Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2008, 11:24
Verwijderd
ik ging gisteren naar een festival in m'n hometown, en daar heb ik me weer lekker lomp gedragen. vandaag ga ik niets doen, en vanavond misschien een date, of niet natuurlijk.
Advertentie
Oud 28-07-2008, 11:34
Verwijderd
ik heb vanavond ook een date in brabant
Oud 28-07-2008, 11:43
Adrenaline
Adrenaline is offline
Hmzg, ik ben net wakker en ga zo boodschappen doen want ik maak creme brulée vandaag. Hierna ga ik richting Schiphol voor gratis SBX koffie (don't be hating, als het gratis is dan ben ik de Nederlander hoor). Eeehm, vervolgens richting A'dam voor een nieuwe Moleskine en een paar nieuwe boeken. Lunchen met de moeder @ AMC-Uva en dan haar auto confisceren en naar Haarlem rijden voor een date.
__________________
.
Oud 28-07-2008, 11:59
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
iedereen heeft dates

ik ook, eerst met een vriendin in Den Bosch, en daarna met mijn wederhelft in de Jordaan want hij past op iemands studio !!
__________________
Pardon my French
Oud 28-07-2008, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Hierna ga ik richting Schiphol voor gratis SBX koffie (don't be hating, als het gratis is dan ben ik de Nederlander hoor).
Ik moet ook zo naar schiphol, waar kan ik die koffie scoren?
Oud 28-07-2008, 12:20
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Straks naar de muziekwinkel om keyboards te bekijken, maar ik wil eigenlijk een piano.
En onze poes is nu naar de dokter met een abces.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 28-07-2008, 13:10
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik ging zaterdag uit en werd dronken, vervolgens gisteren niets gedaan en in de trein gezeten. en rose en barbecue. vandaag wilde ik ordinair op het strand gaan liggen kijken hoe mijn benen bruin worden maar daar heeft het weer een stokje voor gestoken,
vanavond misschien naar de film en roti eten.
__________________
april is the cruellest month
Oud 28-07-2008, 13:11
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ow, 4chan is weer up. Ow happy day!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 28-07-2008, 14:03
STP
Avatar van STP
STP is offline
Zelfs ik heb een date! Dit weekend Rockit was vet, op het weer de halve dag na dan... De afterparty in Poema maakte echter bijzonder veel goed!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 28-07-2008, 14:29
Verwijderd
Ik heb elke dag dates maar ik ben veels te bescheiden om dat elke keer te vertellen!
Oud 28-07-2008, 18:00
Verwijderd
Utka bankdates zijn aan.
Oud 28-07-2008, 19:41
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik heb geen date. Of nouja, met een gewone friend. Maar dat telt natuurlijk niet. Verder heb ik vandaag suuuper hard gewerkt, wat zich wel heeft terugbetaald in (update) een nieuwe broek.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 28-07-2008, 20:41
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
de lucht ziet er raar uit!
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 28-07-2008, 21:48
Verwijderd
dat was hier ook inderdaad, alles was oranje maar nu regent het hieperdepiep
Oud 28-07-2008, 22:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
ik ben vandaag lekker uit eten geweest, en daarna nog even gezwommen. Maar het zwemmen was snel weer over omdat ik in een soort meer zwom en het ging onweren
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-07-2008, 00:16
Verwijderd
een vriendinnetje van m'n zusje kwam net hier met heel seizoen 2 van prison break (L)
Oud 29-07-2008, 09:01
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik was weer eens te laat op mijn werk vanochtend.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 29-07-2008, 09:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hier was het tot diep in de nacht mooi weer (verder weet ik het niet, want ik sliep) en ik was het dopje van de blender kwijt. Toen ging ik smoothies maken en toen maakte de blender een raar geluid, want het dopje was daar dus. Toen was de blender stuk.
Straks met een vriendinnetje naar een nieuw huisje voor haar kijken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-07-2008, 13:04
Verwijderd
ik had gisteren een date, en dat was echt leuk. ik ging urm nog bellen, maar die durfde niet te praten omdat ze naast haar date zat verder moet ik zometeen naar de tandarts, en daar heb ik al echt een hekel aan, maar nu helemaal, omdat er sowieso iets mis is met m'n kaak.
Oud 29-07-2008, 14:25
Verwijderd
Ingeschreven voor een studie, hoera.
Oud 29-07-2008, 14:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
welke?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-07-2008, 14:32
Verwijderd
Hbo toegepaste psychologie in Damso! Gaat wel pas in februari van start maar dan kan ik tot die tijd nog even lekker wat centjes regelen en misschien nog even snowboarden.
Oud 29-07-2008, 16:19
Verwijderd
tyfus mn fiets is gejat en gelijk online aangifte gedaan omdat t kan en nou ga ik mn ingevroren lasagna ontdooien want honger
Oud 29-07-2008, 16:24
Verwijderd
Gaaf Ed! Relaxed ook dat het in A'dam zit ipv Leiden/Nijmegen, wat het ook was.

ot. Ik heb na twee jaar nieuwe lenzen gekocht en er gaat een wereld voor me open.
Oud 29-07-2008, 16:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren met een vriendinnetje gemeet en die had een hoop te vertellen want ze was net terug van vakantie en toen ben ik spontaan met haar mee naar Utrecht geweest en hebben we boodschappen gedaan en tot het ging regenen bij haar op het terras gezeten en gegeten en veel wijn gedronken. Vanochtend was daardoor wel een beetje vroeg maarrrrr na stevig ontbijt ging het wel . Toen naar haar werk gefietst, cappucino gedronken en toen nog even alleen gewinkeld.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-07-2008, 16:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
HAA ik hoorde vandaag dat ik naar Lowlands ga!
Dus nu ben ik ontzettend blut, geen idee hoe ik dat ga oplossen, maar komt vast goed!
OEH ik ben blij!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 29-07-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Gaaf Ed! Relaxed ook dat het in A'dam zit ipv Leiden/Nijmegen, wat het ook was.

ot. Ik heb na twee jaar nieuwe lenzen gekocht en er gaat een wereld voor me open.
Tnx Bing! Jij ook gaaf van je lenzen. Kom je donderdag naar tivoli naar wat biertjes kijken met me?
Oud 29-07-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ik moet ook zo naar schiphol, waar kan ik die koffie scoren?
Als je naar Schiphol gaat drink je Starbucks, punt.
Oud 29-07-2008, 16:51
Verwijderd
Starbucks is niet slecht maar sterk overrated, punt.
Oud 29-07-2008, 17:00
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Als je naar Schiphol gaat drink je Starbucks, punt.
Buh, weer geneuzel over die crap.
Oud 29-07-2008, 21:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vanochtend uitgeslapen en naar de ikea geweest om shit voor m'n nieuwe kamer te halen. Dat zouden ze vandaag tussen 6 en 10 komen brengen en ik zit te wachten tot ik een spreekwoordelijke ons weeg, want die fuckers zijn dus nog steeds niet geweest.
No way dat ik na 11en nog een kast in elkaar ga schroeven.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-07-2008, 22:43
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik kom net van het terras. Iedereen kan wel zeuren van ooh het is zo warm, maar ik vind het leuk om tot half 12 op terrasjes te zitten op een dinsdagavond.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 29-07-2008, 22:53
Verwijderd
Midgetgolf, een meer waar je 3,70 te veel voor moet betalen, in de poep getrapt, McDonalds, Pastasalade, Terras, fietsen die om de jouwe heen op slot zijn gezet, 1000 foto's maken. Het was een mooie dag.
Oud 29-07-2008, 22:59
Verwijderd
Ik was bij de pearl want ik zoek een bril waarmee ik over straat durf. Het lukt alleen niet echt er eentje te vinden jammer genoeg. net weer prison break gekeken en nu twijfel ik tussen nog een aflevering kijken en slapen hmmmm moeilijke keuze
Oud 29-07-2008, 23:56
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Man, man, man, wat een ontzettend zware dag was vandaag. Gisteren veeel te hard los gegaan met mijn huisgenoot, zeer gezellig doch niet al te slim. Immens gereld met kutklanten. Nu een beetje bank hangen met een biertje. Morgen weer arbeit macht frei.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-07-2008, 09:15
Verwijderd
ik ga zo de bus naar groningen pakken, EINDELIJK. als ik daar ben moet ik m'n fiets gaan zoeken, want ik weet niet meer waar ik hem neer heb gezet 's avonds hangen en eten met een vriendinnetje, en ik denk dat ik de rest van de dag in de zon ga liggen.
Oud 30-07-2008, 10:12
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Ik moet nu dingen in Studielink regelen, maar ik vind het maar lastig. Ik hoop dat ik me heb ingeschreven voor de juiste master dus dat ga ik nog eens nakijken. Verder om half 2 werken en daarna komen mn ouders langs. Ik heb zin in vrijdag, want vakantie. Eindelijk rust.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 30-07-2008, 10:14
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Raar gedroomd, zo even douchen. Misschien naar de kapper om alle stro eruit te laten knippen. Vanavond SATC met mijn eerste Maastrichtse vriendinnetje, want ik loop hopeloos achter.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 30-07-2008, 10:51
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Gisteren bbq, daarna naar de buitenfilm, Cashback, hmmm niet echt mijn ding maar het was gezellig en thuis nog wat gedronken op het dakterras .

Vandaag ga ik mijn kamer en de keuken opruimen want ik ben in een zeldzame opruimbui Ik zou met een vriendin afspreken maar ik ben te blut om een treinkaartje te kopen en zij ook
__________________
Pardon my French
Oud 30-07-2008, 11:41
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
hm ik ben ook nu al bijna blut en dat een week na de stufi tijd om op een obscure manier aan geld te komen. of werk misschien.

verder ga ik zo lunchen en vanavond wijn drinken en dansen. in een gloednieuw rood jurkje. .
__________________
april is the cruellest month
Oud 30-07-2008, 12:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Gisteren bbq, daarna naar de buitenfilm, Cashback, hmmm niet echt mijn ding maar het was gezellig en thuis nog wat gedronken op het dakterras .

Vandaag ga ik mijn kamer en de keuken opruimen want ik ben in een zeldzame opruimbui Ik zou met een vriendin afspreken maar ik ben te blut om een treinkaartje te kopen en zij ook
Dan heb je mij vast 2x langs zien komen op de fiets. En Cashback is idd nogal overrated, niet slecht, verre van, maar hij wilt te hard iets zijn wat hij niet is. Draait er nog iets interessants de komende tijd eigenlijk?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-07-2008, 13:35
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
oooh ik kom net terug uit ijsland en het was zoooo mooi daar (L), maar ook wel een beetje een bizar landschap. zo weinig mensen en zo weinig bomen. wel een beetje een deprimerend klimaat, maar de laatste dag in reykjavik was het 21 graden en zonnig, leuke stad is reykjavik btw. veel mooie dingen gezien en op een gletsjer gewandeld. alleen mijn moeder was al sinds dag 1 ziek en die werd maar niet beter, dus we zijn eerder teruggegaan dan gepland, balen. maar nu kan ik iedereen nog even zien voordat ik 6 augustus naar barcelona ga (L). en nog even goed studeren voor mn herkansing 5 augustus hmmm.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-07-2008, 13:38
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Dan heb je mij vast 2x langs zien komen op de fiets. En Cashback is idd nogal overrated, niet slecht, verre van, maar hij wilt te hard iets zijn wat hij niet is. Draait er nog iets interessants de komende tijd eigenlijk?
Hmm heb je niet gezien want ik stond aan de zijkant, het was vreselijk druk Ja zo semi-artistiek en tegelijkertijd semi-plat neeh! Geen idee eigenlijk ik vind de progammering een beetje slap!
__________________
Pardon my French
Oud 30-07-2008, 13:47
Verwijderd
Ik moet straks werken en ik heb geen zin. Quelle surprise!
Oud 30-07-2008, 17:26
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Vanavond naar the dark knight en ik had, dacht ik, een buddy gevonden voor Hong Kong, maar hij vetrekt al over een maand en ik pas over 6 maanden ofzo. Ja, hallo, vet dom.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 30-07-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Vanavond naar the dark knight
Oud 30-07-2008, 19:05
Verwijderd
+1
Oud 30-07-2008, 19:27
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag werk wat goed te doen was doordat ik niet brak was. Veel gezellig volk en veel klanten onbeschoft behandeld Nu net de koelkast, de keuken en de woonkamer gereinig. Zometeen een beetje gamen, biertje drinken. Morgen de begrafenis van mijn oude buurman
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-07-2008, 23:13
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Vandaag was weer eens die jaarlijkse dag dat ik om vijf uur 's ochtends wakkerschrik met de plotseling behoefte om de hele dag Diablo II te doen, dus die plicht heb ik maar vervuld. Tot ik moest werken natuurlijk. Daar verkocht ik een hele lelijke urn, waar ik alom lof voor oogste. YES.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 31-07-2008, 09:15
Verwijderd
ik ging gisteren met 2 vriendinnetjes bier drinken en eendjes voeren bij een vijver. daarna kwamen ze samen bij me in bed slapen, en dat was HEET en MUGGEN en ik werd 2 keer uit m'n eigen bed geduwd, bitchezzz zometeen ga ik douchen, dan opruimen, en dan met een klasgenootje/vriendinnetje zwemmen voor de rest van de dag, en vanavond uit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Vertel over vandaag 2
Meatball
500 24-07-2008 14:54
Lifestyle Vertel over vandaag!
JanDeVries
499 22-06-2008 20:54
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.