Oud 13-02-2006, 19:35
Verwijderd
Ik heb hier dus totaal geen verstand van, dus vraag ik het maar even. Ik heb 2 verschillende dingen gehoord: De een zegt dat blowen je gevoel wat je op dat moment hebt versterkt en de ander zegt dat als je depri bent ook heus wel een lachkick kan krijgen of vrolijk kan voelen. Ik ben dus depressief geweest en ik heb ook iets gelezen van dat als je aanleg hebt om depressief te worden, dat blowen dat gevoel kan versterken. Is het dan een erg grote kans dat het terugkomt, of is dat bij elk persoon heel erg verschillend?
Ik heb ook gehoord dat sommige mensen zich, na een tijdje geblowd te hebben, veel zelfverzekerder voelen en ik vroeg me af of er iemand hier ook ervaring mee heeft? En dat je concentratievermogen verminderd, gaat dat heel snel achteruit, hebben sommige er nauwelijks last van of hoe zit dat?
Ik heb nou al last van een slecht concentratievermogen en ben erg vergeetachtig en het lijkt me dat het dan niet bepaald slim is om te gaan blowen, maar ik voel me de laatste tijd nogal vreemd en ik heb gewoon zin in zo'n lachkick. Ook een beetje tegen de verveling denk ik. Zullen vast nog wel wat meer redenen zijn, maar ik heb geen zin om alles in details te gaan vertellen eigenlijk. Zijn er hier ook mensen die uit onzekerheid zijn gaan blowen? Dat ze zich onzeker voelen en dan gaan blowen, om misschien zelfverzekerder te worden of vrolijk te gaan voelen?
Okee, dat waren die "paar" vraagjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2006, 19:41
Verwijderd
Blowen is inderdaad een killer voor je concentratievermogen en niet echt goed icm (aanleg voor) depressie (in veel gevallen). Dit gaat echter eigenlijk alleen maar op voor langdurig en regelmatig gebruik.

Als je je vreselijk kut voelt is de kans op een lachkick natuurlijk erg klein, dus als je gaat blowen; bij voorkeur als je al een beetje melig bent. Grote kans dat het erg grappig wordt.

Maar blowen om je zelfverzekerd te voelen of vrolijk te worden, dat werkt echt niet.