Oud 13-07-2004, 22:11
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Pandora-00 schreef op 12-07-2004 @ 13:36 :[B]Ik twijfel nog tussen schieten of piercen.
In principe maakt het me niet zoveel uit, maar ik heb gehoord dat piercen beter is.
mijn ogen gingen ook tranen toen ie net geschoten werd maar dat was na een paar minuutjes over. ze zeggen idd dat piercen beter is maar ik weet niet waarom, ik heb iig nooit last gehad van die piercing. hij is nooit ontstoken geweest oid.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
Oud 14-07-2004, 13:21
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 13-07-2004 @ 22:11 :
mijn ogen gingen ook tranen toen ie net geschoten werd maar dat was na een paar minuutjes over. ze zeggen idd dat piercen beter is maar ik weet niet waarom, ik heb iig nooit last gehad van die piercing. hij is nooit ontstoken geweest oid.
al eerder schreef ik waarom piercen beter is dan schieten (in kraakbeen) want als er geschoten word, krijgt t kraakbeen een klap en ontstaan er kleine scheurtjes in je kraakbeen. dit hoeft niets uit te maken maar het wil wel eens gebeuren dat je kraakbeen dan gaat lopen of je krijgt een bultje aan de achterkant van je oor of aan de binnenkant van je neus. je kraakbeen kan dus beschadigen.
i prefer piercen. duurder maar beter. en leuker vinnik
Oud 14-07-2004, 18:56
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
poorleno schreef op 13-07-2004 @ 19:00 :
ja, idd, en leuk

en bij mij deed die onderste juist zeer en nu nog steeds
onder voel ik geen pijn meer, alleen boven, dan begint t opeens zo te branden, maar dat is daarna weg, maar even een vraagje: hoe maak jij je piercing precies schoon? ik gebruik uni cura zeep en sterilon, maar moet je m dan draaien of echt op en neer bewegen?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 14-07-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 14-07-2004 @ 18:56 :
onder voel ik geen pijn meer, alleen boven, dan begint t opeens zo te branden, maar dat is daarna weg, maar even een vraagje: hoe maak jij je piercing precies schoon? ik gebruik uni cura zeep en sterilon, maar moet je m dan draaien of echt op en neer bewegen?
ik heb het dus andersom, maar goed. ehm ik gebruik ook uni cura en wat druppelspul wat ik van hun heb gehad. en ik beweeg het op en neer en ik draai, ik doe het gewoon beide , nouja ik probeer het want soms doet het echt te zeer
Oud 15-07-2004, 01:22
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
pijn is fijn
Oud 15-07-2004, 01:51
Verwijderd
ik houd van pijn, maar niet die van m;n oortje!
Oud 15-07-2004, 01:56
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ik bedacht me het net. dus als ik een cockpiercing neem dan kan ik er ook in gaan draaien en het pijngenot verhogen. VET!
Oud 15-07-2004, 17:28
Verwijderd
mja of je gebruikt zo'n oprekstaafje, en die schuif je in je urinebuis
Oud 15-07-2004, 18:36
Verwijderd
gatverdamme
Oud 15-07-2004, 19:37
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
Shyra schreef op 19-06-2004 @ 17:18 :
Ja, voorzichtig was ik wel.

Alleen dat stomme laatste velletje, daar kwam ik niet doorheen, en er was niemand die even die naald de laatste mep wou geven, mietjes!

Misschien da'k het als het wat genezen is het maar laat schieten, maar dat schijnt ook niet zo goed te zijn, bovendien heb ik geen zin om 6 weken met 2 knopjes te lopen..
ik heb 6 weken met 3 knopjes (bovenin mn oor ja) gelopen.. maar heb nu mooi 3 ringetjes erin zonder dat mn oren verkloot zijn ofzo
waarom laat je ze niet gewoon schieten? als je "dapper" genoeg bent om ze zelf te prikken, lijkt het me ook wel te doen om ze te laten schieten en dan zelf meteen ringetjes erin te doen (als je echt die knopjes niet wil)
zal waarschijnlijk net zo veel bloeden/ontsteken als zelf prikken..
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 15-07-2004, 19:38
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
oh late reactie.. sorry niet gezien dat die nog van juni was
al gelukt inmiddels?
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 15-07-2004, 20:17
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Oud 15-07-2004, 20:50
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gaatjes in de rand van je oorschelp (is dat kraakbeen?), hoe moet je die schoonmaken?

Ik heb daar namelijk gisteren 2 oorbellen laten zetten en ik weet dat je geen sterilon mag gebruiken en ik heb unicura-zeep staan maar er wordt ook weer gezegd dat er geen zeep in die gaatjes mag komen, dus, wat nu?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 15-07-2004, 20:54
Verwijderd
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.
De oorbel die ik bovenin mn oor had heb ik laten schieten, daar kwam een bult achter die na een half jaar dat ik de oorbel eruit heb gehaald nog steeds niet weg is. Het bleef maar ontsteken, en de oorbellen die ik zelf heb gezet (bovenin dus) zijn nooit ontstoken geweest. Piercen is dus beter dan schieten..
Verder heb ik gewoon altijd sterilon gebruikt, nooit problemen mee gehad.
Oud 16-07-2004, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 15-07-2004 @ 20:50 :
Gaatjes in de rand van je oorschelp (is dat kraakbeen?), hoe moet je die schoonmaken?

Ik heb daar namelijk gisteren 2 oorbellen laten zetten en ik weet dat je geen sterilon mag gebruiken en ik heb unicura-zeep staan maar er wordt ook weer gezegd dat er geen zeep in die gaatjes mag komen, dus, wat nu?
zeep kun je toch uit die gaatjes wegspoelen en pruttelen etc?
Oud 16-07-2004, 11:22
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
het is onzin dat de zeep niet in de gaatjes mag komen, das juist de bedoeling met het schoonmaken. je moet het alleen goed wegspoelen anders blijft t zitten en dat is dan weer niet goed. piercers raden altijd spul aan als uni cura en seba med om het schoon te maken en raden sterilon af omdat sterilon ook de goede bacterien 'verwijderd' (beetje agressief ofzow). maar het is best te gebruiken.
Oud 16-07-2004, 11:43
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
ok, dankje.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 16-07-2004, 13:51
Hagel
Hagel is offline
vloeibare groene zeep is ook fijn voor je piercings
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 16-07-2004, 14:13
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hagel schreef op 16-07-2004 @ 13:51 :
vloeibare groene zeep is ook fijn voor je piercings

seba med dus
maar wel de waslotion
Oud 16-07-2004, 20:50
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik gebruik gewoon uni cura en daarna sterilon of n andere druppels, maar sterilon kan ook hoor
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 18-07-2004, 03:02
Verwijderd
ik dacht dat sterilon juist slecht was? en blehekw wat moet je doen tegen die ontzettende jeuk ? krabben mag niet eh?
Oud 18-07-2004, 12:02
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
poorleno schreef op 18-07-2004 @ 03:02 :
ik dacht dat sterilon juist slecht was? en blehekw wat moet je doen tegen die ontzettende jeuk ? krabben mag niet eh?
neej doe maar niet jeuken is juist goed joh dan geneest t en sterilon (zie ergens boven) killed ook de goede bacterien daarom wordt t niet aangeraden maar je kan t best af en toe dr op doen hoor. gewoon niet te vaak.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 18-07-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-07-2004 @ 12:02 :
neej doe maar niet jeuken is juist goed joh dan geneest t en sterilon (zie ergens boven) killed ook de goede bacterien daarom wordt t niet aangeraden maar je kan t best af en toe dr op doen hoor. gewoon niet te vaak.
jaa ik weet dat het een goed teken is, maar soms is het echt te erg hoor en word ik gek
Oud 18-07-2004, 20:50
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb een vraagje voor mensen die een neuspiercing hebben (liefst gepierced en niet geschoten):
hoe lang na het zetten hebben jullie m verwisseld?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-07-2004, 11:19
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 18-07-2004 @ 20:50 :
ik heb een vraagje voor mensen die een neuspiercing hebben (liefst gepierced en niet geschoten):
hoe lang na het zetten hebben jullie m verwisseld?
1 week later, ik moest wel want ik was m'n zweerknopje tijdens t slapen kwijtgeraakt en toen was ie al bijna dichtgegoeid en heb ik er een oorbel doorheen moeten raggen. *auw*
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 19-07-2004, 12:31
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Hoeveel kost t ongeveer om gewoon oorbellen te laten schieten?Ik wil namelijk in elk oor een tweede gaatje.
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Oud 19-07-2004, 13:03
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Babette schreef op 19-07-2004 @ 12:31 :
Hoeveel kost t ongeveer om gewoon oorbellen te laten schieten?Ik wil namelijk in elk oor een tweede gaatje.
Mijne waren 7 euro, per paar. Inclusief oorbellen/zweerknopjes.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 19-07-2004, 13:43
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 19-07-2004 @ 11:19 :
1 week later, ik moest wel want ik was m'n zweerknopje tijdens t slapen kwijtgeraakt en toen was ie al bijna dichtgegoeid en heb ik er een oorbel doorheen moeten raggen. *auw*
das lastig mijn knopje heb gelukkig zon draai t einde zodat ie er niet makkelijk uit kan. had je ergens last van?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-07-2004, 14:41
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 19-07-2004 @ 13:43 :
das lastig mijn knopje heb gelukkig zon draai t einde zodat ie er niet makkelijk uit kan. had je ergens last van?
nah t bloedde lichtelijk maar tis niet gaan ontsteken.
wat ik wel een keer had was zo'n ding met een druppeltje aan het einde, en die kreeg ik er dus bijna niet meer uit
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 19-07-2004, 15:44
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 19-07-2004 @ 14:41 :
nah t bloedde lichtelijk maar tis niet gaan ontsteken.
wat ik wel een keer had was zo'n ding met een druppeltje aan het einde, en die kreeg ik er dus bijna niet meer uit
bedoel je zo'n klein bolletje die aan t einde zit ook om te voorkomen dat ie eruit valt?? goed dat je t zegt.. had juist een ringetje gekocht met zo'n ding
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-07-2004, 18:57
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
poorleno schreef op 16-07-2004 @ 07:40 :
zeep kun je toch uit die gaatjes wegspoelen en pruttelen etc?
mijn piercer zegt altijd dat je niks moet gebruiken bij piercings omdat het een soort wond is en van de dokter zou je bij zon wond ook niks krijgen
heb dus zelf al mijn piercings alleen met water gespoeld en nergens last van gehad
maar zal ook wel weer per piercer verschillen
Oud 19-07-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
hippiemeisje schreef op 19-07-2004 @ 18:57 :
mijn piercer zegt altijd dat je niks moet gebruiken bij piercings omdat het een soort wond is en van de dokter zou je bij zon wond ook niks krijgen
heb dus zelf al mijn piercings alleen met water gespoeld en nergens last van gehad
maar zal ook wel weer per piercer verschillen
dat denk ik dan ook.. en wat raar want je hoort het toch gewoon elke dag ongeveer 2 keer schoon te maken met unicura en dan nog wat druppelen met wat spul, dat is niet persé nodig, maar dat schoonmaken met zeep toch wel?
Oud 19-07-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
hippiemeisje schreef op 19-07-2004 @ 18:57 :
mijn piercer zegt altijd dat je niks moet gebruiken bij piercings omdat het een soort wond is en van de dokter zou je bij zon wond ook niks krijgen
heb dus zelf al mijn piercings alleen met water gespoeld en nergens last van gehad
maar zal ook wel weer per piercer verschillen
een wond moet je toch ook schoonmaken, daar doe je betadine op enzo.
tenminste, ik wel.
Oud 19-07-2004, 19:31
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik moet mn industrial ook schoonmaken met zeep en daarna druppels en tijdens het schoonmaken draaien, maar vorig jaar heb ik een tragus piercing (stukje in je oor) laten zetten en daar mocht ik helemaal niet mee draaien en niks op doen, dus het verschilt per piercer.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 19-07-2004, 19:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
hippiemeisje schreef op 19-07-2004 @ 18:57 :
mijn piercer zegt altijd dat je niks moet gebruiken bij piercings omdat het een soort wond is en van de dokter zou je bij zon wond ook niks krijgen
heb dus zelf al mijn piercings alleen met water gespoeld en nergens last van gehad
maar zal ook wel weer per piercer verschillen
Ik denk ook dat het per piercing zelf verschild.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-07-2004, 21:21
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 19-07-2004 @ 19:31 :
ik moet mn industrial ook schoonmaken met zeep en daarna druppels en tijdens het schoonmaken draaien, maar vorig jaar heb ik een tragus piercing (stukje in je oor) laten zetten en daar mocht ik helemaal niet mee draaien en niks op doen, dus het verschilt per piercer.
Idd, ik kreeg een flesje met piercingschoonmaakspul mee en ik mocht het alleen maar draaien als ik m schoonmaakte.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 19-07-2004, 22:33
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik wil een piercing maar dta mag niet van mijn ouders
ze vinden het lelijk en agressief staan en ze zijn bang dat ik er een litteken aan overhou iemand nog tips om mijn ouders over te halen?
Oud 19-07-2004, 22:48
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Wat voor iets wil je dan?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 19-07-2004, 23:02
Hagel
Hagel is offline
Volgende week denk ik maar weer eens een tepelpiercing proberen, de eerset heb ik eruit gehaald omdat hij na 6 maanden nog ontzettend veel pijn deed, nu de andere tepel eens proberen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 20-07-2004, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-07-2004 @ 23:02 :
Volgende week denk ik maar weer eens een tepelpiercing proberen, de eerset heb ik eruit gehaald omdat hij na 6 maanden nog ontzettend veel pijn deed, nu de andere tepel eens proberen
iee, lijkt me eng!
Oud 20-07-2004, 04:15
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
poorleno schreef op 20-07-2004 @ 01:17 :
iee, lijkt me eng!
niet enger als een andere piercing
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 20-07-2004, 14:51
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-07-2004 @ 19:57 :
Ik denk ook dat het per piercing zelf verschild.
ik denk het niet
heb zelf namelijk een navelpiercing, tepelpiercing, lippiercing en verschillende dingen in men oren waarbij ik niks moest gebruiken
Oud 20-07-2004, 14:54
Verwijderd
dat meen je niet?
Oud 20-07-2004, 14:54
Hagel
Hagel is offline
ik heb altjid wat moeten gebruiken gebruikt, nog nooit van gehoord dat het niet hoeft eigenlijk
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 20-07-2004, 14:55
Verwijderd
same here, je moet het toch altijd schoonmaken om infecties en ontstekingen te voorkomen etc.
ik kan me niet voorstellen dat een piercer zegt dat je niets hoeft te doen
Oud 20-07-2004, 17:09
Verwijderd
Hm ik hoorde ook dat je het niet te vaak mot schoonmaken, omdat het dan veel langer duurt voordat het gaatje geneest
Oud 20-07-2004, 19:13
Verwijderd
1/2 keer per dag en er is niks aan de hand
Oud 20-07-2004, 20:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Hagel schreef op 20-07-2004 @ 14:54 :
ik heb altjid wat moeten gebruiken gebruikt, nog nooit van gehoord dat het niet hoeft eigenlijk
Ik moest ook de eerte paar weken schoonmaken. 2 keer per dag.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 20-07-2004, 20:34
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 19-07-2004 @ 22:33 :
Ik wil een piercing maar dta mag niet van mijn ouders
ze vinden het lelijk en agressief staan en ze zijn bang dat ik er een litteken aan overhou iemand nog tips om mijn ouders over te halen?
das kut ik kreeg mn eerste op mn 14de kado van mn ouders

maar als je hem eruit haalt zie je alleen 2 kleine gaatjes waar je niet over kunt gaan zitten mierenneuken.
en nu boeit het nog niet je bent pas 15.
maar als ze je niet willen horen krijg je dat er met nog geen moker in ben ik bang.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-07-2004, 02:11
Seras
Avatar van Seras
Seras is offline
Ik heb een labret en navelpiercing ....
wil er eigenlijk nog 3 , neusringgetje , tongpiercing en bridge (tussen je ogen)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 19:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 12:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 03:36
Lifestyle Het Grote Piercing topic
AngelLena
485 02-12-2004 11:29
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 18:05
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 09:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.