Oud 19-04-2018, 15:40
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Hoi ik ben anoniem dus geen naam voor jouw. Ik ben dus 12 jaar oud redelijk jong en ik zit in de 1e ik ben niet echt geintreseerd geweest in iemand dit jaar. maar laats ging mijn klas en de andere klas (i1A en i1B) met zen allen naar Keulen super leuk. De heenreis zat ik met vrienden (we gingen met de bus) maar de terugreis zat ik achter een meisje van de andere klas ( er zat iemand tussen) ze was heel aardig en ik kende haar wel want. Mn vriend is verliefd op haar ik zat dus met haar te praten en een beetje te dollen en grapjes maken. ze stelde mij voor aan een vriendin die ik all kende want ik vind die vriendin dus leuk. Het was heel leuk zij en die vriendin zaten Mijn tas af te pakken enz. Totdat we bij de MacDonalds aankwamen ik ging bij mijn vrienden zitten en toen zag ik ze niet meer. Lekker gegeten maar na die 10min macdonalds gingen we weer naar de bus ik zat all in de bus met een vriend toen mijn crush voor mij ging zitten en die vriendin waar ik eerst me aan het praten was zat daarvoor op een rij dus. ik zat bij het raam en zij recht voor mij de stoelen konden naar achter en zonder iets te vragen ging zij naar achter met haar stoel ze lag dus voor mij ik vond het niet erg. (wrm zou ik) later zat ze contstant als ik een gesprek met een vriend aanging mijn aandacht te trekken BVB Tegen mij praten, met haar vriendin met telefoon zaklamp in mijn ogen schijnen, foto’s maken van mij. uiteindelijk (het was nu zon 10:00) ging zij slapen voor mij en om de minuut naar mij kijken en met schattig stemmetje naar mij praten en kleine dingen zeggen zoals gwn hey achter elkaar zeggen

A dream comes to an end net als de busreis

Ik zie haar nog wel is
Het is nu 2 dagen Later
En zij en haar vriendin zitten allebij met mij te flirten
Heb ik het gevoel

Als je dit zo leest denk je dat zij j mij allebij leuk vinden of niet


(Als ze mij allebij leuk vinden kies ik voor mijn crush )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2018, 15:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het zou best kunnen dat één van hen, of beide meiden jou leuk vinden, of jouw aandacht leuk vinden.

Zou jij wat met je crush willen? Misschien samen een keer afspreken? Dan lijkt dit me een goed moment om dat voor te stellen, aangezien je op de reis zoveel contact hebt gehad.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 15:56
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
Ja ik zou graag met haar iets willen doen alleen probleem is dus dat die andere haar bff is :/ Is dat miss een probleem
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 16:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik zou graag met haar iets willen doen alleen probleem is dus dat die andere haar bff is :/ Is dat miss een probleem
Op zich hoeft dat geen probleem te zijn. Je weet namelijk niet eens wat voor gevoelens deze meiden voor je hebben
En het kan gerust zo zijn dat de een jou leuk vindt, en dat de ander daardoor gezellig mee-giechelt wanneer jij grapjes maakt, en net wat langer naar je staart omdat ze wil ontdekken waarom haar vriendin jou nu zo leuk vindt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 18:11
Anoniem:)
Anoniem:) is offline
dankjewel voor de tips en hulp!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp nodig bij gedicht
matty123
1 18-05-2014 10:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp nodig met rijm en metrum
macdrefromdabay
1 15-05-2014 22:13
Liefde & Relatie hulp nodig in liefde, hopeloos :(
xwebelieve
6 09-06-2013 10:17
Liefde & Relatie Hulp Nodig Heb Liefdes Crisis [overdreven]
Anoniem_Dude
9 17-03-2010 14:48
Psychologie Vriendin heeft hulp nodig.
Oezem
26 13-10-2009 18:44
Seksualiteit Pedosexualiteit.
KleineTomaat
220 13-09-2004 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.