Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 16:56
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
poorleno schreef op 23-09-2004 @ 17:50 :
hey jijjj ik kan niet bellen nu en ik zie je hier, ehm vanavond is goed?! maar ik weet nog niet precies waar en hoe laat het is want het was nog niet zeker ofzo, noujaa we zien wel?
ja want ik snapte het niet, want ze zeiden dat morgen het concert was, dus dan kon de after nooit nu zijn? en ik wist dan natuurlijk ook niet hoelaat...maar msn doet het niet bel maar als het een keer wel kan want ik heb eigenlijk een vergadering maar dat kan zo afgezegd worden
__________________
voorikvergeet
Advertentie
Oud 23-09-2004, 16:59
Verwijderd
interpol is wel vanavond hoor britt! en oh vandaar dat je niet online bent, en ja ik bel je zo wel enzo want ik moet ook nog iemand anders bellen of het nog doorgaat enzo want misschien ging het geenens door ! en succes met je vergaderingetje
Oud 23-09-2004, 17:06
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben vanmiddag van de trap gevallen en nu heb k pijn aan mn rug, mn knie en mn kont
__________________
you spread like peanut butter
Oud 23-09-2004, 22:21
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 23-09-2004 @ 00:53 :
Ook meteen radicaal.
haha, ik had het misschien wat anders moeten formuleren maar voor de duidelijkheid: ze leeft nog hoor, gelukkig .

ik ben vandaag bezig geweest met mijn bachelorscriptie (dat klinkt zo mooi ) en ruzie maken.
Oud 23-09-2004, 22:26
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
battlestar schreef op 23-09-2004 @ 23:21 :

ik ben vandaag bezig geweest met mijn bachelorscriptie (dat klinkt zo mooi ) en ruzie maken.
Op WO-niveau? Dat doe je snel! .

On-topic;

niks. Gelezen en gehangen voor de computer - heerlijk, zo'n brakke dag.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 23-09-2004, 22:50
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 23-09-2004 @ 23:26 :
Op WO-niveau? Dat doe je snel! .
hehe, bachelorscriptie hè, das in je derde jaar.
eerst heette het anders, maar de overheid wil per se dat er in het derde jaar ook een soort van scriptie wordt geschreven en daarom noemen ze het nu scriptie.

aan mijn masterscriptie wil ik nog even niet denken.
Oud 23-09-2004, 22:54
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
battlestar schreef op 23-09-2004 @ 23:50 :
hehe, bachelorscriptie hè, das in je derde jaar.
eerst heette het anders, maar de overheid wil per se dat er in het derde jaar ook een soort van scriptie wordt geschreven en daarom noemen ze het nu scriptie.

aan mijn masterscriptie wil ik nog even niet denken.
Verhips, je hebt gelijk. Ben ik even blij dat ik al drie jaar met m'n eerstejaarsvakken worstel. Ik wil uberhaupt niet aan scripties denken.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 23-09-2004, 23:32
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
In de kroeg gezeten, lam geworden, naar huis gegaan. In 'n notendop.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 24-09-2004, 01:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag helemaal geen flikker gedaan.
Ik heb alleen maar op bed gezeten/gelegen en oude meisjes tijdschriften doorgebladerd,muziek geluisterd en ergens in de tussentijd een zak chips naar binnengewerkt.

maar ja, what's new?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-09-2004, 06:40
Verwijderd
naar interpol gegaan
Oud 24-09-2004, 08:22
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 24-09-2004 @ 07:40 :
naar interpol gegaan
hoe was het?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 24-09-2004, 11:04
Konstantine
Konstantine is offline
Hoi, gisteravond was ik bij Interpol en ik heb vrijwel alleen naar Daniel gestaard en soms kreunde ik ook. Daarna gingen we heel koud door Amsterdam lopen, waarna we besloten naar Schiphol te gaan om te slapen. Al met al heb ik dus niet veel geslapen en was ik om half acht thuis. Als ik nu niet heel snel mijn kleren in een doos gooi wordt mijn m00der heel boos en wil ze me niet naar Antwerpen verhuizen zondag en en en dat wil ik niet.
Oud 24-09-2004, 15:26
Verwijderd
ik heb deze week in mijn nieuwe kamer geslapen, en mijn huisgenoten zijn heter dan in mijn dromen.
vandaag hoefde ik niet naar school en gister wilde ik naar paradiso maar ik was moe dus heb ik een film gekeken met mijn leuke bovenbuurjongen (en zijn vriendin )
vanmiddag ging ik naar huis maar ik had de trein gemist en toen ging ik de nrc lezen op een bankje.
en nu ben ik thuis en moe.
Oud 24-09-2004, 16:58
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vandaag had ik het eerste uur vrij en toen heb ik mijn haren perfect platgestijld voor de schoolfoto's. helaas had ik deze week een klein koortslipje dus ik had nog een klein wondje maaarja. Nah, toen had ik twee uur les en toen vier tussenuren. Toen ben ik naar de appie heijn gegaan en heb een oor en een ellegirl en laurierdrop en kauwgom gekocht en lekker zitten smullen. Onderweg kwam ik ehm... 'dinges' tegen en we zeiden breed lachend hoi tegen elkaar, en toen moesten we eindelijk foto's maken en begon het ontzettend te gieten. toen waren de foto's klaar, en ik heb mijn tong uitgestoken op de groepsfoto, en toen mochten we naar huis. Toen begon het weer te storten en reed ik luid vloekend met mijn lange slungelvriend alain door de regen, en toen was ik alleen aan het fietsen en toen kwam ik langs de bakker en toen zag ik dinges onder het afdakje staan en toen riep ik 'lekker weertje he? ' naar hem en toen moesten we lachen. en toen ging het onweren maar ik kwam toch nog thuis en toen heb ik naar het junior eurovisie songfestival voorronde dingetje gekeken en een halve rookworst op. en nu ben ik gelukkig omdat ik verliefd ben en wiehoe hij is leuk! en hij lachte wel heeeel erg vaak naar me vandaag, zelfs als ik een stom grapje maakte
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-09-2004, 19:16
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gister ging ik wiskunde huiswerk doen heel braaf, voor het eerst dit jaar.
Daarna ging ik bij een vriend chillen en film kijken. En ik ging even zeuren en toen ging ie me knuffelen en toen was het weer goed. En ik werd ook nog gebeld door ehm 'een jongen' (waar ik soms mee ga ) en die vroeg of ik meeging naar Paradiso maar ik had geen zin.
Ohja, vorige week in de melkweg was er een meisje en die wilde hem ook en toen ging ze me duwen, zo van 'blijf maar bij hem uit de buurt', hoe kinderachtig
Verder ben ik vanochtend naar een vriend gegaan samen met een vriendin, en daar wilde we huiswerk gaan maken maar dat kwam er natuurlijk niet van want we hadden thee en koffie. En daarna gingen we naar de wiskunde les en toen ben ik daarna nog even naar de markt geweest en toen ik thuis kwam had de cd winkel gebeld dat mn cd van múm er was , dus die ging ik ophalen en luisteren.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-09-2004, 19:23
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Naar school geweest;
Gepooled tijdens ons springuur;
Naar de kermis gegaan;
Nu zit ik hier .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 24-09-2004, 21:59
Susanne
Susanne is offline
hoi ik ben vandaag mooi niet naar school geweest want ik had maar 1 uur en officieel hoef je dan niet naar school.. dus toen ging ik samen met mijn zus winkelen

euhm ohja toen heb ik thuis nasi gemaakt omdat mijn pa & ma terug zijn maar de rijst bleef aan elkaar plakken en opzich was het erg vies maar iedereen at het wel op, is dat nu niet lief

verder ga ik morgen na de hockey naar de chiropractor dus ik zit hier nog even oefeningetjes te doen en met een half oog het gouden ei te lezen en met het andere halfje hier te typen en met het andere oog TV te kijken en met mn oren luister ik muziek
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 24-09-2004, 22:05
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb gisteravodn met mijn bf en mijn mam bij tottweeduizendzeven gegeten (leuk restaurant in Amersfoort) en op een gegeven moment had ze het over een striptent waar ik echt eens heen moest gaan omdat het er zo stom was (athans in haar studententijd). Vandaag had ik kunstgeschiedeniscollege en toen ben ik in slaap gevallen, daarna ben ik met de trein naar een vriendinnie in Nijmegen gegaan dat was gezellig.

En ik dacht dat ik Noe zag in Amersfoort vanochtend?
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-09-2004, 22:15
Verwijderd
tot 2007 is leuk! volgende keer komen eten bij zandfoort aan de eem http://www.zandfoort.nl
Oud 24-09-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 24-09-2004 @ 23:05 :
Ik heb gisteravodn met mijn bf en mijn mam bij tottweeduizendzeven gegeten (leuk restaurant in Amersfoort) en op een gegeven moment had ze het over een striptent waar ik echt eens heen moest gaan omdat het er zo stom was (athans in haar studententijd). Vandaag had ik kunstgeschiedeniscollege en toen ben ik in slaap gevallen, daarna ben ik met de trein naar een vriendinnie in Nijmegen gegaan dat was gezellig.

En ik dacht dat ik Noe zag in Amersfoort vanochtend?
nee
ik was in amsterdam vanochtend
en in amsterdam amstel
amsterdam duivendrecht
utrecht
ede wageningen en arnhem
ik was het niet
Oud 24-09-2004, 22:51
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-09-2004 @ 23:49 :
nee
ik was in amsterdam vanochtend
en in amsterdam amstel
amsterdam duivendrecht
utrecht
ede wageningen en arnhem
ik was het niet

Ik wist het ook niet zeker heur, maar ze had een bruin leren jekkie en korte haaries. Ze leek ook niet op je foto's heur maar je weet het maar nooit want iuk lijk ook niet op mijn fotos.
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-09-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 24-09-2004 @ 23:51 :
Ik wist het ook niet zeker heur, maar ze had een bruin leren jekkie en korte haaries. Ze leek ook niet op je foto's heur maar je weet het maar nooit want iuk lijk ook niet op mijn fotos.
mijn haaries zijn niet meer echt kort
en mn jekkie had ik uitgeleend
ik voelde me kaal zonder jekkie
ik dacht dat ik poorleno zag in amsterdam
maar het was een te kneuzig turkje toen ik van dichtbij keek
avelon zag ik wel ieeeeeeek
Oud 24-09-2004, 23:27
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben vanavond naar de opnamen van een programma waarin de gozer waar ik college psychologie van krijg ook zit.
het duurde wel vet lang en werd na een tijdje echt te heet maar het was wel grappig met een olifant in de studio enzo.. nouja was wel leuk.

en 11 tot 1 vanmorgen had ik werkcollege van die saaie muts, die dom commentaar had op ons onderzoeksvoorstel.
Oud 24-09-2004, 23:35
sorry
sorry is offline
ik heb een vakantie geboekt en daarna naar een paar cafes gegaan en geblowt en volgens mij heb ik ook nog een forummer gezien.
Oud 24-09-2004, 23:41
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 25-09-2004 @ 00:27 :
Ik ben vanavond naar de opnamen van een programma waarin de gozer waar ik college psychologie van krijg ook zit.
het duurde wel vet lang en werd na een tijdje echt te heet maar het was wel grappig met een olifant in de studio enzo.. nouja was wel leuk.

en 11 tot 1 vanmorgen had ik werkcollege van die saaie muts, die dom commentaar had op ons onderzoeksvoorstel.
oooh ben je daar heen gegaan? had ik ook wel gewild Frans Verstraten is echt een toffe kerel
Ik had vandaag vrij en had vanmiddag met mn 2 beste vriendinnetjes afgesproken in de stad en het was heel gezellig want ons 3-1-heid was afgelopen weken ver te zoeken. Vanavond zou ik naar dead poetic gaan in haarlem, maar eenmaal aangekomen in de stromende regen al wachtend op de taxi en bellend naar de zaal kregen we te horen dat ze er vandaag achter kwamen dat de band hun hele europese tour heeft afgezegd

Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 23:45.
Oud 24-09-2004, 23:45
bellleblaas
Avatar van bellleblaas
bellleblaas is offline
Veel hete dingen

Ik ben naar m'n flirt gegaan waar ik heel romantisch met hem heb gedineerd (pizza, maar wel met wijn en kaarsen enzo ) en toen een film gekeken, een duik ik zijn oh-zo- geweldig chille pool genomen en flink geflirt en romantisch gedaan enzooo

En nu zit ik weer thuis maar morgen zie ik hem weer
Oud 25-09-2004, 00:15
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb de hele dag in het vliegtuig/ de bus gezeten vanuit Milaan, en in Milaan gewinkelt en ik ben net thuis, en het was heel leuk. Nu ben ik moe dus ik ga slapen. ciaooo
Oud 25-09-2004, 05:03
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-09-2004 @ 23:56 :
mijn haaries zijn niet meer echt kort
en mn jekkie had ik uitgeleend
ik voelde me kaal zonder jekkie
ik dacht dat ik poorleno zag in amsterdam
maar het was een te kneuzig turkje toen ik van dichtbij keek
avelon zag ik wel ieeeeeeek
leno:
stommerd
Oud 25-09-2004, 07:37
Konstantine
Konstantine is offline
Ik was gister uit in mijn hometown en om half twee wilde ik naar huis want pff, gewoon, maar toen was er een gozer die niet wilde dat ik weg ging en die maar blééf praten en ik vond hem echt vreselijk irritant, dus ik zei maar dat ik nooit meer in die kroeg en nooit meer in mijn hometown zou komen vanaf zondag. Maar dat geloofde hij niet. Verder was het stom want niemand wilde mij naar huis brengen. Nu ga ik werken - uit eten - discoskiën - slapen - verhuizen. Tot ooit.
Oud 25-09-2004, 07:52
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Gisteren zou ik naar school gaan, alleen toen ik de bus instapte werd ik gebelt dat dat niet hoefde. Naar huis gegaan, daar huiswerk gemaakt. Om kwart over 12 naar Kampen gegaan, op de trein gewacht
Naar Zwolle, bier gedronken als een noeste viking. Toen samen met 2 meisjes door schoenenwinkels gestruint, als een iets minder noeste viking. een pluizig blauw hoedje gepast, als een complete metrosexueel . En toen weer naar het cafe, waar we bier nodig hadden om ons noeste viking gehalte weer op te krikken. Toen naar huis. en daar genikst.
Oud 25-09-2004, 09:37
Verwijderd
ik ben naar de dominee geweest en heb gesext
Oud 25-09-2004, 10:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 25-09-2004 @ 00:41 :
oooh ben je daar heen gegaan? had ik ook wel gewild Frans Verstraten is echt een toffe kerel
Ik had vandaag vrij en had vanmiddag met mn 2 beste vriendinnetjes afgesproken in de stad en het was heel gezellig want ons 3-1-heid was afgelopen weken ver te zoeken. Vanavond zou ik naar dead poetic gaan in haarlem, maar eenmaal aangekomen in de stromende regen al wachtend op de taxi en bellend naar de zaal kregen we te horen dat ze er vandaag achter kwamen dat de band hun hele europese tour heeft afgezegd
volgende week weer, dan geloof ik met vledder en ehhm die andere gozer? keizer! van baantjer. ik was bij een aflevering met jantje smit

maar frans was niet echt heel erg belangrijk alleen 4 x een minuutje uitleg. was wel grappig dat dat idee van een masker die je als hij rustig omdraait ook weer 3d ziet, weet je dat nog? nouja dat ging hij uitleggen
Oud 25-09-2004, 10:18
Verwijderd
gisteren een tentamen verneukt,daarna de kroeg in geoken met wat vriendinnen en het was leuk enz,toen nog even zitten praten op een terras en gedineerd bij de mac en om 11 uur werd ik opgehaald door een vriend van me en toen gingen we verder uit,toen heb ik veel gedronken en mag ik voortaan een tent neit meer in omdat ik me arrogant gedroeg maar dat maakte me niet zo uit want het was toch aan het verpauperen de laatste tijd daar.
en toen tegen een uur of 3 wou ik naar huis gaan maar mijn band was lek en toen heb ik keilang lopen zoeken naar een fietspomp en om een uur of 4 was ik thuis
Oud 25-09-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 25-09-2004 @ 06:03 :
leno:
stommerd
ze lachte naar me, en ik dacht hmm daar zit een luchtje aan, ken ik nog meer kleine turkjes? nee.
maar ze had ook puistjes van dichtbij en een rare jas dus ik dacht nee dat zal wel niet. eeeek
Oud 25-09-2004, 11:14
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
naar plaatselijke bandjes shit...
helaas waren de plaatselijke baarnse en soesterse huppelgoths en alto's er ook. Vanavond concert, komen die alto's en huppelgoths weer
Oud 25-09-2004, 11:50
Verwijderd
cha0s opgehaald van station gistermiddag. bier en wiet gehaald. naar huis ggegaan en wat gechilled. toen even naar de Hout geweest. Big Lebowsky gekeken. een plant alweer geoogst. naar de stad gegaan waar aangekomen cha0s te lam was dus konden we meteen weer teruglopen. thuis aangekomen terwijl cha0s meteen ging maffen onder het genot van een biertje nog wat futurama gekeken. om 6 uur met kleren aan op bed wakker geworden. uitgekleed en in bed gaan liggen
Oud 25-09-2004, 14:49
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
slapen, lopen, kopen.
__________________
sleep is no friend.
Oud 25-09-2004, 14:58
Verwijderd
Eigenlijk denk ik nu na over wanneer ik naar de zonnebank ga.
Oud 25-09-2004, 15:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gewerkt en nu ga ik douchen en mn ogen laten testen want ik heb alweer koppijn
En brillen staan me niet
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-09-2004, 15:35
Susanne
Susanne is offline
ik moest al om 10:00 uur hockeyen tegen een team dat vorig seizoen nr. 1 stond en wij nr. 3 dus echt kans omt e winnen hadden we niet volgens de coach maar dat hebben we toch wel mooi gedaan met 1-0

daarna ging ik naar de chiropractor, mijn pijngrens wordt met de dag hoger

toen ging ik naar de redelijk nieuwe h&m en daar heb ik een beige ribbroek en een mosgroene vhals-kabeltrui en pareloorbels gekocht en ik heb daar volgens mij Frank van idols gezien,
ohja mijn zus ging later een broek passen maar het was heel druk en ze had geen zin om te wachten op een paskamer dus toen ging ze maar in de winkel passen > iedereen van

nou en nu ben ik zu hause
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 25-09-2004, 15:36
Lionheart
Pizza in de oven gedaan.
Oud 25-09-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 25-09-2004 @ 11:10 :
volgende week weer, dan geloof ik met vledder en ehhm die andere gozer? keizer! van baantjer. ik was bij een aflevering met jantje smit

maar frans was niet echt heel erg belangrijk alleen 4 x een minuutje uitleg. was wel grappig dat dat idee van een masker die je als hij rustig omdraait ook weer 3d ziet, weet je dat nog? nouja dat ging hij uitleggen
dat draaiende gezicht was zo lijp! Ook dat filmpje dat je moest tellen hoe vaak ze de bal overgooide, ik had wel in de gate dat het drukker leek te worden, maar ik wilde het antwoord goed hebben dus bleef mn aandacht op de bal hebben en heb helemaal niet doorgehad dat er een gorilla door de mensen heen liep

Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 15:42.
Oud 25-09-2004, 16:18
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
neh, vanochtend is mijn poonie op mijn voet gaan staan omdat ze een stom kutpaard moest ontwijken dat naar haar wilde trappen. dus thuis sok uit, grote bloeduitstorting en blauw en dik en wat al niet meer, dus even naar de ehbo geweest, fototjes laten maken, gelukkig niet gebroken. zit nu een drukverband om wat er nog twee dagen om moet blijven, en ik zit voor de tweede keer in drie maanden weer in de ziektewet, dat doe ik goed
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-09-2004, 16:20
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ghehehe, en ik hoefde vandaag ook mooi niet meer van twaalf tot half zeven te werken
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-09-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 25-09-2004 @ 15:49 :
slapen, lopen, kopen.
Ik ook
Oud 25-09-2004, 16:35
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-09-2004 @ 12:50 :
cha0s opgehaald van station gistermiddag. bier en wiet gehaald. naar huis ggegaan en wat gechilled. toen even naar de Hout geweest. Big Lebowsky gekeken. een plant alweer geoogst. naar de stad gegaan waar aangekomen cha0s te lam was dus konden we meteen weer teruglopen. thuis aangekomen terwijl cha0s meteen ging maffen onder het genot van een biertje nog wat futurama gekeken. om 6 uur met kleren aan op bed wakker geworden. uitgekleed en in bed gaan liggen
the big lebowski
david thewlis<333
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-09-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 25-09-2004 @ 11:39 :
ze lachte naar me, en ik dacht hmm daar zit een luchtje aan, ken ik nog meer kleine turkjes? nee.
maar ze had ook puistjes van dichtbij en een rare jas dus ik dacht nee dat zal wel niet. eeeek
nou dat was ik dus niet, want ik heb geen puisten!
en ik zou niet naar je lachen, ik zou meteen achter je aan gaan rennen en uitbundig zwaaien en "noéeeeeeeeeeee" gillen met een ieep smoel, dat weet je toch
Oud 25-09-2004, 17:38
Teun
Teun is offline
Ik heb net 10.5 uur gewerkt en over anderhalf uur moet ik weer werken.
Oud 25-09-2004, 17:38
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb uitgeslapen van de uitwisseling naar milaan wat supervet was
heel veel gelopen, heel veel gewinkelt, teveel gedronken elke avond, veel kerken en musea's bezocht, dagje venetie & gardameer. En mijne had een supergroot huis en kon heel lekker koken. En veel ijs gegeten.

Net naar vriend geweest & straks naar de pelicaan toe.
Oud 25-09-2004, 17:48
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik kijk Blondie op VH1 <333
__________________
sleep is no friend.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.