Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2018, 18:15
Verwijderd
Om gewoon ff erin te komen. Ik ga straks wel als een mofo trainen, dus dan komt dat ook, maar ik wil een beetje voortrainen eh, om ff indruk te maken tok.

Of is gewoon een schema zoeken beter? En dat volgen? Ik ben aardig getraind en het is meer voor meer uithoudingsvermogen hebben.

In een groepje vind ik kut want ik ben daar te aso voor en ik scheld veel en denk ook veel na tijdens het rennen. En ik ren best wel hard ook en wil niet wachten of inhouden, dat heb ik een tijdje gedaan en dat vond ik maar kut.

Dus help, beetje lukraak rondjes lopen weet ik niet of ik dat nog kan met mijn 30+.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2018, 18:16
Verwijderd
Er is volgens mij een topic op DK dat hierover gaat! Ik zoek even.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ren met Start To Run, dan heb je audio waarin je muziek luistert en aanwijzingen krijgt die je helpen om het lopen en wandelen af te wisselen, zodat je niet in één keer te hard van stapel loopt met het trainen. Dat zijn ongeveer 30 lessen, maar als je les 1 te makkelijk vind kan je ook bij les 10 beginnen. Heb je die serie uit, dan is er ook nog een vervolg-serie om op te bouwen naar 10km met intervaltraining.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:19
Verwijderd
Een reeks zelfs! Wel ietwat gedateerd https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875948
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ren met Start To Run, dan heb je audio waarin je muziek luistert en aanwijzingen krijgt die je helpen om het lopen en wandelen af te wisselen, zodat je niet in één keer te hard van stapel loopt met het trainen. Dat zijn ongeveer 30 lessen, maar als je les 1 te makkelijk vind kan je ook bij les 10 beginnen. Heb je die serie uit, dan is er ook nog een vervolg-serie om op te bouwen naar 10km met intervaltraining.
Ies dat graties?

Ik had daar al gekeken, maar daar stond een bedrag bij..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Een reeks zelfs! Wel ietwat gedateerd https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875948
Snap ik niet, te verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:34
Verwijderd
Oh hihi 30 days shred... ik ben al strak!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ies dat graties?

Ik had daar al gekeken, maar daar stond een bedrag bij..
Ik heb ooit gratis de MP3 bestandjes van een hardloop website gedownload. Als je wil kan ik de hele map wel naar je doorsturen via WeTransfer ofzo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:48
Verwijderd
Zal er ff over denken. Ik heb mijn hardloopschoenen alweer bijna aan. Beetje recalcitrant nu.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 20:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Als je al aardig getraind bent dan heb je al die toelie niet nodig, gewoon een route/afstand kiezen, runkeeper aan en gaan met die banaan, en gewoon kijken of je qua conditie en tempo bepaalde pace kan aanhouden, of oefen op wat negative splits in de 2de helft. En als je nog moet opbouwen gewoon gaan joggen en als 't prima aanvoelt gewoon iets versnellen. Vooral regelmaat in het begin, je kan beter 2 a 3x per week 'n rondje van 3km te doen ipv 1x per week proberen er direct een snelle 5 uit te gooien. Dat lukt sowieso wel als je weer eenmaal 'n beetje het rennen gewend bent.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 22:13
Verwijderd
Yes, ik ga dat denk ik gewoon doen. Ik ben best sterk en heb een hardlooplijf, maar moet wel uitkijken voor blessures in rug en knieën. Meeste zal wel rustig en chill zijn, want ik train straks zowat om de dag. Waarvan 1 hele zware.

Ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 23:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ren met zombies run.

Heerlijke afleiding
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 23:09
Nachtkastje
Nachtkastje is offline
Wil er iemand een keer samen hardlopen woon on de buurt van hypholytushoef
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 23:11
Verwijderd
Hoi Blikjecola. Dat is snel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 07:29
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb ooit gratis de MP3 bestandjes van een hardloop website gedownload. Als je wil kan ik de hele map wel naar je doorsturen via WeTransfer ofzo.
Deze wil ik wel hebben!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 08:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Deze wil ik wel hebben!
Stuur even een PM met je mailadres, dan zoek ik ze voor je op
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 12:20
Verwijderd
Zo ff gelopen eh, zonder die apps, gewoon gegaan. Ging verdacht goed, nog even lekker allemaal verhalen verteld an mijn imaginaire publiek en heel hard Kristaco geroepen over de Bosbaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 12:40
Verwijderd
Haha nou ik heb je niet gehoord vanuit Den Haag
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2018, 21:04
Verwijderd
Mijn stem is ook niet zo hard.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 22:10
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Stuur even een PM met je mailadres, dan zoek ik ze voor je op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.