Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2009, 23:14
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Voor de mensen met een bril: doe jij je bril af als je seks hebt?
Voor de mensen zonder bril die wel eens seks hebben (gehad) met iemand met een bril: Heb je m liever op of af?

Vroeg ik me opeens af

Ik doe eigenlijk niet automatisch mn bril af. Soms wel, en soms doet hij m af, maar soms dus niet (goh). Maar ik heb m natuurlijk niet op als ik al in bed lig om te gaan slapen of onder de douche sta, en dan zet ik m natuurlijk niet speciaal op
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 00:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Af, want straks gaat hij kapot.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 01:19
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
loel nooit over nagedacht, maar ik heb dan ook geen bril nodig
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 05:22
Verwijderd
bij een vluggertje op. de rest meestal af
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 07:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Haha, mijn oma had laatst zo'n opmerking: "Ja, het is lastig vrijen hé, met een bril op?"

Maar goed, vriendlief heeft een bril voor autorijden en tv/pc, dussehm nee, in bed heeft ie 'm niet op.Verder heb ik er geen ervaring mee...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:19
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Lenzen.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:51
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
In bed zet ik hem eigenlijk altijd af, daarbuiten blijft ie vaak wel op (tenzij we het over een douchebeurt hebben natuurlijk )
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 10:16
Verwijderd
Hahaha ik herinner me dat ik een jaar of twaalf was en opeens bezorgd aan mijn moeder vroeg wat je nu met een bril moest als je ging vrijen. Het leek me opeens dat het zooo problematisch zou zijn als ik later zou gaan vrijen, en wanneer je dan je bril op of af moest doen

Maar goed, tegen die tijd dat ik het uit ging proberen, had ik lenzen. Maar ik heb natuurlijk ook wel mijn bril op en dan doe ik hem gewoon af op het moment dat je lekker fanatiek gaat zoenen, want dat is sowieso handiger. Bril op tijdens de seks vind ik om de een of andere reden heel raar. Je doet al je kleren uit maar je houdt je bril op? Net zoiets als sokken aanlaten
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 11:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb er trouwens ook geen ervaring mee, maar ik stel me zo voor die ie van je hoofd valt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:49
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ik heb er trouwens ook geen ervaring mee, maar ik stel me zo voor die ie van je hoofd valt.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:57
Verwijderd
Citaat:
bij een vluggertje op. de rest meestal af
Oh en het hoeft niet per se dat ie dan van je hoofd afvalt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er trouwens ook geen ervaring mee, maar ik stel me zo voor die ie van je hoofd valt.
Nou, dan weet ik niet wat jij allemaal doet in bed. Maar goed, echt handig lijkt het me niet nee.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik kan me mij bij verschillende dingen echt wel voorstellen dat de bril eraf valt, danwelniet erg onhandig scheef komt te zitten.
Een ex van mij droeg ook een bril, maar die ging al af wanneer er fanatiek gezoend werd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 19:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, dan weet ik niet wat jij allemaal doet in bed.
Inderdaad.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:33
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik doe hem af omdat hij mij al stoort bij een goede zoenpartij. Dus tegen de tijd dat we bij seks aankomen ligt hij al lang en breed op het nachtkastje.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 21:32
Verwijderd
Af, als ik er op dat moment bij nadenk, en zo niet zit hij gaandeweg ergens alsnog in de weg dus gaat het ding alsnog af.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 23:16
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Ik doe hem af omdat hij mij al stoort bij een goede zoenpartij. Dus tegen de tijd dat we bij seks aankomen ligt hij al lang en breed op het nachtkastje.

Dit! Verders ben ik ook nog eens ontzettend blij dat mijn man en ik lenzen hebben
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 12:36
Verwijderd
Eh een bril valt in de achtbaan nog niet van je hoofd, met seks gaat dat ook niet lukken. Maar hij wordt denk ik wel smoezelig en scheefgedrukt
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 14:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
in de achtbaan heb je G-krachten, dat is ons in bed nog niet gelukt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 15:03
Verwijderd
Citaat:
in de achtbaan heb je G-krachten, dat is ons in bed nog niet gelukt
Niet? Dan doe je toch iets niet goed
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 15:06
Verwijderd
Ik heb wel een verleden met mannen met brillen en ze deden ze meestal wel af ja! Meer voor het zoenen dan voor de seks maarja tis gewoon niet heel handig soms en mij maakt het niet uit hoor
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 16:02
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend heeft overdag lenzen, 's avonds als we naar bed gaan doet ie die uit en zn bril op. Als we seks gaan hebben gaat ie ergens tijdens het voorspel wel af, is ook niet fijn met zo'n metalen pootje tegen je hoofd als je gaat zoenen ofzo
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 16:15
Verwijderd
Ik weet niet, maar ik zou hem toch niet ophouden, uit angst dat hij kapot gaat.
Leve de lenzen!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 17:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Eh een bril valt in de achtbaan nog niet van je hoofd, met seks gaat dat ook niet lukken. Maar hij wordt denk ik wel smoezelig en scheefgedrukt
Als ik een zonnebril draagt valt ie best vaak af.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 22:07
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Een mooie vrouw met bril op = win.
Dus hij hoeft zeker niet af, mag wel uiteraard.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Als ik een zonnebril draagt valt ie best vaak af.
Mja die zit natuurlijk ook niet op precies de goede manier op je neus gedrukt... ik heb iig nog nooit een probleem gehad met een gewone bril in welk soort attractie dan ook.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 22:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ook niet als je over de kop ging?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 23:00
Verwijderd
Nee, hij schuift alleen maar een beetje. Misschien heb ik heel grijpgrage oren hihi.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 23:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 10:53
krootenkoker
krootenkoker is offline
Ik zet altijd mijn duikbril op, Ik ben namelijk een fanatieke skullfucker
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 22:06
obiwan
Avatar van obiwan
obiwan is offline
Ja, absoluut af, maar dat is geen probleem aangezien die niet van die haakjes heeft voor achter de oren schuift die meestal vanzelf af, iets wat nogal op de zenuwen werkt dus wordt die sowieso verwijderd.
__________________
of zoiets.

Laatst gewijzigd op 13-01-2009 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 09:36
Verwijderd
Mijn vriend doet m altijd af, lijkt me ook wel handiger, eigenlijk. Ik heb zelf toch altijd lenzen in, geen probleem
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 13:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Lenzen! <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2009, 16:45
Verwijderd
Zo'n secretaressebril is anders best geil Dus ze mag hem best ophouden als het niet onhandig is
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 18:58
Verwijderd
Ik heb nooit iemand 'm zien ophouden, lijkt me ook niet zo handig.
Bril af heeft stiekem ook wel iets intiems
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 22:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij het zoenen zit de bril al in de weg, en dan heb ik het niet over een kus, maar meer fanatiek zoenen Je krijgt er dan ook van die leuke vetvlekken op omdat zijn neus dan in de weg zit
Dus bril gaat eigenlijk standaard wel af
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2009, 22:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik alleen al met m'n vriend knuffel zitten m'n glazen al onder de vette vlekken van onder andere zijn neus dus mijn bril gaat wel af ja. Ik lig trouwens nooit in bed met bril op En hij heeft lenzen maar die doet ie meestal uit als ie thuis komt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bril
Verwijderd
14 28-11-2013 11:26
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.