Oud 20-02-2009, 10:35
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Uitgaan gisteravond was natuurlijk weer een groot feest, met een rooftop bar op de 29e verdieping, kotsende chinezen op straat, te hete chickenwings, ruzie om de chickenwings en wat gebral in het Frans. Vandaag naar een museum geweest, koffie gedronken met friends en nu kom ik thuis en hangt er een briefje op mn deur ´Please be quiet at noon and night. thanks.´. Ja jeuzes ik heb gewoon vaak hakken aan en ik kom laat thuis. Achterlijk.
Vanavond missch nog een verjaardagsfeestje maar ik denk vroeg slapen.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Advertentie
Oud 20-02-2009, 12:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Werk. Vanavond wat banddingen instuderen. Morgen mn fietsband plakken, boodschappen, en s'avonds naar Osdorp Posse in de Tivoli.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-02-2009, 13:08
Verwijderd
Mijn foto's van Saskia Bos staan volgende week donderdag in de Groene Amsterdammer. Mijn eerste publicatie w00t!
Oud 20-02-2009, 13:11
Verwijderd
het zusje van wouter? naakt? w00t?
Oud 20-02-2009, 15:02
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Hoeveel wrapparties gooien ze voor die film, budget te veel?
elke productie heeft een wrapparty


ot: ik drink al de hele dag thee en ik moet elke 10 minuten pissen... nasty.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-02-2009, 01:20
Verwijderd
ik ging gisteren met urm + friends naar tivoli, en we hebben muziekvlinder gespot huhu. daarna zijn we verdwaald haha, en toen hebben we maar een taxi naar de deense gepakt. vandaag had ik EINDELIJK bericht van m'n slb'er: morgen tussenevaluatie verslag aanpassen en maandag eindgesprek waar ik nu al tegenop zie. morgen m'n haar verven en de hele dag met school bezig. oja, en internet kapot, maar een vriend van me is er vanavond 4 uur mee bezig geweest en nu werkt het weer
Oud 21-02-2009, 05:01
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
oh jij was het dus wel, ik wist het niet zeker
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 22-02-2009, 14:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Gisteren gewerkt en daarna etentje met familie en dat was gezellig . Daarna sort of sleep over met mn zusje gedaan en dat was dikke lol . Vanochtend als een malle gesport en nu nuttige dingen voor school doen. Vanavond richting mn vriendje.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 23-02-2009, 19:28
Verwijderd
Deze ochtend had ik college, vervolgens de hele dag gestudeerd. Net klaar met hetgeen ik morgen af moet hebben. Vanavond ga ik of een filmpje kijken of nog wat studeren.
Oud 23-02-2009, 22:21
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Na de reclame van tien minuten begint een nagesynchroniseerde aflevering van Lost van twee seizoenen geleden. Ik trappel van ongeduld !
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 24-02-2009, 11:01
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Deze ochtend had ik college, vervolgens de hele dag gestudeerd. Net klaar met hetgeen ik morgen af moet hebben. Vanavond ga ik of een filmpje kijken of nog wat studeren.
mail mij gvd nog eens even terug!

Gisteren was er weer een feestje met veel rum en dat is natuurlijk altijd leuk. Slecht geslapen, toen had ik eigenlijk een afspraak met mn groepje maar ik had echt geeen zin dus afgebeld. Ze zijn Chinees, die vinden dat niet erg. Vooral niet omdat ik het meeste werk doe. En verder een beetje dingen gelezen voor studie en thesis. Nu ga ik mais eten.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 24-02-2009, 18:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren 5 minuten voor de deadline m'n aanmelding voor nfta ingeleverd, rennend door amsterdam met een big-ass documentmap... Vandaag naar de kapper geweest en verrek, kom ik toch weer thuis met lang haar terwijl ik eigenlijk kort wilde, ach ja.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 25-02-2009, 03:35
Verwijderd
Ik ga loesoe op zowel slayer als wu-tang. Ik geef geef fok. Je weet zelf. Morgen nogm eer funny shit pullen kk.
Oud 25-02-2009, 15:21
Verwijderd
ik ben naar de kapper geweest, en ze heeft m'n haar ZO verknipt godverrrrr. het was lang, maar ik wilde de puntjes eraf en nu lijkt het een mislukte boblijn en is er van m'n lange haar niets meer over en ik heb schoenen met hakken gekocht waarop ik ga leren lopen. ik ben benieuwd of het gaat lukken, maar ik ga de uitdaging met goede moed aan.
Oud 25-02-2009, 15:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag wat administratieve bezigheden gedaan en wat zooi op marktplaats gezet.straks nog meer huismoedertje spelen en nog wat marmerimitaties maken, gewoon omdat het kan.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 25-02-2009, 17:20
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Nu even relaxen. Straks op naar een after-carnaval feestje. Mijn eerste feestje in dagen, omdat ik de hele carnaval gewerkt heb. En het mooie is: vanavond mag iedereen weer in zijn normale kloffie komen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-02-2009, 21:33
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
practicum over zelfmoord en angststoornissen gehad. daarna nog heel lang blijven hangen voor koffie en lunch en als een stelletje ramptoeristen gekeken hoe de ambulances van de vliegtuigramp binnen reden. daarna wilde ik een hele mooie tas kopen, maar mijn pinpas is kapot, dus dat feestje ging niet door. ik wilde natuurlijk een nieuwe aanvragen en geld opnemen, maar dat kon niet volgens de rabobankmedewerker omdat mijn rekening nog in kudelstaart staat. uiteindelijk toch voor elkaar gekregen en toen ik de bank uitliep liep ik ook nog heel mooi tegen de deur op uhu . nu lees ik een artikel over kinderradiologie, want morgen mag ik daar meelopen yesss.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 26-02-2009, 05:15
Verwijderd
Ik ging naar Amsterdam om te drinken met een vriendin. Daarna met wat vrienden ook nog wat drinken en toen kwam ik erachter dat ik mijn tas bij haar had laten liggen. Helemaal in noord dus weer ophalen was geen optie aangezien we de laatste bus terug hadden genomen. Morgen zou ik eigenlijk huiswerk moeten maken maar dat kan dus niet want mijn reader zat in die tas. mijn huissleutels ook trouwens maar gelukkig was er een roomie thuis,die me nu vast haat maar goed.welterusten!
Oud 26-02-2009, 07:52
Verwijderd
ik heb vannacht gedroomd dat er 3 groepjes met slangen in m'n kamer zaten, maar eigenlijk waren 2 slangen m'n huisdier maar ze waren ineens heel erg eng en gek geworden en ik moest ze doodmaken met een stempel vanochtend werd ik wakker, maar ik was niet echt wakker, want ik was ervan overtuigd dat ik in bed moest blijven liggen omdat er slangen waren hmmmm dus toen heb ik de wekker uit gezet, en nu heb ik me verslapen. haha. wat een gedoe zo op de vroege ochtend
Oud 26-02-2009, 18:11
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vandaag de hele dag school boringgggg. straks komt mn ex/maatje langs en gaan we wie is de mol en lost kijken en daarna misschien nog even naar de lokale dansavond hahahoho.
en morgen ray lamontagne (L) trouble trouble trouble
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 26-02-2009, 21:40
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oehhh ik mag waarschijnlijk stage lopen bij een nederlandse tvserie, hell yeah. verder veel opgeruimd en gewassen vandaag, spannend zeg...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-02-2009, 17:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren mijn laatste feestje van de week gehad. Dit weekend ga ik eens even rustig aan doen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 27-02-2009, 18:34
Verwijderd
vanochtend kwam ik erachter dat m'n lover m'n portemonnee mee had genomen naar z'n werk geld geleend van de deense, en toen m'n portemonnee bij z'n werk opgehaald. lekker rondgedwaald in die endemol studio's en BN'ers gezien haha. nu ben ik thuis, en vanavond ga ik naar dio !
Oud 27-02-2009, 23:26
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag een tweedehands Ikea-hoogslaper gekocht, in de bus vervoerd (drie keer heen en weer), van de bushalte naar huis gesjouwd en thuis in elkaar gezet. Hij staat nu, en mijn kamer lijkt zowel groter als nog kleiner dan hij eerst was. Verwarring alom. Nu ga ik een sigaretje roken en daarna ga ik voor de eerste keer naar boven klimmen en zien of dat ontstijgen aan de wetten van de zwaartekracht lang stand houdt.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 28-02-2009, 01:21
Verwijderd
Borrel, slok op, tafel gebroken en mss voor Vice fotograferen. Ik voel me wel kut over de tafel.
Oud 28-02-2009, 10:34
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren een poolside party aan een zwembad waar geen water in zat. Toen naar een hall en daar op het balkon gezeten en opeens was er wodka en hash en was het een groot feest tot 6 uur in de ochtend.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 28-02-2009, 17:24
Verwijderd
een vriend van me had vanavond ineens 3 kaartjes over voor the gaslight anthem in vera vanavond, dus ipv slumdog millionaire ga ik rocken met friends in vera zin in! en dan morgen slumdog millionaire met m'n lover
Oud 28-02-2009, 18:34
EvilConduct
EvilConduct is offline
Daarnet Dead Man's Shoes gekeken. Indrukwekkende film. Van de week hopelijk naar Watchmen!
Oud 01-03-2009, 13:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Uitbrakken en vergapen aan de idioten van de grote beurt die dit soort dingen in elkaar knutselen: http://www.veronicatv.nl/web/show/id=156273/langid=43
Oud 01-03-2009, 13:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Vrijdag hereniging met mijn huisgenootjes na 1,5 week
Die nacht stond mijn ex ineens op de stoep. Verwarring, zwakte, gevolg: samen het weekend doorgebracht. Hmm...
Vanavond met een vriendinnetje eten en heel veel jointjes roken denk ik.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-03-2009, 15:18
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gister van tien tot kwart over 6 gewerkt, 7 uur thuis. ik ben GESLOOPT. ik trek het nog steeds slecht af en toe dat nachtwerk... mn hele zondag is naar de klote.

maar het was wel een beetje leukk.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 02-03-2009, 14:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Door een collega die geen verstand heeft van roosters had ik een belofte gemaakt aan een vriendin om zaterdag te gaan partyen en moest ik ineens heul veul regelen en ruilen om die belofte na te komen.
Zaterdag dus van 9 tot 5 (ipv 1 tot 9) gewerkt en daarna doorgegaan naar Amsterdam, alwaar er een bandje van de ex van een stagegenoot van een vriendin speelde in de Winston. Dat was tegen alle verwachtingen in errug leuk en omdat de DJ ook een erg goede muzieksmaak bleek te hebben, duurde de avond wat langer dan gepland en kroop ik pas rond 4 uur m'n bedje in, om 6 uur later alweer met een flinke kater richting werk te vertrekken.
Werk was kut en erg druk en ik had m'n dag niet, dus ik heb wat deuken in deuren geschopt. Weer laat thuis en ik was helemaal kapot en vanochtend had ik weer college over seksuele metaforen in 16e eeuwse sonetten. Wat dus betekend dat ik mezelf een koffie vergiftiging heb moeten zuipen om wakker te blijven.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-03-2009, 00:49
Verwijderd
Ik heb net een hostel voor 3 dagen in Krakow, Polen geboekt voor in de meivakantie. Sowieso een dag naar Auschwitz, en de andere 2 dagen beetje ronddwalen daar, samen met m'n lover. Nu al zin in. Nu ga ik slapen want de IB groep is een aidsbedrijf en ik haat ze.
Oud 03-03-2009, 14:13
Verwijderd
Ik houd mezelf bezig met het doelloos kijken naar Entertainment tv (voor alle utrechters: extra kanaal nu). Verdient eigenlijk een topic met geweldige programma's zoals 'how to be daniel radclifffe' inclusief adviezen.
Oud 03-03-2009, 17:20
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jaaaaa E! Entertainment omg ik ben verslaafd. maar is het alleen tijdelijk?
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 03-03-2009, 17:51
Verwijderd
Geloof het wel want ik had vorige maand een zender met christelijke liederen voor kinderen! Want God houdt wel van kinderen.
Oud 03-03-2009, 17:53
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Want God houdt wel van kinderen.
Die hoofdletter 'g' zou iedereen achterwege moeten laten.
Oud 04-03-2009, 16:25
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Zojuist een fijne wine and cheese party gehad, maar ik moest vroeg weg want ik moest mijn tas nog pakken. Morgen om fucking 6 uur op want China wacht. Of nouja, Shanghai. En hier is het slechter weer dan daar dus ik ben heeeel blij. Want als ik regen wilde was ik wel thuis gebleven.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 04-03-2009, 16:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Die hoofdletter 'g' zou iedereen achterwege moeten laten.
Het is toch gewoon een naam? 'Hoi, mijn naam is God.'
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 04-03-2009, 17:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Het is toch gewoon een naam? 'Hoi, mijn naam is God.'
Ik zie het meer als 'een god'. Schrijf het sowieso uit principe met kleine letter.
Oud 04-03-2009, 17:41
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
jeetje wat rebels. ook als het aan het begin van de zin staat?
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 04-03-2009, 17:46
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
jeetje wat rebels. ook als het aan het begin van de zin staat?
Soms. En tja, niet zo heel spannend verder, maar je moet wat met je principes.
Oud 04-03-2009, 18:28
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Vandaag ben ik langs het cwi gegaan voor een baan, i need some help men. Toen ik thuis kwam ben ik vol enthousiasme de keuken en badkamer gaan schoonmaken, daarna ook nog mijn eigen kamer zo netjes mogelijk gemaakt. Niet dat ik bezoek krijg ofzo maar ik word altijd een beetje nerveus van huisgenoten die teringzooi achterlaten. Straks ga ik koken en vanavond maar een beetje chillen denk ik.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 04-03-2009, 18:47
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister heb ik baantjes gezwommen en dat was relaxt. vanmorgen practicum in het amc en heel veel koffie gedronken. om daarna naar de stad te gaan om koffie te drinken . ook nog een tof jurkje gekocht en zometeen ga ik pilates doen, oh my .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-03-2009, 18:48
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Is dat wat, dat pilates?
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 04-03-2009, 18:50
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Is dat wat, dat pilates?
dat ga ik zo dus uitvinden
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-03-2009, 18:51
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Nou ik hoor het graag! Ben wel benieuwd namelijk en ken eigenlijk niemand in mijn eigen omgeving die het doet.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 04-03-2009, 22:01
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
nou bij deze de update:
het was redelijk zwaar, maar dat schijnt dus beter te worden als je het vaker doet. voor de rest was het leuk en bijna rustgevend (net niet door de terrorinstructrice). en het lijkt me dat het heel goed voor je houding is. voor herhaling vatbaar .

zooo nu ga ik eerst een broodje pindakaas eten (L). en dan maar eens op de bank hangen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 05-03-2009, 07:46
Verwijderd
ik ging gisteren eten met een vriendinnetje die daarna ineens helemaal instortte. al m'n troostskillz in de strijd gegooid, en daarna tot 1 uur bier zitten drinken. nu heb ik college, en ik wil niet want ik moet workshops volgen gvd. daarna veel dingen snel doen en naar m'n lover in utrecht, en daar uit geloof ik.
Oud 05-03-2009, 14:38
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en met een beetje geluk ben ik vanaf morgen beveiliger bij de Media Markt haha. Lekker de hele avond met camera's spelen en vervelende mannetjes in de gaten houden.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Douchen
Verwijderd
161 23-08-2012 16:02
De Kantine Nog meer saaie plaatjes #1428
Noedelhap
500 23-06-2011 21:38
De Kantine Why fight the Saai when you know who will win? #880
Verwijderd
500 22-02-2010 14:14
De Kantine whoopsiedaisy!
Verwijderd
114 03-04-2009 21:45
Eten & Drinken Wat vind jij achterbaks eten?
Verwijderd
110 14-01-2007 12:26
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 23:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.