Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 14:01
Dicenquesoy
Dicenquesoy is offline
ik heb eerst uitgeslapen, daarna m'n kamer opgeruimd, gedouched, aangekleed, broodjes met jam gegeten..daarna aardbeien...geforummed, gesurft. ik ga straks oprah kijken en om 18:00 moet ik werken.
Advertentie
Oud 28-05-2004, 14:08
Verwijderd
Brak wakker geworden, onder de douche geweest, wat gegeten, naar de stad geskate om wat shit te kopen, weer terug naar huis, gitaar gespeeld en wat zitten inernetten. Zometeen ga ik naar het station en dan met de trein naar Breda want daar moeten we optreden en vanavond weer terug.
Oud 28-05-2004, 14:12
Verwijderd
2 examens gemaakt,emotioneel kapot,thuis wat random klachten gestuurd naar LAKS,en nu zit ik verdwaasd voor me uitte staren en blij te zijn dat het weekend is
Oud 28-05-2004, 14:16
Verwijderd
vanmorgen om kwart voor 8 opgestaan. naar school. nederlands examen gemaakt. snel klaar dus uren wachten tot eco begon. ondertussen maar vast ff bier gehaald voor vanavond. eco gemaakt. ook weer snel klaar. nu thuis extreem hard Misfits luisteren en zo mn kam omhoog gaan gooien vanavond naar utreg om een heel lang weekend bij mn chickie te bivakeren
Oud 28-05-2004, 14:30
Verwijderd
Mijn examen Spaans quasi pro forma ingedient, samen met 20 anderen
Oud 28-05-2004, 15:02
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
nou ik geef antwoord op je vraag, daar verneuk ik mn tijd mee, en met naar school gaan En met Noínden de stad in gaan, maar dat was gewoon tijd op een leuke manier besteden
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 28-05-2004, 15:29
cenerI
Avatar van cenerI
cenerI is offline
naar school gaan
op het balkon in de zon gelegen! Maar dat vond ik geen tijd verneuken eigenlijk.
Oud 28-05-2004, 15:59
sorry
sorry is offline
ik heb de klok geneukt. verder nog een examen gemaakt en in een parkje met een paar vrienden op het bankje een jointje gerookt.
Oud 28-05-2004, 16:35
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 28-05-2004 @ 15:12 :
2 examens gemaakt,emotioneel kapot en nu zit ik verdwaasd voor me uitte staren en blij te zijn dat het weekend is
__________________
sleep is no friend.
Oud 28-05-2004, 16:43
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
verslapen voor school en toen ik wakker werd was ik al uit.
daarna mn ratten eten gegeven, wat mssn een beetje verkeerd is gegaan.
daarna achter msn gaan zitten. moet ook gebeuren he.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 28-05-2004, 16:47
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
schimmel schreef op 28-05-2004 @ 17:43 :
daarna mn ratten eten gegeven, wat mssn een beetje verkeerd is gegaan.
Zijn ze ziek?
__________________
sleep is no friend.
Oud 28-05-2004, 17:00
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
vanochtend wakker, saggerijnig voor me uitzitten staren. Mams verrot gescholden, toen toch maar mn kamer opgeruimd. Gelunched. Niets zitten doen. In het zonnetje gezeten met 't vriendje, heerlijk in bed gelegen met 't vriendje. Post op de bus gedaan, saggerijnig gedaan tegen mammie.

jaja boeiend weer.
__________________
Freak me baby
Oud 28-05-2004, 17:01
Verwijderd
Globaal eigenlijk tot twee uur (niet geplanned) in bed geleden en daarna de hele middag op terras in de zon gezeten (tot nu) met witbier, sigaret en studieboek.
Oud 28-05-2004, 17:04
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 28-05-2004 @ 17:47 :
Zijn ze ziek?
die ene wel, daarom moesten er medicijnen door dr pap. maar mssn heb ik de verkerde gegeven. kwamen we (zusje en ik) pas later achter.
maar het zal ws wel mee vallen
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 28-05-2004, 17:57
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
kleertjes kopen in amsterdam
Oud 28-05-2004, 18:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
tot half3 op school, 2 toetsen gemaakt(wisk. en maatsch., makkie gelukkig)
tot kwart over 3 kletsen met vriendin
daarna werken met kindjes tot half6
nu ff chillen en eten
straks naar jaya the cat in hilversum met vriendinnetjes.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-05-2004, 18:26
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb laat gelunched met m'n vriendinnen na hun engels examen. Daarna deed ik ook depressief omdat zij depri waren na het nakijken van hun antwoorden. Samen B&J ijs gegeten, yum.
Aardbeien gegeten, yum. Koekjes gegeten, yum.
Ik hou van lekker eten, yum.
Oud 28-05-2004, 18:43
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Simpel, 7 uur opstaan, douchen eten etc. 8 uur naar school toe gegaan.

9 tot 12 examen, uurtje rust, 13:30 tot 16:30 examen.
Thuis niks doen
Oud 28-05-2004, 18:55
Verwijderd
examen engels

volgensmij had ik hem net zo goed niet kunnen maken
Oud 28-05-2004, 19:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Muren paars en groen schilderen. Niksdoen. Koffie, veel koffie. Trampoline springen. Mensen op hun zenuwen werken. Hm. En in de trein gezeten.
Oud 28-05-2004, 19:35
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
met een vriendin in de achtertuin gechilld, toen een examen Engels slechter gemaakt dan gehoopt , toen met broer even utrecht ingeweest
vanavond ga ik vooral slapen.
__________________
look back and laugh
Oud 28-05-2004, 20:09
Verwijderd
té vroeg opgestaan
stage
eten
forummen
eten

en zometeen naar een feest, en om 5.15u. weer m'n nest uit
Oud 28-05-2004, 21:06
Verwijderd
Half 12 wakker. Douchen/ontbijten/etc. Geforumd. Naar vriendje gefietst, zijn haar geknipt en weer terug gefietst. Sindsdien voel ik me kut en heb ik geforumd, tv gekeken en mn bureau opgeruimd.
Oud 28-05-2004, 23:10
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline


Opgestaan om 1100. Gedouched. Geskate met dinnetje, haar leren skateboarden. Ze heeft aanleg en is maar één keer gepleurd In Museumpark picknicken en chillen. Haar naar huis gelokt, daar weer gegeten in de tuin. Toen wreed gesekst, samen in bad gegaan en toen viel ik in slaap. Rond 1900 wakker en met een voldaan gevoel naar huis . Thuis weer gegeten en Sacred gespeelt. Level 25 Vampiress met 12% critical hit 9% life leech en 4 set items, waaronder Dalmar's, Annouk's en Thorwyn's

een vol vretende verliefde inmiddels goed gebruinde jonge nerd
Oud 29-05-2004, 00:52
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
twee schijtexamens gemaakt... hoop gekregen dankzij Economie ..HALLELUJAA oe oe oe
thuis gegeten... rosé en popcorn ingeslagen vriendinnie naar mn mansion gelokt en veel gedronken
en nu zit ik mn tijd te verdoen en morgen ga ik naar de kapper en zondag ga ik kotsen in six flags en heel misschien ga ik nog slagenook
oeoeoeooeoeooeoe
yeah
Oud 29-05-2004, 00:57
Verwijderd
Examens maken
Wiet roken
Kill Bill 2 checken met mijn ex
Bier drinken met mijn ex.


dat was het wel weer zo.
Oud 29-05-2004, 08:29
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Blijven posten hie rop dit forum... hihihi
Oud 29-05-2004, 09:29
Verwijderd
de lijnen van LAKS gesabboteerd
Oud 29-05-2004, 10:22
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Woensdag wat school, m'n eerste werkdag van een uurtje en nog wat random dingen.

Donderdag minder school dan verwacht, savonds gesport en her en der wat tv gekeken en m'n HD een beetje leukere muziek gegeven.

Vrijdag, naar Arnhem shoppen voor nieuwe schoenen. Ondervind er nog cognitieve dissonantie van omdat het een beetje op cowboylaarsjes lijken onder deze broek, ach boeiend. Savonds werken, na het werk voor ongeveer 2x het bedrag dat ik die dag verdient heb gratis bier gedronken daar, m'n werk is top.

Vandaag, nog veel op de planning, eens zien wat er van terecht gaat komen.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 29-05-2004, 11:28
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Gistervond heb ik me geergerd aan de hippietarotnatuurreligieouders van mijn BF. Ze zijn eigenlijk heel lief, maar ze kunnen zo zeuren
Toen heb ik me ergens teruggetrokken en ben ik gaan forummen, daarna heb ik tv gekeken en toen ben ik gaan slapen. En toen werd ik wakker en toen heb ik met mijn nerdskills een vriendinnie geholpen met haar computer en daarna heb ik een boterham met bio organische whatever pindakaas gegeten.
__________________
sleep is no friend.
Oud 29-05-2004, 16:35
Verwijderd
11 uur op. Het vaste ochtendritueel. Vriendinnetje gebeld. Half 2 naar Vondelpark gefietst. Daar een half uur op vriendin gewacht. Met haar op het gras en bij de Vertigo gezeten waar ook een ander vriendinnetje kwam die ik al een paar maanden niet meer gezien had. Leuk Naar het huis van de ex van mn vriendin gefietst. Daar even gechilld in de tuin. Vervolgens naar huis gefietst terwijl ik ruzie maakte met mn vriendje aan de telefoon, hij moet niet zo in mn oren schreeuwen En nu zit ik te forummen.
Oud 29-05-2004, 16:38
Laïs
Laïs is offline
Wakker gemaakt door mam. Half 10 opgestaan.
Gegeten. Lang moeten wachten op douche omdat mijn broer het nodig vond om bijna een uur in de badkamer te spenderen.
Gefietst maar ik vond niet wat ik moest vinden.
Gegeten.
Geforummend. gemsnt. Afgesproken met vriendinnetjes om op een pleintje te gaan zitten. Hebben we gedaan,nadat we elkaar gevonden hadden en daar ijs gegeten.
Derjuist eventjes cd op & aardrijkskunde bekeken. nu forum & msn.
__________________
girls in liquid.
Oud 29-05-2004, 16:40
Verwijderd
Met uitslapen en in de zon zitten met Hoegaarden.
Oud 29-05-2004, 16:47
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Gisterenavond eerst naar toneelstuk gegaan, toen naar de kroeg. Daar met veel te oude mannen aangepapt die gratis drankjes gingen geven en een vriend naar huis gebracht. Daar haast in slaap gevallen en mezelf moeten dwingen om weg te gaan. Naar huis gefietst met mn zus, in slaap gevallen en wakker geschrokken om 5 uur omdat ik nog iemand moest bellen. Slecht geslapen en toen met mams wezen shoppen.

Vanavond weer een feestje en geen zin en te moe
Oud 29-05-2004, 17:50
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
buiten zitten studeren
vreten
dansen met papa , is dat niet stoer
m.a.w. een pokkesaaie dag die niet voor herhaling vatbaar is
Oud 29-05-2004, 18:03
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ergens wakker geworden, met een brak hoofd naar huis gefietst, gedoucht en een paar liter water gedronken, in de zon in slaap gevallen, verbrand, op bed in slaap gevallen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 29-05-2004, 18:15
Verwijderd
Uitgeslapen
Gewinkeld

Ik ben kapot
Oud 29-05-2004, 18:16
Verwijderd
uitgeslapen, was wel weer eens nodig.
naar parc andré citroen gegaan met een boek en een dummy en daar lekker zitten lezen en schrijven met the doors in mn discman, sigaretjes, water en gedroogde abrikozen, en nu ga ik even internetten. lekkere relaxdag
Oud 29-05-2004, 18:51
Verwijderd
om 5 uur in een licht aangeschoten bui naar mn bedje.
om acht uur in een nog steeds vrij aangeschoten bui weer naast mn bedje.
om half negen met een brakke kop op het voetbalveld,om veervolgens de hele dag in de gloeiende zon te rennen (voetbaltoernooi)
rond een uur of zes een hele lange fijne verfrissende douche genomen.
toen wat voedsel tot me genomen en nu zit ik een beetje mijn tijd te verdoen achter de pc.
vanavond naar de stad,en dan herhaalt de cyclus zich weer aangezien het morgen WEER toernooi is
Oud 29-05-2004, 18:53
Verwijderd
Verjaardag gevierd en wiskunde sommen gemaakt
Oud 29-05-2004, 18:59
nehalennia
Avatar van nehalennia
nehalennia is offline
uitgeslapen gecomputerd gegeten gecomputerd geleerd gesimd gegeten gesimd geforumd
Oud 29-05-2004, 19:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Uit bed gekomen met spierpijn. Taco's gemaakt. Ge-pc't. Door mn kamer gedanst. Toen weer geslapen. Kwart over 6 wakker geworden. Vloei gekocht. Hond uitgelaten. Popcorn gebakken.
En vanavond ga ik bier drinken.
Oud 29-05-2004, 20:28
Nuck
Nuck is offline
Ik heb me gisteravond prima vermaakt op een galafeestje, drank was in overvloed aanwezig . Vanochtend te vroeg wakker geworden met nadorst, verder de hele ochtend niks gedaan behalve water drinken. 's Middags in de bus gesprongen om even mijn ouders met een bezoekje te verblijden, oftewel in de tuin liggen zonnen . De rest van de dag niks uitgevoerd, behalve een beetje gelezen en tennis gekeken. Mja, komt door de brakheid.
__________________
As if!
Oud 29-05-2004, 20:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 29-05-2004 @ 17:47 :
Gisterenavond eerst naar toneelstuk gegaan, toen naar de kroeg. Daar met veel te oude mannen aangepapt die gratis drankjes gingen geven en een vriend naar huis gebracht. Daar haast in slaap gevallen en mezelf moeten dwingen om weg te gaan. Naar huis gefietst met mn zus, in slaap gevallen en wakker geschrokken om 5 uur omdat ik nog iemand moest bellen. Slecht geslapen en toen met mams wezen shoppen.

Vanavond weer een feestje en geen zin en te moe
Eeeehmm ben je niet iets vergeten te vertellen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 29-05-2004, 21:25
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb net Love Letters gekeken en nu ga ik een milksjeek halen. Morgen ga ik karten en de vorige keer heb ik mezelf te pletter gereden, dus ik ben een beetje nerveus
__________________
sleep is no friend.
Oud 29-05-2004, 22:25
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb ontbeten op Schiphol plaza en afscheid genomen van m'n nicht die stewardess is en vandaag naar Osaka is gevlogen
Daarna ben ik even gaan zwemmen met m'n nichtjes en zusje bij Meerkamp, Amstelveen. Druk
En toen BBQ-en bij m'n oom.
Ik ben een familie-persoon.
Oud 29-05-2004, 22:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Mijn mamma haar verjaardag vieren en werken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 29-05-2004, 23:01
sorry
sorry is offline
gewinkelt.
gevoetbalt.
voetbal gekeken.(wat was dat slecht zeg)
Oud 29-05-2004, 23:10
Verwijderd
Nou, mijn avond is weer wel gespendeerd met forummen, tv kijken en jawel, ruzie maken
Oud 29-05-2004, 23:22
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Gisteren naar Haarlem geweest, beetje rondgehangen, de heer Lepra niet gezien though, daarna naar Beverwijk, aldaar gedronken en gesmoked en ff in Asgard (ofzoiets) geweest en daar Selma nog tegengekomen, waren hardcore bandjes, ff biertje gedronken en weer pleite gegaan. (gingen alleen ff langs omdat 't toch op de route van de shop lag, ff kijken wat 'r was.) daarna nog bij Menno & Sas gechilled dus en slapen. 's ochtends gewekt door 'n hyperactief Ramones-verslaafd (kijk, dat is opvoeding. fuck bob de bouwer!) meisje van 2,5 jaar. (leuk zo'n klein wurm. ) Dus voor den 208e keer (naar schatting) de Ramones DVD bekeken om 8 uur 's ochtends. *zucht* en daarna naar A'dam gegaan en daar gechilled op waterlooplein en in muiderpoort. na 6en richting rotjeknor vertrokken en thuis met 2 maten gechilled hier met bier & wiet. nu, rust und forum.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle lifestyle evaluatie topic 2
Verwijderd
500 01-07-2004 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.