Oud 03-09-2003, 19:08
Verwijderd
In die amerikaansde films zie je weleens dat iemand iets draagt wat net uit de mode is, en dat vinden mensne dat stom etcetc.
Maar dat is film..

Ik vroeg me eigenlijk af,
als iets net uit de mode is, en je ziet er iemand mee lopen..
Heb je dan echt zoiets van "Jij bent stom, jij draagt iets wat uit is", of vind je dat het niet uit maakt..

(Dit is eigenlijk vooral voor mensen die aan de mode meedoen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 19:14
Verwijderd
Zolang ze een eigen stijl hebben vind ik het leuk, maar zo gauw mensen nu nog met 'afgedragen' rages aankomen vind ik het heel

(daarmee bedoel ik puntschoen laarsjes met witte strepen, stud riemen met kettinkjes, etc.)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:18
feline
feline is offline
Ik vind die korte modetrends sowieso al een beetje belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:22
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Nee daar maak ik me nou absoluut niet druk om.

Ik vind dingen die in de mode zijn vaak irritanter, omdat het dan zo 'overkill' word. En dan heb je er inderdaad na een paar maanden (weken?) al genoeg van ja. Zonde eigenlijk.

Maar uitlachen om iets wat niet in de mode is? No way, daar heb ik sowieso geen verstand van. Ik vind het mooi of afschuwelijk, mode of niet.
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:41
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Het maakt me niet uit, doe je eigen ding......

Ik heb me studriem nu 1,5 jaar en die heb ik nou eigenlijk nooit meer aan.....draag ik em weer een keer, komt er iemand naar me toe "He, je hebt net zo'n riem als die en die!"
En dan heeft die persoon em net een maand en loopt er al een hele maand fulltime mee.(verkopen ze die dingen nu niet bij H&M?, naja goed)
Dat kan ik dan weer niet goed hebben, dan ben ik wel enigzins geirriteerd.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:54
Mindfields
Mindfields is offline
Ik werd vroeger altijd uitgelachen om mijn allstars
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 19:56
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Heb er echt geen problemen mee, moeten ze zelf weten. Ik vind dat al die modeperiodes ook veelste kort duren. Je koopt iets, en een maand later zou je t al niet meer mogen dragen omdat het 'uit' is. Slaat natuurlijk nergens op, vind t veel makkelijker om me er gewoon niet mee bezig te houden
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:01
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik vertik het zelfs die rages te volgen

want eerlijk; heb je een eigen stijl als je met de mode meegaat? nee, dan heb je de stijl van de mode op dat moment.

Ik heb net nog een rok in de zeeman gekocht, ik vind hem mooi, dus het kan mij geen sh*t schelen dat ie uit de zeeman komt...

Ik herinner mij vorig jaar in school: groepje van vier meisjes, zelfde schoenen (of toch al zeker zelfde merk) zelfde "soort" kousen (streepjes,kleurtjes, voetbalachtige kousen), zelfde soorten vestjes (streepje op arm,...) zelfde kleur haar ongeveer (bordeaux achtig) en haar bijna allemaal op dezelfde manier opgestoken.
Ik vond het ronduit zielig.

Ik draag het liefst zo speciaal mogenlijke kleren
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:08
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik vind de mode sowieso maar een raar iets. Iemand bepaald dat dit en dit in is deze zomer, dus dan 'moet' je dat maar kopen, want anders loop je er niet hip genoeg bij. Onzinnig toch, draag wat je zelf leuk vindt, niet wat er op dat moment in is, om vervolgens drie weken later toch weer uit te zijn. Op die manier blijf je nieuwe kleren kopen, en wat je gekocht hebt kan je een paar weken later niet meer aan omdat je dan uitgelachen wordt. gek hoor, die mode.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:36
Verwijderd
Ik zie het verschil niet eens. Heb ik nu mijn kansen op populair worden verpest?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 22:17
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Ik vind die moderegeltjes maar strict hoor, dus als je puntschoenen met strepen draagt ben je zoooo passe? Beetje zielig imo.
Ik volg de mode een beetje maar maar niet zo paniekerig. Ik probeer een beetje mijn eigen stijl te creeren, zover dat nog mogelijk is nowadays.
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 23:15
kastdeur
kastdeur is offline
Haha, nee hoor. Moet iedereen lekker zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 02:26
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ik vind het niet erg als iemand nu nog met oude mode-rages komt.. Wat is daar nou erg aan? Alsof dat je minder aardig maakt..?
Anyway, mode is voor iedereen anders, je kunt wel kijken naar de grote merken, maar dat is niet echt bereikbaar voor het grote publiek heb ik het idee.. Mode maak je zelf..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 06:04
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
nou het maakt me niet echt uit wat je aanhebt, als je het maar niet alleen koopt omdat het in de mode is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:38
checko
Avatar van checko
checko is offline
GYMPEN!!!!!!!!!!!!
Kreukeloverhemden!!!!!!


NU zijn slippers weer lauw en niet te vergeten 'shirts met hele felle kleuren....
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:35
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 04-09-2003 @ 00:15:
Haha, nee hoor. Moet iedereen lekker zelf weten.
Tenzij ze met wortelbroeken lopen.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Nee niet zoiets van god wat ben jíj belachelijk STOM, maar wel 'naja beetje jammer, had dat even anders gedaan'...
Gelukkig; zo alto als ik ben gaat het natuurlijk om het innerlijk.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 19:20
luckyleo
luckyleo is offline
Heb ik alleen bij mensen die in van die diagonale streepjesblousjes lopen, dat vind nu nog wel wat erg laat. Dan denk ik niet sukkel, maar wel 'opvallend dat diegene er nu nog in loopt'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-09-2003, 19:47
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Hmm ik heb dat eigenlijk alleen bij de modedingen die ik walgelijk vind dan vind ik ze dus niet alleen walgelijk, maar vind ik het ook nog eens stom dat iemand dat nu nog draagt...
Bijvoorbeeld kreukelblousjes, die dingen vind ik zo extreem lelijk...
Verder niet hoor, als mensen iets wat in de mode is nou ook nog eens echt mooi vinden (ja, het schijnt echt voor te komen.... ) dan moet je dat toch net zo lang kunnen dragen als je zelf wilt, doe ik iig wel
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 20:05
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
checko schreef op 04-09-2003 @ 11:38:
GYMPEN!!!!!!!!!!!!
Kreukeloverhemden!!!!!!


NU zijn slippers weer lauw en niet te vergeten 'shirts met hele felle kleuren....
OMG ja.. Bij mij op stage ook al van die gosers. Dacht dat het met de spirtualiteit te maken had daar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat vind jij mooi/word de mode?
ikheetrobin
20 02-01-2013 16:48
Verhalen & Gedichten De populairste boeken van het afgelopen schooljaar
Simon
16 29-01-2012 17:12
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquête Mode
KiNkY-lAy-D
21 25-03-2010 12:32
Verhalen & Gedichten 2 columns uit de oude doos
Shitonya
21 30-04-2004 00:17
Algemene schoolzaken Mode opleiding?
Duifje
6 07-10-2003 19:56
Lifestyle Allochtonen lopen voor op de mode
Gadje
82 28-07-2003 09:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.