Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2010, 21:42
unnamed
unnamed is offline
Hallo,

ik ben een jongen van 16 jaar en ik en mijn vriendin hebben al een aantal keren orale seks gehad, maar nog nooit echt seks.
Nu was ik eens op internet op aant zoeken over SOA's en ontdekte ik op een site dat een aantal kenmerken waren, dat je pijn aan je bal(len) kan hebben en dat je ook veel jeuk kan krijgen (en nog een aantal andere kenmerken), en toevallig zijn die kenmerken bij mij van toepassing.
De pijn kreeg ik wel in een periode dat we helemaal niks deden, omdat we allebei weg waren enzo!
Ik heb nog nooit iets met iemand anders gedaan, en zij zeker ook niet!

Kan het zijn dat ik een soa opgelopen heb?
Zoja, wat kan ik er het best tegen doen?

En stel dat ik geen SOA heb, wat zou die pijn dan wel kunnen zijn? want het is wel heel lastig en ik heb het al n hele periode! Het is eigenlijk enkel als ik aan het pissen ben!

Merci!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 22:07
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Waren/zijn jullie beiden maagd? Zo ja; kan je geen soa hebben.
MUV 1, geloof dat een koortslips hetzelfde virus is als een SOA (weet zo niet welke) maar dan op je lip ipv je geslachtsdeel.

Kans op SOA bij orale sex is wel stukken kleiner dan bij geslachtsgemeenschap.
Mocht je SOA hebben kun je langs bij huisarts of een GGD achtig iets; beiden hebben geheimhouding.

Wat het anders kan zijn... tja.. je vriendin zal er beneden wel wat aan zitten sjorren en dat was normaal niet zo, niet zo raar dat een reactie op volgt. Weet niet of je tegenwoordig ook downstairs scheert maar dat kan ook jeuk veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 06:28
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Klinkt als een blaasontsteking. Als je een vrouw was, was het vrij logisch, een blaasontsteking bij een man is in de regel altijd 'gecompliceerd' totdat het tegendeel bewezen is. Gecompliceerd wil in dit geval zeggen dat er een onderliggende oorzaak voor is (bijvoorbeeld een SOA).
Ik zou dus naar de huisarts gaan.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 11:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je bent een beetje vaag over je klachten, terwijl die juist het belangrijkst zijn. Je zegt dat je pijn hebt aan je ballen, en dat je jeuk hebt. Heb je ook nog andere klachten? En wanneer doen je ballen pijn?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 15:57
pietje11
pietje11 is offline
Toen ik net verkering had, toen had ik ook vaak last van pijnlijke 'ballen', ben op onderzoek gegaan en kwam op dit uit: http://www.mensworld.be/grow/aandoen...blauwe-ballen/

ofwel, je moet een keertje klaarkomen, en dan heb je minder last.

Wat ook pijnlijk kan zijn is ''droog'' seks, dat je vriendin zeg maar haar vrouwelijke deel met kleding aan over jou kruis heen en weer beweegt. als ze te wild te keer gaat kan dit pijnlijk zijn.

Jeuk kan ook komen doordat je net je haren hebt bijgeknipt/bewerkt. (en dan daar beneden)

Ik neem aan dat jullie beide nog maagd zijn, dan is de kans dat je een SOA hebt heel erg laag, onderhand nog lager dan de kans dat je vriendin zwanger wordt terwijl ze de pil goed slikt. voor de zekerheid kun je het altijd laten testen! roeren ze wel met een wattestaafje in je plasbuis
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 15:34
Markjan1985GH
Markjan1985GH is offline
Nou, Pietje11 toevallig heb ik pas een SOA test laten doen, het is tegenwoordig gelukkig niet meer nodig met een wattenstaaf in je plasbuis te gaan voor een SOA test. Het ligt er wel aan waar je hem laat doen. Maar urine in een potje inleveren en bloed afgeven is voldoende!
En de kans op een SOA bij orale sex is een stuk kleiner dan bij geslachtsgemeenschap. Je kunt je klachten eens vergelijken met met de symptomen, deze zijn op veel websites te zien.

Maar als je het zeker wilt weten, gewoon even langs de huisarts of GGD...

Laatst gewijzigd op 20-11-2010 om 17:41. Reden: reclame
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Soa's bij beestjes
Ske*
9 25-06-2006 12:21
Seksualiteit angst soa's verpest zin in seks
kiddiestyle
35 02-12-2005 19:27
Seksualiteit soa's
brightlight
2 23-11-2004 20:31
Lichaam & Gezondheid geen soa's, hoe groot de kans dan wel HIV?
devilcat
6 22-03-2004 18:50
Lichaam & Gezondheid Verband tussen soa's en opleidingsniveau
!SuperCalimero!
8 09-12-2003 15:10
Seksualiteit welke soa's kun je krijgen door pijpen zonder condoom??
MeCute1983
17 21-04-2002 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.