Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 13:20
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Hoe vaak laat jij eten brengen of ga je het halen? En wat neem je dan voor iets?

Ik bedoel niet alleen fastfood, maar ook de pizzabezorger, de lokale dönertent en de spareribskoerier.

Ik doe dat echt zelden, misschien één keer per 2 of 3 maanden Maar lekker makkelijk is het dan wel
Het vaakst haal ik nog chinees, maar ook wel eens döner. En héél zo nu en dan een pizza.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2006, 13:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zelf doe dat echt heel zelden, een paar keer in een jaar. En dan meestal patat ofzo. Mijn ouders doen het ook niet vaak, ook een paar keer in het jaar en dan eigenlijk altijd Chinees. Als we iets bestellen gaan we het eigenlijk altijd zelf halen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:40
saartje19
saartje19 is offline
Ik doe dat ook bijna nooit. We halen thuis wel bijna elke week friet, maar voor de rest een paar keer per jaar chinees of pizza. Die pizza laten we uiteraard wel thuis bezorgen
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:41
Mara
Mara is offline
We halen héél soms patat of chinees. Laten bezorgen doen we nooit.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Af en toe halen we patat of Chinees, pizza heel zelden een keer, verder eigenlijk nooit. Laten bezorgen doen we al helemaal nooit
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 16:50
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik haal wel eens een patatje, er zit een snackbar op 10 meter maar zovaak ga ik niet eigenlijk

Iets laten bezorgen doe ik bijna nooit: laatst iets van Taco Mundo omdat ik dat wilde proeven, en heeeel soms een pizza.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 16:54
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Doe ik eigenlijk zelden. Heel af en toe patat. En Chinees als ik niet zelf hoef te betalen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 20:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zondag is vaste frietdag bij ons. Dan gaan we altijd frietjes halen. En heel soms gaan we Chinees halen (zoals komende zondag... hm en nu ik er over nadenk hebben we ook al een aantal zondagen geen frieten meer gehad ), maar verder laten we nooit wat bezorgen / gaan we iets afhalen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 21:40
Tińo
Avatar van Tińo
Tińo is offline
wekelijks, minimaal 2 keer.
Heb momenteel een erg druk en ongezond leven,probeer het te beteren ,maar het is soms gewoon te verleidelijk om ff lekker snel iets af te halen of te laten bezorgen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 07:05
Verwijderd
Sinds we een frituurpan hebben halen we eigenlijk nog maar zelden patat...alleen als we ergens anders zijn of als we geen tijd/zin meer hebben (of geen patat in de diepvries) dan halen we nog wel eens wat, maar dat is maar een keer of 2/3 per jaar. Dingen als pizza en Chinees doen we nog minder vaak, de supermarkt verkoopt ook pizza's en Chinese maaltijddingen. Die dingen halen we max. 1 keer per jaar, iets laten bezorgen heb ik in de afgelopen 5 jaar dat ik het huis uit ben één keer gedaan (na een drukke klusdag ).
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:25
boxx
Avatar van boxx
boxx is offline
Patat bij patatboer smaakt altijd anders (lekkerder). Daar haal ik wel is eten en bij de chinees ook wel.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 17:17
belli
belli is offline
we eten regelmatig afhaal chinees hier. voornamelijk op vrijdag als iedereen laat thuis is, moe van een drukke week werken/school/studie, en 's avonds moet iedereen nog de hort op. dan is ff met zijn alle uitgebreid chinees eten ideaal.

verder met activiteiten op school pizza/patat/spareribs. maar dat is 1x in de maand.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:14
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Wij laten nooit bezorgen. Soms halen we chinees, 1 keer in de maand ofzo. Patat halen we bijna nooit, dat bakken we zelf, behalve als we op vakantie zijn.
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:30
Verwijderd
als ik bij mn ouders ben, halen we op zondag nog wel eens chinees op. Voor de rest eens in de 3, 4 maanden laten we op de flat wel eens broodjes doner brengen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 20:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Na het uitgaan vaak
Gezien ik de laatste tijd maar zelden uit ga is het dus ook maar heel weinig dat ik iets afhaal ergens
Meestal is het dan een broodje kebab, een frietje of een pizza.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 21:10
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik laat het nooit bezorgen.
Als ik iets haal is het een frietje in de frituur op de hoek maar dat is ook maar af en toe als ik geen tijd heb. Chinees enzo haal ik nooit.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 21:41
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 24-03-2006 @ 14:41 :
We halen héél soms patat of chinees. Laten bezorgen doen we nooit.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 08:14
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 24-03-2006 @ 14:41 :
We halen héél soms patat of chinees. Laten bezorgen doen we nooit.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2006, 08:20
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Soms haal ik wat, maar eigenlijk komt dat niet zo vaak voor. Op zondag eet ik wel eens Chinees ofzo, niet dat het echt lekker is, maar je moet wat. (De Chinees waar ik heen ga dan, niet Chinees in het algemeen.)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 10:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Bij mijn ouders thuis halen we ééns in de twee of drie weken wel eens friet, héél soms komen we nog wel eens bij de afhaalgriek en chinees gebeurt echt ééns in de twee jaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 11:22
Verwijderd
Bezorgen nagenoeg nooit. Afhalen toch zeker wel 1 keer per week. . Döner is het dan meestal. Of soms 's avonds gewoon even een makkelijke snack bij de snackbar om de hoek.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 12:26
11568
11568 is offline
Zo af en toe bestel ik weleens een pizza en ik eet ook weleens van de afhaalchinees, al dan niet op mijn initiatieven. Snackbar doe ik zelden want dat vind ik goor voedsel.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
mltinus schreef op 26-03-2006 @ 19:30 :
als ik bij mn ouders ben, halen we op zondag nog wel eens chinees op. Voor de rest eens in de 3, 4 maanden laten we op de flat wel eens broodjes doner brengen.
ohja en patat natuurlijk ook (waarom vergat ik die )
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 15:37
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
het liefst shoarma, pizza, of gewoon friet met frikandel

hoe vaak... tja de ene keer wat meer dan de andere keer. zou zo echt geen gok durven te wagen.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 09:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het scheelt natuurlijk ook als je zelf een frituurpan hebt staan
Krijg je een beetje kromme beeldvorming
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2006, 10:52
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Patat halen we bijna nooit.Een keer per maand indiaas/pizza
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 18:39
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Eigenlijk helemaal nooit. Af en toe als we een verjaardag vieren en er zijn veel mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 19:55
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Een paar keer per jaar geen we naar de afhaalchinees
Afhankelijk van hoelaat ik uit ben op school en of ik meteen daarna moet gaan werken haal ik op vrijdag wel eens een frietje, maar houd het maar op 1 soms 2 keer per maand.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 13:14
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Mijn ouders halen toch wel 1x per maand chinees, daar eten we dan vaak twee dagen van. Daarnaast ongeveer net zo vaak een bezoek aan de plaatselijke snackbar voor wat frietjes en vette hapjes.

Daarnaast wil ik nog weleens langs een snackbar gaan als ik niet thuis eet. Soms moet ik meteen van ene werk naar het andere werk racen en dan haal ik een frietje of pizza tijdens mn werk.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 11:33
miss-richie
Avatar van miss-richie
miss-richie is offline
eerst iedere week wel 2x nu ben ik een beetje van mijn junkfood verslaving af en is het ongeveer 1x per 2 weken (of minder)

Meestal neem ik:

Broodje schoarma met frietjes
Broodje kipfilet met frietjes
Pizza tonijn
Pizza half om (schoarma/kipfilet)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 17:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wij eten thuis een keer per maand bestelde pizza. De pizza margharita zijn daar lekkerder dan als we ze zelf maken, als ik er champignons of salami en-/ofzo op wil, dan maak ik ze liever zelf. De pizza met een hoop erop is echt niet te vreten en nattig en druiperig als ze zijn besteld. (Wel bij Santa Maria in elk geval )
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 17:44
Verwijderd
Meestal maak ik zelf pizza of zo'n cheesy diepvries ding maar als we het bestellen betalen we 2 euro extra terwijl de pizzaria best wel dichtbij is
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 12:39
J-roenn
J-roenn is offline
ali is heel goed daarin
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 16:58
Verwijderd
j naar de oen ook, dope hoor
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 23:33
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Haast nooit.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2006, 10:46
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Dat doe ik zelf nooit.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-04-2006, 09:14
11
Avatar van 11
11 is offline
wij eten stiekem best vaak ongezond. 1x per week pizza en 1x per week friet, maar wij hebben dan ook een eigen cafetaria misschien daarom. Ik eet soms wel vaker "fastfood" als ik vroeger of later moet eten dan de rest. Dan maak ik ff snel m'n eigen frietjes.
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
misschien 1 keer per maand chinees; vaderlief bakt zn fritten zelf op vrijdag. Als ik alleen ben haal ik wel eens friet / pizza; maar dat is misschien maar maximaal 10 keer per jaar ofzo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 09:44
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
als ik wat afhaal is dat een patatje of chinees, maar dat is denk ik 2/3/4 keer per jaar.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:49
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Hooguit een paar keer per jaar chinees of shoarma, meestal met 'bijzondere' dagen: verjaardagen of feestdagen.
Patat eigenlijk nooit, ik vind patat namelijk niet erg lekker dus meestal doen we dan gewoon aardappelkroketjes in de oven ofzo.

We gaan altijd halen trouwens, laten nooit bezorgen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 21:24
Verwijderd
We halen eigenlijk bijna elke zaterdag wel (ras)patat op met wat erbij. En af en toe chinees en soms een pizza. Dit is dan meestal met een speciale gelegenheid zoals verjaardagen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 10:30
Verwijderd
Patat haal ik nooit, (ik heb geen frituurpan), alleen wel eens in de week/twee weken pizza, want er zit een pizzaman om de hoek. (L)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 11:36
Verwijderd
ik bel 038-4227088 en zeg: Met Bas
Dan wordt er gevraagd:
Döner extra, knoflooksaus en linzensoep?
Moet naar <mijn adres> gebracht?
ik zeg dan: ja
Okay, half uurtje, drie kwartier
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 11:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
deadlock schreef op 20-04-2006 @ 12:36 :
ik bel 038-4227088 en zeg: Met Bas
Dan wordt er gevraagd:
Döner extra, knoflooksaus en linzensoep?
Moet naar <mijn adres> gebracht?
ik zeg dan: ja
Okay, half uurtje, drie kwartier
Zoiets ken ik ook ja.

Jaap loopt op zaterdag om 04:00 de friettent binnen.
Frietboer: "Hee, grote rasfriet speciaal en een satékroket?"
Jaap: "Ja! Alles goed?"
Frietboer: "Ja, met jou?"
Jaap: "Prima!"

En dan ga ik eten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 13:00
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 13:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
In de goede oude tijd riepen ze nog "Grote friet berenkots, Jaap?", maar die tijd is long gone
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 14:35
Verwijderd
Laatste tijd best vaak wat gehaald,ivb erg druk en zo maar nu al weer paar weken niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 12:55
Marlou
Marlou is offline
Ik haal nooit wat, heel soms Indisch, maar dat is 1x per jaar ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 15:44
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
We halen heel af en toe (vier keer per jaar ofzo) Chinees, verder halen we nooit wat. Laten bezorgen hebben we nog nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 16:09
Verwijderd
Mijn ouders bestellen weleens kebab, pizza of chinees (authentiek; geen vieze nederchinees) als mijn moeder geen puf meer heeft om te koken (na een lange werkdag bijvoorbeeld).

Zelf bestel ik eigenlijk nooit wat. Met goede verse ingrediënten uit de supermarkt heb je m.i. veel meer "bang for bucks".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat zou je liever?
fizzle-fluffy
500 05-03-2010 13:26
De Kantine Het Niet Grappig Topic
maxwell
59 02-07-2008 16:48
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 06-05-2008 22:58
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 17:32
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.