Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2002, 18:39
Hellup
Hellup is offline
hee mensen, ff een raar topicje

Hoe dumpen jullie je vriend(in) of hoe ben jij wel eens gedumpt?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 18:43
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb nog nooit iemand gedumpt, dat hou ik liever ook zo.

Ik ben wel gedumpt (en als het aan mij ligt gebeurt dat ook nooit weer ), en hoe dat ging... Tjah... ze zei: ik zie het niet meer zitten. En toen kwam er een heel jankverhaal

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:45
Angeles
Angeles is offline
Het is bij mij twee keer gebeurd dat een vriendje het uitmaakte, de eerste keer is al acht jaar geleden, de ander ruim tweeëneenhalf jaar geleden.

Dat eerste vriendje draaide er heel erg omheen, ik moest het echt uit hem trekken. Dat is heel irritant. Je moet het gewoon meteen zeggen. Gewoon eerlijk en direct zijn, zeggen wat je wil. Dat is de juiste manier, hoe moeilijk het ook is. Niet lullig of afstandelijk zijn en hopen dat de ander het dan maar uitmaakt (zoals vriendje 1 in eerste instantie probeerde), niet die ander ernaar laten vissen, maar gewoon meteen zeggen. Dat was bij het tweede vriendje zo.

Zelf heb ik geen ervaring met echt uitmaken en heb ook geen plannen in die richting, in tegendeel, maar als voormalig gedumpte kan ik melden dat de directe (niet te botte, maar wel duidelijke) manier de meest prettige is.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:48
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik ben eigenlijk nog nooit 'gedumpt' . Al mijn vriendjes ( zoveel zijn het er niet hoor ) hebben het wel fatsoenlijk uitgemaakt
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:49
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik ben eigenlijk nog nooit 'gedumpt' . Al mijn vriendjes ( zoveel zijn het er niet hoor ) hebben het wel fatsoenlijk uitgemaakt
Ik denk dat de topicstarter met dumpen ook uitmaken bedoelt, eerlijk gezegd. Het is niet zo'n aardig woord, maar veel mensen bedoelen dat er wel mee.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuuh, k nodig ze uit en vertel dat k niet meer verliefd op ze ben, ofzo. dat t aan mij ligt, of dat k het "zat" ben. meestal weet k pas een maand later waarom ik het eigenlijk heb uitgemaakt. dan zie k pas écht de minpunten.

k ben 2 keer gedumpt. 1 keer eigenlijk niet, toen liet ie gewoon niks meer van zich horen en zei tegen m'n nicht dat t uit was
de tweede keer was via msn

tja, niet echt geslaagd dus
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:04
Angeles
Angeles is offline
Oh ja, nu ik erover nadenk, ik heb ook wel eens een vriendje gehad dat gewoon niks meer van zich liet horen, maar dat was zo'n rare relatie dat ik het zelfs al een beetje vergeten ben nu.

Ik kwam terug van vakantie, we hadden in de vakantie nog gebeld enzo, na de vakantie zouden we elkaar zien, maar hij was er niet en ik heb nooit meer iets van hem gehoord. Achteraf had ik het wel kunnen weten, want hij had vaak van die rare smoezen.

Eigenlijk was ik wel blij toe, het was een beetje een eng figuur met een crimineel verleden (hij zei dat hij zijn leven had gebeterd). Ik vond het allang best dat hij niet meer belde, opeens was het helemaal over bij mij.

(Waarom ik met zo iemand iets had? Beats me, achteraf)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:47
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Heb 1 keer vriend gedumpt....netjes uitgepraat en geen ruzie gehad na 1,5 jaar

Daarna ben ik 3 keer gedumpt en steeds na 6 weken. Is allemaal ook wel redelijk netjes gegaan
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:14
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Een x ben ik niet zo netjes gedumpt
me ex schreeuwde het wel even door het klaslokaal heen op een klassenavond, aardig he?
__________________
kuzziezzz aan alle BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 11:17
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Een x ben ik niet zo netjes gedumpt
me ex schreeuwde het wel even door het klaslokaal heen op een klassenavond, aardig he?
Zeer volwassen van hem...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:23
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
een keer gedumpt via een smsjuh

zo ging die:

hy hy het is uit..je bent vanaf nu weer vrijgezel
dag **** <zijn naam>

ik ga naar icq toe.. ook al is het vijf uur s nachts en ik heb gewacht tot die online kwam dat was pas om negen uur *zucht* en toen gevraagd wat het voorstelde en hij zei gewoon ja sorry maar ik wil niet meer met je je bent een hoer en dit en bla bla bla en ik heb je alleen genomen omdat ik ff een vriendin wou hebben tot me echte vriendin terug was met vakantie..

grrrrrzzz

daarnaar ben ik gedumpt op me verjaardag.. door een jongen waar ik mee ik meer dan drie maanden had.. hij wist niet eens dat ik jarig was die dag..


maar ik heb nu eindelijk.. de liefste jongen van de wereld gevonden waar ik bijna twee jaar mee hebt..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:44
Piccola
Piccola is offline
Ik ben 3 keer gedumpt.

De eerste keer was die jongen te laf om het zelf te doen. Eerst liet ie niks van zich horen en uiteindelijk stuurde hij een vriend van hem op me af om te zeggen dat het over was. Alsof ik dat nog niet door had...

De tweede keer kreeg ik van hem via MSN te horen dat ie niet meer verliefd was en dat ie eigenlijk nooit iets met me had moeten nemen. Diezelfde avond gingen we met vrienden uit. Om het toen nog maar even extra duidelijk te maken heeft ie met 3 dellen voor m'n neus staan zoenen.

De derde keer ging ik voor 2 weken naar Italië, omdat hij daar dus woont. Toen ik daar aankwam vertelde hij, samen met een vriend van hem, dat ie al een nieuwe vriendin had. Mjah, ik heb dus 12 uur gereisd om te horen dat ie een ander had.. Maar ik moest wel die 2 weken blijven. Kwam hem dus steeds met haar tegen. En zij genoot er van!

En ik heb 1 keer iemand gedumpt.

Ik moest tussen hem en mijn huidige vriend kiezen. En heb dus voor mijn huidige vriend gekozen! Dit was dus bij die Italiaanse jongen, we hebben 2 keer iets gehad namelijk. Ik moest dus bellen en smsen om het uit te maken. Ik heb daar een hekel aan, ik vind dat zoiets face to face moet.. Maar goed, in dit geval ging dat dus moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:34
~ImaginaryGirl~
Avatar van ~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
Ik ben 1 keer gedumpt, maar wel op een aardige (voor zover dat kan) manier:

Het zat er al een beetje aan te komen, na 2 jaar, wel verleifd nog enzo, maar gewoon het werkte niet helemaal meer. Hij bleef toen op een gegeven moment voor mijn hek staan 2 uur lang en ik maar denken , "wat is er nou?" En toen kwam ie naar me toe om te zeggen dat het gewoon niet meer werkte, maar hij wist het niet zeker enzo... Ik helemaal overstuur en hij maar me troosten
Een dag later had ie alweer spijt en wilde ie me terug , maar ja dat deden we maar niet...
En nu een jaar later zitten we nog steeds dat we eigenlijk de verkeerde keus gemaakt hebben, maar ja het werkte niet he


En ik heb het een paar keer met mensen uitgemaakt,
1 met een jongen waar ik 1,5 jaar mee had, gewoon gezegd dat het voor mij niet meer werkte, hij woonde gewoon te ver weg (3,5 uur reizen ). Ik spreek hem nog af en toe

1 gewoon half irl en half via msn maar das gewoon een loser vandaar

en 2 anderen maar dat was niet echt bijzonder shocking ofzo
__________________
~I thougth the head on the door was a dream ~
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:03
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mja de lulligste is "ik ben niet meer verliefd, laten we vrienden blijven"-dump, dan heb je nog de "je bent niet goed voor mijn reputatie"-dump en sja ja kan natuurlijk gaan voor de "ik ben verliefd op een ander"-dump en als deze opties je niet bevallen doe je wat anders dat net zo creatief is. vreemdgaan is altijd wel een grappige manier om te laten merken dat je niet meer zoveel toekomst ziet in je relatie.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
mja de lulligste is "ik ben niet meer verliefd, laten we vrienden blijven"-dump, dan heb je nog de "je bent niet goed voor mijn reputatie"-dump en sja ja kan natuurlijk gaan voor de "ik ben verliefd op een ander"-dump en als deze opties je niet bevallen doe je wat anders dat net zo creatief is. vreemdgaan is altijd wel een grappige manier om te laten merken dat je niet meer zoveel toekomst ziet in je relatie.
je hebt ook nog de "ik ben niet meer verliefd, dus ik laat je nu gewoon stikken"-dump.
Verder heb ik nog meegemaakt de "ik zei wel dat ik nix meer voor m'n ex voelde, maar nu wil ze me terug dus doewjj"-dump..
En de vreemdgaan-dump.

De enige manier waarop ik zelf iemand "gedumpt" heb is de
"ik maak het uit want ik wil horen dat je me niet kwijt wil, dus zeg dat nu gewoon maar want dan gaan we weer verder"-dump.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:24
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

je hebt ook nog de "ik ben niet meer verliefd, dus ik laat je nu gewoon stikken"-dump.
Verder heb ik nog meegemaakt de "ik zei wel dat ik nix meer voor m'n ex voelde, maar nu wil ze me terug dus doewjj"-dump..
En de vreemdgaan-dump.

De enige manier waarop ik zelf iemand "gedumpt" heb is de
"ik maak het uit want ik wil horen dat je me niet kwijt wil, dus zeg dat nu gewoon maar want dan gaan we weer verder"-dump.
maar dat is geen dump meer dwingen tot extra aandacht geven vals van je hoor maar och moet kunnen daarna ff goedmaaksex en alles is weer ok .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:


maar dat is geen dump meer dwingen tot extra aandacht geven vals van je hoor maar och moet kunnen daarna ff goedmaaksex en alles is weer ok .
nou de eerste keer dat ik dat deed was het wél een dump
Want hij dacht dat ik het echt meende
(Maarjah toen was ik 14... já toen was ik ook al zo ja... )
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:36
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

nou de eerste keer dat ik dat deed was het wél een dump
Want hij dacht dat ik het echt meende
(Maarjah toen was ik 14... já toen was ik ook al zo ja... )
maar dat geeft niets hoor
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
De enige manier waarop ik zelf iemand "gedumpt" heb is de
"ik maak het uit want ik wil horen dat je me niet kwijt wil, dus zeg dat nu gewoon maar want dan gaan we weer verder"-dump.
die is best gemeen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:50
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
die is best gemeen
nee, je snapt 'm niet

Het was geen chantage ofzo, ik deed alsof ik het wou uitmaken, ik zei namelijk: "ja, je vindt me niet leuk volgens mij, dus ik maak het uit."
Ik hoopte natuurlijk dat hij zou reageren van: "nee ik vind je echt heel erg leuk, en ik wil je niet kwijt, blabla".
Maar in plaats daarvan zei hij "nou dan maak je het toch lekker uit (hing op)".

(of snapte je 'm wel? )
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:57
casey
casey is offline
Nee, 'k heb nog nooit iemand gedumpt en ben't ook nie van plan.

Zelf niet gedumpt geweest, wel afgewezen.
En zelf ook al mensen afgewezen.
Maar da's dus voor er sprake is van ene relatie, iets helemaal anders dus.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 05:06
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hoi wuppie
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 09:54
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
2x gedumpt door dezelfde jongen..
eerste keer vertelde hij mij op msn
ja euh een week geleden was ik dronken en toen ben ik vreemdgeweest,vind jij ook niet dat het niemeer klikt tusse ons? volgens mij is het beter als het uit is,gij zegt ook nooit nix ofzo...
toen hebbik nog om een kans gesmeekt,kans gekregen,zag hem aan een bepaald cafe,vriendinnen van hem kwamen naar buiten,ja tis af...hji durfde het niet zelf zeggen was bang dat je begon te wenen
tweede keer,was er al trug een maand mee...was trug van spanje ik hoorde van een vriendin van hem dat hij 3x was vreemdgeweest en hij zei as excuus ja ik was dronken... geen sorry of nix en toen begon hij weer van ja tis beter dat het uit is ik voel al lang nix nemeer voor jou... weer over msn
(dat deed deugd)
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:08
BELLEKE
BELLEKE is offline
via telefoon schaam me erg daarvoor...
volgende keer anders
maar hopelijk komt die niet
x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:17
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
dumpen is een stom woord!

Ik heb het wel 2 keer uitgemaakt. Gewoon, bij mij thuis op de bank nadat ik er heel goed over had nagedacht.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 16:41
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Heb twee keer iemand gedumpt, ben zelf ook een paar keer gedumpt...ach, heb nu geen vriendin, lekker rustig zo
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:44
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
via telefoon schaam me erg daarvoor...
volgende keer anders
maar hopelijk komt die niet
x
Hoeft niet een ex van mij heeft het via een SMS uitgemaakt. Hoe ze op dat idee kwam? Nou gewoon, omdat ze 't in een clip van Twarres ook gezien had *grr* Da's weer typisch friese stugheid!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:54
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
dumpen klinkt echt zo hard en stom.. met alsof je het over afval hebt in plaats van een ex-geliefde en een mens..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 01:43
pleemonster
pleemonster is offline
dumpen sux... ;p
denk ook een beetje aan de gevoelens van iemand anders en gedraag je gewoon een paar keer dat je je vriend of vriendin ziet als een total jerk en hij/zij zal zelf wel tot een andere beslissing komen..

hoever ik dit meen weet ik niet ;p t klinkt wel aardig
__________________
while you look into the loo, from deep below i'll come to you.;p (sick! ghehe)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:13
tinkerbell070
tinkerbell070 is offline
heel simpel gewoon zeggen "sorry maar ik ben HOMO"
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
tinkerbell070 schreef:
heel simpel gewoon zeggen "sorry maar ik ben HOMO"
Dan moet je het harder doen en zeggen: "Sorry, maar ik ben homo geworden".

Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 22:16
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Dan moet je het harder doen en zeggen: "Sorry, maar ik ben homo geworden".

Maar wat nou als ze ombouwplannen heeft?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:56
Nuck
Nuck is offline
Ik ben nog nooit gedumpt, hou het liever zo .
Ik ben steeds degene geweest die het heeft uitgemaakt met vriendjes, gewoon gepraat en uitgelegd dat ik het niet meer wilde.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 15:25
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik ben 1x *gedumpt*... ik haat dat woord echt.. meen.. ZEg gewoon uitmaken ofzo... maar het klinkt zo hard.. .

Ik ga het morgen of overmorgen uitmaken met mijn vriend.... maar het wordt mijn eerste keer...
dus ehmzz peepz... wat is slimmer.. bij jou of hem thuis?
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik heb nog nooit iemand gedumpt, dat hou ik liever ook zo.

Ik ben wel gedumpt (en als het aan mij ligt gebeurt dat ook nooit weer ), en hoe dat ging... Tjah... ze zei: ik zie het niet meer zitten. En toen kwam er een heel jankverhaal

Grtz,
F
...heet jij Maarten?

*heeft zo ongeveer iemand gedumpt*
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 22:05
Verwijderd
per sms. en ik heb hem daarna per email laten weten wat ik daar nou van vond. (en van hem)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-08-2002, 10:07
the_conquer
the_conquer is offline
alle 2 de keren die ik wat had werd ik gedumpt
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gedumpt
Floris uinten
6 04-02-2017 09:16
Seksualiteit Vrouw dumpt slechte kusser snel
SerieuzeJongen
17 05-04-2009 19:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De euro dumpen en teruggaan naar de oude munt?
Severus
98 20-06-2005 16:10
Liefde & Relatie Lompste manier om iemand te dumpen
barbara.inc
74 02-07-2003 23:12
Software & Hardware [php] MySQL dump script
Orion
27 25-07-2002 19:41
Liefde & Relatie gedumpt
de goeie fee
7 05-05-2002 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.