Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 14:16
lieve
lieve is offline
Ik heb de beste en de ergste zet in m'n liefdesleven op hetzelfde moment gedaan!
Ik had een vriend,waar het niet echt fantastisch goed mee ging, toen ik met een groep Belgische jongeren op een uitwisselingstrip vertrok.
En we(de jongeren van die groep) kenden elkaar al een paar weken toen we ook aan die trip begonnen. Met één van die jongens kon ik het best wel goed vinden en dat werd ook duidelijk toen we elkaar nog wat beter leerden kennen op het vliegtuig(we zaten naast elkaar).
Al vanaf de eerste avond was het voor iedereen duidelijk dat er meer dan 'gewoon vrienden' in de lucht hing.
Maar ik wou nooit iets meer met hem doen omdat ik thuis een vriend had. Maar toch bleef hij de eerste nacht bij mij op de kamer liggen en hebben we heel de avond gezellig zitten praten. Maar de tweede dag van de trip hebben we samen opdrachten moeten doen en zaten we steeds samen vanalle kattekwaad uit te halen... en de gevoelens voor elkaar kwamen ook te voorschijn en we hebben die dag gezoend. Ik wist dat ik een fout beging ten opzichte van m'n vriend, maar toch... voelde het voor mij niet fout. Elke avond van die trip heeft hij op mijn kamer geslapen. Op één van die avonden heeft m'n kamergenote een 'flaire lovetest' gedaan met ons... en de uitkomst was voor ons zooooo ontzettend VERBAZINGWEKKEND ==> voor elkaar gemaakt,perfect koppel!!! En op de voorlaatste avond hebben we een mooie stap gezet(voor ons), ik heb mijn eerste keer gevreëen met een jongen waar ik ontzettend veel gevoelens voor had en ook nog steeds heb. Maar die jongen was niet mijn vriend.
We hebben erover gepraat en hij zei, dat ik thuis maar eens goed moest nadenken over de gevoelens die ik had voor hem en voor mijn vriend. En dat hij eender welke beslissing zou aanvaarden. Het afscheid viel me ontzettend zwaar.
En na 3 dagen terug thuis te zijn, heb ik tegen m'n vriend gezegd dat ik niet verder kon met hem omdat ik gevoelens had voor iemand anders. En dat ik hem niet aan het lijntje wou houden!
Met die jongen van op de trip gaat alles goed. We zien elkaar wel niet zo vaak als we zouden willen(wegens te grote afstand tussen beide gemeenten)maar we doen ons best om elkaar zoveel mogelijk te zien!
Eigenlijk als ik dit nog eens nalees is dit best wel een mooi liefdesverhaal... niet?!?!?
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Advertentie
Oud 06-05-2003, 14:18
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
okee speciaal voor de nieuwschierige mark


De relatie met P was heel leuk met zijn ups en downs, maar met hem beleefde ik alles voor de eerste keer, alles op seksgebied en we gingen op vakantie en voor het eerst bij elkaar slapen.
we zijn toen allebei een jaar ouder geworden ik 16 en hij 20 maar op zich ging het heel goed. Een jaar later nadat het dus aan gegaan was begon ik ontzettend te twijfelen of ik nog wel verliefd was en ik had het gevoel dat we meer maatjes waren die seks hadden. Wat ik ook miste in de relatie was dat we niet zoveel met elkaar praatten, over onze gevoelens dat is ook iets wat een grote rol heeft gespeeld. En ik ging er dus over nadenken, van ja, ik kan nog wel 3 jaar bij deze jongen blijven maar ik wist toch ook dat ik niet mijn leven lang bij 1 dezelfde wou blijven. En als ik nou misschien nog smoor op hem was geweest was het heel anders gegaan.
Het was op een zondag toen we samen wakker werden en dus iets grapten over dat we altijd de leukste exen van elkaar zouden blijven als het uit zou gaan. En ineens zei ik van nou misschien is het maar beter als het uitgaat, na wel een uur te hebben gepraat en te hebben gehuild zijn we tot de conclusie gekomen dat het maar beter was.
In het begin was het echt wennen want want dan ben je ineens vrijgezel, en wel lastig was dat we elkaar altijd op het werk zagen (ik werkte inmiddels ook op zaterdag) en in de kroeg. Nou was het zo dat we als vrienden uit elkaar gegaan waren dus we konden het nog wel met elkaar vinden, we hebben zelfs nog een paar keer seks gehad. Maar op een gegeven moment ging ik met een andere jongen en twee weken erna weer met een jongen, en vanaf toen heb ik tegen mijn ex gezegd dat ik liever niet meer seks had want ik wou dat het gewoon echt over was. hij leek daar vrede mee te hebben, alleen verliep ons contact steeds stroever. En het gekke was ons eerste contact was op een donderdagavond op het werk en we kregen ruzie ook op een donderdagavond op het werk, en sinsdien is het nooit meer echt goed geweest, ik was volgens hem dom, achtelijk, een slet en ik mocht wel doodvallen, we kregen dus ontzettende haat gevoelens tegeover elkaar.
Een paar maanden later raakte ik aan de praat met een vriend van mijn ex, waar ik heel goed mee kon praaten en zo hadden we ook contact via msn, en op een gegeven moment bracht hij me thuis uit de kroeg en zoenden we, ik had eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan een relatie, maar naar een 3 maanden stiekem met elkaar zijn om te gaan, vond ik hem wel leuker als een vriend en kregen we wat, maar zoals ik dus in het eerste verhaal zette was het toch niet echt dat gevoel dat ik bij mijn ex wel had. Deze jongen noem ik wel even J en J was qua karakter een beetje het tegenovergestelde van P maar we hadden ontzetten veel lol, en hij begreep me goed en ik begreep hem. Toen we 3 maanden een relatie hadden begon ik sterk te twijfelen maar ik dacht van joh stel je niet aan en even doorzetten, ik heb het hem toen wel eerlijk verteld waar ik mee zat en hij was daar best wel kapot van. Maar hoelanger de relatie duurde hoe meer ik me begon te ergeren oplaatst zelfs aan elke beweging die hij maakte, toen heb ik het hem ook weer eerlijk gezegd en heb ik er ook met mijn moeder over gepraat en die heeft toen ook gezegd van misschien ben je nog wel helemaal niet toe aan een relatie en beetje bij beetje werd met gewoon duidelijk dat ik helemaal niet meer verliefd was en dat hij een geweldige vriend zou zijn maar niet voor een relatie, ik heb het toen uitgemaakt en dat was 3 maanden geleden, en hij is er nog steeds kapot van en ik heb de juiste keuze gemaakt, want ik vind het heerlijk om vrijgezel te zijn en als ik ooit weer een relatie aanga dan moet ik dat speciale gevoel weer hebben die aantrekkingskracht, die blikseminslag.
__________________
...............................................................................................................
Oud 06-05-2003, 14:54
kastdeur
kastdeur is offline
eind zomervakantie 2001.
ouwehoeren op onzin.
msn.
mail.
bellen.
26 mei eerste ontmoeting.
vond hem leuk, nog niet verliefd.
half jaartje elkaar paar keer 'vriendschappelijk' (yeah right) gedate.
verliefd; de 'start' was 21 februari 2002.
*SMAK*
en nu zijn we ruim 14 maanden verder.



en nee ik kan het even niet beter verwoorden ...
Oud 06-05-2003, 16:09
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
skategirl14 schreef op 06-05-2003 @ 15:18:
okee speciaal voor de nieuwschierige mark


De relatie met P was heel leuk met zijn ups en downs, maar met hem beleefde ik alles voor de eerste keer, alles op seksgebied en we gingen op vakantie en voor het eerst bij elkaar slapen.
we zijn toen allebei een jaar ouder geworden ik 16 en hij 20 maar op zich ging het heel goed. Een jaar later nadat het dus aan gegaan was begon ik ontzettend te twijfelen of ik nog wel verliefd was en ik had het gevoel dat we meer maatjes waren die seks hadden. Wat ik ook miste in de relatie was dat we niet zoveel met elkaar praatten, over onze gevoelens dat is ook iets wat een grote rol heeft gespeeld. En ik ging er dus over nadenken, van ja, ik kan nog wel 3 jaar bij deze jongen blijven maar ik wist toch ook dat ik niet mijn leven lang bij 1 dezelfde wou blijven. En als ik nou misschien nog smoor op hem was geweest was het heel anders gegaan.
Het was op een zondag toen we samen wakker werden en dus iets grapten over dat we altijd de leukste exen van elkaar zouden blijven als het uit zou gaan. En ineens zei ik van nou misschien is het maar beter als het uitgaat, na wel een uur te hebben gepraat en te hebben gehuild zijn we tot de conclusie gekomen dat het maar beter was.
In het begin was het echt wennen want want dan ben je ineens vrijgezel, en wel lastig was dat we elkaar altijd op het werk zagen (ik werkte inmiddels ook op zaterdag) en in de kroeg. Nou was het zo dat we als vrienden uit elkaar gegaan waren dus we konden het nog wel met elkaar vinden, we hebben zelfs nog een paar keer seks gehad. Maar op een gegeven moment ging ik met een andere jongen en twee weken erna weer met een jongen, en vanaf toen heb ik tegen mijn ex gezegd dat ik liever niet meer seks had want ik wou dat het gewoon echt over was. hij leek daar vrede mee te hebben, alleen verliep ons contact steeds stroever. En het gekke was ons eerste contact was op een donderdagavond op het werk en we kregen ruzie ook op een donderdagavond op het werk, en sinsdien is het nooit meer echt goed geweest, ik was volgens hem dom, achtelijk, een slet en ik mocht wel doodvallen, we kregen dus ontzettende haat gevoelens tegeover elkaar.
Een paar maanden later raakte ik aan de praat met een vriend van mijn ex, waar ik heel goed mee kon praaten en zo hadden we ook contact via msn, en op een gegeven moment bracht hij me thuis uit de kroeg en zoenden we, ik had eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan een relatie, maar naar een 3 maanden stiekem met elkaar zijn om te gaan, vond ik hem wel leuker als een vriend en kregen we wat, maar zoals ik dus in het eerste verhaal zette was het toch niet echt dat gevoel dat ik bij mijn ex wel had. Deze jongen noem ik wel even J en J was qua karakter een beetje het tegenovergestelde van P maar we hadden ontzetten veel lol, en hij begreep me goed en ik begreep hem. Toen we 3 maanden een relatie hadden begon ik sterk te twijfelen maar ik dacht van joh stel je niet aan en even doorzetten, ik heb het hem toen wel eerlijk verteld waar ik mee zat en hij was daar best wel kapot van. Maar hoelanger de relatie duurde hoe meer ik me begon te ergeren oplaatst zelfs aan elke beweging die hij maakte, toen heb ik het hem ook weer eerlijk gezegd en heb ik er ook met mijn moeder over gepraat en die heeft toen ook gezegd van misschien ben je nog wel helemaal niet toe aan een relatie en beetje bij beetje werd met gewoon duidelijk dat ik helemaal niet meer verliefd was en dat hij een geweldige vriend zou zijn maar niet voor een relatie, ik heb het toen uitgemaakt en dat was 3 maanden geleden, en hij is er nog steeds kapot van en ik heb de juiste keuze gemaakt, want ik vind het heerlijk om vrijgezel te zijn en als ik ooit weer een relatie aanga dan moet ik dat speciale gevoel weer hebben die aantrekkingskracht, die blikseminslag.
schitterend verhaal natuurlijk. Alleen geen goede afkomst, maar het is een schitterend verhaal. Enne, misschien ben je idd nog niet toe aan een relatie. Echter je hebt al genoeg mooie en minder mooie dingen meegemaakt.

Mark (die onder de indruk was van dit verhaal)
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 06-05-2003, 16:35
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 06-05-2003 @ 17:09:
schitterend verhaal natuurlijk. Alleen geen goede afkomst, maar het is een schitterend verhaal. Enne, misschien ben je idd nog niet toe aan een relatie. Echter je hebt al genoeg mooie en minder mooie dingen meegemaakt.

Mark (die onder de indruk was van dit verhaal)
bedankt,

En natuurlijk heb ik momenten gehad dat ik me er echt klote voelde om wat er aan de hand was, maar nu ben ik eigenlijk wel blij want ik heb er heel veel van geleerd.
En weet nu wat ik in iemand zoek.

en N die kwam ik toevallig vrijdagavond tijdens het stappen tegen en die vertelde me dat ie nog steeds aan mij denkt enzo en dat ie het echt heeel klote vond dat het toen is uitgegaan.

met P heb ik nog op het werk contact en zo nu en dan kom ik hem tegen maar we doen niet raar meer tegen elkaar.

en J tjah die moet mij nog even verwerken en dan zal dat contact ook wel weer een beetje op gang komen.
__________________
...............................................................................................................
Oud 06-05-2003, 17:10
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn liefdesverhaal is ongeveer zeven en een halve maand geleden begonnen.

Ik werk in een super markt. Op een avond was ik sssuuupppeeer melig en echt niet normaal bezig. Had Mn jasje losgeknoopt, Mn haren voor Mn ogen gedaan en een sjaaltjuh rond Mn hoofd gebonden.. ( soort van hippie leek ik wel)
Ik stond daar een beetjuh maf te wezen toen ik ineens van achter een stelling hoorde "Staat leuk hoor"..
Ik kijk die kant op.. Staat daar een super lekker ding met een big smile te kijken. Ik word vet rood doe Mn kleren en haar weer snel normaal en probeer me te verbergen maar toch te kijken of ik hem nog zie..
Ik zie hem nog een of twee keertjes met Zn hoofd boven de stelling en bevestig Mn allereerste indruk. Het is een lekker ding!

De keren erop dat ik werk probeer ik erachter te komen wie het is.. helaas lukt dit niet… Tot ik in gesprek kom met een meisje uit de klas van Mn broertje.
Zij kent hem, Zn naam is R.
Ik ben helemaal happy, en ik krijg Zn email. Als hij Mn buddy accepteert weet ik niks te zeggen maar gelukkig begint hij het gesprek.

Al snel praten R & ik ontzettend veel op msn.
Ik kom erachter dat hij wat problemen thuis heeft en dat hij goed te vertrouwen is.
Helaas gaat het op dat moment slecht met Mn oma, ze heeft een tumor ten grootte van een sinasappel in haar hoofd en ik moet 3 weken lang het huishouden runnen.
Ik stort helemaal in.. Gelukkig heb ik Mn gesprekken met R nog.. hij praat met me en zorgt ervoor dat ik me toch weer een beetje happy voel.

Helaas is dat meisje door wie ik Zn email heb ook verliefd op hem. En aangezien hij al gevoelens had voor haar voordat hij mij kende (hij kende haar al een half jaar) neemt hij wat met haar. Ik moest dit nieuws via mijn broertje horen. Die vertelde mij ineens dat hij had gehoord van B ( Het meisje) dat hun 2 wat hadden..
Ik ga op msn om het na te vragen en het blijkt waar te zijn..
Hij zei dat hij het moeilijk vond om het me te vertellen..
Ik was helemaal kapot ervan.. Heb dagen lopen huilen want ik was echt super verliefd geworden op hem. Maar ik had besloten niks te laten merken, ook toen hij me op msn even met rust wou laten zei ik dat het niet nodig was want “er was niks aan de hand”.. “was zijn keuze”..
Maar diep van binnen huilde ik dikke tranen..

Wat me wel opviel was dat tijdens de verkering van B en hem, hij toch heel vaak met mij afsprak. Vaak zelfs meer met mij als met haar maar goed.. hun hadden wat dus ik zocht er niks achter..
Na 5 ( Voor mij ontzettend lange weken) kwam er een einde in zicht bij hun verkering. R vertelde me dat hij zich steeds minder op Zn gemak voelde bij haar en het wou uitmaken. Alleen het duurde toch nog een week voordat hij het echt uitmaakte. Hij maakte het uit op vrijdag en hij en ik spraken af op zondag, maandag en dinsdag. Op msn zei ik een keertje voor de grap “Waarom nemen we op dinsdag geen verkering want dan kennen we elkaar precies 2 maanden”.
Eigelijk zei ik het omdat ik wou weten hoe het tussen ons zat maar goed.
Hij antwoordde ermee dat het goed was.
Maar ja ik vond het dus ontzettend eng om af te spreken op zondag etc omdat we beide dus wat wouden met elkaar en dat van elkaar wisten.

Elke dag dat ik hem toen zag nam ik hem voor om hem te zoenen, want we lagen dan wel in elkaars armen tv te kijken, te knuffelen en met elkaars haar te spelen maar ik vond dat we als we op dinsdag verkering namen dat we ook moesten zoenen. Maar bewust of onbewust.. iedere keer als ik het van plan was draaide hij of weg of er gebeurde iets waardoor het niet kon..
Tot dinsdag avond.. ik keek toen rond 22:00 op de klok en zag tot mijn grote schrik dat hij al bijna weg moest… “kut” dacht ik bij mezelf.. en besloot toen maar om hem te zoenen.. en .. het lukte!! De eerste keer ging wat onwennig maar ging steeds beter.. en tja.. helaas moest hij al snel weg aangezien het al bijna half 11 inmiddels was.

De dagen erna waren best wel kut..
Zijn ex B vond het hele erg dat het uit was en hij was veel bij haar om te praten en etc. Hierdoor voelde ik me op mijn beurt weer hele erg onzeker omdat hij veel bij haar was.

Inmiddels hebben we nu voor ruim 5 maanden een relatie en is hij afgelopen vakantie mee geweest op vakantie met mij en Mn ouders.
Ik ben hartstikke verliefd en voor mijn gevoel is onze relatie goed en ik wil hem echt niet kwijt.

Helaas hebben we toch af en toe discussies over B.
Ik vind het zelf moeilijk dat hij nog erg goed met haar omgaat, hij ziet haar ongeveer even vaak als mij en ik word daar gewoon onzeker van, ben het ook niet gewend dat mijn vriend goed omgata met andere meisjes.. en dan helemaal niet met zn ex.. dit heb ik zelfs nog na 5 maanden samen. Maar ja zo heeft ieder stel wel iets denk ik..

Dit was mijn verhaal..
Een beetje te lang geworden maar ja..

Liefs,
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 06-05-2003, 18:43
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Moet eigelijk nog iets toevoegen...

die ruzie's

Ze beginnen heb ik gemerkt als ik me druk maka om dingen..
dan kan ik bijvoorbeeld niet tegen de namen die B op msn heeft..
zoals "R ik hou van je".. daar irriteer ik me aan en dan ga ik dingen erachter zoeken ..
Dan uit ik mn irritaties tegen R en dan begint er weer es een discussie..

zucht wrom heb ik dit nou ..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 06-05-2003, 19:22
Verwijderd
naja,... liefdesverhaal.. zou het niet zo noemen, maar oké..
ik kende een jongen (Jaap) en ik msnde veel met hem en hij bleek mij op een vakantie tegen te zijn gekomen en hij vond me wel een leuk meisje toen, etc.. en ik ging steeds wat meer voor m voelen..
Jaap had ook een vriend. Roelof. Zijn beste vriend. Al snel hadden we de leukste gesprekjes samen en hadden we ons eigen afscheidszinnetje (kussiez en likkiez en dan met die emoticons)... Onze luchtige en grappige gesprekken waren altijd fijne momenten, aangezien ik met Jaap al snel alleen nog serieuse gesprekken had.
Na een tijdje spraken Jaap en ik af om wat af te spreken. Hij woonde in Amsterdam dus ik ging met mn zusje winkelen in Amsterdam en dan even langs... Roelof zou er ook zijn..
Ik dacht: leuk dan zie ik hem ook!

Naja, de eerste ontmoeting was heel gezellig en ik kreeg een 'relatie' met Jaap.. dit duurde echter niet lang, omdat ik echt gek van m werd. hij vroeg na een week: wil je met me trouwen? en hij zat allemaal plannen te maken voor later.. en over samen verhuizen naar Spanje (omdat hij daar familie heeft enzo) en dan samen een gezin.. etc etc.. en hij vroeg niet of ik dat ook wel wou en hij praatte alleen maar over serieuse dingen en wou alles van me weten en wou al mn gevoelens enzo weten en dat verstikte me op een gegeven moment heel erg en toen heb ik het uitgemaakt.

Een tijd later ging ik met een vriendin naar Amsterdam en we spraken af met Jaap en Roelof. Dus wij winkelen en op een gegeven moment gingen we op zoek naar hen. Ik had de beschrijving aan mijn vriendin gegeven van een lange jongen met bril (Roelof) dus wij op zoek.. we zagen heel veel lange mensen met een bril, maar geen Roelofmensje met een Jaap er aan vast.. (later bleek dat we ze voorbij zijn gelopen )
Toen we ze eindelijk gevonden hadden bleek dat Roelof lenzen droeg i.p.v. een bril.. Door dat keek ik eens goed naar hem en zag hoe geweldig mooie ogen hij had.

Vantevoren hadden Roelof en ik allemaal grapjes gemaakt over dat we nu eens echt zouden kussen.. gewoon een lift in enzo. dat was gewoon voor de grap..
Ik zette mijn vriendin en Jaap (die misschien wel dacht dat het nog goed tussen ons zou komen) bij elkaar want ze wouden allebei over australie praten en dat had ik al tig keer gehoord dus ging ik met Roelof lopen.. Ik dacht: ik pak gewoon zn hand en dan zie ik wel...
En daar liepen we dan. De hele dag hebben we hand-in-hand door de stad gelopen en het voelde goed.. We werden wel nauw in de gaten gehouden door Jaap en dat wisten we allebei heel goed. Op een gegeven moment waren we heel even alleen en toen heb ik heel erg getwijfeld of ik hem gewoon moest zoenen of niet, en uiteindelijk heb ik het niet gedaan, omdat ik niet precies wist wat hij nou van mij vond..

Aan het eind van de dag zijn we naar Jaap zn huis gegaan en hebben we Mario gespeeld (vind ik echt helemaal ) maar dat ging dus niet zo goed en toen ging Roelof me helpen. Op een gegeven moment lukte me iets en Jaap was weg en toen heb ik m maar n kus op zn wang gegeven, want ik durfde niet veel meer.
We hebben de rest van de avond heel erg close gezeten, maar bij het afscheid durfden we allebei geen afscheidskus te geven, omdat we zagen hoe Jaap keek (niet al te blij kan ik je zeggen)..

Daarna zijn we gaan smsen en msnen enzo, maar juist toen ging ik een week op vakantie naar Duitsland.. Die hele week heeft hij me smsjes gestuurd (naarmate de week vorderde steeds minder en ik werd steeds onzekerder of ie me nu wel echt leuk vond) en ik ben een soort van dagboek voor hem gaan bijhouden..

Later heb ik dit uitgetypt en naar hem gemailt en hij vond het heel leuk.. het bleek dat hij ook heel onzeker was geworden in die week en dacht dat het misschien wel een opvliegertje voor mij was..
we hebben op 18 januari j.l. wat afgesproken en sindsdien hebben we een relatie en ik ben dolgelukkig met m..

naja, dit is zo'n beetje mijn lovestory
sorry dat t zo lang werd..
Oud 06-05-2003, 19:50
Verwijderd
goed, mijn liefdesleven is lang niet zo boeiend en sprookjesachtig als de rest van de verhalen die hier staan, maargoed:
ik was aan het winkelen in de stad waar ik woon en ik knal per ongeluk tegen een jongen op.. goed.. srry gezegd enzow.. maar we raakten aan de praat en nadat we dus een tijdje stonden te praten, wisselden we mailadressen uit.. en we gingen mailen nou, hij woonde bij mij in de buurt, dus we gingen samen wel eens weg... naar het meer bij ons in de buurt, of het parkje.. en ik werd verliefd en hij ook.. het ging goed tussen ons, maar we kregen tog ruzie en gingen uit elkaar... dat ik hem leerde kennen was denk ik een half jaar geleden...
nu ben ik weer flieft, maar das niet leuk, aangezien hij ook flieft is, maar niet op mij en een vriendin van mij ook flieft op hem is.. maar hij ook niet op haar.. heti s dus allemaal lekker ingewikkeld...
Oud 06-05-2003, 19:57
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
2 supermooie verhalen weer!
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Oud 06-05-2003, 20:18
je zuster
Avatar van je zuster
je zuster is offline
een vriendin van mij vertelt vaak verhalen over mensen van dr school enzo. toen ik een keertje bij dr was werd er opeens aangebeld en stonden een paar mensen van dr school zomaar voor dr deur. ze kwamen boven en er zat 1 zo'n mooie jongen tussen hij was niet superknap maar hij had het gewoon zegmaar . we hadden niet veel gepraat enzo maar hij had me toegevoegd op msn. diezelfde dag nog kwam hij weer bij me vriendin en ik was dr ook.. die avond kregen we wat met elkaar. twas echt steeds heel gezellig en hij zei datie steeds verliefder op me werd.. en 2 dagen nadat we voor het laatst hadden afgesproken deedie heel raar opeens.. hij nam de telefoon niet meer op enzo en liet nix meer van zich horen.. en een week later heeftie het uitgemaakt *snik* omdatie "vrij wilde zijn" ja bla..
Oud 06-05-2003, 20:53
Orpa
Orpa is offline
Gewoon hoop houden.

Sander (mijn vriend dus) had eerst met een ander meisje, Emmeline (afgekort Ems) dat bij mij in de klas zat. Sander zijn kleine broertje, Thomas, zat (en zit) bij ons in de klas (Tho=14, Ems= 16 toen 15, Sander=18, ik = 14).

En Ems was eerst smoor op Thomas. Wij (9 meiden en hele goede vriendinnen) probeerden haar duidelijk te maken dat Thomas een loser is, hoe knap hij ook is. En Sander probeerde ons te helpen.

Ems werd toen smoor op Sander, en dat terwijl ik ook heel erg verliefd op hem was. Zij kregen verkering en daar heb ik 9 maarden met pijn in mijn hart tegenaan zitten kijken. Ik ging mee naar de film, en naar zijn huis enz. En altijd zaten zij te zoenen en zat ik daar maar.

Nu 4 maanden geleden ging het uit tussen Emmeline en Sander. Daarna werd de band tussen mij en Sander nog beter en steviger en hechter dat die al was. We stoeiden, en lachten, maar konden ook gewoon heel lang met elkaar praten.

En nu, 4 maanden nadat het uit is tussen Emmeline en Sander heb ik verkering met Sander, mijn beste vriend. En dit nu 1 maand, 2 weken en 1 dag.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 06-05-2003, 21:03
whycare?
whycare? is offline
aaaaah wat een lieve en mooie verhalen allemaal hier
zucht ik wou dat ik dat ook had...
Oud 06-05-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
whycare? schreef op 06-05-2003 @ 22:03:
aaaaah wat een lieve en mooie verhalen allemaal hier
zucht ik wou dat ik dat ook had...
zo'n lief verhaal had ik ook weer niet hor
Oud 07-07-2003, 02:00
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
2 jaar verliefd zijn is KUT MET PEREN
Oud 08-07-2003, 13:57
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
nou hier komt dan mijn verhaal...

was dit jaar met een nieuwe opleiding begonnen MBO allemaal nieuwe mensen dus en van een andere opleiding zaten ngal aparte mensen zeg maar die vielen gewoon op. nou niemand uit mn klas praatte ermee want ze vonden ze maar gek, ik begon er 1 al heel leuk te vinden, in de pauze de 1e x vroeg een vriend of ik saamen met 'm de regendans wou doen... en die leuke P allemaal zo van ej ja joh hij lult laat dat meisje met rust joh enzo.. nou ik lachte me dood en hij werdt nog leuker, toen weleens nog van die opmerkingen en nog later begon ie me na te roepen, van eej daar is dat meisje weer steeds bij mij, of gewoon heeeeey. nou ik was toen echt al super verliefd op 'm maar ik d8 dat ie me gewon een leuk meisje vond, begonnen steeds vaer te praten achter de pc of in de pauze, en toen ik bastabs aant zoeken was op school vroeg ie of k bas speel... ja wast antwoord > vond ie echt helemaal geweldig en mocht in zn bandje komen spelen. maar ik wist nietzo wat ik daarop moest zeggen. nou ging ie me opeens spelletjes op de pc laten zien, en ben ik bij 'm gaan staan, lukte hem niet dus een goede vriend ging spelen hij naast me staan en hele tijd gepraat > 1e serieuze gesprek die vorige over appelsap enzo
en zo ej ... ooit zo'n vrouw ontmoet? die bas speelt en net zilke vage humor als ons heeft... haha
nou die week veel gepraat, en een week later melde ie me aan op msn.
daar elke dag iets van 1.5 uur met elkaar gepraat kwamen we erachter dat we echt superveel hetzelfde hebben, nou hadden vroeger alle2 een bril gehad en wilde elkaars foto van toen zien, dus afgesproken op school, de 1e keer ging mis ik was er en ik zag 'm niet en ik helemaal d8 dat ie eruit genaait was toen op msn bleek dat we elkaar net misgelopen waren hjj had nog keilang op me gew8.
naja dag erna wast wel goed, ik was eerder uit en hij moest achter de pc nou dus de hele tijd spelletjes gedaan en buiten gezeten... daarna samen naar de stad gegaan ook echt 4 uur met elkaar gepraat was echt leuk en nog steeds niks gebeurd.
op msn wel af en toe van die opmerkingen als: jij mag me wel verzorgen.. teveel verliefdheid enzo...

nou toen vroeg ie me mee naar een feest kon ik zn band zien spelen (had al gezegt dak er niet in ging hou niet van metal) nou ik kwam daar en broertje kwam steeds of we nou es gingen zoenen enzo, we zaten lekker knus op zo'n bankje nou steeds elkaar zitten plagen en moest ik mn hand onder zn kin kon ie erop leunen enzo... en van die dingetjes, toen kietelen onder zn kin.. nou terwijl ik dat deed echt waren al keidicht bij elkaar en toen zoende we opeens..... ik zat echt zo van waaaaah... daarna bleven we zoenen too ik naar huis moest, was al eind vd avond dus nog maar kwartiertje ofzo... en toen: ik d8 dat je een lief meisje was, maar nou weet ik het echt heel zeker , broer bracht me thuis hjij reed ook mee voor de deur nog ff gezoend, ik moest er steeds aan denken totaal niet geslapen kon het gewoon niet geloven, volgende dag op msn: en heb je nog een beedje kunnen slapen enzo.... en wanneer we elkaar weer zagen, dus weer afgesproken in de stad > daar bleven we maar zoenen echt paar uur gewoon echt niet gezond .

die zaterdag erna gaf zn broertje een feest en mocht weer komen, vroeg zn zus of we nou wat hadden tja wisten alle2 nietzo wat we moesten zeggen, toen weer halve avond gezoend, en kwamen allemaal mensen naar me toe... ej ben jij jacqueline huh? ja ben ik en dat een stuk of 4/5 keer.

toen op msn de volgende dag van als ze aan jou vragen of we wat hebben he wat zeg je dan.. ikke zo ja.. okeej ikke ook

nou hebben we bijna een maand met elkaar en gaat nog steeds top. nou vakantie dus over 2 weken elkaar 2 weken missen enzo maja overleven we wel.

naja heel verhaal maja was echt keivet
__________________
i'm addicted to music
Oud 08-07-2003, 14:30
Verwijderd
Vanaf het begin:

Ik zat op het forum en was een beetje aan het klooien en had eigenlijk alles wel gelezen dus ging ik maar op fora kijken waar ik normaal eigenlijk nooit kom, zoals Contact Gezocht (toen nog Dating geloof ik). Daar heb ik maar liefst 1 post geplaatst en wel in dit topic.

Zo kwam meneer op mijn MSN-lijst terecht en het bleek heel gezellig chatten zijn met hem. Ik voorzag meneer van een LJ-code en ook daar werd hij dus vriendje.

Op een mooie vrijdagavond was ik online en hij ook en waren we beiden melig. Dit resulteerde in heel leuk webcammen samen en uiteindelijk in heel stout webcammen samen..

Toen bleken we beiden naar eenzelfde feest te gaan, genaamd Mecha. Ik zat op een stoeltje en zag een meneer voorbij wandelen en dacht "hee, dat is kasper!" maar was te scheiterig hem achterna te rennen. Later wandelde ik een zaaltje binnen en daar zat hij op een bank en herkende mij ook. Hij zei "ik heb jouw tiet gezien!" en ik zei "ik heb jouw kont gezien!", beiden moesten we gniffelen en toen gingen wij weer verder. De rest van de avond probeerde ik hem te stalken maar telkens als ik weer in de buurt van hem was ging hij ergens anders heen, schoot dus niet op. Toen ik weg ging zei ik hem gedag en vroeg of ik hem een kusje mocht geven. Dat mocht en *smak*.

Ik stuurde hem nog een meeltje dat-ie-mooi was en dat ik had geprobeerd hem te stalken wat niet was gelukt. Ik kreeg een meeltje terug dat ik knappig en lievvig en schattig was.. tot zover.

Toen waren we weer eens saampjes op MSN en hadden we het over verliefd zijn. Hij zei beginnend verliefd te zijn op iemand en ik ging uit hem peuteren op wie dan.. en toen was ik het! Hij vond het chatten zo leuk en natuurlijk mijn bevallige verschijning op Mecha, het feestje. Ik zat toen echter nog met iemand anders in mn kop en hij wist dat ook..

Een tijdje later gingen wij wederom naar een zelfde feestje, Medusa.. Ik ging met mijn beste vriendje, die in huis woont met zijn ex, die nog een vriend mee nam, die ook weer een vriend was van hem. Wij kwamen aanlopen en Kaps kwam net bij de trein vandaan en vrolijk op ons afgestormd en draaide ons allen in de rondte..

Die avond hebben we de hele avond samen opgetrokken. Ik ging zn handje vasthouden en we gingen samen dansen en een he-le-boel babbelen en kinderliedjes zingen enzovoorts. Het was heeeel erg gezellig en heeeel erg leuk en hij was toch ook wel heel erg leuk. Feestje eindigde, ik naar huis, hij naar huis. *pompiedom*

Op MSN hadden we het toen over relaties ofzo.. en hij maakte een opmerking dat ie wel iets met mij zou willen (iets in die richting) en zei toen dat het een grapje was, maar met een kern van waarheid. Waarop ik mijn meest intelligente antwoord ooit gaf "dan kern ik die waarheid even terug" :/

Goed, beiden geïnteresseerd dus.. toen kwam Koninginnenacht en nodigde ik hem uit om mee te gaan naar de Korsakoff. Hij ging mee.. De hele avond hing er een spanning en uiteindelijk in de Korsakoff vroeg hij aan mij "wat was jouw sign of affection ook alweer?" (gebaseerd op een testje op ons beider LJ. Zijn sign of affection was hug from behind, de mijne kiss on the lips..). Ik gaf hem een zoen op de lippen en *kaboem*

het was aan
Oud 08-07-2003, 14:42
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
(het is nog niet zo heel lang aan, voor zover het officieel "aan" is )

Ik speel al een jaar djembé bij Afrodite (*reclame maakt*) en die organiseren eens in het halfjaar een feestje waar dus de verschillende djembé-groepen zichzelf presenteren. Nou ja was mijn 2e feestje dus, optreden ging voor 2/3 goed .

Nou normaal hebben ze altijd een surprise-act (vorige keer waren het drie wijven in een string die "braziliaans" aan het dansen waren..) en ook deze keer. Toen de volgende groep ging spelen zag ik ze al buiten staan; een capoeira-groep.. Ik blij, zaten ook nog eens leuke jongens tussen

Als laatste speelde Afrodite zelf, toen zag ik hem ineens..
Nou ja beetje kijken, niet echt interessant. Later lekker wild dansen op de rumba, hij nog steeds geïnteresseerd, lachen omdat ik zo gek deed met mijn mede-groepsgenoten

Later stond ik met Maarten te dansen (groepsgenoot..) en ik zag ineens dat die hele capoeira-groep weg was.. Inclusief hij Damn

Ik nog snel naar de wc gerend onder het mom; "ik heb het warm, ik ga wat drinken", maar stiekem of te kijken of hij er nog was. En ja hoor, we liepen samen de zaal in toen hij vroeg "Mag ik je wat vragen? Wat is Afrodite eigenlijk? Ik ben hier ook maar heen gestuurd, maar weet er verder niets van" (een openingszin, geweldig )

Nou ja staan praten, later staan dansen. En steeds dichterbij dansen uiteraard Hij gaf een kusje in mijn nek, maar ik wilde dat niet daar midden in die zaal. Beetje ongepast.
Naar buiten gegaan, even snel zijn naam gevraagd (Erik....)
En gezoend, zitten kletsen op een stoel aan het water onder de sterren. Heel lief enzo. Telefoonnummers uitgewisseld en afscheid genomen.

Nou ja, sindsdien word ik geloof ik steeds verliefder
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 08-07-2003, 16:15
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Mja mijn liefdesverhaal

Sinds 2 maanden zit ik 's weekends vaak in Leeuwarden, m'n 2 neven hebben daar een huis gekocht. Wat vrienden en ik helpen hun met het huis opknappen, en blijven daar dus ook slapen. Leeuwarden ligt nu niet bepaald naast de deur. We gaan elk weekend wel een x uit, meestal op zaterdag maar die bewuste dag op vrijdag

We waren met een hele groep uit, en we zaten wat te dansen enzo en ik zag al dat er een jongen steeds naar me keek (hij ontkent dat gedeelte nu nog steeds ) opgegeven moment was iedereen ergens anders naartoe, ik stond daar op gegeven moment alleen. Op zich niet erg, maar na een half uur begon het me toch wel te vervelen. Ik zag die jongen weer kijken, hij was echt mooi!!( is ie nog steeds hoor) Ik begon een beetje in z'n buurt te dansen, en hij kwam ook steeds dichterbij. We begonnen met elkaar te dansen en opgegeven moment begonnen we te zoenen. We zijn naar een rustigere plek gegaan om te praten.
Later kwam m'n neef naar boven, ze wilden naar huis. E. vroeg mijn e-mailadres. Ik vertelde het hem en ging weg.
Toen ik buiten stond voelde ik me zo ontzettend stom, t was net uit met m'n ex omdat ik gewoon ff single wilde zijn. Maar deze jongen was gewoon zo leuk.
Het weekend erna hadden we afgesproken, we zijn naar zijn huis gegaan en hebben seks gehad. Ik had verteld dat ik liever geen vaste relatie had, hij was opgelucht omdat hij hetzelfde vond. We besloten dat we een seksrelatie hadden. Toch vond ik hem erg leuk, ik was bezig met verliefd worden. Ik was niet de enige...... We hebben nog een paar weekenden afgesproken, en op gegeven moment hadden we het erover dat we verliefd waren en toch wel meer wilden. Sinds die dag hebben we verkering, nu anderhalve week geleden
Er zijn alleen in tussentijd wat dingen gebeurd, dingen die je niet zomaar vergeet. Ik heb in de tijd dat we een "seksrelatie" hadden nog een bedpartner gehad. Beiden keren had ik aardig wat op en ik was stoned. Dit praat het niet goed, dat weet ik wel. Ik wou nu dat het anders gelopen was. We praten er heel veel over, en ik denk wel dat het goed komt.......
K heb er veel spijt van, ik ben een slet
__________________
Lame...
Oud 08-07-2003, 16:22
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Dusjcrib en Qamra, echt leuk jullie verhalen lekker is dat die prilheid.
__________________
bonnie and clyde
Oud 17-07-2003, 23:10
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-04-2003 @ 23:36:
ik begin verliefd te worden en dat is KUT MET PEREN!!
Aaah ik ook, net nu ik na een relatie poging met een meid zit, die al op stront uit liep (niks dus). Maar ik geef me zelf in dit geval namelijk weinig kans.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Oud 18-07-2003, 21:58
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 16-04-2003 @ 15:05:
telefoon gaat:
heey..uhm ik zie je toch meer als een gewone vriendin..
Ik denk dat we er beter een punt achter kunnen zetten.

Oke. doei.

daar heb je je liefdesverhaal.
telefoon om het uit te maken tsssk
ben dan ook een vent en kom langs
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 22-07-2003, 14:55
Fa Sai
Fa Sai is offline
Jeetje, als ik al die verhalen hier zo lees, dat heb ik allemaal nooit zo meegemaakt! Dan wordt ik best jaloers hoor, ik zou dat ook weleens willen meemaken, superverliefd zijn, dat het wederzijds is, en dat we ook iets met elkaar hebben.
Nee, met mijn vriend (die heb ik nu 11 maanden) is het allemaal heel gemoedelijk gegaan, ach, ik vind hem wel leuk, we kunnen goed met elkaar overweg, en that's it. Das op zich ook genoeg, je moet met elkaar door een deur kunnen als je iets serieus wilt.
Of ben ik nou een afgestompte ziel die niet meer weet wat romantiek en echte liefde is?
Damn, ik heb iets gemist zeg
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Oud 22-07-2003, 15:19
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:13:
Leuk

Het begint allemaal heel lang geleden, rond juni/juli 1999 vermoed ik. Ik raak, samen met een vriendinnetje, achter de computer verzijlt en stiekem gaan we internetten - dat mocht nml niet over dag ivm telefoonrekening - we belanden op een chatbox, een heel lege saaie chatbox. Ineens komt daat ene Eddy binnen, de enige persoon. We raken met Eddy aan de praat, en zeggen Eddy dat we 19 zijn etc etc (in het echt zijn we dus 14 oid). We beginnen behoorlijk spannend te praten, over hoe je lekker kan tongzoenen etc... Vriendinnetje moet naar huis, Eddy en ik praten nog even verder over vieze dingen... we zijn duidelijk aan het flirten.
Eddy verteld me dat hij eigenlijk Rogier heet en geeft me zijn e-mail adres.
We mailen en mailen, we icq'en en chatten... Ik kom tot de conclusie dat ik hem maar eens moet vertellen over mijn echte ik, immers denk hij nog steeds dat ik vier jaar ouder ben dan ik werkelijk ben.... Pijn pijn, dom dom.... hij gekwetst, maar hij is bereidt verder te gaan met mailen en chatten. Ondertussen weet ik echt al ongelofelijk veel van zijn leven af, en hij ook van het mijne. Ik vertrouw hem geheimen toe waar niemand anders vanaf weet...
Op een dag mail ik hem dat ik het gevoel heb verliefd op hem te worden, inmiddels ben ik 15. Rogier is 24.
We besluiten elkaar eens te gaan ontmoeten, en dat doen we dan ook... Op 26 juli 2000 ontmoeten we elkaar en het klikt meteen... Op onze derde ontmoeting blijft hij slapen, en geven we elkaar onze eerste zoen...

Inmiddels zijn we bijna 3 jaar samen, en daarvan wonen we bijna 1 jaar samen...

Aaaaaaaaaah da vin ik mooi....Veel geluk nog saampjes
__________________
''Je bent zo lief en maar 1.5 meter lang'' Thnx Muppie
Oud 22-07-2003, 15:38
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Drie jaar terug in de tijd ... Ik ben in de kroeg met wat vriendinnen. De vriendengroep van mijn exvriend is er ook. Ik ken al die jongens dus inmiddels, behalve eentje. Op internet heb ik de laatste tijd veel met hem gekletst en hij heeft mijn interesse gewekt. Eigenlijk hebben we vanavond een soort afspraak om elkaar eens te zien. Maar zo wil ik het niet noemen, want dan wordt het eng.

Natuurlijk durf ik niet op hem af te stappen en komt hij na een tijdje naar me toe. Hij heeft me allang gezien, dat voel ik. Misschien durft hij ook niet zo goed, vraag ik me af. Of ik wat wil drinken en ja ik wil wel. Hij komt terug met twee glazen en geeft me er een. We raken aan de praat en het is hartstikke gezellig. Er hangt een iets flirterige sfeer, maar veel durf ik er niet mee te doen. Al snel nadert het uur dat ik naar huis moet, want ik ben pas net 16 en de regels zijn nog streng.

Als afscheid geef ik hem drie zoenen. We zeggen nog wat tegen elkaar en dan geeft hij me nog drie zoenen, vlak naast mijn mond. Ik glimlach, bedoelt hij hier iets mee? Dan komt mijn ex tussen beiden, waarschijnlijk voelt hij iets in de lucht hangen en hij eist ook een kus.

De week erna ontmoeten we elkaar opnieuw in diezelfde kroeg. We kletsen en weer hangt die sfeer er. Ik ben toch niet gek? Voelt hij hetzelfde? Ik sta met mijn rug vrij dicht tegen de muur en dan legt hij een arm langs mijn schouder, al snel volgt er nog een. Ik zeg iets in zijn oor en op het moment dat ik mijn hoofd weer naar achteren breng, vinden we elkaars ogen. Onze eerste kus volgt niet veel later.

En nu zijn we drie gelukkige jaren verder
__________________
You look into her angel eyes
Oud 22-07-2003, 19:39
Verwijderd
hmmmzz, mooi om te lezen, heb het in een keer allemaal gelezen, word je vrolijk van
Oud 22-07-2003, 20:18
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Het begon allemaal in 2001 zo'n beetje. Meisje uit mijn klas had iets met M. Ik kende de hele familie van M. via de sportclub, behalve M. zelf, dit wekte mijn nieuwschierigheid. Ik kwam erachter dat hij maar 500 mtr verderop woonde! Dus ik aan t emailadres van M. gekomen via t meisje uit m'n klas. Het ging uit met het meisje uit mijn klas en we hebben de eerste 2 maanden minstens 2u per dag gesprekken met elkaar gevoerd op msn. Echt diepgaand... Mooie inhoudelijke gesprekken. Tot op een dag dat ik weg moest om mijn lieftallige hondjes uit te laten. En hij maakt als grap (tenminste dat dacht ik) een opmerking als: ow ik kom je wel toevallig tegen. En inderdaad ik ben nog nooit zo geschrokken. Na die wandeling hebben we gezoend... Ik was in opperbeste stemming en mijn ouders vroegen zich af wat er in hemelsnaam aan de hand was. Toen heb ik M. een weekje niet meer gezien tot dat ene feestje op de sportclub. De hele avond waren we niet bij elkaar vandaan te slaan. We hadden 'wat'. In de zevende hemel, beide... We hebben het 3 weken volgehouden. Ik was er nog lang niet aan toe en we kende elkaar nog niet goed genoeg. Dus M. en ik beste vriendjes. Een jaar lang... Tot juni 2002. Het leek wel of alles weer opnieuw begon... Weer goede gesprekken, nu ook irl. Biosje gepakt en die avond sloeg de vonk over... Bij mij althans. Hij moest nog nadenken en diezelfde avond nog belde hij me om half 2 's nachts of ik naar buiten wou kijken... En daar stond M. met een bos bloemen en ik met m'n suffige hoofd in pyjama... Zo mooi. We hebben 6 maanden een mooie relatie gehad, misschien wel iets té mooi, want daarna hield alles op. Ik heb wel verschrikkelijk mooie herinneringen aan M. Hij was mijn eerste echte en zal dat altijd blijven... Ik had erg moeite met de afloop... Nu gaan we gelukkig wel weer okee met elkaar om, maar iedere keer als we elkaar zien vonkt er iets, dus is het maar beter als we elkaar niet te vaak zien. Heerlijk ik kan nog zwijmelen als ik denk aan die ene avond met die rozen... *zucht*

Leuk om al die verhalen te lezen...
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Oud 22-07-2003, 21:44
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:13:
Leuk
*knip: verhaal over vriend*
Inmiddels zijn we bijna 3 jaar samen, en daarvan wonen we bijna 1 jaar samen...
Ik wilde even zeggen dat ik het heel leuk vind om dit te lezen! Ik heb mijn vriend ook via het internet leren kennen, en wij verschillen 7 jaar in leeftijd (15-22). Heb mezelf al vaak afgevraagd of wij de enige waren, maar jou verhaal doet me goed! We hebben nu bijna 9 maanden verkering, en wie weet kan ik over 2-3 jaar hier ook schrijven dat we samen wonen!

Sorry voor de late reactie, maar ik moest gewoon even kwijt dat ik het leuk vond om te lezen (aangezien sommige van mijn vrienden ook niet snappen dat het zo goed klikt tussen ons enzo).
Oud 22-07-2003, 22:41
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2003 @ 14:51:
Geen liefdesverhaal echt, wel een gnagna-actie.
*heeft ook zo'n gnagna-verhaal *

nou was ik een jaar of 2 geleden verliefd op A.,ik was 3e-jaartje,hij 6ejaars ,alle meisjes gek op hem (erg knap en zo ) en ik natuurlijk niet eens durven praten er mee.Toen op een dag een jaar later ongeveer ging ik met vriendin mee naar huis en we zaten zo wat TV te kijken en wie komt daar binnen,jep idd. A... ,bleek hij dr broer te zijn...toen had vriendin opdracht gekregen op school om een dia-reeks te maken met een verhaallijn er in,en ze vroeg mij om hulp,ik moest de vriendin van A. spelen,het verhaal ging zo dat een andere jongen verliefd was op me,stik jaloers was op A. en hem uitdaagde om om mij te vechten,en zo moesten er dus kusfoto's zijn,en foto's waar ik *snik* een bewusteloze A in m'n armen houd en zo en jaaaaa was erg leuk om te doen jammergenoeg was ik toen niet meer verliefd op hem

en toen werd tijdens de les die dia's getoond op school en waren alle meisjes stik-jaloers

Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 22:46.
Oud 22-07-2003, 22:56
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Mijn liefdesverhaal is nog bezig!
Ik heb lang niet zo'n interessant verhaal als de meeste mensen hier... (noem bijv. Dusjcrib & EPD ) Anyway, mijn begon zo'n 8 en half jaar geleden... Ik deed verhuizen, of nou ja, mijn paps en mams... Nou dan weet je het wel hoor! Nieuwe buurt blablabla... Je kent niemand, weer van die saaie buren... Maar nee! Het bleek van niet! Wij deden relatief veel met elkaar optrekken... (in totaal waren we met z'n zessen, maar Mr Right en ik de oudste)
Hahahaha... (okee lollig) Maar goed, weet je wel, bij elkaar spelen, buiten voetballen, skeeleren en alles... Tot de middelbare school.. Allebei andere scholen natuurlijk (was al zo maar toch!)... Nou ja, daar begon het gezeik al, je ziet mekaar veel minder, in de brugklas zo goed als vervreemd van elkaar... Tot.. Ja let op! Ik de uitvinding deed: MSN! Dus ik vragen aan zijn broertje (die hier nog elke dag kwam) heeft hij ook msn? En ja! dat had ie! (ik in de 7de hemel) Dus ik netjes toevoegen... "Heey lang niet gesproken! Alles goed blabla" Nou goed, eerst ging het nergens over en toen later (dit is nu alweer in het begin van de tweede klas) werd het toch wel een soort van dat je zegt: vriendschap (renovated ofcourse) Maar goed, indertijd was ik een soort van 'verliefd' op zo'n (achteraf) hoogst arogant kutjochie, waarvan ik dacht dat ie het gewoon helemaal was... (hij deed namelijk ook net iets te lief tegen mij vond ik ) Nou goed, valentijnsdag 2002... Rozenactie op school, ik krijg een roos van die gast uit me klas... Totaal onverwacht, ik zat ondertussen alweer met mijn gedachten bij Mr. R. Nou goed, we hadden inmiddels een relatie (althans dat dacht ik toen) dat we elkaar alles vertelden... Dus ik vertelde hem van die roos... En dat ik eigenlijk wilde dat ie van iemand anders was... Nou goed, hij stuurde me een heel lief valentijns-smsje en vanaf dat moment ben ik gewoon S-MO-R-verliefd op hem... Een hoop erom heen gedraait in gesprekken, ik maakte het duidelijk met gedichten en hints... Hij hetzelfde... Ik heb er natuurlijk nooit iets mee gedaan, behalve een paar keer afgesproken (waar niks gebeurde, natuurlijk ik was 13!!!) En toen werd het langzaam alweer juni, hij kreeg er genoeg van ofzo... Wachten tot dat ik eindelijk iets ondernam.. Hij kreeg genoeg aandacht van andere meiden die er wel gelijk iets mee deden dus hij kreeg verschillende vriendinnen etc. Begin van dit schooljaar (2002/2003) kreeg ik het gevoel weer helemaal terug (een gevoel wat in de zomervakantie, mede dankzij een vakantie in USA, vervaagd was) Dus het was september en we kregen weer steeds meer van die hint-gevende msn-gesprekken... In oktober kreeg hij wéér een vriendin, van haar wist ik het, omdat hij ondersteboven verliefd op haar was... Dat vertelde hij dan wel, nou goed ik heb ze een paar keer samengezien en praatje gemaakt (beleefd) etc. Ik zag het gewoon aan allebei, ik kon het wel vergeten... Of niet, toen dat even later uitging, kreeg ik weer hoop (domme jenny) dus ik proberen wat af te spreken, onder het mom van: mijn vriendin vind jou leuk blabla ze wil je zien! (hoe dom kan iemand zijn, maar ik heb em wel gezien, daar gaat t om!) Toen op de een of andere manier kregen die vriendin van mij en hij verkering.. Nou hij mag van mij best triljoenen aan vriendinnen hebben, maar van die verkering was ik nog het ergst van de kaart om het zo maar te zeggen... Heb ruzie met haar gezocht en nou ja, eigenlijk was ik stikjaloers ... Maar goed dat is begrijpelijk denk ik... Die 'relatie' hield overigens maar 2 weken vol. (gnagna) En nog geen week later kreeg hij verkering met misschien wel mijn aartsrivale... Maar het grappige is, ondertussen hadden wij wel steeds van die gesprekken op msn van wat er nou mis was gegaan vanaf die valentijnsdag en blablabla... Maar ja hij had nu weer een vriendin, dus dan ga ik ook niks proberen... Ergens in april was ik weer een beetje aan het bijkomen van die (zinloze denk ik soms) verliefdheid, komt ie een beetje opdagen op de sportvelden... Dus ik helemaal uit mijn doen... Krijgen ik later begin mei te horen dat hij een gevoel kreeg dat ie me wou zoenen op dat veld... Ik val tegen hem uit: "Wat denk je wel, ik wil niet veel zeggen je hebt een vriendin!" Waarop hij antwoord: "Niks vriendin! jij!" (daar kwam het op neer ) Nou ja de vanaf toen gaat het een beetje 'up & down'... We weten van elkaar dat we verliefd op elkaar zijn, of nou ja elkaar leuk vinden iig, maar geen van beiden doet iets, hij onder mom van: ze moet me toch niet... En ik meer met de reden dat het niks uithaalt omdat het ooit toch weer uitgaat (ja dit is kinderachtig) en dat wil ik niet! Maar nou was ik laatst zo dom te zeggen dat ik niks voor hem voelde. Dat ik deed alsof ofzo iets dergelijks... Ik hoop het alweer rechtgezet te hebben, hij word nog af en toe kwaad op me, omdat ik waarschijnlijk een beetje lig te klooien met 'gevoelens'.. Maar nu is ie geloof ik weg, of nou ja vakantie of iets dergelijks... Vaag verteld, maar ik mis hem wel!
Maar ik had me voorgenomen iets te ondernemen na de zomervakantie! (echt waar!)
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Oud 22-07-2003, 22:59
L1
Avatar van L1
L1 is offline
een echt liefdesverhaal is het niet. Ik verveel me dus schrijf het maar neer.

Het begon woensdag 7 mei 2003. Die stond er een schoolfeest op het programma voor klas 3 t/m 6. Ik ging er heen met een stel vrienden. De sfeer kwam er naarmate de avond steeds beter in en ik stond zelf ook niet stil. Ik danste met meisjes tot ik op een gegeven moment met J stond te dansen. Eigenlijk was het niet heel bijzonder maar het raakte me meer dan met al die andere meisjes. Die J was een klasgenoot en we hadden niet heel veel contact met elkaar. De volgende dag wist ik het zeker. Hier moest ik werk van maken. We fietsten wel vaak met elkaar naar huis dus leerde ik haar die weken veel beter kennen. Na een paar weken vroeg ik haar msn en gingen we ook op msn veel met elkaar praten. Hier was ik wat vrijer en ging subtiele hints geven. Zo bleef het doorgaan en toen brak de week van pinksteren aan. Ik besefte dat ik in actie moest komen. Maar ik wist ook dat ik de donderdag erna 3 weken op vakantie ging. erg subtiel om dan in actie te komen is dat dan ook niet. Ik ging op vakantie en dacht niet echt heel veel aan haar. Nu ben ik donderdag thuisgekomen en ben erachter gekomen dat ze op vakantie is. Hoelang weet ik niet, dus dat is afwachten. Ik hoop haar zo snel mogelijk te spreken en het recht te zetten.

Dit was het zo'n beetje.

wordt vervolgd
__________________
No intensity, no victory
Oud 25-07-2003, 08:52
LilDushi
LilDushi is offline
Ok Ik probeer er geen grote tory van te maken... Maar Ik hoop egt jullie mening te krijgen want ik weet egt nie wat ik moet doeng!!

Ik wasz egt helemaal stapel op een jongen!! ik kon nergensz anders meer over praten...dusz ik liet ook merken dat ik hem leuk vond! toen heeft mijn vriendin geregelt dat ik met hem kreeg...dat wasz maar 3 weken maar hij heeft me alle 3 de weken geplayt... maar nog kon ik nie boosz zijn want ik wasz op hem!! dusz ik kreeg weer met hem...voor 2 weken...en weer had ie me geplayt!! nu wasz ik best boos maar meer verliefd...mijn vriendinnen waren egt dusz se praatte me om en ik wasz niet meer egt op hem...dang komt ie op msn...weetje ik vind erg dat ik je geplayt heb...ik ga nu nie doeng...ik wil weer met je...
Ik wasz egt ik wasz gewoon super blij!! dusz dese keer heeft ie me nie geplayt, het duurde 1 week...maar hij gaf me geen aand8....hij stoeide alleen maar met andre sma's en alsz ik wat vroeg deed ie alszof ie me nie hoorde.....
ik heb t uitgemaakt waar zijn vrienden bij waren op t schoolplein........................................................... ..........................
we hebben misskien 2 weken nie gesproken tegenelkaar...maar door mijn beste vriend wel!! ik wasz egt blij...en een tijdje later op msn gingen we fa2 breken..... en hij sei opeensz...ik ben op je je bent leuk, lief, grappig en knap!! dusz ik sei hmmm...enhij stuurde me een mail van...wil je met me jha of ney?! ik wee nie wat ik moet doeng want ik wordt weer heel snel op een jongen...en dat ben ik nu ook een beetje op hem....

wat moet ik doeng !!!!!!!
PLEASE NORMALE REACTIESZ!!!

-x-x-x-

LilDushi

-x-x-x-
Oud 25-07-2003, 11:19
mieltje
mieltje is offline
Umh, ja... en nu in het normaal nederlands?
__________________
Not the average girl from your Video....
Oud 25-07-2003, 11:36
Verwijderd
Morgen, ooh morgen *doet een dansje*

Morgen zijn we drie jaar samen
*doet weer een dansje*
Oud 25-07-2003, 11:44
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-07-2003 @ 12:36:
Morgen, ooh morgen *doet een dansje*

Morgen zijn we drie jaar samen
*doet weer een dansje*
Feli.
Oud 25-07-2003, 20:02
Mashedpotato
Avatar van Mashedpotato
Mashedpotato is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 19-04-2003 @ 00:34:
Lieveheersbeesten? Bedoel jij die dikke lompe insecten die op brute en bloedige wijze onschuldige bladluisjes aan stukken scheuren om ze vervolgens met poot en segment op te slokken?!
Plus. Lieveheersbeestjes/kapoentjes plassen altijd in je handen Dat doe je toch niet... sjongejonge...
__________________
- No such thing as a mashed potato.
Oud 25-07-2003, 20:03
Mashedpotato
Avatar van Mashedpotato
Mashedpotato is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 25-07-2003 @ 09:52:
Ok Ik probeer er geen grote tory van te maken... Maar Ik hoop egt jullie mening te krijgen want ik weet egt nie wat ik moet doeng!!

Ik wasz egt helemaal stapel op een jongen!! ik kon nergensz anders meer over praten...dusz ik liet ook merken dat ik hem leuk vond! toen heeft mijn vriendin geregelt dat ik met hem kreeg...dat wasz maar 3 weken maar hij heeft me alle 3 de weken geplayt... maar nog kon ik nie boosz zijn want ik wasz op hem!! dusz ik kreeg weer met hem...voor 2 weken...en weer had ie me geplayt!! nu wasz ik best boos maar meer verliefd...mijn vriendinnen waren egt dusz se praatte me om en ik wasz niet meer egt op hem...dang komt ie op msn...weetje ik vind erg dat ik je geplayt heb...ik ga nu nie doeng...ik wil weer met je...
Ik wasz egt ik wasz gewoon super blij!! dusz dese keer heeft ie me nie geplayt, het duurde 1 week...maar hij gaf me geen aand8....hij stoeide alleen maar met andre sma's en alsz ik wat vroeg deed ie alszof ie me nie hoorde.....
ik heb t uitgemaakt waar zijn vrienden bij waren op t schoolplein........................................................... ..........................
we hebben misskien 2 weken nie gesproken tegenelkaar...maar door mijn beste vriend wel!! ik wasz egt blij...en een tijdje later op msn gingen we fa2 breken..... en hij sei opeensz...ik ben op je je bent leuk, lief, grappig en knap!! dusz ik sei hmmm...enhij stuurde me een mail van...wil je met me jha of ney?! ik wee nie wat ik moet doeng want ik wordt weer heel snel op een jongen...en dat ben ik nu ook een beetje op hem....

wat moet ik doeng !!!!!!!
PLEASE NORMALE REACTIESZ!!!

-x-x-x-

LilDushi

-x-x-x-
Maar. Je bent 10.
En ik kan dr niks van lezen!
__________________
- No such thing as a mashed potato.
Oud 25-07-2003, 21:24
ireentjuhp
ireentjuhp is offline
wat een swijmel verhalen allemaal!! bij mij wil t nog nie egt lukken, misschien komt er binnenkort wel een verhaal van mij te staan!!!!
Oud 25-07-2003, 22:47
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Goh, uit deze verhalen blijkt toch maar dat 'op zoek gaan' naar een vriendin niet de juiste manier is

(Roel die nu geduldig wacht tot er aangebeld word door meisje van me leven)
Oud 27-07-2003, 18:42
Verwijderd
Het mijne is ook niet zo sprookjesachtig

Een vriendin van me was helemaal waus van een jongen - nu maar even T genoemd. Ze had het altijd over hem en toen een andere vriendin hem had toegevoegd en ook heel enthousiast was heb ik hem uiteindelijk ook maar teogevoegd. In het begin was het een beetje onwennig, gekletst, zitten geinen. Common stuff. En toen spraken we een keer af om de stad in te gaan.
Wij samen de stad in - hij wilde wat kleren kopen dus dat gingen we doen. Uiteindelijk zijn we op een terrasje beland, beetje zitten te praten en is hij weer naar huis gegaan. Elkaar nog een paar keer gezien en ik had had de eerste keer al gemerkt dat er heel wat spanning was. Om kort te gaan, ik kreeg iets met T.
Een paar weken later kwam ik erachter dat hij heel lichtgeraakt was en agressief en hij was heel snel boos op me. Dit kwam doordat hij depressief was maar ik kon er niet tegen. Ik heb hem gezegd niet meer boos te zijn en te proberen mij te vrijwaren van al zijn negativiteit waarop hij ontzettend kwaad werd en een week lang niets van zich liet horen.
Eindelijk sprak ik met hem op MSN - ik wilde een afspraak met hem maken om te praten en toen zei hij dit tegen me: ik heb geen behoefte je ooit nog te zien dus ik maak het uit.
De laatste keer dat we elkaar gezien hadden, hadden we afgesproken dat mocht het uitraken we dat face-to-face zouden doen en niet via MSN, SMS, mail of wat dan ook. Ik ben daar nog steeds vreselijk kwaad over. Ook omdat hij zegt dat ik geen recht heb kwaad te zijn. Als ik hem nog een keer tegenkom krijgt ie een mep.
Oud 27-07-2003, 20:33
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
pfff, lang terug kende ik hem al, zo'n 4 jaar terug denk ik; hij speelde een spel on-line dat ik ook speelde; Diablo. Najah een heleboel clan gedoe, niet echt interessant, maar ik kende hem al wel. Ik ging uit die clan, was niet echt iets voor mij, maar had er wel een aantal goede vrienden aan over gehouden.

Eens in het jaar was er altijd een feest van die clan en ik werd nog wel uitgenodigd. Mjah, boel mensen, maar hij was er ook. Achteraf weet ik nog steeds niet wat me nou zo interesseerde in hem, maar toch, er was iets... Uiteindelijk met z'n alle bij het kampvuur gezeten en "Wie ben ik" gespeeld, heel hard gelachen. Het begon al steeds later te worden en ik weet niet precies meer hoe het kwam; ohwja... ik vroeg hem iets hij kon het niet verstaan dus ik kloppen op het bankje; kom dan hier zitten... Volgens mij hebben we elkaar heel de nacht niet meer los gelaten en samen gepraat. Gewoon over alles waar ik aan dacht. Ik geloof wel dat ik ook het meeste praatte... Na een lange nacht ('t was alweer 8 uur 's morgens) moest hij naar huis. Beide ontzettend vermoeid namen we afscheid... een kusje op de mond en dat zou dat zijn, hij zou namelijk een jaar weg gaan naar het buitenland.

Na die avond hebben we heel veel over MSN gepraat en het voelde steeds vertrouwder aan. Ook kwam ik erachter dat hij "maar" drie maanden weg zou gaan na de vakantie. Zonder echt de intensie te hebben gehad, ontstond er meer. Tot we bijna een maand later besloten elkaar weer te ontmoeten, hij kwam met zijn autotje (van zijn moeder eigenlijk) naar mij toe. We hebben de hele dag door het bos gelopen, gepraat en voor het eerst gezoend... Vanaf dat moment is het steeds meer gegroeid, en nu zo'n drie weken later kan ik me al niet meer indenken zonder hem te moeten.

(Dat word nog wat als hij 3 maanden in Midden- Amerika zit... *zucht*)
Oud 27-07-2003, 20:49
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Mashedpotato schreef op 25-07-2003 @ 21:03:
Maar. Je bent 10.
En ik kan dr niks van lezen!
ik ben nie 10!! en dit is makkelijk te lesen..maarjah t isz moeilijk voor je ik weet.....
Oud 28-07-2003, 07:19
Verwijderd
Mijn vriend is 3 jaar lang verliefd op mij geweest, zonder dat ik het wist. Ik zag hem als een hele goede vriend, maar verder niks. (we werken bij elkaar, hebben allebei een bijbaantje bij de AH). Zijn 2 beste vrienden wisten het wel, en praatten er veel over met hem. Die 2 vrienden werken ook bij de AH, en samen met nog een paar andere collega's en mijn vriend vormen we een vriendengroep. We doen echt heel veel dingen samen, zoals uitgaan, bioscoop, terrassjes pikken, etc.
Tijdens het uitgaan heb ik een paar keer met andere jongens gezoend, waar mijn (toen nog niet) vriend dus bij was. Ik had toen nog geen enkel idee dat hij verliefd op me was, dus ik wist ook niet hoeveel pijn ik hem daarmee deed. Hij had het op dat moment nog eens extra moeilijk, omdat zijn ouders net gescheiden waren, en er een paar dierbare familieleden van hem kort achter elkaar gestorven waren. Het feit dat ik hem niet zag staan (als liefde), maakte het voor hem alleen maar erger. Zoals gezegd praatte hij er veel over met die 2 vrienden van hem, en die raadden hem aan om mij te vergeten en een ander meisje te zoeken. Maar hij kon het niet. Hoeveel pijn ik hem (onbewust) ook deed, hij kon me niet vergeten, en bleef verliefd op me.
Afgelopen Valentijnsdag heeft hij me een kaart gestuurd. Zonder naam eronder, maar met zoveel hints dat ik wist dat het van hem afkomstig was. Toen drong het tot me door dat hij al die tijd verliefd op me geweest was. Ik was echter niet verliefd op hem. Ik heb hem dat eerlijk verteld, en hij was blij dat ik zo eerlijk was.
Hij zei er wel bij dat ik niet van hem kon verwachten dat zijn gevoelens ineens helemaal weg zouden zijn.
Zo zijn we een aantal maanden gewoon vrienden geweest, maar ik merkte dat hij nog steeds erg verliefd op me was. Toch gingen we steeds meer met elkaar om, ook buiten "de groep", zeg maar. Op een gegeven moment, afgelopen Pinkteren, realiseerde ik me ineens dat ik veel meer voor hem voelde dan gewone vriendschap. Ik had het gevoel dat ik verliefd op hem was geworden. Ik durfde het hem echter niet te vertellen, omdat ik dacht dat het misschien een bevlieging was, en ik wilde hem niet nog meer pijn doen.
Op de dag dat ik mijn examenuitslag kreeg (12 juni j.l) kwam hij 's avonds langs om me te feliciteren. We zaten alleen in de tuin, en op een gegeven moment hebben we gezoend. Pas 3 dagen later (de 15e dus ) gingen we samen in het bos wandelen, en bij een zonsondergang heeft hij aan me gevraagd hoe het zat. Ik vertelde hem dat ik verliefd was, en sindsdien hebben we dus "verkering" Achteraf heeft hij me dus pas verteld dat hij zolang verliefd op me geweest is, en dat ik hem zoveel pijn heb gedaan door met anderen te zoenen. Hij neemt me niets kwalijk, omdat ik het niet wist, maar hij wilde het me gewoon graag vertellen...
Oud 28-07-2003, 08:24
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
wow zijn echt allemaal harstikke leuke verhalen om te lezen Dan zal ik de mijne ook maar vertellen...

Een ''vriend' van mij daar zat ik wel es mee op msn. Vervolgens voegde hij (jaaa origineel joh) zijn beste vriend toe ( J). NOuw wij beetje stroef gesprek gevoerd, want ja, wat had ik hem te melden? Een paar dagen later bleek deze J mij van a tot z te kennen. HIj wist waar ik woonde, wie mijn familie was, ouders, vriendinnen, wat ik in het dagelijks leven deed, school, etc. Ik was natuurlijk hélemaal verbaasd en had echt zo iets van wow!Stiekem was ik hierdoor wel een beetje gecharmeerd want ja, het leek alsof hij zich wel in mijn intereseerde en dat vond ik natuurlijk errug vleiend. OP een gegeven moment kwam ook naar boven dat wij elkaar kende van vroeger, dus weer genoeg gesprekstof voor de komende paar weken. De volgende stap was dat ik een keer met hem, zijn beste vriendin en een hele goede vriendin van mij naar de bios ging, en dat was gelijk ook weer de eerste keer dat ik hem (weer) zag! Ik was natuurlijk ontzettend gespannen en ja hoor daar kwamen ze dan eindelijk. Ik had de kaartjes al gekocht en gaf die, zonder ook maar iets te zeggen, aan J en zijn vriend. De rest van de film heb ik echt sprakeloos naar de film lopen kijken en dat was het dus een beetje. Ik weet niet, had niet echt de behoefte om tegen em te praten( zat ook niet naast em) en ja, ik was gewoon echt dichtgeklapt. De dagen erna spraken we elkaar weer op msn, maar ik deed echt anders want ik dacht dat ie me nu niet meer mocht omdat ik zo lomp had gedaan in de bios. Gelukkig kon hij er erg om lachen en dus kwam het op msn 'weer goed'. Stap 2 was dan eindelijk daar: HIj werkte bij het werk van me moeder en daar was iets georganiseerd waar ik dan (heeel toevallig) ook heen ging. Ik was daaar met me broertje en ik zag J al snel aan de andere kant van de zaal staan. Natuurlijk zei ik met me stomme kop weer nix maar gelukkig, me broertje gaf me een duw richting hen en ik begon maar een gesprek. Verliep beetje stroef maar later toch wel gezellig. We spraken snel weer een keer af en die keer hebben we toen ook gezoend, en ja toen was het wat Vervolgens heb ik zo'n 3 maanden met J gehad voor dat ik het uitmaakte.......Maarrrr we hebben nu 2 dagen weer wat, nadat het 1 maand is uitgweest. Pff wat heb ik toch weer veel boeiends in me leven meegemaakt maar ik weet nog steeds niet echt goed wat ik met hem aan moet, ik zit echt met mezelf in de knoop Maargoed, sorry voor het vervelen met mijn verhaal
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 28-07-2003, 09:21
Sorcha-Solar
Avatar van Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
nou daar komt ie

ik ging met een groep vrienden naar een punkconcertje hier int dorp, van bands waar vrienden van ons in spelen. Daar waren ook wat mensen uit utrecht, die mijn beste vriendin toevallig kende van een vorig concert(daar was ik niet bij, ik had een hersenschudding).
Zij meteen met hun praten en mij voorstellen, en ik werd gelijk verliefd op Frieda(en zij op mij maarja dat wist ik niet he)
Op dat moment baalde ik gelijk als een stekker, want daarachter stond, jawel, P., haar vriend.
Ik probeerde wel contact te maken maar ik ben in dat soort dingen beswel verlegen, en frieda wist ook niets te zeggen want ze was sprakeloos van me (dat zijn haar woorden iig)
Later in 't veerhuis, een cafe waar we afterparty hadden, waren zij daar ook nog
We zaten heel de tijd naar elkaar te staren maar dat hadden we niet door, en frieda was ook druk bezig met P. afschudden want die hing heel de tijd aan haar(het ging dus toen al niet goed)

de dag daarna heb ik haar cu2 gevonden en msn gevraagd enzovoorts, en daar volgden hele lange gesprekken, die erg langs mekaar heen gingen, want we durfden niets te zeggen tegen elkaar
met P. was het inmiddels uit
op mijn verjaardag belde ze me opeens, en we wisten allebei niet wat we moesten zeggen dus dat was een kort gesprek

op 5 juli gaf ik een feest en zij en S, een goede vriend van haar en inmiddels ook van mij, zouden ook komen. In de week ervoor zij ze al dat ze me zou bellen, en op dat moment was mijn lieve vriendje sven het zat, hij voegde frieda toe aan msn en eiste dat ze zou zeggen dat ze verliefd op mij was, en dat ik dat dus ook zou vertellen (S had aan mij verteld dat zie vereliefd op mij was, en aan haar dat ik verliefd op haar was, maar we wisten niet van elkaar dat we dat wisten...oeh ingewikkeld)
we hebben daarna 2 keer gebeld en toen kwam de bewuste avond
ze zou blijven slapen omdat ze best ver weg woont, en geslpaen hebben we niet we hebben alleen maar gezeten en naar makaar gekeken en geknuffeld en gezoend enz.

10 juli is de exacte datum dat et aan ging (heel triest over een smsje, dat hadden we wel anders gewild..maar eigenliojk hadden we al wat, het was maar een bevestiging)

uiteindelijk ongeveer anderhalve maand om mekaar heengepraat

en ik hou heel erg veel van mijn popje
__________________
A kwadraat + B kwadraat = C kwadraat (slim he?)
Oud 28-07-2003, 12:35
@pie
@pie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-04-2003 @ 00:41:
tis iid niet leuk! maar ja.. het gebeurt accepteren en er het beste van maken
da's klote als ze al een vriend heeft (en als je zelf niet zo'n klootzak bent die die relatie dan stuk zou kunnen/willen maken )
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 28-07-2003, 13:16
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
haha ik hoop niet dat zij stiekem hier leest..

Iemand belde me een tijd terug op 'Wil je in onze film voor de kunstbende spelen'.. Ik zei ja, waarom niet? Ik heb toch niks te doen? Toen bleek dat ze er al van uit was gegaan dat ik de hoofdrol zou spelen

Maarja sinds toen gingen we vaker dingen doen.. helaas ging ik op vakantie toen voor twee weken. Ik stuurde haar een kaartje, ik kreeg een smsje waar ik super blij mee was. Helaas ging zij net op vakantie de dag voordat ik terug kwam (vorige zaterdag was dat) en nu moet ik dus ff wachten, maar ik heb het idee dat t wel wat gaat worden, alleen even rustig afwachten voorlopig. ..
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Oud 28-07-2003, 15:08
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
ik zat in 4 havo, hij (jeroen) in 5. we zaten in een vriendengroep van 4 meisjes en 2 jongens. jeroen en ik gingen vrij weinig met elkaar om ( k weet ook nie waarom, maarja).
op een zekere dag had hij een afspraakje met n vriendin van iemand uit ons vriendengroepje. toen merkte ik ineens dat ik ontzettend jaloers was daarop. ik vond het n beetje erg vreemd, omdat ik nooit anders aan m had gedacht dan n vriend.
nouja dat afspraakje liep op niks uit. maar ik was vrij onzeker over mezelf en dacht niet dat jeroen me ooit leuk zou kunnen vinden.
toch groeide de spanning steeds meer, t werd steeds vreemder om gewoon met hem te praten. op een examenfeest van n vriend van ons hoorde ik 2 vrienden praten over jeroen en dat ze ff bij mij moeten gaan "vissen". toen had ik al een beetje in de gaten at hij me ook erg leuk vond en later vertelde mn beste vriendin me dat ook.

op t eindeamenfeest wachtte ik (en hij stiekem ook) de hele tijd op n langzaam liedje. het laatste liedje van de avond was dan eindelijk dat liedje. we gingen dansen en ik weet nog wel dat niks ooit zo goed had gevoeld!
nou waren we toen allebei heel verlegen, dus voor de rest gebeurde er niks en hebben we het er niet meer over gehad.
tot ongeveer 2 weken later. we waren wezen stappen en ik zou bij n vriendin blijven slapen. hij bracht ons naar huis en vroeg me mee uit (de vriendin was alweer binnen).
een week later gingen we naar de bios, daarna nog 3 uur in t cafe gezeten en uiteindelijk fietste hij me naar huis. daar nog ff staan kletsen en na een tijdje zei hij dat hij dit wel vaker wilde doen. ik zei dat ik dat ook wel wilde en we gingen steeds dichter bij elkaar staan...
nouja ff later stonden we te zoenen. dat was echt de perfecte zoen

2 dagen later kwam hij langs op school (ik had daar vakantiewerk) en vroeg me letterlijk: "als mensen me vragen of ik een vriendin heb, mag ik dan ja zeggen?" *lief*

nouja uiteindelijk heeft het maar 2 maanden geduurd, omdat hij met zichzelf in de knoop zat. ik ben nog vrij lang gek geweest op hem en anders om ook, maar t is nooit meer wat geworden
nu heeft hij n lieve vriendin, ik misschien een lief vriendje en zijn we elkaars beste vrienden... allemaal goed afgelopen dus...

(poe t is al 3 jaar geleden en ik weet nog bijna alles wat we tijdens ons eerste afspraakje hebben gezegd)
__________________
one of gods better people
Oud 29-07-2003, 16:44
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Uhm..Lang verhaal ...
Ik kende 'hem' al van msn via een vriendin... We zouden een keer met hem en nog een vriend bij die vriendin gaan eten... (wacht even namen geven... 'hem' is Dennis... Die andere vriend is Wouter...Die vriendin is margriet...)
Nou, ik ging met Wouter Dennis ophalen en die kennen elkaar al heel lang. Ze waren heel melig bezig en ik hield me een beetje op de achtergrond.. We fietsten met z'n drieën naar Margriet toe. Daar aangekomen gingen we uiteindelijk eten... (Wouter en Dennis zaten voor 't eten heel lang piano te pingelen...
Toen gingen we eten... Ik zat schuin tegenover Dennis... (zat liever naast hem ...) Uhm toen afwassen... Margriet en Wouter gingen even weg... (naar de huiskamer heet dat ) en ik was dus alleen met hem...
We gingen samen afwassen en kletste wat af... (hij vooral ) maar hij bleef maar vragen of hij was wat ik had verwacht... Ik zei dat ik geen verwachtingen had omdat dat oneerlijk was... Uiteindelijk toch iets nuttigers gezegd ... Namelijk: "Jezus, ik dacht dat ik onzeker was..." (slim )
Hij in een deuk... Daarna zaten we met z'n vieren op een tweepersoonsbank... Best leuk aangezien ik naast hem zat...En het erg krap was, waardoor ik heel dicht tegen hem aanzat.. Hij sloeg zijn arm om me heen (toen nog meer om zijn arm kwijt te kunnen..Niet om al romantisch te zijn aangezien ik hem voor 't eerst zag ) Nou ja, toen op gegeven moment moesten wij naar huis, want Margriets ouders zouden waarschijnlijk binnenkort binnendruppelen... Wouter zou mij naar huis brengen, aangezien hij bij mij in de buurt woont... Wouter: 'Dennis, waarom breng Mandy niet even naar huis?? ....
Maar dat ging niet door, want hij moest naar huis... Hij vroeg wel heel lief of hij mi nog een knuffel mocht geven.. Ja ...

Daarna zijn we alleen maar closer geworden... We chatten elke dag heel veel en besloten uiteindelijk dat we elkaar nog maar es moesten gaan zien... (nou ja wilden zien dan )... (na een subtiele opmerkingen van Margriet en Wouter... Ze waren al vanaf 't begin van plan ons te koppelen... Opmerkingen zoals: Goh, ik ga niet meer subtiel zijn... Jullie horen gewoon bij elkaar )
Dus toen ik een keer naar hem ging. hebben we ongeveer twee uur liggen zoenen ...Vanaf dat moment hadden we wat
Dat is bijna 4 maanden geleden en nog steeds zijn we heel erg verliefd ...
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Oud 29-07-2003, 17:18
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
nou ja, liefdesverhaal....

we speelden met een paar mensen elke week Vampire in de kelder van een winkel en op een gegeven moment kwamen hij en een vriend daarbij. ik vond m in eerste instantie maar een engerd, maar dat ging al snel over in adoratie. hij was alleen wel 8 jaar ouder, dus onbereikbaar.
na het spelen gingen we altijd met een paar mensen nog wat drinken en op een avond bleven alleen wij 2 over. hij vroeg me of ik voortaan niet meer zo lief naar hem wilde glimlachen, en toen ik hem vroeg waarom, zei hij 'omdat het steeds moeilijker wordt om er niet aan toe te geven'. nou ja, toen hebben we meer gepraat, buiten voor het eerst gezoend en meer stoute dingen gedaan en daarna voor 5,5 maanden een sexrelatie gehad omdat hij niet verliefd was en ik hem wijsmaakte dat ik daar wel tegen kon.
toen ik hem vertelde dat ik ermee wilde stoppen omdat ik toch wel heel erg verliefd was en liever een echte relatie wilde, kon hij me niet laten gaan en gaf hij toe toch ook wel heel erg verliefd te zijn. dus nu zijn we ongeveer 2,5 maand samen heel erg verliefd en dat is heel erg leuk
__________________
we are of the going water and the gone

Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 17:20.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal van een vriend - nog geen titel
Caelis
35 29-07-2003 15:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.