Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-05-2004 @ 22:00 :
Was jij niet die griet met die Bacardi Breezer avatar?


Ssssssssst!
was jij niet die dude met die dikke mokkel avatar?


Ssssssssssssst!
Advertentie
Oud 15-05-2004, 21:15
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-05-2004 @ 22:09 :
was jij niet die dude met die dikke mokkel avatar?


Ssssssssssssst!
Donatella is niet dik!

Oud 15-05-2004, 21:17
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline


Oud 16-05-2004, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-05-2004 @ 22:17 :


[afbeelding]
Dat zeg ik, lomp mokkel
Oud 16-05-2004, 00:16
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Donatella is een schatje (L)
Oud 16-05-2004, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 16-05-2004 @ 01:16 :
Donatella is een schatje (L)
ik heb geen idee wie het is maar ze mag wat mij betreft vast ebola krijgen
Oud 16-05-2004, 00:38
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 16-05-2004 @ 01:26 :
ik heb geen idee wie het is maar ze mag wat mij betreft vast ebola krijgen
*enge foto*

yeah

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 15:08.
Oud 16-05-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-05-2004 @ 22:00 :
Was jij niet die griet met die Bacardi Breezer avatar?


Ssssssssst!
Nee, jouw avater ziet er lekker uit. En bovendien heb ik mijn nickname pas geleden veranderd.
Oud 16-05-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 15-05-2004 @ 21:37 :
Dit is een tijdelijke oplossing of wat?
Het idee was om 1 fb op Lifestyle aan te stellen, die al fb was, en 1 nieuwe.

Helaas waren er niet zoveel geschikte nieuwe kandidaten, dus daarom hebben we nu twee fb's gekozen die al fb waren. Deze blijven hopelijk wat langer fb enzo
Oud 16-05-2004, 15:22
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 16-05-2004 @ 16:09 :
Het idee was om 1 fb op Lifestyle aan te stellen, die al fb was, en 1 nieuwe.

Helaas waren er niet zoveel geschikte nieuwe kandidaten, dus daarom hebben we nu twee fb's gekozen die al fb waren. Deze blijven hopelijk wat langer fb enzo
Was wel de planning aangezien Leonoor al dreigt met kettingen en hangsloten die ons vast gaan maken aan Lifestyle als wij ook maar zachtjes beginnen te denken om te stoppen Weinig keuze dus he haha.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 16-05-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Het idee was om 1 fb op Lifestyle aan te stellen, die al fb was, en 1 nieuwe.
Waarom wordt er altijd gekozen voor mensen die weinig met LS hebben, ik kan mij het argument vriendjespolitiek voorstellen maar dat gaat toch altijd wel op. Daarna kan vriendjespolitiek enigzins gunstig zijn, omdat er meer inzicht in de gebruikers is.
Oud 16-05-2004, 15:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 16-05-2004 @ 16:28 :
Waarom wordt er altijd gekozen voor mensen die weinig met LS hebben, ik kan mij het argument vriendjespolitiek voorstellen maar dat gaat toch altijd wel op. Daarna kan vriendjespolitiek enigzins gunstig zijn, omdat er meer inzicht in de gebruikers is.
Dat kan ik zeker niet tegenspreken. Maar ook dat kan de negatieve kant op werken. Zeer waarschijnlijk zelfs. Niemand wil al zijn vriendjes tegenover zich hebben neem ik aan, dus zullen die mensen ook minder snel hun vriendjes aanpakken, al zijn ze nog zo vervelend bezig. In dat geval is het soms beter om mensen van buitenaf in te schakelen en te laten integreren die volledig onpartijdig zijn en doen wat nodig is.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 16-05-2004, 16:36
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 16-05-2004 @ 16:39 :
Dat kan ik zeker niet tegenspreken. Maar ook dat kan de negatieve kant op werken. Zeer waarschijnlijk zelfs. Niemand wil al zijn vriendjes tegenover zich hebben neem ik aan, dus zullen die mensen ook minder snel hun vriendjes aanpakken, al zijn ze nog zo vervelend bezig. In dat geval is het soms beter om mensen van buitenaf in te schakelen en te laten integreren die volledig onpartijdig zijn en doen wat nodig is.
Voila.

& we zijn blij met onze nieuwe forumbazen.
__________________
girls in liquid.
Oud 16-05-2004, 16:39
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 16-05-2004 @ 16:09 :
Het idee was om 1 fb op Lifestyle aan te stellen, die al fb was, en 1 nieuwe.

Helaas waren er niet zoveel geschikte nieuwe kandidaten, dus daarom hebben we nu twee fb's gekozen die al fb waren. Deze blijven hopelijk wat langer fb enzo
Allrightie
En Gadje vind ik een leuke keuze btw
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 16-05-2004, 16:41
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Susanne schreef op 16-05-2004 @ 17:39 :
Allrightie
En Gadje vind ik een leuke keuze btw
Wow. eindelijk eens een positieve reactie.
__________________
girls in liquid.
Oud 16-05-2004, 17:23
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Laïs schreef op 16-05-2004 @ 17:36 :
Voila.

& we zijn blij met onze nieuwe forumbazen.
En wie is "we"? Ik heb nog niet echt veel positieve reacties gehoord (gelezen..).
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-05-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 16-05-2004 @ 16:39 :
Dat kan ik zeker niet tegenspreken. Maar ook dat kan de negatieve kant op werken. Zeer waarschijnlijk zelfs. Niemand wil al zijn vriendjes tegenover zich hebben neem ik aan, dus zullen die mensen ook minder snel hun vriendjes aanpakken, al zijn ze nog zo vervelend bezig. In dat geval is het soms beter om mensen van buitenaf in te schakelen en te laten integreren die volledig onpartijdig zijn en doen wat nodig is.
Ik snap je punt, echter ik ben de allemans vriend dus ik zou best een goede optie zijn. Maar wat ik bedoel dat er telkens is gekozen voor een NON-Ls'r, jij bijvoorbeeld zit voornamelijk op #seks.

Uit ervaring weet ik dat het modden van 2 fora zwaar werk is, maar ja, ik moest alles iedere doorlopen en het is hier slechts topic sluiten

Suc6 btw
Oud 24-05-2004, 20:06
Verwijderd
Ik vind dat freakjuh de enige goede forumbaas is van lifestyle.
Oud 24-05-2004, 20:09
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik vind Gadje wel de beste denk ik .



HAHAHAHHAHAHHAHHHAH
Oud 24-05-2004, 20:10
Susanne
Susanne is offline
AngelLena ga alsjeblieft weg en neem Laïs met je mee want ik vind je zwaar irritant (meerdere met mij), ten eerste de manier hoe je topics sluit en ten tweede de manier hoe je op topics reageert (wil je later psychiater worden ofzo, zelfs een reactie op een topic dat gaat over skaters weet je nog saai te brengen), ten derde omdat je hier gewoon niks te zoeken hebt > geforceerd 'leuk' reageren op topics is niet leuk dus doei wat mij betreft
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 24-05-2004, 20:10
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik vind een overkill aan reacties edditen meer iets voor een Tina/fancy forum.
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-05-2004, 20:13
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 24-05-2004 @ 21:10 :
Ik vind een overkill aan reacties edditen meer iets voor een Tina/fancy forum.
glorriej ik wil jou als forumbaas.
Oud 24-05-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 24-05-2004 @ 21:06 :
Ik vind dat freakjuh de enige goede forumbaas is van lifestyle.
woeh ja ik ook
Oud 24-05-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 24-05-2004 @ 21:09 :
ik vind Gadje wel de beste denk ik .



HAHAHAHHAHAHHAHHHAH
doosje
Oud 24-05-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 24-05-2004 @ 21:10 :
Dan ga je toch lekker naar een Tina/Fancy forum
[Aangepast door AngelLena 24-5-2004 @ 21:13]
Oud 24-05-2004, 20:15
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-05-2004 @ 21:13 :
glorriej ik wil jou als forumbaas.
Pfff. en dan moet ik zeker alle leuke topics dicht doen
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-05-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 24-05-2004 @ 21:14 :
woeh ja ik ook
ik heb een medestander
Oud 24-05-2004, 20:17
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
nee maar ff serieus wat doet die Gadje bij het lijstje fb's
ze voert geen flikker uit.

Oud 24-05-2004, 20:18
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 24-05-2004 @ 21:15 :
Pfff. en dan moet ik zeker alle leuke topics dicht doen
neetoch , jij bent stoer dus dan doe je dat niet
Oud 24-05-2004, 20:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Susanne schreef op 24-05-2004 @ 21:10 :
AngelLena ga alsjeblieft weg en neem Laïs met je mee want ik vind je zwaar irritant (meerdere met mij), ten eerste de manier hoe je topics sluit en ten tweede de manier hoe je op topics reageert (wil je later psychiater worden ofzo, zelfs een reactie op een topic dat gaat over skaters weet je nog saai te brengen), ten derde omdat je hier gewoon niks te zoeken hebt > geforceerd 'leuk' reageren op topics is niet leuk dus doei wat mij betreft
Get used to it zou ik zeggen. Als we niet normaal met elkaar om kunnen gaan dan moet je de fout niet bij mij zoeken maar bij jezelf. En zolang jij dat niet doet, zal ik je erop blijven wijzen. Don't like it? Niet mijn probleem in de eerste instantie. Als ik echt dingen fout doe mag je me daar gerust op wijzen, heb ik totaal geen problemen mee, maar hier kan ik niets mee.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 24-05-2004, 20:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-05-2004 @ 21:17 :
nee maar ff serieus wat doet die Gadje bij het lijstje fb's
ze voert geen flikker uit.

Ze was op vakantie
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 24-05-2004, 20:21
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-05-2004 @ 21:17 :
nee maar ff serieus wat doet die Gadje bij het lijstje fb's
ze voert geen flikker uit.

Ik heb haar idd ook nog nooit gezien.
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-05-2004, 20:23
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Tja mensen, ik zou nu eenmaal de beste forumführer zijn maarja...
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 24-05-2004, 20:24
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 24-05-2004 @ 21:21 :
Ze was op vakantie
verdomme
Oud 24-05-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 24-05-2004 @ 21:20 :
Get used to it zou ik zeggen. Als we niet normaal met elkaar om kunnen gaan dan moet je de fout niet bij mij zoeken maar bij jezelf. En zolang jij dat niet doet, zal ik je erop blijven wijzen. Don't like it? Niet mijn probleem in de eerste instantie. Als ik echt dingen fout doe mag je me daar gerust op wijzen, heb ik totaal geen problemen mee, maar hier kan ik niets mee.
Waarom zou het zo zijn dat jij helemaal niks fout doet en alleen de leden fouten maken?
Oud 24-05-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 24-05-2004 @ 21:23 :
Tja mensen, ik zou nu eenmaal de beste forumführer zijn maarja...
Niet grappig Jan, we zijn in een serieuze discussie
Oud 24-05-2004, 20:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 21:22 :
Persoonlijk vind ik dat de FB's overbodig zijn. Zolang er floodcontrol aanstaat en men zich via email moet aanmelden, zal de toeloop etters wel meevallen.

Voor de rest, AngelLena, jij bent iets te (wat Otis al zei) politiek correct en dat irriteert mij. Je bent op lifestyle, en 90% van de beledigingen etc hier zullen niet eens serieus bedoelt zijn, en om dan nou met zo een air te komen van "ik sluit een grappig lopend topic omdat het niet aan de regeltjes voldoet" wordt hier (iig door mij) niet echt gewaardeerd.

Voor de rest, freakjuh is wel een goede FB
Kijk, daar kan ik dan misschien wel iets mee. Sommige mensen vinden het zo moeilijk om op een normale manier feedback te geven... Maar bedankt voor je kritiek, die zal ik in mijn achterhoofd houden.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 24-05-2004, 20:26
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ach jongens we hebben het nu redelijk goed.
ik bedoel, het kan slechter...

Maar gelukkig is WishfulDreaming weg
Oud 24-05-2004, 20:26
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
! am mE schreef op 24-05-2004 @ 21:25 :
Niet grappig Jan, we zijn in een serieuze discussie
mijn oprechte excuses jongedame
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 24-05-2004, 20:29
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 21:27 :
Wd viel best mee, vond ik.
pff ik vond dr verschrikkelijk
Oud 24-05-2004, 20:34
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 21:33 :
Ook zouden er meer fototopics moeten worden toegestaan, want 2 per maand slaat nergens op. Beetje calvinistisch, zo van: je mag geen lol hebben op een 'serieus' forum.

Ook moet er worden afgewogen dat dit LifeStyle forum draait om de bitchy opmerkingen, raak commentaar enz. Dat maakt (vind ik) LifeStyle een leuk forum...

Ook, unban Noé, tis niet alsof zij een nutteloos lid is dat mensen in pm's uitscheld en fotos post van drollen. Ik bedoel, het internet is het enige medium dat nog een beetje ongecontroleerd is door de censuur, en dan krijg je van die FB's die mensen bannen en dingen deleten...

Misschien moet IK FB worden
Helemaal mee eens, behalve dat laatste
Oud 24-05-2004, 20:37
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 21:33 :
Ook zouden er meer fototopics moeten worden toegestaan, want 2 per maand slaat nergens op. Beetje calvinistisch, zo van: je mag geen lol hebben op een 'serieus' forum.

Ook moet er worden afgewogen dat dit LifeStyle forum draait om de bitchy opmerkingen, raak commentaar enz. Dat maakt (vind ik) LifeStyle een leuk forum...

Ook, unban Noé, tis niet alsof zij een nutteloos lid is dat mensen in pm's uitscheld en fotos post van drollen. Ik bedoel, het internet is het enige medium dat nog een beetje ongecontroleerd is door de censuur, en dan krijg je van die FB's die mensen bannen en dingen deleten...

Misschien moet IK FB worden
CB je lijkt zowaar gebrainwashed
het komt door de rokjes he
maar ik wil jou niet als fb want dan ga je mij bannen
Oud 24-05-2004, 20:39
Verwijderd
ik ben het erg eens met Cb en verder vind ik het aanpassen van berichten echt zo'n nutteloze en trieste bezigheid. ik bedoel er zijn als het ware genoeg inside jokes hier op t forum ik noem pedofielen, lepra, moekies, slingerspetterp00p(om ff een paar van mijn eigen voorbeelden te geven) en om nou meteen dit alles te verwijderen terwijl je geen eens een idee hebt waar t over gaat. pas dan pas iets aan als je er klachten over krijgt en laat t tot die tijd gewoon zoals het is, je zal zien dat jij waarschijnlijk de enige bent die er moeite mee hebt en t forum is niet alleen van jou maar van ons allemaal(he bah wat klinkt dat hippie verantwoord )
Oud 24-05-2004, 20:39
Verwijderd
Daarbij ben ik hier twee dingen ook absoluut zat:

Het "vroeger was het beter, en ging niet alles over mode" commentaar, als je het niet aanstaat: doe er zelf wat aan.

En het eeuwige gezeik tegen geld, en het uitgeven daarvan.

Het commentaar op AL snap ik wel, ik krijg af toe het "betuttelde" gevoel, met alle respect, we zijn hier geen L&R waar je telkens moet zeggen": "je moet nooit iets doen wat je zelf niet wilt" en "jij bent mooi genoeg en je moet niet luisteren naar je vriendje".
Oud 24-05-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-05-2004 @ 21:39 :
ik ben het erg eens met Cb en verder vind ik het aanpassen van berichten echt zo'n nutteloze en trieste bezigheid. ik bedoel er zijn als het ware genoeg inside jokes hier op t forum ik noem pedofielen, lepra, moekies, slingerspetterp00p(om ff een paar van mijn eigen voorbeelden te geven) en om nou meteen dit alles te verwijderen terwijl je geen eens een idee hebt waar t over gaat. pas dan pas iets aan als je er klachten over krijgt en laat t tot die tijd gewoon zoals het is, je zal zien dat jij waarschijnlijk de enige bent die er moeite mee hebt en t forum is niet alleen van jou maar van ons allemaal(he bah wat klinkt dat hippie verantwoord )
Oeh Lepie, je bent best intelligent voor een hippie dan
Oud 24-05-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 21:40 :
Pff ik wil niet eens FB zijn...

Zou ik dat wel zijn zou ik beginnen met het bannen van droge mensen en jankeballen
Lieve CB, ik heb wel eens met je gepm'd en dat ging goed, maar eigenlijk heb je wel een beetje dezelfde status als Fleet Admiral, dat twee mensen je mogen en de rest je het liefst weg vervloekt.

Verder ben ik trouwens voor het keihard deleten van domme posts, als het niveau niet normaal is, dan doe je maar alsof!
Oud 24-05-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 24-05-2004 @ 21:41 :
Oeh Lepie, je bent best intelligent voor een hippie dan
ghehe bedankt

maar ik ben niet slim bezig in ieder geval want morgen heb ik een geschiedenis examen en nu zit ik nog te forummen
Oud 24-05-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-05-2004 @ 21:43 :
ghehe bedankt

maar ik ben niet slim bezig in ieder geval want morgen heb ik een geschiedenis examen en nu zit ik nog te forummen
Leren voor geschiedenis heeft toch geen zin. Vorig jaar gingen de vragen over dingen die ik nooit gelezen had en ik had keihard geleerd... voor niks dus.
Oud 24-05-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 24-05-2004 @ 21:43 :
Lieve CB, ik heb wel eens met je gepm'd en dat ging goed, maar eigenlijk heb je wel een beetje dezelfde status als Fleet Admiral, dat twee mensen je mogen en de rest je het liefst weg vervloekt.
Hmm ik had eigenlijk dat idee meer bij jou 'riddie'.
Oud 24-05-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 24-05-2004 @ 21:43 :
Lieve CB, ik heb wel eens met je gepm'd en dat ging goed, maar eigenlijk heb je wel een beetje dezelfde status als Fleet Admiral, dat twee mensen je mogen en de rest je het liefst weg vervloekt.

Verder ben ik trouwens voor het keihard deleten van domme posts, als het niveau niet normaal is, dan doe je maar alsof!
hier ben ik het niet met je eens dude

CB doet vaak genoeg haar best om leuke topics te openen en gaat vaak genoeg serieus op topics in waar Fleet eigenlijk alleen maar de fokkende slampamper uithing

ik behoor dan wel natuurlijk tot een van de paar mensen die CB wel mogen maar dat neemt niet weg dat ze echt wel eens dr best doet om wat van dit forum te maken

en posts deleten blijft sucken want dan zou waarschijnlijk 90% van mijn posts ook verwijderd worden
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Lifestyle OPGELET: veranderingen en evaluatie.
Verwijderd
212 13-01-2007 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.