
Zeugen worden met een klem op de grond gehouden zodat de biggetjes goed kunnen drinken zodat ze genoeg genetisch gemanipuleerde rotzooi binnen krijgen en vervolgens geslacht kunnen worden. kippen worden massaal in hokjes gedouwd en ze moet maar meer en meer eieren leggen, volgespoten met hormonen en andere rotzooi. Muizen worden vooral gebruikt in laboratoria en volgespoten met ziektes en dan loeren of er iets grappigs gebeurd. zoveel goeds hebben wij niet gedaan, tenzij je het leuk vind dat er een gat in de ozonlaag zit.

__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:50
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Citaat:
soulless schreef:
[b]

Wie weet er nou niks van en weigert er een zoveel mogelijk objectief standpunt in te nemen?

Een objectief standpunt, dat bestaat niet...

__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 16:36
soulless
soulless is offline
Citaat:
justmeandmyself schreef:
Een objectief standpunt dat bestaat niet.
Er is wel degelijk een verschil tussen een uitleg over ecosystemen en evolutie en wat gezeur over 'waardig' en 'respect'.

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 18:41
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
jaja, dus als de mens voor een grote populatie zorgt van een dier is hij dus goed voor dat dier. Dat de mens ze onwaardig behandeld boeit dus niet, ok.
Is het ook onwaardig als een leeuw een zebra eet? En koeien vermoorden we door 15.000V tegen hun hoofd aan te zetten. Snel effectief en pijnloos , iig minder pijnlijk dan met een bijl stukje bij stukje dood maken.

Citaat:
tsja, als je niet begrijpt dat de lucht die je ademt en het ecosysteem (temperatuur, waterspiegel, luchtvochtigheid, ozonlaag) waarin je leeft afhankelijk is van de zee, nee dan zul je zoiets wel vinden ja.
Ik verbaas me over de kortzichtigheid hier.
In een paar eeuwen kan de mens met techniek de natuur met gemak vervangen.Er zijn nu al apparaten die zuurstof kunnen maken uit CO2 en als we de productiviteit van die dingen kunnen vergroten zijn de regenwouden niet meer nodig. Tis gewoon een kwestie van tijd.

Citaat:
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? De mens heeft zoveel goeds gedaan..., Koeien worden massaal gefokt en zijn net zo bedreigd als neushoorns (geen bullshit)
Zolang ze maar gefokt blijven worden want biefstuk is lekker

Citaat:
Zeugen worden met een klem op de grond gehouden zodat de biggetjes goed kunnen drinken zodat ze genoeg genetisch gemanipuleerde rotzooi binnen krijgen en vervolgens geslacht kunnen worden.
Mensen zijn omnivoren , en bekijk het maar zo : als we geen hormonen in varkens spoten zouden we meer varkens moeten houden en moesten we meer zeugen aan de grond klemmen.
Dus in feite voorkomen de hormonen veel van dat 'dierenleed'.

Citaat:
Muizen worden vooral gebruikt in laboratoria en volgespoten met ziektes en dan loeren of er iets grappigs gebeurd.
Als we dat neit deden waren er nog tientallen ziektes in de wereld geweest die we niet hadden kunnen behandelen en waaraan de mensen die jij leuk vindt zouden dan waarschijnlijk dood zijn gegaan omdat anders wat zielige muisje dood waren gegaan . Denk na man , een mens is meer waard als een dier. En als je dat niet vindt moeten ze je in een psychiatrische inrichting stoppen.

Citaat:
zoveel goeds hebben wij niet gedaan, tenzij je het leuk vind dat er een gat in de ozonlaag zit.
Ik vindt spuitbussen leuk , en auto's dus dat gat kan me niet boeien.
Technologie lost uiteindelijk alles op wat er mis is met de ecologie.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 12:43
soulless
soulless is offline
Dat gat in de ozonlaag is een geweldige stimulans voor de evolutie...

Nieuwe aangepaste sterkere soorten So shuddap will ya?
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:33
Verwijderd
Jaja laten we er nog een schepje bovenop doen. De aarde compleet naar z'n einde brengen, dát levert pas superwezens op.
Daaah..sop. (=einde ironiemodus)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 22:32
soulless
soulless is offline
Wat nou aarde naar haar einde?

De aarde gaat echt niet kapot aan een gat in de ozonlaag hoor.... Waarom praten mensen hier altijd zulke onzinnige poep?

En ja, de aarde kapot, misschien zal dat leiden tot interstellaire soorten, weer een aanpassing verder.
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 08:40
Verwijderd
Citaat:
mitsj schreef:
... Denk na man , een mens is meer waard als een dier. ...
Waarom?
Leg eens uit. Waarom zijn wij meer waard dan een dier?
Omdat we toevallig voorwerpen kunnen maken naar ons behoeven? Omdat we taal hebben bedacht/ontwikkeld?

Waarom?


Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 11:25
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
Waarom?
Leg eens uit. Waarom zijn wij meer waard dan een dier?
Omdat we toevallig voorwerpen kunnen maken naar ons behoeven? Omdat we taal hebben bedacht/ontwikkeld?
Waarom?
Waarom vindt jij je moeder/vader meer waard dan mij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2002, 11:57
Verwijderd
Citaat:
mitsj schreef:

Waarom vindt jij je moeder/vader meer waard dan mij?
Moet ik nu jouw argumenten gaan bedenken ofzo

En, een vraag met een wedervraag beantwoorden is geen goed antwoord!
(ja, ik doe het zelf ook )


[Dit bericht is aangepast door eddie (28-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 13:10
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
eerlijk gezecht denk ik dat het beter zou zijn
want alles in de natuur is in evenwicht en er is maar 1 dom beest in heel deze wereld die dat evenwicht verstoort en dat is de mens.
voor de rest hebben wij deze wereld verziekt
de ozonlaag naar de kl*te gedaan,
het was altijd bekend dat de wereld zou kunnen vergaan doordat de zon zal opbranden (niets is voor eeuwig)
maar door de mens zal de wereld al veel vroeger aan zen eind komen
van de vroegere groene en blauwe planeet
blijft er enkel nog een grijze en grauwe planeet over
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 13:19
Verwijderd
Sterf dan.

(of vraag jezelf af waarom je toch wil blijven leven ook al verziek je mede deze wereld)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:21
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
Moet ik nu jouw argumenten gaan bedenken ofzo
En, een vraag met een wedervraag beantwoorden is geen goed antwoord!
(ja, ik doe het zelf ook )
Als je antwoord op de vrag had gegeven had je al aangetoont dat je het ene belangrijker vindt omdat je er meer aan hebt. Daarom is een mens dus belangrijker(onderandere).


Citaat:
het was altijd bekend dat de wereld zou kunnen vergaan doordat de zon zal opbranden (niets is voor eeuwig)
maar door de mens zal de wereld al veel vroeger aan zen eind komen
van de vroegere groene en blauwe planeet blijft er enkel nog een grijze en grauwe planeet over
Wat kortzichtig zeg , komt tijd komt technologie en met technologie kunnen we de minpunten van de natuur verbeteren.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
mitsj schreef:

Als je antwoord op de vrag had gegeven had je al aangetoont dat je het ene belangrijker vindt omdat je er meer aan hebt. Daarom is een mens dus belangrijker(onderandere).
Waarom denk je dan dat ik geen antwoord gaf?
Maar goed, weer offtopic van mij...

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 11:32
justmeandmyself
justmeandmyself is offline
Mensen kunnen niet zonder de dieren, maar de dieren wel zonder mensen, wie is er nou minderwaardig dan?
__________________
soms bereik ik niks in drie uur tijd, soms bereik ik in vijf minuten precies hetzelfde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom'
Verwijderd
233 14-06-2010 22:20
Levensbeschouwing & Filosofie Gedwongen sterrilisatie voor een beter ras?
Magican
149 17-05-2007 08:13
Flora & Fauna kattenjacht
elfje16
83 14-02-2004 15:24
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Flora & Fauna Wereld natuur fonds , aaaaarrrrgh *zeer boos*
happy human being
56 12-03-2003 18:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.