Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
jemappelebas schreef op 05-07-2006 @ 19:50 :
Je hebt gelijk dat starcraft micro op gosu niveau wat moeilijker is dan warcraft 3 micro. Bij starcraft heb je een apm van 300 nodig om gosu te spelen, en bij warcraft 200 apm. Bijna niemand haalt die 300 apm dus het is een beetje zinloos om te zeggen wat nou beter is. Daarnaast is 200 apm niet niks.
Die 300 apm heb je nodig omdat de verhouding hp en de damage per second bij starcraft veel kleiner is dan bij warcraft. Je hebt bij warcraft meer tijd om te microen, waardoor het spel leuker is omdat je meer het gevoel krijgt dat je echt zelf veel invloed hebt op de battles. Daarnaast is het hero aspect goed gedaan, een hero kan je de battles winnen en het brengt meer micro met zich mee.
Lol, termen die ik niet ken ;x apm en micro

edit: Micromanagement en Actions per minute.. ok
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 05-07-2006 @ 20:15 :
Nog eentje die nog niet genoemd is: Colonization. Ik vind het nog altijd vreemd dat er wel 4 delen van Civilization zijn uitgebracht, maar van Colonization (wat ik veel vermakelijker vind) maar 1 deel.

[...]
Mee eens. Al was het alleen maar omdat je in Colonization wat .ini's kon editen om vervolgens met de Russen Amerika te gaan koloniseren.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 00:24
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Starcraft + Broodwar, soms speel je vanilla, soms speel je Broodwar, online ERG goed te doen, en de singleplayer campaign is ook heel boeiend, leuk verhaal, leuke personages, dit blijft de tofte RTS voor mij...

Fallout 1 of 2 als je een RPG zoekt, iets anders dan orcs & elfjes, en zo goed, coole humor, npcs, geweld etc....

Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 10:45
namnatulco
Avatar van namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 05-07-2006 @ 14:46 :
Kweet dat ze zijn opgedoekt, nare poep.. Mjah kheb c&c decade dus ook generals + uitbreiding. en renegade
het renegade idee is op zich niet slecht, en er zijn nog veel mensen die het spelen, alleen mijn playdisc is gebarsten in mijn cd speler ooit
ik heb ze ook allemaal, alleen geen verzamelings-editie

Ze zijn overgens al langer onder EA ondergebracht en uiteindelijk is de hele locatie 'weg' gegaan en de werknemers zitten er volgensmij ook niet meer.
__________________
www.mastermovies.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.