Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 07:38
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Maar meestal denk ik.. wat voel ik me toch goed..

Ik heb een rottijd achter de rug, maar sinds 11 maanden een hele lieve vriend, hij is heel goed voor me en we hebben veel steun aan elkaar omdat we zo'n beetje hetzelfde hebben meegemaakt.

Hij is heel lief en is er voor me, hij helpt me wanneer ik problemen hebt en we zijn veel samen, ik hou daarvan, veel samen zijn en hij ook. Hij woont naast me dus dat is gemakkelijk.
Hij was voordat hij mij kende heel anders, heel vaak met zijn vrienden enzo, maar hij zegt dat hij de behoefte daar niet meer toe heeft omdat dei vrienden van hem heel anders zijn, hun leven bestaat zo'n beetje uit meisjesjacht, omdat hij daar geen zin in heeft gaat hij neit zo vaak meer met hun om, Gelukkig heeft hij ook "normale" vrienden waar hij wel mee op trekt.

Er is maar 1 minpuntje eigenlijk waar ik me soms druk om maak.
Soms verandert zijn stemming helemaal en kan hij heel bot en kortaf zijn, en als hij dan wil dat ik iets voor hem doe dan vraagt hij het niet.. dan zegt hij het.
Ik heb daar al wel eens met hem over gepraat, en hij bood ook zijn excuses aan. Het is verder niet zo'n groot probleem maar het kan heel vervelend overkomen.
Zijn reactie erop was dat hij dat niet met opzet deed, dat hij zichsoms gewoon rot voelt door herinneringen of dingen die niet goed zijn gegaan en dat ze daarom zo bot overkomen, zijn reactie begrijp ik heel erg goed. En wanneer we erover praten (dingen die niet zo goed zijn(waren) in onze relatie, dan is het ook echt opgelost,

Ik ben zelf ook een beetje zo, als ik sjaggie ben of het gaat niet lekker, ben ik ook niet zo'n lief meisje.
Ik weet niet wat ik precies duidelijk wil maken met dit topic, maar ik heb zoveel topics gelezen met meisjes of jongen die problemen in hun relatie hebben, ik wil alleen zeggen.. als je erover praat.. ook al is dat soms moeilijk kan je veel oplossen..
__________________
Kleine Denise

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 13:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 07:42
Verwijderd
Ik kan er eerlijk gezegd niet zoveel kaas van maken, jullie hebben dus eigenlijk gewoon een goede relatie???

houden zo, iedereen heeft zo zijn (on)hebbelijkheden, en aan de ene kant moet je daar mee leren leven, aan de andere kant kun je daar inderdaad met elkaar over praten
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 07:50
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Als ik het zo lees kan ik er ook niet zoveel uit opmaken, ik wilde eigenlijk gewoon duidelijk maken dat je met leren accepteren en praten veel verder komt dan met een probleem rond blijven lopen.

Ik heb inderdaad een heel goede relatie, maar we hebben er voor gewerkt. oefening baart kunst
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 08-03-2004 @ 08:50:
Als ik het zo lees kan ik er ook niet zoveel uit opmaken, ik wilde eigenlijk gewoon duidelijk maken dat je met leren accepteren en praten veel verder komt dan met een probleem rond blijven lopen.
Klopt, wij praten ruzietjes vaak ook meteen uit
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 09:40
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Heel fijn voor je, maar de topictitel suggereert dat je een probleem hebt. Misschien even veranderen?
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 15
Verwijderd
493 02-09-2005 21:51
Verhalen & Gedichten Help eens mee een titel te verzinnen :D [Verhaaltje]
Verwijderd
13 08-05-2005 17:32
Liefde & Relatie hoe lang?
justhanna
55 09-12-2004 16:31
Psychologie ik haat t thuis.
Dark Psycho
34 22-09-2003 16:35
Psychologie Ik heb erg diep gesneden maar durf nix te zeggen
Droomvlucht
37 10-07-2002 12:15
Verhalen & Gedichten Vallen en vallen
Cybernetic Dreams
4 10-04-2002 15:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.