Oud 15-11-2016, 12:09
Studentcompanyf
Studentcompanyf is offline
Beste heer/dame,

Wij zijn studenten van Fontys Eindhoven en zijn dit jaar bezig met een schoolproject waarbij we een nieuw product op de markt mogen brengen. Voordat er daadwerkelijk een nieuw product op de markt komt voeren we verschillende onderzoeken uit.

Het product dat wij bedacht hebben is een afsluitbaar ophangsysteem voor wielerfietsen en mountainbikes. Hiermee willen wij het aantal gestolen wielerfietsen verminderen. Echter voordat de innovatie daadwerkelijk doorgezet wordt, verkrijgen wij graag inzicht in de meningen, wensen en behoeften van wielersporters. Om zoveel mogelijk relevante feedback te krijgen hebben wij een enquête opgesteld die wij graag willen houden onder actieve wielersporters. Dit is ook de reden dat we u benaderen.

We zouden u graag willen vragen of u misschien onze enquête in zou willen vullen De enquête invullen duurt slechts 5minuten en u zou ons er enorm mee helpen om dit deel van ons schoolproject af te ronden!

De link naar de enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=520135

Werkt de link niet? Dan kunt u deze kopiëren en plakken in het adresveld van uw browser.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Projectgroep JO14
Voor vragen of advies mail ons gerust: Studentcompany14@gmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2016, 12:35
Verwijderd
Ingevuld, niet alle vragen zijn even duidelijk maar daar kom ik nog overheen. Wel stoor ik me aan een typisch sturende vraag:

Citaat:
14.
Wat zou voor u de belangrijkste reden zijn om de Spacelock te kopen?
Dit nota bene na vraag 13, waar ik heb aangegeven de Spacelock niet te willen kopen. En dan allemaal redenen om de Spacelock te kopen. Eigenlijk zou je vraag 14 niet moeten zien als vraag 13 met "nee" beantwoord wordt. Als mensen het onderzoek willen invullen, zullen ze toch maar iets aanklikken. Dat verstoort je antwoorden natuurlijk, ik stel me zo voor dat je enkel antwoorden wilt van mensen die dat ding willen. En je zou tevens de conclusie kunnen trekken dat iedereen toch de Spacelock wil, want iedereen heeft een reden hem te willen!

Vraag 16 en 17 hetzelfde. Ik heb proefondervindelijk ontdekt dat je die vragen niet verplicht moet invullen, maar dat is niet duidelijk, dus veel mensen zullen ze toch maar invullen. Zonde.

Leuk product overigens wel. Ik heb gewoon een huis met afgesloten ruimtes dus ik heb het niet nodig, maar prima ding om de fiets vast te zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 09:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling
jolienr
0 13-09-2015 11:56
Vrije tijd Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief
Verwijderd
2 07-05-2005 11:28
Psychologie Onderzoek naar depressie
RaymondLB
29 20-05-2004 13:20
Drugs & Alcohol Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout
Mafheid
8 10-09-2003 12:26
Psychologie Onderzoek naar erfelijke ziekte
Wave
15 27-08-2003 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.