Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2006, 18:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ga je mijn vraag nog beantwoorden?
Advertentie
Oud 30-07-2006, 18:11
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
juno schreef op 30-07-2006 @ 19:10 :
Ga je mijn vraag nog beantwoorden?
Ik dacht dat je opgaf. Begin jij maar met antwoorden eerst.
Oud 30-07-2006, 18:13
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee, want ik was eerst.
Oud 30-07-2006, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 18:41 :
Nu ik je zo hoor praten is het volkomen begrijpelijk waarom jij zoveel sympathie voor pedofielen hebt.
Ja, leg eens uit?

Citaat:
En verder is het zo dat meisjes die geslachtsrijp zijn op haar 14de nou niet hoeven worden genomen door een zieke man van 46 ofzo. Kinderen horen sowieso zich niet bezig te houden met sex op dat soort leeftijden.
Wederom, dat vind jij. Ik dacht dat we onderhand wel van het idee afwaren dat kinderen tot hun achttiende een soort debiele, willoze wezens zijn die niets voor zichzelf kunnen beslissen en overal het akkoord van een 'volwassene' voor nodig hebben.

Citaat:
19-jarigen die meisjes van 14 nemen worden nou niet als pedoseksuelen gezien. Daarentegen, mannen van 30+ die geilen op kleine meisjes van 12 in kleine schooluniformpjes vind ik wel ronduit ziekelijk. Die gasten komen bij het gros van de vrouwen niet aan bak en keren zich mede daarom tegen de 'zwakkeren' van de samenleving.
Oh, de nuance

Leg mij dan eens uit, wat is het verschil tussen iemand van 20 die dat doet en iemand van 40? Even afgezien van jouw invulling van het begrip 'ziek'.
Oud 30-07-2006, 19:39
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2006 @ 20:20 :
Wederom, dat vind jij. Ik dacht dat we onderhand wel van het idee afwaren dat kinderen tot hun achttiende een soort debiele, willoze wezens zijn die niets voor zichzelf kunnen beslissen en overal het akkoord van een 'volwassene' voor nodig hebben.
Kinderen zijn geen complete debielen. Dat weet jij, denk ik, best. Maar kinderen hebben zeer zeker leiding nodig van hun ouders. Kinderen kunnen niet voor hunzelf beslissen of het nou wel of niet een goed idee is om je te laten naaien door een 34+ zieke man.

Citaat:
nare man schreef op 30-07-2006 @ 20:20 :
Oh, de nuance

Leg mij dan eens uit, wat is het verschil tussen iemand van 20 die dat doet en iemand van 40? Even afgezien van jouw invulling van het begrip 'ziek'.
Het is beter dat ik dat niet uitleg aangezien dit geen volwaardige discussie is.
Oud 30-07-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 20:39 :
Kinderen zijn geen complete debielen. Dat weet jij, denk ik, best. Maar kinderen hebben zeer zeker leiding nodig van hun ouders. Kinderen kunnen niet voor hunzelf beslissen of het nou wel of niet een goed idee is om je te laten naaien door een 34+ zieke man.

(...)

Het is beter dat ik dat niet uitleg aangezien dit geen volwaardige discussie is.
Hm, jammer. Ik vraag me namelijk af waarom meisjes van veertien in jouw ogen wel kunnen beslissen of ze het willen doen met een kerel van negentien, maar niet met een kerel van vierendertig.

Ik bedoel, als je gelooft dat kinderen van < zestien hun eigen belangen niet kunnen waarnemen (waar best iets voor te zeggen is) maak het dan voor iedereen strafbaar om het met zulke kleine kinderen te doen en handhaaf dat altijd. Dus ook als een jongen van zeventien iets doet met een meisje van veertien.
Oud 30-07-2006, 19:44
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2006 @ 20:43 :
Hm, jammer. Ik vraag me namelijk af waarom meisjes van veertien in jouw ogen wel kunnen beslissen of ze het willen doen met een kerel van negentien, maar niet met een kerel van vierendertig.
Dat heb ik nooit beweerd. Als het aan mij lag zou ik de leeftijdsgrens opkrikken naar de 18 jaar.
Oud 30-07-2006, 21:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Indonesische moslims mogen geen roddelshows kijken

(Novum/AP) - Vooraanstaande Indonesische moslims hebben zondag hun volgelingen verboden te kijken naar roddelprogramma's op televisie. "Moslims die roddelen kunnen in de hel terechtkomen", waarschuwde Ma'ruf Amin, de voorzitter van de grootste islamitische organisatie in Indonesië, Nahdlatul Ulama.

Roddelprogramma's buiten de geheimen van mensen uit, maar tv-programma's die corruptie en andere misdaden onthullen zijn wel toegestaan, aldus de organisatie. In Indonesië zijn wekelijks zo'n veertig roddelprogramma's te zien op elf zenders. Het duurt twee weken voor de organisatie een formeel verbod, of fatwa, heeft uitgevaardigd.
http://www.nieuws.nl/263786/Indonesi...elshows_kijken



geen pijnlijke actie imo
Oud 30-07-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 22:14 :
Indonesische moslims mogen geen roddelshows kijken

(Novum/AP) - Vooraanstaande Indonesische moslims hebben zondag hun volgelingen verboden te kijken naar roddelprogramma's op televisie. "Moslims die roddelen kunnen in de hel terechtkomen", waarschuwde Ma'ruf Amin, de voorzitter van de grootste islamitische organisatie in Indonesië, Nahdlatul Ulama.

Roddelprogramma's buiten de geheimen van mensen uit, maar tv-programma's die corruptie en andere misdaden onthullen zijn wel toegestaan, aldus de organisatie. In Indonesië zijn wekelijks zo'n veertig roddelprogramma's te zien op elf zenders. Het duurt twee weken voor de organisatie een formeel verbod, of fatwa, heeft uitgevaardigd.
http://www.nieuws.nl/263786/Indonesi...elshows_kijken



geen pijnlijke actie imo
Goede zaak . Het gaat steeds beter in indonesie
Oud 30-07-2006, 22:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wow, dat die extreme geestelijken in staat zijn tot meer dan onzin en sektarisch geweld, wie had dat kunnen denken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2006, 22:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-07-2006 @ 23:48 :
Wow, dat die extreme geestelijken in staat zijn tot meer dan onzin en sektarisch geweld, wie had dat kunnen denken.
Smaakpolitie

njah, ik zou er niet wakker van liggen als die stomme programmas van het beeld verschijnen

Oud 30-07-2006, 23:25
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-07-2006 @ 23:48 :
Wow, dat die extreme geestelijken in staat zijn tot meer dan onzin en sektarisch geweld, wie had dat kunnen denken.
hou eens op met trollen, figuur.
Oud 30-07-2006, 23:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 31-07-2006 @ 00:25 :
hou eens op met trollen, figuur.
Het op afstand belachelijk maken van extremistische geestelijken die verantwoordelijk zijn voor veel misstanden is trollen... hoe precies?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2006, 23:46
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 31-07-2006 @ 00:31 :
Het op afstand belachelijk maken van extremistische geestelijken die verantwoordelijk zijn voor veel misstanden is trollen... hoe precies?
Nu trol je om het getrol. Doe niet zo kleinzielig!
Oud 30-07-2006, 23:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 31-07-2006 @ 00:46 :
Nu trol je om het getrol. Doe niet zo kleinzielig!
Uhm, wat versta jij eigenlijk onder trollen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 31-07-2006, 00:00
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 31-07-2006 @ 00:50 :
Uhm, wat versta jij eigenlijk onder trollen?
Discussies uitlokken die gebaseerd zijn op leugens.
Oud 31-07-2006, 00:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 31-07-2006 @ 01:00 :
Discussies uitlokken die gebaseerd zijn op leugens.
Aha. En stellen dat radicale geestelijken goed zijn voor belachelijk verboden en sektarisch geweld is gelogen... hoe precies?

Ik wil je wel eens Abu Bakar Bashir zien rechtvaardigen hoor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 31-07-2006, 06:15
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 22:20 :
Goede zaak . Het gaat steeds beter in indonesie
Hm, ik leid uit het bericht af dat moslims die roddelen in de hel terechtkomen, dus dat ziet er niet best uit voor het scholieren.com moslimbevrijdingsfront.
Oud 31-07-2006, 09:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
hey, bekijk het van de goeie kant: we hebben er wel weer een kleurrijke en ongenuanceerde en zeer komische, al is het nog zo triest, discussiepartner bij.

Het moet wel een beetje leuk blijven hier.
Oud 31-07-2006, 09:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2006 @ 07:15 :
Hm, ik leid uit het bericht af dat moslims die roddelen in de hel terechtkomen, dus dat ziet er niet best uit voor het scholieren.com moslimbevrijdingsfront.
Internet
Oud 31-07-2006, 10:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
TU onderzoekt waarheid achter 9/11

DELFT - Studenten van de TU in Delft gaan proberen de waarheid achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon in de Verenigde Staten te achterhalen. Zij krijgen van Studium Generale deze zomer twee weken om onderzoek te doen. In september organiseert het bureau een uitgebreid programma rond 9/11 en mogen de studenten hun visie tijdens een lezing naar buiten brengen. Dat heeft een woordvoerster van de TU maandag bevestigd naar aanleiding van een artikel in Trouw.

1 miljoen dollar

Een voorlopig hoogtepunt in deze discussie is de 1 miljoen dollar die is uitgeloofd aan diegene die de officiële uitleg van de Amerikaanse overheid kan weerleggen. De acht Delftse studenten krijgen hier alvast een voorschot op in de vorm van een onkostenvergoeding.

Alle universiteiten in Nederland hebben een Studium Generale. Deze bureaus zijn in het leven geroepen om de algemene kennis van studenten, medewerkers en andere geïnteresseerden te verbreden door middel van vrij toegankelijke programma's op het gebied van cultuur, techniek, maatschappij en wetenschap.

Volgens Studium Generale is er op internet een levendige discussie ontstaan over de aanslagen in de VS in 2001. Zo zou niet Osama bin Laden maar de Amerikaanse veiligheidsdienst CIA achter de aanslagen zitten. Inmiddels vindt 45 procent van de Amerikaanse bevolking dat er een nieuw onderzoek naar 9/11 moet komen en gelooft 42 procent dat de uitkomsten van het officiële onderzoek in de doofpot zijn gestopt.
http://www.nu.nl/news/791862/10/TU_o...hter_9_11.html

---

twee weken

lol
Oud 31-07-2006, 11:05
Verwijderd
Haha, dan wens ik ze succes met het filteren van alle BS.
Oud 31-07-2006, 11:08
Verwijderd
Wel aardig project, trouwens (ik zie ze nu al met een overdosis koffie tot laat in de avond Mathematica draaien).
Oud 31-07-2006, 11:49
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Hee, de UU kan ook wel een miljoen gebruiken, misschien kunnen we het gebruik van gaskamers in Auschwitz proberen te ontkrachten. Deskundigen als Fred Leuchter twijfelen namelijk aan de officiële verklaring.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 31-07-2006, 12:31
Verwijderd
Een paar miljoentjes voor de VU zijn ook welkom. Een onderzoek naar de holocaust en de zes miljoen omgekomen joden. En de resultaten worden dan naar zowel de Iraanse president als naar de Israëlische premier gestuurd.
Oud 31-07-2006, 12:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
de nazi archieven zijn al voor je opengesteld, Firdaus
Oud 31-07-2006, 12:35
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Waarom is Prutteltje gebanned?
Oud 31-07-2006, 12:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 31-07-2006 @ 13:31 :
Een paar miljoentjes voor de VU zijn ook welkom. Een onderzoek naar de holocaust en de zes miljoen omgekomen joden. En de resultaten worden dan naar zowel de Iraanse president als naar de Israëlische premier gestuurd.
Oud 31-07-2006, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 31-07-2006 @ 13:34 :
de nazi archieven zijn al voor je opengesteld, Firdaus
Oh vet. Waar blijven de miljoentjes?
Oud 31-07-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 31-07-2006 @ 13:36 :
Ga eens niet zo serieus zijn sukkels.
Oud 31-07-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 31-07-2006 @ 13:35 :
Waarom is Prutteltje gebanned?
Waar staat dat?
Oud 31-07-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-07-2006 @ 07:15 :
Hm, ik leid uit het bericht af dat moslims die roddelen in de hel terechtkomen, dus dat ziet er niet best uit voor het scholieren.com moslimbevrijdingsfront.
Ojeej, mister alert. Wie roddelt er?? Ohnee, ik mag het niet weten. Shhhtt, laat maar eh. :/
Oud 31-07-2006, 13:13
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
stelletje lafaards. Pruttelpot een ban bezorgen.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 31-07-2006, 13:15
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Relief schreef op 31-07-2006 @ 14:13 :
stelletje lafaards. Pruttelpot een ban bezorgen.
Dat had je niet gezegd als Gatara of T_ID een ban hadden

Ik ben tegen bans.
Oud 31-07-2006, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 31-07-2006 @ 13:39 :
Ojeej, mister alert. Wie roddelt er?? Ohnee, ik mag het niet weten. Shhhtt, laat maar eh. :/
Ik ken de tijd nog, dat Nare Man gruwelijk tegen jou en M. aan het slijmen waren
Oud 31-07-2006, 13:20
Verwijderd
Pssst, niet roddelen eh.
Oud 31-07-2006, 13:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hoe lang kan je iemand iets nadragen
Vol wrok.
Oud 31-07-2006, 13:22
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Berichtgeving rond 9/11
31 juli 2006 door M&C


In de media zijn vandaag berichten verschenen dat de TU Delft d.m.v. een kort onderzoek door studenten dé waarheid over 9/11 wil achterhalen. Deze boodschap klopt niet. Wel doet Studium Generale deze zomer met twee groepen studenten gedurende twee weken onderzoek naar een aantal aspecten van de verschillende verklaringen en complottheorieën rond zoals 9/11. Dit is een zeer beperkt onderzoek dat natuurlijk niet als doel heeft dé waarheid te vinden.


De werkgroepjes presenteren hun bevindingen tijdens een bijeenkomst van Studium Generale op 12 september. Deze bijeenkomst maakt deel uit van een serie lezingen van Studium Generale over complottheorieën. Studium Generale wil met deze lezingencyclus en het onderzoek techniekstudenten kennis laten maken met hoe ingenieurs om kunnen gaan met het ontstaan van complottheorieën en de betekenis ervan voor de samenleving.

Bron: TU Delft
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 31-07-2006, 13:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hoe dom en irritant ze ook zijn, een ban verdienen ze niet. Ik kom hier voor mijn dagelijkse portie ergernis, en nou wordt dat zomaar afgepakt...
Oud 31-07-2006, 13:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Relief schreef op 31-07-2006 @ 14:22 :
Berichtgeving rond 9/11
Spuit 11
Oud 31-07-2006, 15:00
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 31-07-2006 @ 13:35 :
Waarom is Prutteltje gebanned?
Ik neem aan dat JudaNL ook geband is/wordt voor het verkondigen van doodverwensingen en ziekteverwensingen zoals kanker aan het adres van medeforummers.
Of is dit zo'n forum waar er met twee maten wordt gemeten!
Oud 31-07-2006, 15:04
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 22:14 :
Indonesische moslims mogen geen roddelshows kijken
Mag Knorretje uit Winnie de Pooh daar wèl overigens?
Oud 31-07-2006, 15:07
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 31-07-2006 @ 16:00 :
Ik neem aan dat JudaNL ook geband is/wordt voor het verkondigen van doodverwensingen en ziekteverwensingen zoals kanker aan het adres van medeforummers.
Of is dit zo'n forum waar er met twee maten wordt gemeten!
Ik heb 't gelezen, het woord kanker werd als bijvoeglijk naamwoord gebruikt bij de naam "racist". Nu is dat een beetje dubbelop maar na het uitspreken van de wens tot genocide van het gehele joodse ras misschien tòch wel op z'n plaats.
Oud 31-07-2006, 15:24
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Relief schreef op 31-07-2006 @ 14:22 :
[B]Berichtgeving rond 9/11
Trouw zegt dat de studenten er €300 voor krijgen (hoeveel houdt de TU dan zèlf nog in de zak?)
Maar.. nòg interessanter vind ik : wie betaalt dat, en; waarom is voor 9/11 gekozen? Iemand die de aanslag wil ontkrachten?
Oud 31-07-2006, 15:58
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Citaat:
hookee schreef op 31-07-2006 @ 16:24 :
Trouw zegt dat de studenten er €300 voor krijgen (hoeveel houdt de TU dan zèlf nog in de zak?)
Maar.. nòg interessanter vind ik : wie betaalt dat, en; waarom is voor 9/11 gekozen? Iemand die de aanslag wil ontkrachten?
Lees jij uberhaupt wel nieuws? 40% van de Amerikanen denkt dat er vele dingen in de doofpot zijn gestopt omtrent 9/11. Op het internet zijn er talloze complottheorieeen tevinden omtrent dit onderwerp. Er wordt zoveel beweerd, dat er geen duidelijkheid is omtrent 9/11. En dat is wat de studenten proberen te doen.

Ik ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn. Misschien dat ik ook eens langs die avond van Studium Generale ga. Mocht ik daar niets te doen hebben op de TU.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 31-07-2006, 16:03
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Techniekstudenten onderzoeken 9/11

Uitgegeven: 30 juli 2006 22:38
Laatst gewijzigd: 30 juli 2006 22:39

AMSTERDAM - Acht studenten van de Technische Universiteit (TU) Delft onderzoeken deze zomer of de Verenigde Staten op 11 september 2001 het World Trade Centre zelf hebben opgeblazen. Zij proberen aan te tonen dat de officiële verklaring van de gebeurtenissen onhoudbaar is. Dat meldt de website van de TU.

Theorieën die bestrijden dat Al-Qaida-terroristen het gebouw invlogen, zijn talrijk. Van de Amerikaanse bevolking zou 42 procent geloven dat de uitkomsten van het officiële onderzoek in de doofpot zijn gestopt.


Vraagtekens

"Het academisch debat hierover móét gevoerd worden, het raakt ons allemaal. Ik heb een aantal deskundigen gesproken en de meningen zijn echt verdeeld," stelde stelde Coen Vermeeren, hoofd van het Delftse Studium Generale en docent bij Lucht- en Ruimtevaarttechniek vorige maand in een blad van de Universiteit Twente. "In 2002 kwamen er al studenten naar me toe die op internet hadden gelezen dat er vraagtekens worden gezet bij de officiële lezing."

"En het blijkt dat er inderdaad heel veel zinvolle vragen worden gesteld, maar dat daar van officiële kant geen bevredigende antwoorden op komen", zegt Vermeeren. "Veel van het bewijsmateriaal - tussen aanhalingstekens - wat je ziet, is op afstand niet verifieerbaar. Er is bijvoorbeeld geen filmmateriaal van het vliegtuig op het moment dat het zich in het Pentagon boort. Wij gaan dus kijken naar zaken die vanaf hier te bewijzen of te ontkrachten zijn, zoals bijvoorbeeld die valsnelheid. Daar is een simulatie van te maken. Dat zijn dingen die we kunnen aantonen."

Nuchterheid

Vermeeren gaat de kwestie onderzoeken met techniekstudenten die niet overal een complot achter zien. "Dat is gevaarlijk en dat wil ik niet. De nuchterheid moet zegevieren." De studenten krijgen een onkostenvergoeding van driehonderd euro per week. De resultaten van het onderzoek worden in september gepresenteerd.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 31-07-2006, 16:40
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 31-07-2006 @ 13:31 :
Een paar miljoentjes voor de VU zijn ook welkom. Een onderzoek naar de holocaust en de zes miljoen omgekomen joden. En de resultaten worden dan naar zowel de Iraanse president als naar de Israëlische premier gestuurd.
En naar Hitler in Brazilië
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 31-07-2006, 18:15
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Relief schreef op 31-07-2006 @ 16:58 :
Op het internet zijn er talloze complottheorieeen tevinden omtrent dit onderwerp.
Och ja, zo werd beweerd dat alle joden werkzaam in de Twin Towers die dag vrijgenomen hadden.. say no more..
Als er maar voldoende complottheorieën losgelaten worden, vinden ze vanzelf wel een keer een aanknopingspunt en wordt 't geloofwaardig.
Explosieven in de torens; dan druk je toch meteen bij de inslag op de knop en ga je niet wachten tot meer dan de helft eruit is?
Waar is 't vliegtuig in het Pentagon? Iemand al eens gevraagd waar de bom is die in Qana is ingeslagen?

Complottheoire; lamenielachen
Oud 31-07-2006, 18:15
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Relief schreef op 31-07-2006 @ 14:13 :
stelletje lafaards. Pruttelpot een ban bezorgen.
FYI: Ik vroeg er niet om om voor moordenaar uitgemaakt te worden.
Sterker nog, ik ben al gebant voor minder.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 31-07-2006, 20:17
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
T_ID schreef op 31-07-2006 @ 19:15 :
FYI: Ik vroeg er niet om om voor moordenaar uitgemaakt te worden.
Sterker nog, ik ben al gebant voor minder.
Tjongejonge, is dat het?

Je bent wel verstandiger dan dat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.