Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 13:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 27-02-2007 @ 14:11 :
@Tink*: is het de wekker van een wekkerradio of een andere wekker? Ik heb een wekker die ook vreselijk irritant en hard piept, en die gaat na een uur vanzelf uit. Alleen die gaat wel twee keer op een dag als je 'm zet (1 uur 's avonds en 1 uur 's middags bijvoorbeeld).
Ik hoopte hard dat ie aan het stroom zat en niet op batterijen liep en heb de stroom van de bovenverdieping uitgeschakeld en weer ingeschakeld en weg was het irritante gepiep.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 27-02-2007, 13:28
Verwijderd
Gisteravond niet gepakt toen ik zonder licht naar huis fietste .
Maar dat vergeet ik dus nooit meer (hoop ik )...

Vanochtend gestudeerd, ging wel ok.
Maar ik loop door alles gewoon te veel achter . Vanaf dit weekend ga ik maar eens een inhaalslag maken.

En nu moet ik m'n opdracht voor morgen af gaan maken en inpakken maar ik heb geen zin....

*geeft zichzelf schop onder kont*
Oud 27-02-2007, 13:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tink* schreef op 27-02-2007 @ 14:18 :
Ik hoopte hard dat ie aan het stroom zat en niet op batterijen liep en heb de stroom van de bovenverdieping uitgeschakeld en weer ingeschakeld en weg was het irritante gepiep.
Wat een geniale oplossing
__________________
<):o)
Oud 27-02-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 27-02-2007 @ 14:18 :
Ik hoopte hard dat ie aan het stroom zat en niet op batterijen liep en heb de stroom van de bovenverdieping uitgeschakeld en weer ingeschakeld en weg was het irritante gepiep.
Bespeur ik hier enige vorm van technisch inzicht bij een vrouw?
Oud 27-02-2007, 13:49
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik heb vannacht weer enorm slecht geslapen, net zoals gisterennacht. Mja, m'n medicijnen zijn op, met als gevolg dat ik af en toe enorme hoestbuien krijg enzo. En dan kan je dus NIET goed slapen.
Dus toen ik vanmorgen om 07.20u opstond, voelde ik me rotslecht. Ik heb ontbeten, mijn lunchpakket gemaakt, en dan heb ik beslist dat ik maar gewoon niet naar school ging en ben ik terug gaan slapen.
Maar dat was ook wel echt een goede beslissing, want anders kon ik pas vanavond rond 20u bij de dokter terecht en had ik m'n medicijnen morgen pas. Nu ben ik vanmiddag naar de dokter gegaan en ga ik zodadelijk mijn medicijnen halen. Misschien slaap ik vannacht dan eindelijk eens goed.
Pff, ik wil wel genezen nu hoor.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 27-02-2007, 13:58
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@Yana: *knuffel*
@Sagana: beterschap!
@Tink*: leuke oplossing
@DarkSide:

En nu huiswerk maken en niet zo op het internet blijven hangen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-02-2007, 14:46
Verwijderd
alles is k*t.
Oud 27-02-2007, 15:16
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
onderzoeksverslag
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 27-02-2007, 15:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Grr, ik heb een schop onder mijn kont nodig. Ik moet Duits leren en het is zoveel, maar ik kan mezelf er niet toe verzetten. Uitstelgedrag.

Ik ga nu écht Duits leren.

Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 15:23.
Oud 27-02-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-02-2007 @ 09:47 :
Nou, in elk geval ben ik weer (bijna helemaal) beter...

Maar nu doet internet het thuis niet. En oké, ik ben verslaafd, ik ga meteen helemaal flippen en het liefst spring ik dan uit ramen en zo, maar dat doe ik niet, ik ga gewoon naar de universiteit rennen om daar te concluderen dat ik niet eens mail heb. Ik wil mail. Ik wil internet ik heb internet nodig ik moet internet hebben blablabla.
Ik zag jou gister in de trein


OT: bahbahbahbah ben net thuis en ben sago. Heb maar zo'n klein beetje verdiend en toch de hele dag van huis, vreselijk. Nu moet ik bezig voor school. Een essay afmaken wat ik 2 week geleden in had moeten leveren hoop dat het nog mag. het is helemaal niet moeilijk, maar kan me er maar niet toe zetten.
En daarna nog een opdracht met excel en ingewikkelde dingen en ik haat dat. Ik haaat dat! En dan vanavond oppassen dus straks snel iets te eten naar binnen schuiven. Aargh, ik wil rustig op de bank zitten met een boek en dan straks lekker koken en vanavond knuffelen enzo in plaats van dit gehaast en geren.

maar, wel cool, ik ga de 23e met een vriendin naar Spinvis! En ze is lief En hij is de allerliefste en ik ben blij dat ie thuis is, heb gisteravond de hele tijd aan m gesnuffeld () en m geknuffeld enzo <3
Oud 27-02-2007, 15:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gatverdamme, ik heb hoofdpijn en véél te weinig tijd voor mezelf.
En... ik weet ook wel waardoor het komt dat ik me zo rot voel (te weinig gegeten), maar ik wil me gewoon nu goed voelen! Vanavond moest leuk worden en als ik me zo voel, wordt dat niks.

Goed, ik moet nu niet medelijden met mezelf krijgen, vanavond wordt gewoon leuk en vanaf donderdag heb ik weer genoeg tijd voor mezelf. Niet zeuren dus!

Paracetamol en gauw even de dingen doen die ik voor vanavond nog moest doen!
__________________
Oud 27-02-2007, 15:50
Verwijderd
*trap geeft* ik heb sinds mijn vorige berichtje nog maar een half A4tje volgeluld en verder heb ik nog geďnternet, en ik moet nog minstens een ander half uurtje vollullen voor ik mn essay afheb en ik ben zoooooo lui en ik vertoon SOG
Oud 27-02-2007, 15:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb de deur naar het verleden open gezet. Ik heb het verteld bij therapie. Nog lang niet alles, niet eens de belangrijkste dingen, niet eens het grootste deel. Maar ik heb hét verteld. Ik heb de deur naar het verleden open gezet. De deur naar alles wat ik al die 7 jaren verborgen heb gehouden, alles waarvan ik al die tijd heb gedaan alsof het er niet was. Alsof het niet was gebeurd. En nu die deur open is, heb ik het gevoel dat alles weer boven komt. Ik voel me weer net zo eenzaam, hopeloos en machteloos als toen. Vooral die eenzaamheid is zo groot.

Het is alsof ik dingen letterlijk was vergeten, die nu ineens weer bovenkomen. Die nu als beelden in mijn hoofd opeens opduiken, opeens pijn beginnen te doen. En zich vervolgens steeds maar weer opnieuw afspelen. Ze dringen zich aan me op en ik moet wel kijken. Ik voel me weer dat kleine meisje van toen, ik voel weer precies de dingen die ik toen voelde. De schaamte.

Ik hoopte dat het me zou opluchten, om het na al die jaren te vertellen, maar het doet alleen maar pijn. Het doet verschrikkelijke pijn. Ik wist dat het moeilijk zou zijn, maar het voelt echt alsof ik stik. Ik kan al die gevoelens niet aan, het is een trein die aan me voorbij schiet, waarin ik alles zie gebeuren.
Het lucht helemaal niet op, het maakt me bang. Nu ik die deur eenmaal op een kier heb gezet, voelt het alsof hij open wordt gesmeten door alle dingen die erachter zijn gepropt.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-02-2007, 16:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*helpt mee schoppen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-02-2007, 16:05
Verwijderd
Hm, goeie dag. Lekker gewinkeld in Nijmegen, even geen gezeik aan mn kop, en gekwijld bij alle basgitaren. <3 En ja, ik voel me best redelijk. Alleen 1,5 uur over de heenreis gedaan (normaal 20 minuten), aanrijding.. Jaiks.
Oud 27-02-2007, 16:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nog steeds niet helemaal tevreden, maar het gaat wel de goede kant op. Donderdag mijn eerste echte, voorbereide activiteiten.
Nu lekker een poosje voor mezelf, voor ik weer naar school toe moet.
Oud 27-02-2007, 16:42
Verwijderd
@Nijn: Knap van je.
De opluchting komt denk ik pas later. De pijn hoort er, hoe naar ook, helaas bij.

Sterkte! *knuffel*


OT: Supermoe, of eigenlijk gewoon duf.
Boos op mezelf omdat ik zo rommelig gegeten heb. Ik moet echt strenger zijn voor mezelf qua eet-structuur.
Nu snel m'n eetspullen opruimen en naar college.
Oud 27-02-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 27-02-2007 @ 12:10 :
&@Andijvie:
Omdat 4 ons in één dag veel is, ik de afgelopen dagen nml één ons per dag afviel, omdatomdatomdatomdat ik het heel erg vind.

Kwast, ja I know. Knuffel.
Vier ons op een dag is écht niet veel, dat is gewoon de normale schommeling van je gewicht; eten gaat erin en eruit, en soms zit het er nog in, en soms niet meer. Daarom werkt het niet je iedere dag te wegen; omdat het net lijkt alsof je gewicht schommelt, terwijl dat gewoon het feit is of je naar de wc bent geweest of niet. Als je echt je gewicht wil bijhouden, doe het dan niet vaker dan eens per week, en weeg jezelf dan op dezelfde tijd. (Bijvoorbeeld iedere woensdag ochtend nadat je gedoucht hebt.)

OT: voor niets vier uur in de trein gezeten; college ging niet door. Maar ik heb goed gelezen in de trein, dus 't is niet zoo erg. Anders was ik toch m'n bed niet uitgekomen
Ik voel me ook weer oké, die onzekerheid over m'n studie is zo goed als weg, en dat wist ik ook wel van te voren. Maar toch.
Oud 27-02-2007, 16:46
Verwijderd
En ik voel me eenzaam en verdrietig...
Oud 27-02-2007, 16:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
whoei plaatsingsgesprek ging goed
vanaf morgen heb ik officieel vast werk 5 dagen in de week
en geen school of stage meer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-02-2007, 16:56
Verwijderd
omg ik voel me zo vrolijk en fijn
Oud 27-02-2007, 16:59
Verwijderd
Ziek, poe *rilt*
Oud 27-02-2007, 17:45
moon
Avatar van moon
moon is offline
@Ruudje:

ot: gister weer heel uitgebreide test gehad. Nu krijg ik morgen nog een soort psychologischetest en dan ben ik klaar. Dan moeten mijn ouders daar nog komen en dan heb ik over een paar weken of een paar maanden, dat weet ik eigenlijk niet, de uitslag.
En verder ga ik voor mijn vrijwilligerswerk weer kennis maken met iemand met een verstandelijke beperking, en dat vind ik eigenlijk best eng .
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-02-2007, 17:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: knap dat je het toch verteld hebt. Hoe moeilijk het ook is, pas als je het vertelt, kun je er wat mee gaan doen.
@ Darkfairy: gefeliciteerd!

OT: Lang dagje gehad. College was niet boeiend en ik was te laat omdat er een seinstoring was tussen Amersfoort en Duivendrecht. Meteen weer ruim een half uur vertraging.
Andere college duurde gelukkig maar een uur, omdat 'wij het zo snel oppikken.' Nou ik niet hoor, ik kwam echt niet door die tekst. Maar als we hem dan gaan bespreken, lees ik het opeens veel makkelijker. Raar.

Tussen de middag bij een studiegenootje gegeten, buitenlandse studente. Wel cool, we gingen dus warm eten, omdat zij dat 's middags gewend is. En vanavond eet ze weer warm. Ik kom er wel steeds weer achter hoe belabberd Engels ik spreek. Ik probeer het nog een beetje goed te laten klinken, maar af en toe is het zo direct vertaald Nederlands. Maar ja, zij begrijpt het en daar gaat het natuurlijk om. Bij een Engels mondeling zou het zwaar onvoldoende zijn.

En morgen moet ik bellen voor m'n stage. Hoop dat ik het niet weer ga uitstellen want ik hou niet zo van dat soort telefoontjes. Maar ik moet weten of ik daar stage kan lopen en gewoon waar ik aan toe ben ivm. de rest van m'n jaarplanning.

En nu moet ik eigenlijk boodschappen doen, maar het regent en het is koud en ik heb last van m'n voeten door m'n schoenen en een lekke band dus al met al totaal geen zin om ruim 10 minuten naar de supermarkt te gaan lopen. En weer terug.
Oud 27-02-2007, 18:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 27-02-2007 @ 17:50 :
whoei plaatsingsgesprek ging goed
vanaf morgen heb ik officieel vast werk 5 dagen in de week
en geen school of stage meer
Feli!!!



Pff, ze doen weer moeilijk. Hoe veel formulieren je wel niet moet opsturen om kwijtschelding te kunnen krijgen van torenhoge gemeentelijke belastingen... Nou ja, als de SSH even meewerkt en mij een goed formuliertje opstuurt kan ik de aanvraag zeer binnenkort indienen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-02-2007, 18:15
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Niemand schijnt te merken dat het 'hoofd gestoten' verhaal gewoon een slecht excuus is voor het gaat niet goed! Ik kan niet alleen naar school fietsen omdat ik bang ben dat ik niet meer terug kom. Ik kan het niet. Ik zit nu al 3 weken thuis (inclusief vakantie) en vandaag kwam eindelijk het eerste smsje van een vriendin. Fijne vriendinnen inderdaad. Ik heb altijd zo'n zin gehad in school, en in het laatste jaar laat ik het afweten aan mezelf. Echt ik haat dit!! Als ik zo door ga slaag ik niet, wat iedereen volkomen zou begrijpen, maar zeiken doen ze er wel over. En het is zo raar als ik er niet ben. Verdomme. Eerst moest ik thuis blijven als het niet ging en nu mag ik niet meer. Ik wil het niet vertellen, kan het niet vertellen. De gesprekken met de psycholoog zijn afgesloten. Dat mens is gewoon dom. Jezus. Ik ben dom. Hoe kan iemand die al 2 jaar suďcidaal gedrag vertoonde in 1 maand genezen zijn. Vertel het me eens? En hoe kan het dat de gelderse roos het meteen als goed ervaart als je 6x verteld dat je geen problemen thuis hebt en al een poos niet am en weet ik veel wat gedaan heb. Het was o zo duidelijk toen en nu heeft niemand het er meer over. Ik snap het niet.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 27-02-2007, 18:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ave schreef op 27-02-2007 @ 16:19 :
Ik zag jou gister in de trein


Echt waar? Welke gisteren? Gisteren als in dinsdag? Want dan kan het niet

En internet doet het weer dus mijn dag is weer goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-02-2007, 18:30
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-02-2007 @ 19:23 :
Echt waar? Welke gisteren? Gisteren als in dinsdag? Want dan kan het niet

En internet doet het weer dus mijn dag is weer goed.
Internet via de SSH? Het lag er hier ook uit.

En gisteren was geen dinsdag, dus ik gok dat Ave maandag bedoelt

@Nijn*: Ik ben trots op je! Wat goed van je!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 27-02-2007, 18:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 27-02-2007 @ 19:30 :
Internet via de SSH? Het lag er hier ook uit.

En gisteren was geen dinsdag, dus ik gok dat Ave maandag bedoelt

@Nijn*: Ik ben trots op je! Wat goed van je!
Ja Dan hadden dus echt veel mensen er last van. Maar niet iedereen flipt meteen zo door als ik.

O, ik ben dom Maandag ja! Wat hip/ eng dat ze mij herkent


En sommige onderwerpen wil je gewoon niet langs horen komen op college. Ik wil instorten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-02-2007, 18:36
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-02-2007 @ 19:33 :
Ja Dan hadden dus echt veel mensen er last van. Maar niet iedereen flipt meteen zo door als ik.

O, ik ben dom Maandag ja! Wat hip/ eng dat ze mij herkent


En sommige onderwerpen wil je gewoon niet langs horen komen op college. Ik wil instorten.
Ik was er ook geirriteerd door hoor, heb mn vriend 's avonds laat nog gebeld omdat ik dacht dat het aan mijn PC lag
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 27-02-2007, 18:49
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb wiskunde af, op twee vragen na die ik snap. Voor de rest snap ik het En wiskunde b1 snap ik half. Ik kan het wel maken, maar ik heb nog niet helemaal door wat ik aan het doen ben.
Ik moet veel onthouden, maar ik heb aantekeningen/samenvatting gemaakt, dus dan kan ik alles snel terugvinden.

Nou nog de rest van mijn huiswerk. En nog steeds geen lijstje gemaakt met wat ik allemaal nog moet doen, want daar word ik bang en gestresst van.

Oja, niet vergeten nog een cadeautje voor een vriendin te kopen. Die viert donderdag haar verjaardag. En ik vrijdag. Dus ik ga heel moe worden van het weekend.
En morgen de verrassing voor mijn zus die geen verrassing meer is, maar die ze vast wel leuk vindt. Hoop ik.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-02-2007, 19:08
Verwijderd
mn presentatie ging gewoon goed!! ik vergat veel en was chaotisch en knalrood, maar mn stagebegeleider zei achteraf dat het een goede, enthousiaste, duidelijke presentatie was...
Oud 27-02-2007, 19:59
kroot
kroot is offline
Ik heb een soort poncho aan. Een van mijn gasten (een man natuurlijk) zegt: ja ik weet niet wat jij nu weer aan hebt. Het lijkt op een kruising tussen een tafelkleed, een douchegordijn en een badmat.
Oud 27-02-2007, 20:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
regen heerlijk!
in bed en luisteren naar de druppels..
de druppels die vallen, uiteenspatten, naar benede rollen..
opgaan in andere druppels en verdwijnen op de grond..
de druppels die ik graag zou willen zijn
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-02-2007, 20:23
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Wáárom zeurt mijn moeder toch over mijn gewicht, dat doe ik zelf wel. En het is wel goed bedoeld, maar ik ga er steeds meer door twijfelen. Jezus, het lijkt wel alsof ze denkt dat ik dát al niet eens zelf kan .
Oud 27-02-2007, 20:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Missy1234567890 en @kruimel thx

whoei
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-02-2007, 20:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Het stijgt allemaal boven m'n hoofd uit. Ik kan alle gevoelens niet meer aan, alles wat ik nu voel is gewoon te veel, te overweldigend. Ik weet dat het niet klopt, ik houd mezelf voor de gek maar de enige oplossing die ik nu nog voor me zie is am. Ik weet heel diep van binnen dat dat niet klopt, maar het is het enige waar ik nu even rustig van word. En ik probeer het wel tegen te houden, want het is niet wat ik wil.
Maar alle dingen op mijn preventieplan lijken plots zo onbenullig en lijken niet meer te werken. Ik weet niet hoe ik mezelf hieruit moet redden. Feitelijk kan het niet eens, want niemand mag het weten, maar kom deze week in nog genoeg situaties waarin iemand het zou kunnen zien, of merken. Maar het lukt niet meer. Het lukt niet meer. Ik kon er zo'n tijd mee stoppen, ik kon het zo'n tijd volhouden, maar uiteindelijk beland ik toch altijd weer terug bij af. Wat beloof ik mezelf ook steeds weer, ik kan gewoon nog steeds niet zonder, zo zwak ben ik.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-02-2007, 20:47
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben ziekig. Een of ander buikvirus. Gistermiddag voelde ik me echt te beroerd, vandaag ging wel iets beter. Nu hopen dat het verder door gaat zetten.
Verder voel ik me op dit moment niet echt goed. Vanavond had ik groep, ik heb wel een beetje verteld over wat er is gebeurd, in grote lijnen, maar niet hoe heftig het was enzo. Weet ook niet goed hoe ik dat moet omschrijven. En of ik dat wel moet gaan vertellen. Natuurlijk moet ik dat gaan vertellen, eigenlijk wel. Maar het maakt me bang. En nu zit ik mezelf alweer te verwijten dat het niet duidelijker ben geweest over wat me weer dwars zit. Dat ik laf ben en bla bla bla. Oké, niet dat ik daar mee opschiet.

Waarom is het toch zo verdomde moeilijk om te praten over dat soort dingen..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 27-02-2007, 20:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 27-02-2007 @ 21:45 :
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Het stijgt allemaal boven m'n hoofd uit. Ik kan alle gevoelens niet meer aan, alles wat ik nu voel is gewoon te veel, te overweldigend. Ik weet dat het niet klopt, ik houd mezelf voor de gek maar de enige oplossing die ik nu nog voor me zie is am. Ik weet heel diep van binnen dat dat niet klopt, maar het is het enige waar ik nu even rustig van word. En ik probeer het wel tegen te houden, want het is niet wat ik wil.
Maar alle dingen op mijn preventieplan lijken plots zo onbenullig en lijken niet meer te werken. Ik weet niet hoe ik mezelf hieruit moet redden. Feitelijk kan het niet eens, want niemand mag het weten, maar kom deze week in nog genoeg situaties waarin iemand het zou kunnen zien, of merken. Maar het lukt niet meer. Het lukt niet meer. Ik kon er zo'n tijd mee stoppen, ik kon het zo'n tijd volhouden, maar uiteindelijk beland ik toch altijd weer terug bij af. Wat beloof ik mezelf ook steeds weer, ik kan gewoon nog steeds niet zonder, zo zwak ben ik.
Je bent zo'n sterk meisje, vecht er tegen! Kom op! Zoek wat afleiding, ga even tv kijken. NIETS is het genoeg waard dat jij jezelf er om zou moeten pijnigen. Helemaal niets! Hou vol hoor
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 27-02-2007, 21:24
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Damn, wat een lange dag... om 6 uur opstaan, om 10 uur thuis =\

*huppelt naar bed*
Oud 27-02-2007, 21:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Jeej, super leuke avond gehad. Ook lekker op tijd thuis, dat is het voordeel van op tijd beginnen. Alleen nu voel ik me lichamelijk niet zo, ik hoop écht niet dat ik ziek word... Iedereen is hier ziek (geweest) na carnaval, maar ze moeten mij niet aansteken.
Maar goed, dat merk ik morgenochtend wel weer.
__________________
Oud 27-02-2007, 22:00
kroot
kroot is offline
Morgen weer therapie. Het is wel raar, want er zijn in korte tijd 3 mensen uit de groep weggegaan. En er zijn er 4 bijgekomen. Dus het is wel heel anders nu. De sfeer enzo.
Oud 27-02-2007, 22:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
En nu krijg ik weer de neiging om dit topic vol te spammen, maar deze heb ik ook al geopend, dus nu is de eer aan iemand anders.
__________________
Oud 27-02-2007, 22:01
Verwijderd
(Chaos: )

Ik maakte me zorgen over hoe ik twee kantjes vol zou schrijven met zo'n opdracht, maar inmiddels heb ik er al 2,5 (en is mijn opdracht af, hoera!).

Ik hoop dat die vrouw van het secretariaat snel terugmailt zodat ik Expro toch wel kan halen. Moet misschien eens opschrijven wanneer de tentamens daarvan en van geschiedenis van de psychologie eigenlijk zijn, zodat ik ze niet vergeet. Daar zie ik mezelf nog wel toe in staat. Mijn theorie-examen moet ik ook niet vergeten. Belangrijk, Friday, onthouden!

En ik wil teveel, want ik vind mijn bijvak toch wel erg leuk dus ik wil meer alfa-vakken doen, Grieks & Latijn & Hebreeuws & filosofie & wereldgodsdiensten enzovoorts, maar ja, zie het allemaal maar in je dag te proppen, he. Specialiseren is niet leuk.

Maar goed. Morgen ga ik mijn eetlijst volgen, dus dan is het idiote gedoe van de afgelopen dagen in ieder geval afgelopen.
Oud 27-02-2007, 22:07
kroot
kroot is offline
Ik krijg ook dringend de neiging om hem vol te spammen
Oud 27-02-2007, 22:10
kroot
kroot is offline
Doet er iemand mee??
Oud 27-02-2007, 22:11
Verwijderd
Spam spam. Mag ik de nieuwe openen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.