Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2019, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik snap die vraag nooit zo, als er echt eentje uit moet kun je dat hoe dan ook niet tegenhouden toch
Dus in een vol restaurant, bij een klassiek concert, op kantoor et cetera laat jij gewoon de hoorn van Gondor schallen?

Ik loop dan even naar t toilet of zo.
Advertentie
Oud 01-05-2019, 15:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tell me Vanaf welk moment durfden jullie voor het eerst scheten te laten bij je partner?
Dat was al voordat er echt wat speelde gelukkig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-05-2019, 15:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Haha leuk

En nu durven jullie zonder enige schaamte scheten te laten bij elkaar? In alle soorten en maten?
Ik ben de schaamte voorbij
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-05-2019, 15:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik loop dan even naar t toilet of zo.
Dat doe ik ook wel ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-05-2019, 15:15
Verwijderd
Als je bevallen bent waar je partner bij is, ben je ook wel alle schaamte voorbij!
Oud 01-05-2019, 15:24
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
de hoorn van Gondor
Oud 01-05-2019, 15:28
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als je bevallen bent waar je partner bij is, ben je ook wel alle schaamte voorbij!
Yikes
__________________
Forumdownie
Oud 01-05-2019, 16:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben de schaamte voorbij
Ja, dat ben je!

Gelukkig maar, want ik heb geloof ik nooit schaamte gekend
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-05-2019, 17:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Door dit topic ben ik net te weten gekomen dat ik blijkbaar frequent 's nachts mezelf omdraai, billen naar haar toe, om dan een kei dikke scheet te laten :')
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-05-2019, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Dus in een vol restaurant, bij een klassiek concert, op kantoor et cetera laat jij gewoon de hoorn van Gondor schallen?

Ik loop dan even naar t toilet of zo.
Haha nou hele luidruchtige komen bij mij eigenlijk alleen tijdens het sporten geloof ik Als ik voel dat ik last van mijn darmen heb of zo probeer ik idd wel vaker naar het toilet te gaan. Maar de meeste scheetjes zijn eerlijk gezegd niet zo hoorbaar
Oud 02-05-2019, 10:55
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oké, dat was een leuke nacht. :wraak: :rebound:

__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-05-2019, 16:08
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
hoezo is dat wraak?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 02-05-2019, 16:36
Verwijderd
Misschien heeft ze wel met iemnd anders een leuke nacht gehad en dat naar hem gesnapt!
Oud 02-05-2019, 21:04
Verwijderd
Op een woensdag.. Go Loezzel!
Heb je een balboekje of wezen partyen?
Oud 03-05-2019, 08:46
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Op een woensdag.. Go Loezzel!
Heb je een balboekje of wezen partyen?
Vakantie is zo fijn
Enneh, ik moet die contacten maar eens gaan opschrijven in een boekje ja, hahaha!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-05-2019, 23:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Kak, ik kan het niet goed vinden met zijn beste vriendin
Oud 04-05-2019, 07:33
Verwijderd
Waarom niet?
Oud 04-05-2019, 10:50
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb juist gezoend met zijn beste vriendin bij de eerste ontmoeting.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-05-2019, 10:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik was gisteren op zijn verjaardag. Hij had een tijdje getwijfeld of hij mij moest uitnodigen omdat we pas heel kort aan het daten zijn, maar uiteindelijk zei hij dat hij me er toch graag bij wilde hebben. Zij vond dat blijkbaar een slecht idee en had geprobeerd om hem te overtuigen om het niet te doen. Daarnaast had hij me gewaarschuwd dat ze niet de meest makkelijke persoon is en dat hij zich lichtjes zorgen maakte of ik het wel met haar zou kunnen vinden, dus ik was al een beetje op mijn hoede voor haar. Op dat feestje was zij dus echt niet chill. Ze ontweek mij. Als ik iets tegen haar zei reageerde ze kortaf en ze maakte soms was snerende opmerkingen. Ze keek me ook nauwelijks aan en ze deed gewoon heel koud. Wat een naar kinderachtig kutwijf Ik heb echt geen idee wat haar probleem is.

De rest was gelukkig wel heel aardig en ik heb me prima vermaakt. Nadat zij (relatief vroeg) wegging voelde ik me weer helemaal op mijn gemak. Zijn beste vriend mocht mij duidelijk wel en een andere vriendin zei dat ik welkom ben op haar feest binnenkort
Oud 04-05-2019, 11:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
In mijn geval kwam qua zijn 'beste vriendin' na een paar weken de aap uit de mouw dat zij verliefd op hem was, ze kon het niet aan dat ik met hem aan 't daten was en verbrak het contact. Alleen had zij een iets andere strategie naar mij toe dan die vriendin va jouw date.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-05-2019, 11:06
Verwijderd
Tering wat flauw zeg wat vind hij er van?
Oud 04-05-2019, 11:11
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
In mijn geval kwam qua zijn 'beste vriendin' na een paar weken de aap uit de mouw dat zij verliefd op hem was, ze kon het niet aan dat ik met hem aan 't daten was en verbrak het contact. Alleen had zij een iets andere strategie naar mij toe dan die vriendin va jouw date.
Oh wow

Citaat:
Tering wat flauw zeg wat vind hij er van?
Ik heb nog niet de kans gehad om dat met hem te bespreken. Ik had wel tegen hem gezegd dat ik blij was toen ze vertrok
Oud 04-05-2019, 11:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik zou voorlopig van het positieve uitgaan: ze wil vast haar beste vriend behoeden voor pijn en omdat jullie pas zo kort daten, weet ze nog niet hoe serieus het is / hoe serieus jij bent.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-05-2019, 11:34
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik zou voorlopig van het positieve uitgaan: ze wil vast haar beste vriend behoeden voor pijn en omdat jullie pas zo kort daten, weet ze nog niet hoe serieus het is / hoe serieus jij bent.
Dat zal best, maar ik vind het onnodig. Wijven soms, bah.
Oud 04-05-2019, 12:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Wat vinden jullie daar trouwens van, als vrienden je gaan 'waarschuwen' voor vrienden of familie op voorhand?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-05-2019, 12:14
Verwijderd
Geen problemen mee, graag zelfs, want het geeft op z'n minst inzicht in hoe de een naar de ander kijkt en ik heb over het algemeen een redelijk vertrouwen in hoe mijn vrienden mensen beoordelen. Ik laat het uiteindelijk toch van mezelf afhangen.
Oud 04-05-2019, 12:14
Verwijderd
Maar ik vat het dan ook praktisch nooit op als "Je moet deze persoon zo en zo bekijken.".
Oud 04-05-2019, 12:44
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik had liever geen vooroordeel gehad.
Oud 04-05-2019, 12:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat vinden jullie daar trouwens van, als vrienden je gaan 'waarschuwen' voor vrienden of familie op voorhand?
Ben ik niet zo van, probeer ik niet teveel te doen iig. Iedereen is anders en reageert ook weer anders op bepaalde personen. Het kan wel heel fijn zijn om achteraf dan samen heel stevig te ventileren als we er hetzelfde over blijken te denken
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-05-2019, 13:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik had liever geen vooroordeel gehad.
Citaat:
Ben ik niet zo van, probeer ik niet teveel te doen iig. Iedereen is anders en reageert ook weer anders op bepaalde personen. Het kan wel heel fijn zijn om achteraf dan samen heel stevig te ventileren als we er hetzelfde over blijken te denken
Ja dit heb ik dus ook. Als je al allemaal alarmbellen hebt gekregen vooraf ga je er juist niet onbevangen in en mogelijk zelfs al anticiperend op iets dat er tussen jullie helemaal niet blijkt te zijn.

Ik vind het ook niet helemaal eerlijk tegenover de ander. Ik zou het in elk geval niet fijn vinden als ik wist dat mensen voor mij gewaarschuwd worden. Die eerste indruk maak ik liever zelf.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-05-2019, 14:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hij vroeg net of ik vanavond met hem mee ga naar een familiefeest, als ik nog meer moeilijke sociale situaties aan kan dit weekend
Oud 05-05-2019, 16:08
Saiy
Saiy is offline
En hoe wil hij je daar gaan voorstellen dan?
Oud 05-05-2019, 18:27
Saiy
Saiy is offline
Ons weekend begon en eindigde goed Tussendoor was er even wrijving, maar goed op weten te lossen Dat geeft vertrouwen
Oud 05-05-2019, 18:28
Saiy
Saiy is offline
En koekje hoe heb je op zijn uitnodiging gereageerd?
Oud 05-05-2019, 18:28
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Vertel Maaike.sann!!
Citaat:
Comedy-guy en ik gaan echt heeeel goed

We zijn plannen aan het maken om elkaars vrienden te ontmoeten en we hebben een datum gepland dat ik naar z'n show kom enzo en naar welk evenement van m'n werk hij mee kan en ngggg. We waren vannacht al plannen aan het maken voor augustus

Ik vind het supereng en allemaal heel snel gaan, maar het voelt wel echt superfijn allemaal, dus ik probeer me niet teveel van mezelf aan te trekken
En Maaike.sann!!! Hoe is het met jou en je comedy-guy??
Oud 05-05-2019, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik had liever geen vooroordeel gehad.
Citaat:
Ben ik niet zo van, probeer ik niet teveel te doen iig. Iedereen is anders en reageert ook weer anders op bepaalde personen. Het kan wel heel fijn zijn om achteraf dan samen heel stevig te ventileren als we er hetzelfde over blijken te denken
Citaat:
Ja dit heb ik dus ook. Als je al allemaal alarmbellen hebt gekregen vooraf ga je er juist niet onbevangen in en mogelijk zelfs al anticiperend op iets dat er tussen jullie helemaal niet blijkt te zijn.

Ik vind het ook niet helemaal eerlijk tegenover de ander. Ik zou het in elk geval niet fijn vinden als ik wist dat mensen voor mij gewaarschuwd worden. Die eerste indruk maak ik liever zelf.
Laat ik het dan wel zo zeggen; ik probeer mensen niet bewust te beïnvloeden of hun mening vooraf een bepaalde kant op te sturen en dat is niet m'n bedoeling in dit soort gevallen. Maar met iemand zoals Tigerly, die krijgt gewoon ieder ranzig detail over iedereen die ik ken die ik aan d'r voorstel. En het is volgens mij diverse keren gebeurd dat ik op verjaardagen een heel riedeltje af ben gegaan met walgelijke feitjes over mensen die daar aanwezig waren als we naast elkaar zaten. Maar ik weet dat er over mij bijna evenveel dirt is op te lepelen.
Oud 05-05-2019, 18:32
Verwijderd
Maargoed, ik heb best wel goed geleerd om zelf vooroordelen opzij te schuiven.
Oud 05-05-2019, 19:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik zou voorlopig van het positieve uitgaan: ze wil vast haar beste vriend behoeden voor pijn en omdat jullie pas zo kort daten, weet ze nog niet hoe serieus het is / hoe serieus jij bent.
Citaat:
Dat zal best, maar ik vind het onnodig. Wijven soms, bah.
Wat koekje zegt. Natuurlijk snap ik dat je je vrienden wilt beschermen, maar als je gewoon een volwassen dude bent bepaal je toch zelf wel met wie je date en wie je uitnodigt voor je eigen feestje. Damn.
Als je hem nou wat naars had geflikt, soit, maar dan zou ze dat ook gewoon tegen jou kunnen zeggen, ipv zo kinderachtig te doen.

Die chick is jaloers. Kan niet anders. Waarom zou ze anders zo kut doen zonder dat ze je gesproken heeft?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-05-2019, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie daar trouwens van, als vrienden je gaan 'waarschuwen' voor vrienden of familie op voorhand?
Bij familie heb ik soms graag wel wat gebruiksaanwijzingen of waarschuwingen voor gekke dingen

Voor vrienden niet, die kies je als het goed is zelf uit.
Oud 05-05-2019, 19:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bij familie heb ik soms graag wel wat gebruiksaanwijzingen of waarschuwingen voor gekke dingen

Voor vrienden niet, die kies je als het goed is zelf uit.
Dit ja
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-05-2019, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Bij familie heb ik soms graag wel wat gebruiksaanwijzingen of waarschuwingen voor gekke dingen

Voor vrienden niet, die kies je als het goed is zelf uit.
Goeie invalshoek.
Oud 05-05-2019, 20:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben aan het daten met een 7 jaar jongere dude, ik ben een cougar!

En nee lieve mensen, geen verliefde of serieuze gevoelens, gewoon voor de leuk, vanuit beide kanten
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-05-2019, 20:24
Saiy
Saiy is offline
Kan je 't dan niet beter wat anders noemen?
Oud 05-05-2019, 20:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Zoals?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-05-2019, 21:55
Verwijderd
Ik vind dat dat prima daten kan heten. Ook in de VS kan I'm dating blabla net zo goed betekenen dat je een paar maanden aan het scharrelen bent.
Oud 05-05-2019, 21:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Scharrelen?
Oud 05-05-2019, 22:43
Verwijderd
Och al noem je het creatief kantklossen of radslag voor beginners. Wat maakt dat nou uit.
Oud 06-05-2019, 08:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
En hoe wil hij je daar gaan voorstellen dan?
Geen idee, maar het is gelukkig toch niet door gegaan

Citaat:
Die chick is jaloers. Kan niet anders. Waarom zou ze anders zo kut doen zonder dat ze je gesproken heeft?
Ze heeft een vriend, dus ik zie haar verder niet als bedreiging. Ik denk dat het gewoon een persoon met een gebruiksaanwijzing is.
Oud 06-05-2019, 08:28
Saiy
Saiy is offline
Het handige aan taal is toch juist dat wanneer iemand een bepaald woord gebruikt, je dan weet wat hij of zij bedoelt?
Oud 06-05-2019, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Het handige aan taal is toch juist dat wanneer iemand een bepaald woord gebruikt, je dan weet wat hij of zij bedoelt?
Maar wat bedoel jij met daten dan? Uiteindelijk weet je van tevoren toch nooit waar het eindigt. Soms spreek je allebei uit dat het alleen voor de fun is en wordt het toch een relatie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.