Oud 30-01-2003, 19:51
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:
volgende keer ga ik je niet meer delen met anderen


Advertentie
Oud 30-01-2003, 19:58
Dying Bride
Dying Bride is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
volgende keer ga ik je niet meer delen met anderen


Olg... ik dacht dat je het nooit zou zeggen lof joe
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Oud 30-01-2003, 21:09
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Roos schreef:
Mooi mooi Brittje.. Heb je al zin in het hockeyfeest? Jaja mensen jullie lezen het goed, ik sleep haar mee naar een hockeyfeest

hockeysletjes!!
Oud 30-01-2003, 21:16
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Roos schreef:
Mooi mooi Brittje.. Heb je al zin in het hockeyfeest? Jaja mensen jullie lezen het goed, ik sleep haar mee naar een hockeyfeest

GRRR schreef:
hockeysletjes!!
weet je hoe vet hockeyfeesten zijn, serieus
Oud 30-01-2003, 21:17
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik heb geen digitale Camera, wel een scanner

Ik had er niet zon behoefte aan jouw talgkliertjes te kunnen tellen, je spuug op het scannerglas te zien zwabberen, en je ongeschoren kin te aanschouwen.
__________________
_love is gonna save us
Oud 30-01-2003, 21:18
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
Ik had er niet zon behoefte aan jouw talgkliertjes te kunnen tellen, je spuug op het scannerglas te zien zwabberen, en je ongeschoren kin te aanschouwen.
dat was waarschijnlijk ook de reden dat ie weer weg is nu. pffff ik schrok me dood
Oud 30-01-2003, 21:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
weet je hoe vet hockeyfeesten zijn, serieus
niet vet Zelfs ik ben wel es op een hockeyfeest geweest
Oud 30-01-2003, 21:22
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
dat was waarschijnlijk ook de reden dat ie weer weg is nu. pffff ik schrok me dood

ik ook :/ ieh
__________________
_love is gonna save us
Oud 30-01-2003, 21:28
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Hehehe. O, das knap, zo in 20 seconden gespot
moet natuurlijk ook altijd op de juiste tijd opde juiste plaats aanwezig zijn he
Oud 30-01-2003, 21:41
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
idd.
Oud 30-01-2003, 21:54
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hehe. jij moet echt eens een keer naar het Riagg. ik ken daar een paar lieve mensen die je wel zeer goed kunnen helpen. Nee echt, zullen we over je innerlijke woede praten? Het leven is mooi faldiela bloemetjes en bijen/
Oud 30-01-2003, 21:58
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Wat dat betreft vind ik fototopics zuigen. Alleen als je een knap bent, krijg je slijmreacties.
nou jij was anders wel de allerallerallerlelijkste jongen die ik óóit gezien heb
Oud 30-01-2003, 22:14
Rocksaan
Rocksaan is offline
cut the crap
Oud 30-01-2003, 22:18
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
idd, en konflikt...als je wil flamen, doe dat ergens anders dan...

*zucht*
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 30-01-2003, 22:29
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
konflict schreef:
nou jij was anders wel de allerallerallerlelijkste jongen die ik óóit gezien heb
Oud 30-01-2003, 22:37
bam
Avatar van bam
bam is offline
ow wazige shit!

hier loop ik links in het praktisch rood


Jeah in de schoolkantine

dus...
__________________
Ik ben nieuw

Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 22:47.
Oud 30-01-2003, 22:40
Verwijderd
aaaah de kantine
Oud 30-01-2003, 22:46
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
danique2 schreef:
aaaah de kantine
ja die kantine

ik had btw gezien een maandag geloof ik:/
jij zat samen met een vriendin helemaal links achter bij de ramen
en ik zat met klasgenoot aan de andere tafel huiswerk te maken
__________________
Ik ben nieuw
Oud 30-01-2003, 22:47
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
GRRR schreef:
hockeysletjes!!
jij bent echt stom!

__________________
voorikvergeet
Oud 30-01-2003, 22:55
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Avelon schreef:
jij bent echt stom!

britt mag ik mee?? toe? hihi
Oud 30-01-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
bambix schreef:
ja die kantine

ik had btw gezien een maandag geloof ik:/
jij zat samen met een vriendin helemaal links achter bij de ramen
en ik zat met klasgenoot aan de andere tafel huiswerk te maken
ja dat kan wel ja, wij zitten altijd niks te doen.
Oud 30-01-2003, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Kadaver, !

OriginalMisfit, je vertoont veel gelijkenissen met Bam Margera.
dat wilde ik net zeggen
Oud 30-01-2003, 23:37
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Darcy: Heb je je koele crusthaar weggedaan ??
Ik vond het zo tof.
Oud 30-01-2003, 23:48
Verwijderd
Mennuz.. Je bent echt een fucking loser..

Je bent lelijk, irritant, dom, kansloos, je bent een bril én een beugel.. It sucks to be you.
Oud 30-01-2003, 23:58
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Mennuz.. Je bent echt een fucking loser..

Je bent lelijk, irritant, dom, kansloos, je bent een bril én een beugel.. It sucks to be you.
Ik moet er niet aan denken: je zal verdorie maar een bril en een beugel zijn
__________________
Sig Heil
Oud 30-01-2003, 23:59
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Mennuz.. Je bent echt een fucking loser..

Je bent lelijk, irritant, dom, kansloos, je bent een bril én een beugel.. It sucks to be you.
www.gaevenheelhardhuilen.nl
Oud 31-01-2003, 00:02
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
mensen, laat het fototopic even een fototopic, aub...
danku

http://www.andersslaikjullieevenheel...ulliebek.anaal
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 31-01-2003, 00:03
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ik moet er niet aan denken: je zal verdorie maar een bril en een beugel zijn
Whehe. Leuk topic jongens lekker flamen.
Oud 31-01-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Bliksem.
Je moeder heeft een verkeerde timing met morning after pillen.
Bovendien probeer je op een wel hele sneue manier populair te worden. *PS, lees je priveberichten, Daar mag ik WEL vlammen *
Ik ontving net deze Private Message:

Mennuz
Titel: Ik ben in ieder geval hetero
verstuurd op 30-01-2003 @ 23:54
"Vuile trancefag. Ik hoop dat je kanker krijgt, dan schijt ik op die kale jodenkop van je."


Ik voel me gekwetst.. Kanker is een gevoelig onderwerp en wat joden hier mee te maken hebben snap ik ook niet.
Oud 31-01-2003, 00:06
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
even wat positiefs inbrengen.

IK BEN LEKKER EN JULLIE OOK. behalve alle jongetjes
Oud 31-01-2003, 00:08
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
'Ik hoop dat je kanker krijgt' - Wat ontzettend..........hard
__________________
Sig Heil
Oud 31-01-2003, 00:12
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja och. aids is harder. dan kun je niet meer neuken zonder risico iemand te vermoorden.

maar zo denk ik nou eenmaal
Oud 31-01-2003, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Zucht. Moet ik het hier uitleggen?. Stel je voor, je bent 19, sinds je 4e word je door iedereen lelijk genoemt, omdat je een hazebek hebt. Je groeit zo op, met het idee, het is gewoon zo, ik ben lelijk. dan word je geopereerd op je 19e aan je kaak, omdat mn gehemelte anders beschadigt... 6 weken vloeibaar eten, rotte pijn. En nu, ben ik nog steeds lelijk, jaha. IK HEB GODVERDOMME EEN ONVOLDOENDE GEKREGEN OP MN STAGE VORIG JAAR, OMDAT IK ER NIET REPRESENTATIEF UITZAG!. Ik was blijkbaar ZO lelijk, dat ik maar werk achteraf moest gaan zoeken. Dat is een druppel geweest. Je mag me best vernederen, maar dan pak ik je gewoon zo genadeloos terug, dat je je weken rot voelt. En daar heb ik aanleg voor. Hij krijgt gewoon zn verdiende harde vernedering. Tis maar een schrijntje van wat ik voel.
Dat je dan blijkbaar 'lelijk' bent kan me verdomt weinig schelen. Maar waarom gedraag je je altijd als een arschlog?
Oud 31-01-2003, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
HALLO
Citaat:
Evito schreef:
En die wallpaper van jou is echt geweldig
HALT, U BETREED NINH GEBIED!


Oud 31-01-2003, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Zucht. Moet ik het hier uitleggen?. Stel je voor, je bent 19, sinds je 4e word je door iedereen lelijk genoemt, omdat je een hazebek hebt. Je groeit zo op, met het idee, het is gewoon zo, ik ben lelijk. dan word je geopereerd op je 19e aan je kaak, omdat mn gehemelte anders beschadigt... 6 weken vloeibaar eten, rotte pijn. En nu, ben ik nog steeds lelijk, jaha. IK HEB GODVERDOMME EEN ONVOLDOENDE GEKREGEN OP MN STAGE VORIG JAAR, OMDAT IK ER NIET REPRESENTATIEF UITZAG!. Ik was blijkbaar ZO lelijk, dat ik maar werk achteraf moest gaan zoeken. Dat is een druppel geweest. Je mag me best vernederen, maar dan pak ik je gewoon zo genadeloos terug, dat je je weken rot voelt. En daar heb ik aanleg voor. Hij krijgt gewoon zn verdiende harde vernedering. Tis maar een schrijntje van wat ik voel.
Dr. Phil zou zeggen:
Gefeliciteerd, nu ben je niet alleen lelijk van de buitenkant, maar ook van de binnenkant, woohoo .
Oud 31-01-2003, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Zucht. Moet ik het hier uitleggen?. Stel je voor, je bent 19, sinds je 4e word je door iedereen lelijk genoemt, omdat je een hazebek hebt. Je groeit zo op, met het idee, het is gewoon zo, ik ben lelijk. dan word je geopereerd op je 19e aan je kaak, omdat mn gehemelte anders beschadigt... 6 weken vloeibaar eten, rotte pijn. En nu, ben ik nog steeds lelijk, jaha. IK HEB GODVERDOMME EEN ONVOLDOENDE GEKREGEN OP MN STAGE VORIG JAAR, OMDAT IK ER NIET REPRESENTATIEF UITZAG!. Ik was blijkbaar ZO lelijk, dat ik maar werk achteraf moest gaan zoeken. Dat is een druppel geweest. Je mag me best vernederen, maar dan pak ik je gewoon zo genadeloos terug, dat je je weken rot voelt. En daar heb ik aanleg voor. Hij krijgt gewoon zn verdiende harde vernedering. Tis maar een schrijntje van wat ik voel.
Als je het niet aan kan lelijk genoemt te worden,

1. POST JE FOTO DAN NIET
2. POST GEEN FOTO VAN JE TEPEL
3. POST GEEN FOTO WAARIN JE AL JE PUISTEN, KLIEREN, ETC EXPRES HEEL DUIDELIJK LAAT ZIEN
4. GA NIET VERSCHRIKKELIJK HARD LACHEN ALS MENSEN DAAR AFKEURENDE REACTIES OP GEVEN
5. VERNEDER MENSEN NIET MET AFSCHUWLIJKE TEKSTEN ZODRA ZE EEN AFKEURENDE REACTIE GEVEN, NIET ALLEEN OP JE UITERLIJK, MAAR OOK OP JE GEDRAG
6. KUN JE DIT NIET AAN??? VERLAAT HET FORUM.

pff zo moeilijk is het niet..

Citaat:
Mennuz schreef:
Moehahaha. Fotosoep heerst *Baart en talgkliertjes enzo *
Jezus, die Tepel was al leuk, maar deze helemaal . Stelletje apen, ik heb m gepost, weggehaald,en NU al 3 reacties, WAT EEN FANBASE *grin*.. En maar zeggen dat ik naast het forum geen leven heb .
*Niet dat mn normale foto's zo bijster mooi zijn, maargoed. Ik moet er mee leven en jullie ook *

*Damn i need to grow up *

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 00:29.
Oud 31-01-2003, 00:25
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
*PS, lees je priveberichten, Daar mag ik WEL vlammen *
Niet dus. Desnoods ga ik ze allemaal nalezen.

En hou eens op met dat geflame in dit topic. Niet alleen jij Mennuz, maar ook de anderen. Is het nou werkelijk nodig van elk topic een off-topic geflame te maken?

Terug naar de foto's.
Oud 31-01-2003, 00:33
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:
Dat je dan blijkbaar 'lelijk' bent kan me verdomt weinig schelen. Maar waarom gedraag je je altijd als een arschlog?
Ach, Menno is gewoon het voorbeeld van de nerd waarover ik het in een andere topic van mij had: iemand die diep van binnen een ontzettend minderwaardigheidscomplex heeft maar zich naar buiten toe als een stoere jongen wil gedragen, gezien zijn harde opmerkingen, z'n sigs en avatars.

Eigenlijk is het nog zonde om er woorden aan vuil te maken aangezien onze Menno het waarschijnlijk toch niet snapt. Begrijp één ding echter goed: als ik op die Lifestyle Utrecht meeting kom, dan is dat om die verrotte bek van jou in elkaar te stampen. Misschien hou je dan eens een keer je lompe opmerkingen voor je.

Zak.
Oud 31-01-2003, 00:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ach, Menno is gewoon het voorbeeld van de nerd waarover ik het in een andere topic van mij had: iemand die diep van binnen een ontzettend minderwaardigheidscomplex heeft maar zich naar buiten toe als een stoere jongen wil gedragen, gezien zijn harde opmerkingen, z'n sigs en avatars.

Eigenlijk is het nog zonde om er woorden aan vuil te maken aangezien onze Menno het waarschijnlijk toch niet snapt. Begrijp één ding echter goed: als ik op die Lifestyle Utrecht meeting kom, dan is dat om die verrotte bek van jou in elkaar te stampen. Misschien hou je dan eens een keer je lompe opmerkingen voor je.

Zak.
Kun je 'm niet beter aanklagen ofzo?
Oud 31-01-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
Offtopic:


dus, ik mag niet posten, omdat ik naar jouw maatstaven lelijk ben. IK vind het wel meevallen, sommige anderen ook. Die foto was heeeeeel snel weer weg, want ik vond hem ook wat gedetaileerd . ten tweede, jouw afkeurende gedrag was gewoon Flame. en doe nou niet zo Emo.. En als jij niet tegen een belediging kunt, beledig zelf dan niet, ik had ook om een ban kunnen gaan zeuren, alleen jij was me voor, jammer hoor.


Verder met de foto's inderdaad

Of je liegt nu, of je liegt in je PM's aan mij, maar ik hoop dat de FB's dat haarfijn uit zullen zoeken ja, heel triest om dingen te roepen om een ban te vermijden.. Ik kan wel tegen een belediging, als je gezegt had dat ik lelijk was, ok, iets erger ook nog wel.. maar wat jij schreef, dat is niet te accepteren.
Oud 31-01-2003, 00:52
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik lieg in geen van bijden. Het ging een poosje goed, totdat in deze week allemaal rottigheid kwam, maar Bliksem, kijk eens in feedback, ik ga weg. Deze opmerking was inderdaad te. Als ik onder deze naam blijf postten, lok ik alleen maar meer flames uit
Ik wil niet zeggen dat ik een heilige ben, ik ben vaak gewoon een botte gevoelloze klootzak, ik ken geen medelijden. Het ga jullie goed. Spatels!
........ 'spatels'?
__________________
Sig Heil
Oud 31-01-2003, 01:06
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
foto's?
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 31-01-2003, 01:06
Verwijderd
Die zien we nooit meer ... te - rug.


Naja beetje jammer dat dit allemaal moet maar ja je kunt je eigen ook wel een beetje aardiger opstellen als je de boel gaan provoceren kun je dit verwachten.
Oud 31-01-2003, 01:21
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
eztah schreef:
Darcy: Heb je je koele crusthaar weggedaan ??
Ik vond het zo tof.
thx nee ik wou eventjes wat rust op mn kop zeg maar, maar ik doe het zo om de week in
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Oud 31-01-2003, 01:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ach, Menno is gewoon het voorbeeld van de nerd waarover ik het in een andere topic van mij had: iemand die diep van binnen een ontzettend minderwaardigheidscomplex heeft maar zich naar buiten toe als een stoere jongen wil gedragen, gezien zijn harde opmerkingen, z'n sigs en avatars.

Eigenlijk is het nog zonde om er woorden aan vuil te maken aangezien onze Menno het waarschijnlijk toch niet snapt. Begrijp één ding echter goed: als ik op die Lifestyle Utrecht meeting kom, dan is dat om die verrotte bek van jou in elkaar te stampen. Misschien hou je dan eens een keer je lompe opmerkingen voor je.

Zak.
Ja!!

Dan kom ik bij wijze van uitzondering ook ff kijken. *is ramptoerist*

Misschien kunnen we georganiseerde fights doen? A la fight club? Zou goed zijn voor de agressie hiero...

*ziet de gevechten al voor zicht*
Menno vs Nare
Ieyor vs Ruby

en Maypole die wikkeleurig mensen beat downs geeft

Oud 31-01-2003, 01:33
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ja!!

Dan kom ik bij wijze van uitzondering ook ff kijken. *is ramptoerist*

Misschien kunnen we georganiseerde fights doen? A la fight club? Zou goed zijn voor de agressie hiero...

*ziet de gevechten al voor zicht*
Menno vs Nare
Ieyor vs Ruby

en Maypole die wikkeleurig mensen beat downs geeft

muauahahah
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Oud 31-01-2003, 01:36
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ach, Menno is gewoon het voorbeeld van de nerd waarover ik het in een andere topic van mij had: iemand die diep van binnen een ontzettend minderwaardigheidscomplex heeft maar zich naar buiten toe als een stoere jongen wil gedragen, gezien zijn harde opmerkingen, z'n sigs en avatars.

Eigenlijk is het nog zonde om er woorden aan vuil te maken aangezien onze Menno het waarschijnlijk toch niet snapt. Begrijp één ding echter goed: als ik op die Lifestyle Utrecht meeting kom, dan is dat om die verrotte bek van jou in elkaar te stampen. Misschien hou je dan eens een keer je lompe opmerkingen voor je.

Zak.
ok, ik heb aan de hand van dit bericht besloten naar de Utrecht meeting te komen

__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 31-01-2003, 01:58
Verwijderd
fight.scholieren.com

ROUND 1


't zou echt wel ubercool zijn als ie [mennuz] 'echt zou komen
Oud 31-01-2003, 02:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
*doorbreekt de gezelligheid*



(ouwetje, heb even geen nieuwe )

EN NU OP MIJN KOP SCHELDEN JA! gvd...
__________________
__________________
Oud 31-01-2003, 02:04
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
EN NU OP MIJN KOP SCHELDEN JA! gvd...
mag 't ook persoonlijk? (je zit nu toch zegmaar, 5 meter van me vandaan )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Fototopic.
Verwijderd
494 03-12-2003 16:47
Muziek fototopic
paco de taco
258 29-11-2003 21:42
Verhalen & Gedichten Fototopic
Dreamerfly
60 31-08-2003 20:53
Lifestyle Fototopic IV
rodina
458 08-08-2002 19:23
Lifestyle Fototopic III
rodina
491 25-07-2002 19:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.