Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2013, 00:45
Studietuin
Studietuin is offline
Beste Lezer, lezeres

Voor een vrijwillig project, waarbij ik mij inzet voor het begeleiden van leerlingen die het moeilijk hebben door ziekte , scheiding en of armoede met hun huiswerk;
Ben ik opzoek naar oude studieboeken,
Basisschoolboeken, cito toets boekjes en of trainingen op een cd Rom bijvoorbeeld, eigenlijk alles wat met school te maken heeft. Ook examenbundels en samengevat zijn welkom.
Ik ben bereid een vergoeding te betalen.
Let alsjeblieft wel, ik heb erg veel nodig dus kan niet de hoofdprijs betalen. Maar als je iets voor me hebt, mail me alsjeblieft dan kunnen we altijd nog de prijs bespreken.

Alvast heel erg dankjewel

Groetjes

Danielle
Advertentie
Oud 29-12-2013, 00:48
Studietuin
Studietuin is offline
Owh en stencils en oude proefwerken en of opgaven zijn ook meer dan welkom! Voor alle vakken!

Dus niet weggooien, goed bewaren.
Je zou me er erg blij mee maken.

Mail me maar als je iets hebt!
Oud 13-01-2014, 05:28
Studietuin
Studietuin is offline
Je kunt me mailen op develuwsestudietuin@gmail.com

Vertel me wat je hebt en wat je er graag voor zou willen hebben .
Ik hoop op heel veel reacties.
Oud 13-01-2014, 23:07
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik heb tassen vol readers van de zeevaartschool als je wilt, ook de gewone vakken zoals natuurkunde en wiskunde.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 18-01-2014, 06:43
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik heb ook nog examenbundels van vorig jaar Nederlands en Duits geloof ik.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 21-01-2014, 02:02
Studietuin
Studietuin is offline
Dag Arpos en Nonny!

Super! Hier ben ik erg blij mee:-)
Oud 27-01-2014, 15:52
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Hoi, ik heb door de jaren heen echt heel veel proefwerken van middelbare school vakken gehouden. Ik weet niet waar ik die zo snel kan vinden, maar ik wil best een keer voor je zoeken.
Ik heb ook een heleboel examenbundels van vakken die ik niet meer heb. Die zou ik voor een vergoeding best weg willen doen. In sommigen zijn wel geschreven of gemankeerd. Zou je ze dan nog steeds willen?

Verder heb ik van de basisschool ergens nog oude lesboeken liggen die niet meer gebruikt werden toen ik eraf ging. Die mochten we toen voor een klein prijsje overnemen en dat heb ik toen gedaan. Dit leek me toen heel nuttig maar ik heb er niks mee gedaan. Ik moet wel heel goed gaan zoeken voor je, maar die moeten ook zeker nog ergens te vinden zijn.

Zo heb ik vast nog veel meer dingen, want ik ben dus zo'n type die nooit wat weggooit, want wie weet is het later nog ergens handig voor.

Ik ben sinds kort mijn bijbaan kwijt en ik kan wel wat geld gebruiken. Misschien kan ik als ik de zolder eens doorspit wel van alles voor je vinden. Lijkt je dat wat? Als ik het zo lees kan je alles wat ik ga vinden op het gebied van school wel gebruiken namelijk!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.