Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 17:37
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@Missy1234567890: gefeliciteerd!
@rare kwast: sterkte *knuff*
En ook een knuffel voor Sagana.

Woensdag was ik nog naar de muziekavond geweest. Echt heel mooi. Ik heb twee jaargenoten horen zingen waarvan ik helemaal niet wist dat ze dat zo goed konden. Bij het eerste liedje voelde ik toch wel een brok in mijn keel (niet dat het liedje zo emotioneel was, het was Don't stop me now van Queen. Waarom weet ik niet, maar het voelde gewoon overweldigend. Terwijl ik helemaal niet zo'n emotioneel tyoe en). Het was echt heel leuk die avond. Alleen jammer dan een vriendin zo weinig zelfvertrouwen heeft. Het stuk waarin zij als belangrijkste zong had er beter uitgezien als ze wat zelfvertrouwen zou uitstralen.

Vakantie Ik moet heel veel school doen, maar dat zie ik morgen wel. De volgende keer dat ik in de aula zit met zoveel mensen benik (hopelijk) geslaag. Het komt al zo dichtbij eigenlijk. *brrr*

Mijn zus is nu in haar eentje met de trein naar ergens heel ver weg (2.5 uur reizen geloof ik). Heeft ze training voor het Animitatieteam. Hopelijk komt ze de selectie door, ik verwacht van wel. En hopelijk vindt ze het leuk en zijn er leuke mensen. Ik zou het doodeng vinden, zo in mijn eentje. Maarja, dat ben ik volgend jaar ook op de enge universiteit.

Iedereen een fijn weekend
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Oud 23-02-2007, 18:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 23-02-2007 @ 16:37 :
@Missy: gefeliciteerd met je rijbewijs! Voelt goed he?

Pfff, ik sta zelf helemaal achter mijn beslissing om weer verder te gaan met de relatie met mijn vriend, maar bij mijn ouders merk ik soms nog twijfel. Zal ik het voor mijn moeder opschrijven? Of met haar gaan praten? Met schrijven kan ik me beter uitdrukken en kan ik beter nadenken. Of moet ik het gewoon zo laten en gewoon achter mijn eigen beslissing staan en me niks van hen aantrekken? *zucht* m'n hoofd zit zo vol. Altijd als ik weer thuis kom als ik bij hem ben geweest. En volgensmij ligt het voor een groot deel ook aan mezelf, maar goed.
Herkent iemand dit?
Mijn vader was vreselijk boos dat ik destijds weer verder ging met mijn ex, nadat het uit was. Hij was het er niet mee eens. Dikke pech voor hem
Ik heb met mijn ouders gepraat en gezegd dat dit mijn beslissing was, en dat ik er zelf achter sta. En dat sta ik nu nog steeds
__________________
<):o)
Oud 23-02-2007, 18:05
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sagana schreef op 23-02-2007 @ 16:59 :
Dankje. En jij ook een knuffel, hopelijk raak je snel over hem heen, hoe moeilijk dat ook is.

Zoals het er nu naar uitziet ben ik nog wel maanden bezig
__________________
<):o)
Oud 23-02-2007, 18:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 23-02-2007 @ 18:37 :
Mijn zus is nu in haar eentje met de trein naar ergens heel ver weg (2.5 uur reizen geloof ik). Heeft ze training voor het Animitatieteam. Hopelijk komt ze de selectie door, ik verwacht van wel. En hopelijk vindt ze het leuk en zijn er leuke mensen. Ik zou het doodeng vinden, zo in mijn eentje. Maarja, dat ben ik volgend jaar ook op de enge universiteit.
Wat gaaf! Dat heb ik vorig jaar ook gedaan Bij welke organisatie heeft ze gesolliciteerd?
__________________
<):o)
Oud 23-02-2007, 18:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hij is overleden
gelukkig pijnloos weggegeleden
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 18:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-02-2007 @ 19:07 :
Wat gaaf! Dat heb ik vorig jaar ook gedaan Bij welke organisatie heeft ze gesolliciteerd?
idem waar? ik heb 2 jaar dat werk gedaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 18:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 19:19 :
idem waar? ik heb 2 jaar dat werk gedaan
Ik heb bij NJOY, toprecreatie en de animatiecompagnie gesolliciteerd maar bij alle drie niet aangenomen.
Bij RCN (zeewolde) was ik in één keer aangenomen, dus daar heb ik vorig jaar dan ook gewerkt

+ sterkte en een knuffel
__________________
<):o)
Oud 23-02-2007, 18:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-02-2007 @ 19:23 :
Ik heb bij NJOY, toprecreatie en de animatiecompagnie gesolliciteerd maar bij alle drie niet aangenomen.
Bij RCN (zeewolde) was ik in één keer aangenomen, dus daar heb ik vorig jaar dan ook gewerkt

+ sterkte en een knuffel
ik heb bij top gewerkt..

en bedankt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 18:34
Verwijderd
Sterkte rare kwast!
Oud 23-02-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 17:27 :
ik probeer t te veranderen maar deze week was sowieso kut dus gaat t gewoon ff niet..
't is niet iets van alleen deze week.

Citaat:
en nee nog niets mee gedaan omdat t een verwijzing is naar psycholoog binnen defensie en daar moet ik uit dus heb ik er weer niets aan
Een verwijzing voor buiten defensie had je al, toch?

En mbt de rest van je posts: gecondoleerd en sterkte.

OT: Net boodschappen gedaan, hoop 'gezonde dingen' gekocht. Soms is het jammer dat je maar één keer per dag warm kunt eten... Vaker kan natuurlijk wel, maar zoveel trek heb ik niet.
Morgen een wedstrijd, we moeten nu wel echt weer een keer winnen, anders redden we het niet dit seizoen...'t zal nu al spannend worden.
Oud 23-02-2007, 19:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb foto's van Engeland!!! Van m'n broertje ... en hij staat er ook op... helaas niet vaak, maar ja. Hopelijk krijg ik snel de foto's uit Engeland, ze en die van Egypte, die heb ik ook nog steeds niet. Ze had wat foto's van 'ons' gemaakt, en die wil ik ook!

Ik heb allemaal lekker ongezonde dingn gekocht bij appie. Maar ik zit nog zo vol... morgen dan maar. Ga ik toch sporten.

En nu op msn met hem, m'n Engelsman reageert helaas niet, maar eens kijken of het gezellig is met hem. Flirten gaat iig nog uitstekend! Dus wie weet. Beetje jammer dat ie 2 jaar jonger is ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-02-2007, 19:23
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Gefeliciteerd met je rijbewijs Missy!!
Verder voor iedereen die het wil knuffels en sterkte =)

Waarom moet ik huilen als ik een programma over mensen die trouwen zie? En J. wordt niet meer opgenomen omdat hij te 'slecht' is. En wat een bullshit dat ze zeggen tegen hem dat z'n zoon van 6 misschien ook borderline heeft Tegen mij zeiden ze dat je 18 moest zijn wilden ze dat vast kunnen stellen. Vreemde wereld.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 23-02-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 19:19 :
hij is overleden
gelukkig pijnloos weggegeleden
Sterkte ..!

Ik heb één dingetje van schoolwerk af. Nah, 't is iets...
Oud 23-02-2007, 20:00
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
nu zie ik haar morgen pas weer waarschijnlijk. ene kant kut, andere kant misschien beter. Waarom is het zo moeilijk, waarom is het niet "gewoon" leuk, zonder al dat geforceerde eromheen?
Oud 23-02-2007, 20:03
Verwijderd
*knuffel voor kwast* Gecondoleerd en sterkte meis!
Enne, binnenkort fotootje zien?

Ot:
Het eten gaat goed vandaag. Heb tot nu toe de hele lijst gegeten en straks mn laatste tussendoortje. Ik kan het dus nog? Maar verder ben ik nog steeds heel erg moe, echt niet grappig. Niks doen en je amper kunnen bewegen van de vermoeidheid. Ik ga me toch afvragen of er niet iets anders is dat alleen psychisch.
Oh! Ik heb vakantie, schijnt. Totaal niet dat gevoel ofzo, maar ik ben normaal ook vrij op vrijdag... Heb al een aantal dingetjes te doen volgende week, maar daar moeten nog wel wat dingen bij om de vakantie redelijk door te komen. Het is een valkuil die vakantie, een bekend leeg gat waar ik in kan verzuipen. Maandag iig naar de universiteitsbieb, heb daar iig wel zin in.
Oud 23-02-2007, 20:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ rare kwast: sterkte!

Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 15:21 :
Ben al weer een tijdje terug, maar het was leuk bij de winkels. Ik heb twee broeken voor (heeeeel) weinig geld gekocht en eindelijk zelfbruinende gezichtscreme (want in de zon zitten zit er voorlopig toch nog niet in en ik ben al zo wit) en een nieuw shirtje en bloembollen en nog het één en ander.
Zo, jij bent goed geslaagd dus . Ik heb 1 nieuw shirt, maar wel een uitverkoop-ding en een hele mooie en precies in mijn maat. Ik ben er blij mee.

Citaat:
Missy1234567890 schreef op 23-02-2007 @ 15:28 :
Geslaagd!!!!

Ik was doodsbenauwd dat-ie ging zeggen dat ik (weer) gezakt zou zijn, maar het was meteen, je bent geslaagd.
Gefeliciteerd! Je bent er van af! Nu gewoon lekker zelf gaan rijden (wel pas als je je rijbewijs opgehaald hebt, natuurlijk)!
Oud 23-02-2007, 20:21
Verwijderd
Gefeliciteerd Missy!

Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-02-2007 @ 21:17 :
Gefeliciteerd! Je bent er van af! Nu gewoon lekker zelf gaan rijden (wel pas als je je rijbewijs opgehaald hebt, natuurlijk)!
Een vriend van mij is toen hij nog niet zijn rijbewijs opgehaald had dus, met de auto van een van zijn ouders naar het stadhuis gegaan om zijn rijbewijs te halen.

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 20:31.
Oud 23-02-2007, 20:30
moon
Avatar van moon
moon is offline
@missy(met heel veel cijfers erachter ) : Gefeliciteerd!

@rare kwast: hè wat een rot bericht, *dikke knuff* en sterkte!


ot: Het was een lange,zware vermoeinde dag, met een stagebegeleidster die er zelf ook helemaal doorheen zat en de hele dag chagerijnig was en op het punt stond te gaan janken. gezellig
Nee het gaat nog niet goed met me, gewoon slecht eigenlijk. De wanhoop is niet eens zo groot maar mijn zelfbeeld is uiterst laag en dat roept dan toch die su.gedachten op. Ik ben soms zo anders dan anderen en daar kan ik gewoon niet mee leven, alleen mee dood zijn. Ik weet in veel situaties niet hoe ik moet reageren en het lukt me ook niet altijd om het te leren. Ik reageer op veel dingen angstig omdat ik veel dingen niet aan zie komen, er niet op weet te reageren of niet goed begrijp. Dat merkte ik nu ook weer zo duidelijk op mijn stage.Het zal ongetwijfeld een stoornis zijn, daar ben ik wel steeds meer van overtuigd, maar het is zo moeilijk. Buiten die stoornis is er ook nog een andere mening. Ik merk dat ik vaak van mening verschil met andere mensen en ook dat pakt mijn zelfvertrouwen af. Ik ben zo anders, ik val er altijd zo buiten. Ik zou zo graag "normaal" zijn.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-02-2007, 20:33
Verwijderd
Ik ben jaloers op m'n zus. Die is nu ruim 6 maanden zwanger en kan de komende drie maanden lekker genieten van het zwanger zijn, zonder zich druk te maken om iets. En vervolgens ook weer een jaar genieten van haar kindje, zonder zich druk te maken om iets. En als ze zich verveelt, dan kan ze bezig met haar cursus Servisch.

Dat wil ik ook, stiekem.... 't is niet zo dat we allemaal zulke hoge verwachtingen van mijn carriere hebben ofzo....
Oud 23-02-2007, 21:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-02-2007 @ 21:33 :
Ik ben jaloers op m'n zus. Die is nu ruim 6 maanden zwanger en kan de komende drie maanden lekker genieten van het zwanger zijn, zonder zich druk te maken om iets. En vervolgens ook weer een jaar genieten van haar kindje, zonder zich druk te maken om iets. En als ze zich verveelt, dan kan ze bezig met haar cursus Servisch.

Dat wil ik ook, stiekem.... 't is niet zo dat we allemaal zulke hoge verwachtingen van mijn carriere hebben ofzo....
Volgens mij brengt zwanger zijn ook een hoop stress met zich mee hoor.

Missy gefeliciteerd , rare kwast gecondoleerd...
__________________
Oud 23-02-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 23-02-2007 @ 22:01 :
Volgens mij brengt zwanger zijn ook een hoop stress met zich mee hoor.
De zwangerschap van mijn zus is tot nu toe nog zéér goed verlopen. Ze heeft echt nergens last van, ja, van trappen van de baby, maar dat is juist leuk
Pfff, ik wil ook een baby (En als ik dat zo zeg, lijk ik wel een kind van 3 )
Oud 23-02-2007, 21:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
@Missy: Gaaf! Gefeliciteerd. Al je geld opgemaakt aan lessen of al een auto op het oog?
@Rare Kwast: Gecondoleerd en sterkte!

Vanochtend een beetje moe. Maar mijn papa is zo ze best aan het doen(en ik zelf ook) om een beetje liever tegen elkaar te doen. Ik ben de laaste week echt vrolijk!
Oud 23-02-2007, 21:20
Verwijderd
Pffff, ontzettend moe, maar ik heb geen tijd om echt weekend te houden.
En 't gaat toch even anders lopen, maar ik laat de moed niet zakken.
Oud 23-02-2007, 21:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 19:36 :
't is niet iets van alleen deze week.


Een verwijzing voor buiten defensie had je al, toch?

En mbt de rest van je posts: gecondoleerd en sterkte.

OT: Net boodschappen gedaan, hoop 'gezonde dingen' gekocht. Soms is het jammer dat je maar één keer per dag warm kunt eten... Vaker kan natuurlijk wel, maar zoveel trek heb ik niet.
Morgen een wedstrijd, we moeten nu wel echt weer een keer winnen, anders redden we het niet dit seizoen...'t zal nu al spannend worden.

weet ik.. doe het al heel lang maar hoe slechter het gaat hoe negatiever ik word..
en ja had een verwijzing, liep bij een psycholoog maar ben dr weer weg..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 21:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
bek en bek af.. nu proberen om te slapen


iedereen bedankt voor de knuffels
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 22:38 :
weet ik.. doe het al heel lang maar hoe slechter het gaat hoe negatiever ik word..
Misschien dat je er dan (weer) eens iets aan moet gaan doen? Weer terug naar die psycholoog of naar een andere psycholoog of naar een heel ander soort hulpverlener? Afgaand op wat ik op het forum van je zie, geloof ik namelijk niet dat het nu beter met je gaat dan eerst oid.

Ik zal proberen nu te stoppen hierover, want ik geef nu niet bepaald het goede voorbeeld oid. Mocht je er verder over willen 'discussieren' of wat dan ook, dan mag je me natuurlijk altijd pm'en.

En om het toch nog een beetje OT te houden: Vandaag is een productieve dag geweest; veel huiswerk gemaakt, naar de winkels geweest, eindelijk geld overgemaakt, gemaild ivm clubshirt, badpak vermaakt, blouse van man gemaakt, ... En ik ga zo ook maar eens naar bed, morgen weer een dag.

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 21:55.
Oud 23-02-2007, 22:18
Verwijderd
net waren mn nichtje van 19 en haar vriend van 39 hier... ik moest een "objectief" oordeel vellen, want haar ouders kunnen dat niet meer. vond het een hele normale jongen, duidelijk jong van geest, maar toch.. t blijft raar. hij heeft een kind nota bene!! en hij zat de hele tijd zo beschermend tegen haar aan, arm om haar heen... ik weet het niet... zonder alle bijverhalen zou ik niks bijzonders ervan hebben gedacht, maar nu...

@rare kwast: sterkte... natuurlijk is het verschrikkelijk als iemand overlijdt, ik weet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen, maar wegglijden is wel één van de rustigste manieren om te gaan. ik hoop ook op zoiets voor mezelf als de tijd rijp is. *knuf*

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 22:28.
Oud 23-02-2007, 22:38
Verwijderd
tééééringtyfustákketrút

En ik heb een lekker lang weekend!
Soms, heel soms, wil ik een studie, dan heb ik een OV-kaart, en heb ik meer inkomen dan dat ik nu heb nu ik werk ..
En ik ben een lieverd. Maar tijdens de film reservoir dogs kon ik mijn echt aard even laten gaan. heerlijk, even afreageren door de denigrerende kloothommel uit te hangen. zucht. toch voel ik me schuldig. ik wil zo graag een goed mens zijn, maar .. het zit gewoon in me dat ik gemeen doe, dat wil ik helemaal niet! het voelt diep vanbinnen ook niet goed, maar ik kan het niet verleren
^ik kan me alleen troosten met de gedachte dat mijn moeder ditzelfde heeft, aleen niet doorheeft dat het een probleem is. (en ik ga het haar ook niet vertellen, want zo ís ze, dat kan ik niet veranderen) en zij heeft het nog erger. tja. ben ik daar nou zo blij mee? zelfreflectie

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 22:41.
Oud 23-02-2007, 22:41
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
soms wou ik terug naar precies een jaar geleden. Nog lekker thuis wonen, ma nog bij ons, ongecompliceerd leven, geen huur betalen, geen moeilijke keuzes. Maarja, dan had ik ook geen vriendin gehad, iets waar ik nu wel heel erg blij mee ben.

Maar toch. Wat als ik nou het afgelopen jaar kon overdoen, met dat ene beetje voorkennis over die kutvakantie. Wie weet wat ik had kunnen tegenhouden. Dan was er zoveel anders geweest....

Juist nu ik een avondje alleen zit komen de tranen weer, het piekeren, het schuldgevoel, alles. Verdomme.
Oud 23-02-2007, 23:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een kut avond
en toen ging het weer mis
tadaa
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-02-2007, 23:55
Verwijderd
/copy

was er maar iemand hier ... thee drinken en kwebbelen en de zon zien opgaan.
/nocopy
maar niemand wil dat. niemand is zo gek.
it just makes me cry.
Oud 24-02-2007, 00:10
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
nee joh, sms maar niet terug. Ik zit hier gelukkig niet alleen.

Damn, does normaal.
Oud 24-02-2007, 00:12
Verwijderd
ik kan niet slapen!!! grrrrrrrrrr

heb al in bed gelegen en alles. nu nog maar een peuk... en moet morgen om 6 uur opstaan!
m'n hoofd loopt ook echt over...
Oud 24-02-2007, 01:10
Verwijderd
oeps mn wekker gaat om half 8. Maar ach, ik hou van m<3
Oud 24-02-2007, 01:53
Verwijderd
ik ga voor altijd wakkerblijven <3
Oud 24-02-2007, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 23-02-2007 @ 23:38 :
Soms, heel soms, wil ik een studie, dan heb ik een OV-kaart, en heb ik meer inkomen dan dat ik nu heb nu ik werk ..
En meer uitgaven, dus waarschijnlijk niet eens zoveel meer geld. om vrij te besteden

OT: Vanmorgen weer vroeg wakker met dank aan de katten. 't is vies weer buiten, helaas, want ik wilde even naar de markt in de stad...nu misschien maar gewoon even naar het tuincentrum. En hopelijk wordt het nog even droog vanmiddag zodat ik bloembollen en plantjes in de grond kan zetten. Eind van de middag ook nog een wedstrijd...
Oud 24-02-2007, 07:33
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 19:19 :
hij is overleden
gelukkig pijnloos weggegeleden
Gecondoleerd en sterkte ermee rare kwast *knuff*
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 24-02-2007, 09:23
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-02-2007 @ 19:07 :
Wat gaaf! Dat heb ik vorig jaar ook gedaan Bij welke organisatie heeft ze gesolliciteerd?
Bij de animatiecompagnie. Ze is de eerste ronde door, nu hopen dat ze aangenomen wordt

Woensdag de verrassing voor mijn zus, nog een verjaardagscadeau. Ik organiseer een high tea voor haar en drie vriendinnen van haar. Heeft ze tegen hen gezegd dat het om half 2 begint, terwijl het eigenlijk om half 3 is. Dus nu komen ze al heel vroeg... Nouja, twee van de drie zijn er alsnog pas om half drie denk

Weet iemand wat er allemaal bij een high tea hoort?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-02-2007, 10:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vanavond stappen?!
althans dat is/was de bedoeling
ik weet t niet.. ik voel me zwaar kut ben super moe en heb er helemaal geen behoefte aan..
aan de ene kant heb ik t beloofd en zou t misschien goed zijn er even uit te zijn
aan de andere kant.. de vorige keer dat ik met deze groep ben gaan stappen heb ik hele rare dingen gedaan

pffff
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-02-2007, 10:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-02-2007 @ 10:23 :


Weet iemand wat er allemaal bij een high tea hoort?
thee

Een traditionele High tea bestaat uit drie gangen:

- sandwiches en hartige hapjes

- scones met jam en room

- cake, koekjes en bonbons
http://kook.rubriek.nl/eten&drinken/high_tea.asp

wij hadden in leiden appeltaart, kleine gebakjes, bonbons, scones, sandwitches en liters thee..
maar je kan er zelf nog van alles bij donderen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-02-2007, 10:55
Verwijderd
Pff, ik moet veel regelen, veel doen en veel klopt niet, balen.
Maar ik doe het en het gaat me lukken, dus ik ben al tevreden.
Oud 24-02-2007, 10:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*huilt*

ik voel me zo leeg en kut
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-02-2007, 11:20
Verwijderd
De vlucht is als een enorme berg.

de auditie zelf is wel iets waar ik naar uitkijk.

het verblijf zelf is ook wel gaaf.

Lissabon is mooi, zeggen ze.

Maar de reis....

ik heb geen vliegangst, maar ik vind alleen reizen, maar erg alleen....

sta stijf...

komt goed
Oud 24-02-2007, 11:23
Verwijderd
Er staan weer nieuwe plantjes op het balkon en het balkon is ook weer een beetje opgeruimd, alleen op de grond is het een zooitje met natte aarde. Het moet gewoon of droog zijn of regenen, dan kan ik het of wegvegen of het regent weg.
De keuken is ook voor een groot deel weer opgeruimd en schoon...en de was is voor een deel weggewerkt en opgeruimd. Misschien straks mijn bureau en de daarbij behorende kasten maar eens opruimen, dat is ook nodig. En de auto stofzuigen...opgeruimd heb ik hem al.
Ik ben echt productief de laatste dagen... Ipv andere dingen te doen of niets te doen ed, ga ik nu steeds opruimen of schoonmaken...wat tot gevolg heeft dat het huis en de auto steeds opgeruimder en schoner worden (duh ). Heeft dus twee positieve kanten.
Oud 24-02-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 24-02-2007 @ 11:57 :
*huilt*

ik voel me zo leeg en kut
Zoek afleiding, ga iets doen. En dan bedoel ik dus niet forummen.
Oud 24-02-2007, 11:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
In m'n vestje zit een gaatje. Aagh, ik maak nooit dingen stuk en hij is juist zo fijn. <3 Nou hopen dat mama 'm kan maken. Nu ga ik op al m'n kleren weer voorzichtig zijn..

Hihi, ik heb een kleding-kapot-maak-angst.
Oud 24-02-2007, 11:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik voel me in het grote Uterech altijd een beetje als een klein meisje uit een provinciestadje. En dat was heel anders toen we met school naar Groningen gingen en mijn beste vriendinnetje en ik los rondliepen. Maar ik vind het stiekem best leuk en gaaf en ik houd wel van grote steden. Er kan wat meer, of zo. <3

En mijn vriendje is on-ge-loof-lijk lief. Ennn mijn mama zit nu met mijn broertjes in de trein naar Schiphol want ze gaan naar Corsica en ik ben bést een beetje jaloers, weetjehoegaaf. Maar goed, het is wel goed voor mijn mama denk ik. En mijn papazusjeszus gaan ook allemaal interessante dingen doen like naar FC Twente en zo maar ik zit tenminste hier bij m'n vriendje en dat is leuker dan alles bij elkaar. En ik had heel veel over hem geschreven eergisteren en hij heeft het allemaal gelezen en er klopte meer van dan ik verwacht had en dat vind ik stiekem natuurljk heel knap van mezelf en zeau. Ik ga mensenbestudeerster worden. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-02-2007, 12:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-02-2007 @ 10:23 :
Weet iemand wat er allemaal bij een high tea hoort?
Even googlen op high tea

Maar meestal heb je:
- thee
- scones
- cake en koekjes
- bonbons
- kleine hapjes
- mini sandwiches wit en bruin (denk aan 'luxe' beleg zoals roomkaas en zalm)

Veel plezier
__________________
<):o)
Oud 24-02-2007, 12:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje. De laatste paar dagen heb ik echt extreem veel aan mijn ex gedacht (en er om gehuild). Ik weet niet waarom het er nu ineens uit komt, maar ik vind het wel flink vervelend.
Ik zit me echt af te vragen waarom we uit elkaar zijn gegaan, en of we niet harder hadden kunnen vechten. Liefde overwint toch alles?
Juist omdat er geen pijnlijke plek is, geen specifieke reden dat we uit elkaar zijn gegaan (maar juist een boel kleine) is het zo lastig.

Jammer dat er geen liefdesverdriet traject is.
Als ik op dieet wil zijn er zo tientallen dieëten die ik kan volgen met heuse stappenplannen. Was dat met liefdesverdriet ook maar zo
__________________
<):o)
Oud 24-02-2007, 12:41
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Vandaag heerlijk aan het schoonmaken .
Het kost altijd wel moeite om me er toe te zetten, maar als ik eenmaal bezig ben en het resultaat zie word ik er vrolijk van.

Ben al druk bezig geweest:
Afwas gedaan
4 Wasjes gedraait en gedroogd
Bed verschoond.

Maar moet nog veel meer doen:
Was opvouwen en strijken
Stofzuigen
Huiskamer opruimen
Wc en badkamer schoonmaken
Vuil wegbrengen

Poeh, denk dat ik maar het beste weer kan beginnen, anders ben ik nooit voor 15:00 klaar....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.