Oud 27-01-2009, 15:17
Verwijderd
ik ben nu pas gedoucht en aangekleed, want ik ben LUI. nu ga ik achter m'n minor aan mailen, en daarna m'n kamer opruimen en eten met een vriendinnetje.
Advertentie
Oud 27-01-2009, 20:19
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Vandaag heb ik 10 uur - tien uur! - gewerkt. Dat betekende om 5:55 opstaan en om 19:15 pas weer thuis, en in de uren daartussen 15 peuters bezighouden. Met een half uurtje pauze ergens. Ik kan het niemand aanraden. Gatverdamme.
Absoluut hoogtepunt was het volgende kennismakingsgesprek met een collega op leeftijd:

Zij: "Oh ja, hoe heet je?"
Ik: "Jorge"
Zij: "Brrrr, nare naam hè?"
Ik: "..."

Stiekem was het best een leuke dag hoor, maar niet doorvertellen hoor. Ik ga er voorlopig zelfs vast werken, hoogstwaarschijnlijk. Maar ik ben wel even helemaal op. Zometeen ga ik douchen en dan slapen tot het haast niet geloofwaardig meer is.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 27-01-2009, 23:42
Verwijderd
Rare naam hoor, Jorge.
Oud 28-01-2009, 20:40
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik ben al bijna een week een leerbeer bll
Oud 28-01-2009, 21:09
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb vanmiddag mn (bijna-)buurman gevraagd of hij mij niet meer elke nacht mn bed uit wil terroriseren met zn bass. blijkbaar had ik hem wakker gemaakt, omdat hij overdag altijd slaapt. toen was hij boos en zette hij heel hard zijn muziek aan de hele middag. en vannacht waarschijnlijk weer. wat een autist . nu ben ik bij mijn ouders en kan ik lekker genieten van een nacht zonder bass. voor de rest keihard studeren.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 28-01-2009, 21:26
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
^misschien is het een vriend van mijn onderbuurman.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 29-01-2009, 11:34
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Hij deed wel zo, die shark maarrr hij eet enkel plankton. Af een toe een chineesje. Of filippijntje. Vandaag beetje gelegen op een wit zandstrand, toen de bus in wat een heldentocht was omdat de chauffeur keiiihard reed en toen soms opeens remde voor een straathond. Jammer dat zaterdag weer HK dag is.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 29-01-2009, 12:05
Verwijderd
Ik ga zo met een vriendinnetje naar de kringloop om een lelijke outfit bij elkaar te schrapen, want vanavond het afscheidsfeestje van m'n beste vriendinnetje omdat ze een halfjaar naar Australië gaat voor stage en het thema is NERD. Vandaag moeten we ook nog haar cadeau in elkaar zetten, en dat is weer veel te last minute, want het kost best wel veel tijd. En ik heb sinds gisteren eindelijk een minor, EINDELIJK. Ik heb er echt 23 mailtjes achteraan gestuurd, en niemand wist natuurlijk waar ik moest zijn, en net toen ik de hoop had opgegeven kreeg ik een mailtje van iemand die me zo even snel kon inschrijven. Komende dinsdag intro, eindelijk weer wat doen
Oud 29-01-2009, 14:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Toch geen statistiek? (je minor)

Ik had vandaag zangles en nu ben ik aan het twijfelen of ik mee zal doen met de voorspeelmiddag/ voorzingmiddag/ optreden/ hoe heet dat of niet. Ik vind het maar eng.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-01-2009, 16:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
De TV-tip voor vanavond: Andere Tijden! Fantastische beelden uit de jaren '80.
Oud 29-01-2009, 16:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het maar eng.
Dat is een beetje de insteek, dat je het doet zodat je het minder eng gaat vinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-01-2009, 17:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Dat is een beetje de insteek, dat je het doet zodat je het minder eng gaat vinden.
Ja, waarschijnlijk heb je gelijk.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-01-2009, 17:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag moest ik een sfxpop maken met een bowlingbal als hoofd en hmmmz het ziet ernaar uit dat ik meteen het beste met purschuim had kunnen beginnen, maar dat ga ik straks alsnog maar ff doen. vanavond misschien nog naar Vinyan want ik had vrijkaartjes gewonnen bij schokkend nieuws. lijkt me een gave film, van de regisseur van Calvaire=win
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 30-01-2009, 14:21
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vanacht werken bij popomatic, was leuk en de naborrel gezellig.
en nu begint het weekend en ik heb er zin in! vanavond nathan fake(L) en morge FONK. yes yes yes.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 30-01-2009, 15:39
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren ben ik bij mijn ouders op bezoek geweest en daar ook een nachtje blijven slapen, vandaag heb ik boodschappen gedaan en opgeruimt. Straks ga ik mijn haar laten knippen maar ik weet nog niet hoe en vind het maar eng
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 30-01-2009, 16:01
Verwijderd
Ik had net autorijles en het ging best goed! Mocht ook wel weer es een keer... Straks komt mijn nieuwe fiets en vanavond naar mijn vriendje en bier drinken. Hoera.
Oud 30-01-2009, 19:57
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
^misschien is het een vriend van mijn onderbuurman.
vannacht was het weer zover hoor

ot:
vanmorgen tentamen gemaakt en dat ging niet zo heel goed. daarna de stad ingegaan en een supermooi, maar keiduur grijs leren jasje gekocht, maar toch (L). tweedehands laarsjes en een nieuwe zonnebril (L). daarna heeeeeeel veel biertjes gedronken en bitterballen gegeten. nu even eten en zometeen weer bier. yay!
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-01-2009, 22:02
655321
655321 is offline
Uitslapen na het uitgaan met friends waarvan eentje laatst de edge aan de wilgen gehangen heeft. Nu geniet hij net iets tè volop van alcoholische versnaperingen. Dat was leuk. Daarna moest ik werken en dat was wel ok. Daarna had ik een borrel van werk maar ik ben niet gegaan. Ik heb een rothumeur. Daarom. Straks vroeg naar bed want dat mag ook heus wel een keertje.
__________________
Fire, walk with me
Oud 31-01-2009, 07:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
^ Haha.. was het heel erg?

Ik ben gisteren net terug (eh) van 2 dagen Maastricht, wat super was, daar Milk gezien, indrukwekkend goede film. Nu moet ik werken maar ik wil niet, want ik wil slapen
__________________
look back and laugh
Oud 31-01-2009, 11:45
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Oef, de Wilde Whisky Dagen vallen hard.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 31-01-2009, 15:37
STP
Avatar van STP
STP is offline
Gisteren Berlin Calling gezien, wat een fantastische film! Meneer Kalkbrenner is alleen nog maar in aanzien gestegen. Naast supervette techno produceren kan hij ook nog eens bijzonder goed acteren!

Aanrader!!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 31-01-2009, 18:48
Verwijderd
Gisteren mijn verjaardag thuis gevierd, 13 man op 10m2, hard! daarna door naar Nathan Fake in de helling, waa rhet echt enorm tof was. Toen nog even geafterd ergens maar niet te lang want ik moet vandaag van 20.00 tot 04.00 werken,.
Oud 31-01-2009, 18:56
Verwijderd
ik had donderdag afscheidsfeestje van een vriendinnetje, en dat was echt prachtig. ik was alleen ladderzat dat er bepaalde cruciale momenten ontbreken in mijn geheugen, maar dat heb je soms. gisteren was ik brak en verrot, en nu niet meer, dus ga ik zo meteen weer bier drinken
Oud 01-02-2009, 14:55
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren een draaidag van bijna 16 uur ( van 7:30 tot 23:00) gehad, nu helemaal brak ende moe. Maar het was weer erg gaaf en de sfx waren weer lachen om te doen en ik had zelf ook nog wat tekst dus het was wel weer een lekker dagje bikkelen. Vandaag maar even goed uitrusten en de teringzooi opruimen, en voorbereiden voor volgende draaidagen. wordt nog een leuk klusje
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 01-02-2009, 16:35
Verwijderd
ik ben bij m'n ouders, en vannacht was m'n vader naar een of ander sixties feest geweest en toen ik vannacht thuis kwam liep hij me met zijn dronken kop te commanderen dat ik broodjes voor hem moest smeren nu heeft m'n moeder net een pakje peuken in m'n tas gevonden, en nu vraagt ze of ik altijd lucky strike rook en zegt ze dat ze niet wist dat ik rook en zeurt ze. gelukkig ga ik zo meteen weer naar huis
Oud 01-02-2009, 20:08
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik ben gisteren net terug (eh) van 2 dagen Maastricht, wat super was, daar Milk gezien, indrukwekkend goede film. Nu ga ik douchen en dan slapen.
En verder moest ik vrijdagavond draaien en dat was leuk en gisteren was ik brak en vandaag was/ben ik ziek.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-02-2009, 21:17
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
^ha dat is toevallig

Vandaag was ik in Arnhem naar de opening van een expo waar mijn broer werk heeft hangen, was cool. Toen ging ik weer naar huis, dingen regelen voor m'n commissie die ik al weken geleden had moeten regelen, wie is de mol? op uitzendinggemist.nl gekeken en ik ga zo slapen, want de wekker gaat om 4 uur. Omdat ik om 5 uur moet werken, niet te doen.
__________________
look back and laugh
Oud 02-02-2009, 08:19
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
IK HEB INTERNET OP MN KAMER <33

dat lijkt heel normaal maarrr ik heb dus 4 weken naar de bieb moeten lopen en die is VER weg, ja of naar de balie en dan naar de achtste verdieping. Wat nog beter is, ik kan nu skypen met mn friends! En met mn ouders joh want die willen dat natuurlijk ook heeeel graag.
Wat een mooie dag.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 02-02-2009, 09:00
Verwijderd
dit is de eerste keer in tiiiijjjjden dat ik weer op tijd moest opstaan, en het bevalt me nu al niet. ik kon niet slapen omdat ik bang was om door de wekker heen te slapen, en ik heb geen ontbijt in huis. over een klein uurtje gesprek op school over stage weer, en hoe het nu verder moet, bah. daarna winkelen, want ik kwam er gisteren achter dat ik deze maand rijk ben, en vanavond eten met een vriend
Oud 02-02-2009, 12:51
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vrijdag volk over de vloer en dat liep uit in hele slechte films kijken en bier, hallee! Zaterdag bij een maat van me eten in amsterdam. Daarna Walk Hard gekeken. Gisteren langs het thuisfront want daar lag een pakje op me te wachten van heerser Roel Smit, een koker met dikke posters waaronder het legendarische Poison idea/Human Alert poster. Daarna een beetje gamen en West Wing. Rustig weekendje en dan nu arbeit.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 02-02-2009, 14:32
Verwijderd
ik heb mijn een-na-laatste tentamen OOIT gemaakt en mijn nagels in een ranzige kleur laten lakken op een open dag van m'n school (op zaterdagochtend ) waar ik niks te doen had. daarna gewerkt en met m'n moeder en zusje naar de benjamin buttons film geweest. nu ga ik dingen voorbereiden en vanavond naar een verplichte kutcursus.
Oud 02-02-2009, 19:31
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb een nieuwe baan en dat is gaaf. En het meisje dat de afgelopen vijf keer bang voor me was en moest huilen als ik ook maar naar haar keek, wilde ineens samen met mij boekjes lezen en kwam uit zichzelf naar mij toe om haar jas dicht te laten maken. SCORE. En oh ja vannacht heb ik weer 12 uur geslapen dus nu zit ik op een totaal van 34 uur in de afgelopen drie nachten. Morgen hoef ik pas om half twee te werken dus vanavond eindelijk mijn tv-verslavingen bijwerken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 02-02-2009, 21:06
Verwijderd
Ik ga niet in details treden, maar shit is real for a nigga in the ghetto.
Oud 02-02-2009, 21:59
Verwijderd
Nieuwe kamer, vechten met de luxaflex en morgen om 12.30 op school. Het is een mooie dag.
Oud 02-02-2009, 22:40
Verwijderd
Verkeken op mijn schoolwerk, dit gaat nachtwerk worden,.
Oud 02-02-2009, 23:14
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Bovenop m'n bier midden op straat gelegen en vandaag een docent geholpen met een Nederlands stuk tekst en dat wetenschappelijke meteen weer teniet gedaan door mijn presentatie van vrijdag deels van wikipedia te halen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 04-02-2009, 19:20
655321
655321 is offline
Citaat:
Ik ga niet in details treden, maar shit is real for a nigga in the ghetto.
+1
__________________
Fire, walk with me
Oud 04-02-2009, 23:07
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Les gehad over nulletjes en eentjes, toen terug naar huis tussen hordes hooligans op het busstation staan wachten, want Utrecht had gespeeld. Een groepje van die losgeslagen idioten stond vervolgens in de bus te roken, en de oppermongoloid was zijn knokkels tot bloedens toe aan het stukslaan tegen het stop-knopje want daar kreeg hij blijkbaar een harde plasser van. De uitdrukking op wat voor zijn gezicht door moest gaan getuigde er niet alleen van dat hij een chromosoom miste, maar dat hij die deze zelfde avond nog kwijt was geraakt. Ik kon me zijn frustratie dus goed voorstellen, de arme stakker.

Als ze nou eens zo'n stadion na een wedstrijd vergrendelden en vol lieten lopen met cement.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-02-2009, 23:49
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
uh ja, ik kreeg net de eh naweeen nog mee toen net ik op het busstation stond brr
verder ben ik wel eens vrolijker geweest omdat de dingen wel eens beter zijn gegaan.
__________________
sleep is no friend.
Oud 05-02-2009, 13:22
Verwijderd
Ik ga morgen naar Galeries Lafayette in Lille heb ik besloten en geld uitgeven dat ik niet heb
Oud 05-02-2009, 13:29
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Gezocht naar een tijdelijk baantje, wat natuurlijk weer lastig blijkt te zijn en blabla. 5 uitzendbureaus gebeld waarvan er 1tje daadwerkelijk moeite deed en waarschijnlijk ook al iets had.

Boodschappen gedaan want vanavond gezellig doen en filmpje kijken.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 05-02-2009, 16:28
Verwijderd
het is weer aan met m'n ex en dat heb ik gevierd door de hele dag te werken aan mijn kut stage tussenevaluatie verslag. ik moet er alleen nog quotes in pleuren, maar dat doe ik morgen wel ofzo. en verder nog wat kleine aanpassingen. vanochtend kwam een vriendinnetje haar fiets nog halen, maar ik sliep en ik heb haar helemaal niet gehoord. vreemd, aangezien haar fiets echt recht achter m'n kamer stond en het nogal gehorig is hier. nu ga ik douchen, voedsel kopen en vanavond misschien uit. misschien ook wel niet, want dat verslag moet morgen echt helemaal perfect en af zijn om 13:00.
Oud 05-02-2009, 16:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Les gehad over nulletjes en eentjes, toen terug naar huis tussen hordes hooligans op het busstation staan wachten, want Utrecht had gespeeld. Een groepje van die losgeslagen idioten stond vervolgens in de bus te roken, en de oppermongoloid was zijn knokkels tot bloedens toe aan het stukslaan tegen het stop-knopje want daar kreeg hij blijkbaar een harde plasser van. De uitdrukking op wat voor zijn gezicht door moest gaan getuigde er niet alleen van dat hij een chromosoom miste, maar dat hij die deze zelfde avond nog kwijt was geraakt. Ik kon me zijn frustratie dus goed voorstellen, de arme stakker.

Als ze nou eens zo'n stadion na een wedstrijd vergrendelden en vol lieten lopen met cement.
Oh, vandaar dat er allemaal gespuis was op de straten in een straal van 5 km rond het stadion. Echt, wat een idioten, fietsen tegen bomen gooien enzo.
Oud 05-02-2009, 17:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Oh, vandaar dat er allemaal gespuis was op de straten in een straal van 5 km rond het stadion. Echt, wat een idioten, fietsen tegen bomen gooien enzo.
Kutbomen...
Oud 05-02-2009, 20:37
Verwijderd
vandaag heb ik vergaderd en gingen we daar wijn bij drinken zonder reden toen werd iedereen giechelig en gingen we tv kijken. prima. morgen ben ik JARIG en om dat te vieren ga ik van 9 tot 5 college hebben. maar daarna uit eten met een vriendinnetje en daarna stad in met uuf .
Oud 05-02-2009, 21:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Ik ga morgen naar Galeries Lafayette in Lille heb ik besloten en geld uitgeven dat ik niet heb
Aah ik heb zoooooveel spijt dat ik niet mee ga!
Ik heb vandaag gestudeerd, vergaderd, nóg meer vergaderd en nu ben ik doodop en ga ik slapen, want morgen weer studeren.
__________________
look back and laugh
Oud 05-02-2009, 23:02
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
alleen maar gewerkt en gewerkt en vanmiddag keuze-onderwijs over acute lung injury in children en philosophy of medicine, vooral het laatste was eigenlijk bijzonder interessant, jammer dat ik daar nu pas achter kom, een week voor het tentamen. net getennist en samen met een mate de hele avond mario op de NES gespeeld .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 05-02-2009, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Aah ik heb zoooooveel spijt dat ik niet mee ga!
Ik heb vandaag gestudeerd, vergaderd, nóg meer vergaderd en nu ben ik doodop en ga ik slapen, want morgen weer studeren.


Kom maar snel een veganistische groentesoep bij mij eten. Dat lukt me vast! /verkapt hyvesbericht
Oud 06-02-2009, 13:59
Verwijderd
Citaat:
vandaag heb ik vergaderd en gingen we daar wijn bij drinken zonder reden toen werd iedereen giechelig en gingen we tv kijken. prima. morgen ben ik JARIG en om dat te vieren ga ik van 9 tot 5 college hebben. maar daarna uit eten met een vriendinnetje en daarna stad in met uuf .
GEFELICITEERD MORMEL

ik ga zo schoolboeken kopen, maar ik weet niet precies welke boeken ik moet hebben, en ik moet ze vandaag hebben omdat ik me toch even moet inlezen voor maandag omdat ik echt geen flauw benul heb van de vakken die bij m'n minor horen. en nog even de stad in met een vriendinnetje. daarna komt de deense bij me eten, en daarna gaan we met urm de stad in om bier te drinken omdat ze jarig is.
Oud 06-02-2009, 14:36
Verwijderd
Vanavond naar een verjaardag (niet van urm), morgen naar een verjaardag. En daarna even op een houtje bijten door al die whisky die gekocht moet worden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Douchen
Verwijderd
161 23-08-2012 16:02
De Kantine Nog meer saaie plaatjes #1428
Noedelhap
500 23-06-2011 21:38
De Kantine Why fight the Saai when you know who will win? #880
Verwijderd
500 22-02-2010 14:14
De Kantine whoopsiedaisy!
Verwijderd
114 03-04-2009 21:45
Eten & Drinken Wat vind jij achterbaks eten?
Verwijderd
110 14-01-2007 12:26
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 23:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.