Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2001, 13:31
Deniece
Deniece is offline
Ik had daar ff wat vraagjes over... Als je de pil nog nooit geslikt hebt en je WIL hem wel slikken.. dan moet je tog bij de eerste ongesteldheid hem voor het eerst slikken?.. dan 3 weken lang, en dan weer een week helemaal nix. Maar kan het in het begin ook een b-tje anders lopen allemaal?.. Lijkt mij wel namelijk.. En is het ook verstandig om even te w8en met het vrijen zonder condoom.. Zo ja?.. hoelang?.. Alvast bedankt.. en jaja ik weet wel dat daar een dokter voor is, maar ja die ga ik nu niet meer bellen hoor,.... Thnx Kus
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 14:15
Verwijderd
reken er maar op dat de eerste maand dat je aan de pil bent niet helemaal veilig is en je tog nog een condoom moet gebruiken...

dus 1 week ongesteld en in die week op de eerste dag beginnen met slikken... na vier weken (3 weken niet ongesteld dus) stoppen, dat wordt je ongesteld en na die stopweek weer beginnen met neiuwe strip van de pil.. dan issie wel betrouwbaar (als je hem regelmatig slikt en niet kotst of diarree hebt vlak na het slikken)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 16:28
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
--> L&G?


Je begint gewoon de eerste dag van je regels, stripje uitnemen en dan week rustpauze, c'est ça!
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 10:57
Deniece
Deniece is offline
Okay... bedankt...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 21:53
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Het beste kan je eerst es een x XTC proberen, als dat goed gaat, nou dan gaan alle pillen goed!

Is zo!... zonder gekheid!

__________________
- Shit... + What? - Police... + Where? - There... + Shit...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 22:02
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Junkfood Junkie schreef:
Het beste kan je eerst es een x XTC proberen, als dat goed gaat, nou dan gaan alle pillen goed!

Is zo!... zonder gekheid!

nou lekker is dat, help maar ff iemand aan de xtc...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 22:08
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
bij mijn pil was ie meteen veilig vanaf het moment dat ik hem nam (1e dag dat ik ongesteld werd) verschilt volgens mij per pil...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 07:01
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
reken er maar op dat de eerste maand dat je aan de pil bent niet helemaal veilig is en je tog nog een condoom moet gebruiken...

dus 1 week ongesteld en in die week op de eerste dag beginnen met slikken... na vier weken (3 weken niet ongesteld dus) stoppen, dat wordt je ongesteld en na die stopweek weer beginnen met neiuwe strip van de pil.. dan issie wel betrouwbaar (als je hem regelmatig slikt en niet kotst of diarree hebt vlak na het slikken)
Als je de pil in gaat nemen op de eerste dag dat je ongesteld bent is tie gelijk veilig hoor. Dan moet je 'm 21 dagen slikken en dan weer 7 dagen niet (en dan wordt je ook weer ongesteld).
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 20:09
mariekie
mariekie is offline
Citaat:
Deniece schreef:
Ik had daar ff wat vraagjes over... Als je de pil nog nooit geslikt hebt en je WIL hem wel slikken.. dan moet je tog bij de eerste ongesteldheid hem voor het eerst slikken?.. dan 3 weken lang, en dan weer een week helemaal nix. Maar kan het in het begin ook een b-tje anders lopen allemaal?.. Lijkt mij wel namelijk.. En is het ook verstandig om even te w8en met het vrijen zonder condoom.. Zo ja?.. hoelang?.. Alvast bedankt.. en jaja ik weet wel dat daar een dokter voor is, maar ja die ga ik nu niet meer bellen hoor,.... Thnx Kus
Mijn dokter zij dat je vanaf de eerste dag dat je de pil gebruikt dat hij al helemaal veilig is.
ik heb toen voor de zeker heid toch gewacht.
als je de eerste dag ongesteld ben dan moet je hem meteen slikken.
en het kan zijn dat de eerste paar keer met ongesteldheid minder bloed is of dat je de pil gebruikt en dat je dan wat bloedverlies hebt.
maar dat staat allemaal in dat papiertje wat je krijgt.

__________________
Hou jij van mij, dan hou ik van jou!!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 20:55
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Ja zekerz wel en hopen dat je er peiger aan gaat!

__________________
- Shit... + What? - Police... + Where? - There... + Shit...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid De pil en diarree
LoveSwirlss
5 19-08-2015 17:36
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #23
Martiño
500 17-11-2014 20:46
Lichaam & Gezondheid tips je moeder vragen voor de pil.
anoniempie199
10 29-07-2013 15:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Stelling: De pil moet ook weer na 21 jaar vergoed worden
snoopy17
4 15-02-2004 20:15
Seksualiteit De pil - een vreemde drug
Just Johan
7 28-01-2003 19:41
Lichaam & Gezondheid [ DE PIL ] Echt een groot probleem ....
Verwijderd
6 01-01-2003 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.