Oud 15-11-2018, 23:56
Verwijderd
Wat vinden jullie jongens van sportleggings bij meisjes en kijken jullie ook altijd naar de billen van een meisje als ze er een aan hebben? Beetje ongemakkelijke vraag wel haha
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 00:19
Maikel046
Maikel046 is offline
Natuurlijk kijk je dan! Je ziet dan best veel zal ik maar zeggen. Alleen vinden meisjes dat vervelend?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 01:00
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Denk het niet, ze hebben namelijk sportleggings aan omdat ze dat mooi vinden lijken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 06:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Denk het niet, ze hebben namelijk sportleggings aan omdat ze dat mooi vinden lijken.
Ik draag een sport legging alleen als ik ook daadwerkelijk aan het sporten ben. Puur praktisch dus. Als mannen me dan tijdens het hardlopen naroepen of nastaren vind ik dat eigenlijk best vervelend, ik draag die kleding namelijk niet voor hen of om aandacht te krijgen, maar puur voor mezelf omdat het comfortabel zit tijdens het sporten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk kijk je dan! Je ziet dan best veel zal ik maar zeggen. Alleen vinden meisjes dat vervelend?
Dat verschilt per meisje en per jongen die kijkt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 13:29
Maikel046
Maikel046 is offline
Maar is hetzelfde eigenlijk als een jongen in zon fietsbroek
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Maar is hetzelfde eigenlijk als een jongen in zon fietsbroek
Nee want ik zie niet vaak een jongen met een fietsbroek snap je
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 14:11
Maikel046
Maikel046 is offline
Ja dat is wel zo! En voorin heb je zon stukje dat je daar niks ziet
Met citaat reageren
Oud 16-11-2018, 17:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Zie dat graag en roep ze niet na. Eerder kijk ik je na als je leuk uit ziet das compliment
Met citaat reageren
Oud 17-11-2018, 02:29
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Citaat:
Ik draag een sport legging alleen als ik ook daadwerkelijk aan het sporten ben. Puur praktisch dus. Als mannen me dan tijdens het hardlopen naroepen of nastaren vind ik dat eigenlijk best vervelend, ik draag die kleding namelijk niet voor hen of om aandacht te krijgen, maar puur voor mezelf omdat het comfortabel zit tijdens het sporten.
Er zijn genoeg andere comfortabele oplossingen voor het sporten lijkt mij. Maar leggings hebben gewoon de eigenschap dat er veel te zien valt. Dus dan is het niet vreemd dat ogen op je gericht staan dan. Daar kies je bewust of onbewust dan voor. Daarnaast moet je het zelf wel mooi vinden staan, anders trekje het niet aan lijkt me. Anders had je gewoon een goede comfortabele joggingsbroek wel gepakt lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2018, 10:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er zijn genoeg andere comfortabele oplossingen voor het sporten lijkt mij. Maar leggings hebben gewoon de eigenschap dat er veel te zien valt. Dus dan is het niet vreemd dat ogen op je gericht staan dan. Daar kies je bewust of onbewust dan voor. Daarnaast moet je het zelf wel mooi vinden staan, anders trekje het niet aan lijkt me. Anders had je gewoon een goede comfortabele joggingsbroek wel gepakt lijkt me.
Het geflobber van een wijde broek om mijn benen vind ik niet fijn tijdens het hardlopen, een zware jongingsbroek ook niet. Maargoed, als je als jonge vrouw buiten sport wordt je sowieso regelmatig nagefloten, nagekeken en nageroepen, ongeacht wat je aanhebt. In de zomer ren ik in een voetbalbroekje en dan kijken mannen weer omdat het een wat korter broekje is. Vet comfortabel in de zomer, en een stuk wijder dus je ziet minder van mijn kont, maar het lost het probleem niet op.

Misschien moeten mannen eens leren om wat subtieler mensen na te staren en om mensen niet na te roepen of te fluiten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2018, 10:34
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Het geflobber van een wijde broek om mijn benen vind ik niet fijn tijdens het hardlopen, een zware jongingsbroek ook niet. Maargoed, als je als jonge vrouw buiten sport wordt je sowieso regelmatig nagefloten, nagekeken en nageroepen, ongeacht wat je aanhebt. In de zomer ren ik in een voetbalbroekje en dan kijken mannen weer omdat het een wat korter broekje is. Vet comfortabel in de zomer, en een stuk wijder dus je ziet minder van mijn kont, maar het lost het probleem niet op.

Misschien moeten mannen eens leren om wat subtieler mensen na te staren en om mensen niet na te roepen of te fluiten.
Of je gaat vanaf heden in burkas over straat, al zou dat het probleem van het nastaren waarschijnlijk niet oplossen.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 17-11-2018, 11:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of je gaat vanaf heden in burkas over straat, al zou dat het probleem van het nastaren waarschijnlijk niet oplossen.
Dat is toch eigenlijk belachelijk, dat je als vrouw niet over straat kunt in de kleding van jouw keuze zonder dat mannen je nastaren/ naroepen of nafluiten i.p.v. dat mannen beseffen dat dat naroepen en nafluiten en nastaren mensen nogal een ongemakkelijk of zelfs onveilig gevoel kan geven.

Als je met iemand in gesprek bent, en wil graag zeggen dat diegene er goed uit ziet, prima, maar zo op straat zonder context iemand naroepen of nafluiten wordt echt zelden als prettig ervaren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-11-2018, 21:18
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Dat is toch eigenlijk belachelijk, dat je als vrouw niet over straat kunt in de kleding van jouw keuze zonder dat mannen je nastaren/ naroepen of nafluiten i.p.v. dat mannen beseffen dat dat naroepen en nafluiten en nastaren mensen nogal een ongemakkelijk of zelfs onveilig gevoel kan geven.

Als je met iemand in gesprek bent, en wil graag zeggen dat diegene er goed uit ziet, prima, maar zo op straat zonder context iemand naroepen of nafluiten wordt echt zelden als prettig ervaren.
Inderdaad, maar niet alleen als vrouw. Ook als buitenlander of als je er niet al te verzorgd uit ziet.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 08:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Nou je sport en er is resultaat is weer niet goed 🤣

Maar goed ik werd gister nagefloten door een bar vrouw. Maakte me dag
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Nou je sport en er is resultaat is weer niet goed 🤣

Maar goed ik werd gister nagefloten door een bar vrouw. Maakte me dag
Ja maar dat is anders, mannen kijken gelijk naar wat intiemere delen bij vrouwen. Vrouwen kijken bij mannen vooral naar het gezicht en spieren.
Aan jou reactie te zien denk ik dat mannen en jongens denken dat vrouwen het leuk vinden en het fluiten als een compliment bedoelen maar 95% van alle vrouwen en meisjes vinden het ongemakkelijk en voelen zich ''gebruikt'' (ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren maar het is een naar gevoel, vooral bij oudere mannen, leraren bijv. die naar ons kijken).
Met citaat reageren
Oud 18-11-2018, 21:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja maar dat is anders, mannen kijken gelijk naar wat intiemere delen bij vrouwen. Vrouwen kijken bij mannen vooral naar het gezicht en spieren.
Aan jou reactie te zien denk ik dat mannen en jongens denken dat vrouwen het leuk vinden en het fluiten als een compliment bedoelen maar 95% van alle vrouwen en meisjes vinden het ongemakkelijk en voelen zich ''gebruikt'' (ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren maar het is een naar gevoel, vooral bij oudere mannen, leraren bijv. die naar ons kijken).
Ja, precies! Vleeskeuring zegmaar. Dat geeft mij echt nooit een fijn gevoel. De mensen die op zo'n manier aandacht geven zijn eigenlijk nooit de mensen waarvan je aandacht zou willen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 15:55
Verwijderd
Ik train al mijn hele leven, ik heb korte broekjes, lange broeken etc. Eigenlijk altijd wel strakke broeken. Verder train ik met shirts waarin je mijn schouders en rug kan zien.

Tuurlijk kijken mannen wel eens naar me, ik heb daar geen probleem mee. Ook als ik in een hoodie, joggingbroek en pet op zonder make-up op mijn gezicht zaterdagochtend naar de shoppa ga om ontbijt te kopen, kijken mannen naar me. En mijn schouders, borsten en billen kan ik nou eenmaal niet goed verbergen. Ik train hard en ben er trots op.

Tijdens hardlopen word ik nooit nagefloten, is er werkelijk nog nooit een man zo brutaal geweest om naar mijn kruis te kijken etc.

Ik zal wel niet zo lekker zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2018, 18:22
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja maar dat is anders, mannen kijken gelijk naar wat intiemere delen bij vrouwen. Vrouwen kijken bij mannen vooral naar het gezicht en spieren.
Aan jou reactie te zien denk ik dat mannen en jongens denken dat vrouwen het leuk vinden en het fluiten als een compliment bedoelen maar 95% van alle vrouwen en meisjes vinden het ongemakkelijk en voelen zich ''gebruikt'' (ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren maar het is een naar gevoel, vooral bij oudere mannen, leraren bijv. die naar ons kijken).
normaal word ik nagekeken, ik ben niet echt 13 in een dozijn met mijn uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 00:55
Darrell
Darrell is offline
Ja, meestal gedraag ik me wel maar sportleggings zijn erg moeilijk te weerstaan...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 08:14
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik draag een sport legging alleen als ik ook daadwerkelijk aan het sporten ben. Puur praktisch dus. Als mannen me dan tijdens het hardlopen naroepen of nastaren vind ik dat eigenlijk best vervelend, ik draag die kleding namelijk niet voor hen of om aandacht te krijgen, maar puur voor mezelf omdat het comfortabel zit tijdens het sporten.
Ik draag het ook soms en ik voel me dan ook soms bekeken. Dat geeft geen fijn gevoel maar ik vind het ook gewoon comfortabel. Ik begrijp je.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 16:48
Verwijderd
Ja daaaaag een beetje thuisblijven omdat sommige mensen hun fatsoen niet kunnen houden. Da's natuurlijk de omgekeerde wereld.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 16:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja daaaaag een beetje thuisblijven omdat sommige mensen hun fatsoen niet kunnen houden. Da's natuurlijk de omgekeerde wereld.
ik gaf ook maar een suggestie, meer niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 17:03
Verwijderd
Citaat:
ik gaf ook maar een suggestie, meer niet
Het is niet alleen een ongelofelijk domme suggestie maar de gedachtengang is ronduit gevaarlijk en behoorlijk abject, jochie.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 17:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het is niet alleen een ongelofelijk domme suggestie maar de gedachtengang is ronduit gevaarlijk en behoorlijk abject, jochie.
Noem me geen jochie
Daarnaast, de gedachtengang is niet gevaarlijk en ook zeker niet abject.
Natuurlijk kan ik niet altijd even goede adviezen geven maar ja. Geef zelfs s een goede suggestie ipv andere mensen afkraken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Noem me geen jochie
Daarnaast, de gedachtengang is niet gevaarlijk en ook zeker niet abject.
Natuurlijk kan ik niet altijd even goede adviezen geven maar ja. Geef zelfs s een goede suggestie ipv andere mensen afkraken
Het is wel gevaarlijk want je zegt dat mensen zich maar aan moeten passen omdat anderen onfatsoenlijk zijn, terwijl de schuld niet ligt bij degene in de legging. Als je doortrekt wat jij zegt, vraag je er ook om om verkracht te worden als je in een rokje de straat op gaat. Dat is nooit nooit nooit nooit zo.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Noem me geen jochie
Maar je bent een jochie, jochie.

Citaat:
Daarnaast, de gedachtengang is niet gevaarlijk en ook zeker niet abject.
Natuurlijk kan ik niet altijd even goede adviezen geven maar ja. Geef zelfs s een goede suggestie ipv andere mensen afkraken
Zie wat Elinorac zegt. Niets aan toe te voegen. In veel discussies heb ik niet zoveel toe te voegen dus dan houd ik me afzijdig. Tot iemand een domme opmerking maakt waarvan ik wél weet dat die niet acceptabel is. Dat is ook helpen. Probeer het eens; je mond houden tot je daadwerkelijk wat toe te voegen hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 18:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Let op: Ik heb een fout gemaakt.
Ik zal het niet meer doen.
Als ik me zelf nog 1 keer mag verdedigen: Het is best logisch wat ik zei (in mijn visie). Want die mannen die nafluiten, die gaan niet stoppen, echt niet. Dus als zij de irritaties niet weghalen, doe je dat toch zelf? En besides, wat is er mis met een sportschool?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 18:39
Verwijderd
Fouten maken is okay. Die fouten erkennen is nog veel beter. Niet doen alsof je heel zielig bent nu.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 18:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Fouten maken is okay. Die fouten erkennen is nog veel beter. Niet doen alsof je heel zielig bent nu.
Doe ik dat dan?
Nee. En als jij denkt van wel: Bewijs het met een citaat.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Doe ik dat dan?
Nee. En als jij denkt van wel: Bewijs het met een citaat.
Je begon goed maar eindigde met dit:
Citaat:
Als ik me zelf nog 1 keer mag verdedigen: Het is best logisch wat ik zei (in mijn visie). Want die mannen die nafluiten, die gaan niet stoppen, echt niet. Dus als zij de irritaties niet weghalen, doe je dat toch zelf? En besides, wat is er mis met een sportschool?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 18:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat is daar zielig aan doen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 19:35
Verwijderd
Ik begrijp dat puddingpower heeft gezegd dat wij vrouwen dan maar niet meer in die kleding moeten sporten? Wij moeten het maar veranderen?

Ik heb er zelf niet zo veel last van, maar anderen blijkbaar wel. Nou, dat is superkut. Maar goed, wat is het alternatief dan volgens jou, puddingpower?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Let op: Ik heb een fout gemaakt.
Ik zal het niet meer doen.
Als ik me zelf nog 1 keer mag verdedigen: Het is best logisch wat ik zei (in mijn visie). Want die mannen die nafluiten, die gaan niet stoppen, echt niet. Dus als zij de irritaties niet weghalen, doe je dat toch zelf? En besides, wat is er mis met een sportschool?
Dus omdat er mensen zijn die verkrachten, moet iedereen binnen blijven. Omdat er pedofielen bestaan, mag niemand meer kinderen krijgen. Omdat er soms mensen door rood rijden, krijgt iedereen een bekeuring. Omdat vetpannen soms in de hens vliegen, mag niemand met frituren.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 20:08
Verwijderd
Soms zijn er dingen die niet lijken te veranderen, wil niet zeggen dat het goed is. Dat een aantal mannen de zelfbeheersing van een dolle hond hebben, wil niet zeggen dat je dat als vrouw maar moet accepteren.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 20:08
Verwijderd
En mis met de sportschool? Wat bedoel je? Wil je daar rondjes hardlopen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Omdat vetpannen soms in de hens vliegen, mag niemand met frituren.
AAAHHHH DE NACHTMERRIE KORRELTJEZOUT HELLUP
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 20:10
Verwijderd
Het is niet logisch wat je zei. Niet, niet niet niet niet. En ik word er boos van dat je denkt dat dat wel zo is.

Er was toch ook een keer zo'n droplul die vond dat het je eigen schuld was als je verkracht werd als je een rokje aan had? Hoe heette dat ongeluk ook alweer?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 20:13
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Let op: Ik heb een fout gemaakt.
Ik zal het niet meer doen.
Als ik me zelf nog 1 keer mag verdedigen: Het is best logisch wat ik zei (in mijn visie). Want die mannen die nafluiten, die gaan niet stoppen, echt niet. Dus als zij de irritaties niet weghalen, doe je dat toch zelf? En besides, wat is er mis met een sportschool?
Met dat principe komen we allemaal nooit meer buiten. Want er zullen altijd verkrachters/ steekmoordenaars en drunk drivers zijn. Als je daar niet mee te maken wil hebben kan je maar beter thuis blijven

Oh, dat was al gezegd.

Maargoed, wij hebben hier wel allemaal minstens 10 jaar extra levenservaring ten opzichte van jou.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mensen Sorry voor mn taalgebruik, maar JEZUS CHRISTUS!!! Blaas het aub niet zo op! Ik heb een fout gemaakt. Ja het was niet slim. Kuzu, hou gwn ff op ja! Dat we nou ruzie hebben gehad op 1 topic wil niet gelijk zeggen dat je dat lekker op de andere topics kan overbrengen. Elin3, Bedankt he! Het is misschien wel waar wat je zegt, maar het is en blijft hard om te zeggen. Straatmeid: We hebben zoiets als een "loopband" in de sportschool, en daarnaast, ik zeg niet dat de meisjes het niet MOGEN. Alleen als meisjes er absoluut helemaal 0 tegenkunnen (wat in sommige gevallen gwn zo is) DAN kun je bijv thuis trainen of naar de sportschool gaan. Enilorac, Je blaast het veel en veel te ver op. Daarnaast: Mijn vorm van logica verschilt met de rest van de wereld. Dat is dus zo bij elk ander persoon. Dat jij mijn standpunt niet kan begrijpen, wilt niet zeggen dat mijn standpunt verkeerd is.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
en nee: Het was niet slim van me. Ik heb die 1e post al verwijderd dus ja. Ik heb excuses aangeboden, ik heb mn post verwijderd die fout was, dus ik zie niet in waarom jullie nu verder lopen te klagen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
en nee: Het was niet slim van me. Ik heb die 1e post al verwijderd dus ja. Ik heb excuses aangeboden, ik heb mn post verwijderd die fout was, dus ik zie niet in waarom jullie nu verder lopen te klagen.
Hier op het forum proberen we elkaar stiekem ook een beetje op te voeden. Als een pubermeisje onveilige seks heeft gehad en nu bang is dat ze zwanger is, dan zeggen we ook "volgende keer veilig hè?". Dat is ook min of meer wat hier gebeurt. Je wordt aangesproken op je uitspraak, omdat de manier van denken die er achter zit schadelijk is. Het is victim blaming, de schuld en verantwoordelijkheid bij het slachtoffer leggen, i.p.v. bij degene die zich onfatsoenlijk gedraagt.

Dat we fel reageren is niks persoonlijks tegen jou, maar puur tegen die uitspraak. Daar hebben we moeite mee.

Het gaat ons er niet om dat je dat bericht verwijderd. We willen graag dat je inziet waarom jouw uitspraak zo omstreden is, daar leer je van.

Dat van die levenservaring was trouwens bedoeld ter nuancering. Het is logisch dat wij als twintigers en dertigers vaker over dit soort thema's hebben nagedacht en dat jij op jouw leeftijd gewoon nog wat minder ervaring hebt met dit soort maatschappelijke problemen. En dat is prima. Op andere vlakken kunnen wij misschien juist weer van jou leren!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:28
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Daarnaast: Mijn vorm van logica verschilt met de rest van de wereld. Dat is dus zo bij elk ander persoon. Dat jij mijn standpunt niet kan begrijpen, wilt niet zeggen dat mijn standpunt verkeerd is.
Dit geeft eigenlijk aan dat je het gewoon niet helemaal begrijpt

En ja ik kijk wel eens naar de billen van vrouwen als ze een sportlegging dragen, niet dat dat per se daarvan afhankelijk is.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dit geeft eigenlijk aan dat je het gewoon niet helemaal begrijpt

En ja ik kijk wel eens naar de billen van vrouwen als ze een sportlegging dragen, niet dat dat per se daarvan afhankelijk is.
Jij begrijpt het ook niet
De meeste jongens kijken er natuurlijk wel eens naar. Ik ook. Het gaat met name om het nafluiten en het naroepen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het gaat ons er niet om dat je dat bericht verwijderd. We willen graag dat je inziet waarom jouw uitspraak zo omstreden is, daar leer je van.
Dit is niet om van het gezeik af te komen (ok mis toch een klein beetje) Maar ik heb er wel van geleerd. Dit soort uitspraken kan ik beter niet meer doen. Zouden jullie dit dan aub achter jullie willen laten? Ik word hier (onnodig) gefrustreerd van, omdat jullie me op dit punt niet echt gaan begrijpen. Het was als onschuldig bedoeld. Niet om vrouwen op te sluiten in hun huis, helemaal niet!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Straatmeid: We hebben zoiets als een "loopband" in de sportschool, en daarnaast, ik zeg niet dat de meisjes het niet MOGEN. Alleen als meisjes er absoluut helemaal 0 tegenkunnen (wat in sommige gevallen gwn zo is) DAN kun je bijv thuis trainen of naar de sportschool gaan.
Uh nee we gaan de discussie helemaal niet stoppen. Want je zegt hier wederom weer rare dingen.

Hardlopen is gezonder in de buitenlucht, de demping op een hardloopband is misschien wat beter dan buiten, maar een goede techniek aanleren kan je prima buiten hardlopen, ook als je nog niet zo ervaren bent. Het schijnt (heb de referentie niet) dat je in de buitenlucht ook meer endorfines aanmaakt, omdat je om je heen kan kijken en het ontspannender is dan op de hardloopband. Daarnaast kom ik al zoveel in de gym en doe ik een contactsport, alleen buiten hardlopen is dus heerlijk voor me.

Verder thuis trainen kan alleen als je weet wat je doet, in de sportschool heb je begeleiding. En thuis heb je ook niet alle apparaten en gewichten, en ook al zou je alle gewichten thuis hebben en geen apparaten, moet je al helemaal weten wat je doet, ook qua balans.

Je denkt er veel te makkelijk over. Ik heb geen problemen met nafluitende mannen, voel me ook niet echt geïntimideerd, maar dat komt ook omdat ik al mijn hele leven sport en ik misschien uitstraal dat als een man me iets aandoet ik hem zo snel mogelijk op de grond werk en dat zal ik niet zachtjes doen.

Niet om mij negatief uit te laten over andere vrouwen in deze topic die er wel problemen mee hebben, maar het verschilt nu eenmaal en het is ontzettend vervelend.

Maar ik zoek het niet op, ik ga niet alleen in een bos rennen etc en zoveel mogelijk overdag en 's avonds met vrienden.

TS is dertien, ik ben 30+. Je kan dit soort dingen niet in een topic zetten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 00:15
Verwijderd
Overigens snappen wij jouw standpunt voor 100% en daarom reageren wij zo heftig. Het is gewoon hartstikke fout wat je denkt.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 09:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Overigens snappen wij jouw standpunt voor 100% en daarom reageren wij zo heftig. Het is gewoon hartstikke fout wat je denkt.
Een mening is nooit fout.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Een mening is nooit fout.
Ok, dan is je mening significant minderwaardig. Wat jij wil.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ratsaaioneel and bloemmetje sitting in a tree... #1441
Verwijderd
500 30-06-2011 23:51
Lifestyle wat heb je aan vandaag, deel wie weet het nog
Lievelotje
445 27-11-2002 12:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.