Oud 27-10-2010, 17:59
xschatje16
xschatje16 is offline
Het spijt me mensen.. het wordt een beetje een lang verhaal , maar ik hoop echt dat ik reacties hier op krijg want ik ben radeloos.

Hoi , Ik ben een meisje van 15 jaar en zit in 4VWO , en word over 2 maandjes 16.Mijn vriend en ik waren HET van plan te doen.. maar terwijl ik op hem zat ( Niet op zijn geslachtsdeel ,maar ervoor) haakte ik af,omdat ik mezelf stiekem te jong vond( het was namelijk mijn eerste keer ) Ik vertelde hem dit.. en hij troostte me dat het niet erg was.. we bleven nog 2 minuutjes praten erover en zijn geslachtsdeel was inmiddels ook al slap geworden.. Maar toen een paar seconde later kwam hij klaar.. terwijl hij een slappe had... Is er nu iets ''mis'' met hem ofzo ? Want je kan toch niet klaarkomen als je een slappe hebt.. ??

Maar nu the huge problem : Ik wilde afstappen van zijn been , en ben zittend over zijn been heen geschoven om af te stappen..Waar ik niet aan had gedacht was dat hij natuurlijk sperma op zijn been had zitten Ik weet dus niet zeker of ik het in me heb gekregen ( een beetje ) of niet !

Nu bijna 3 weken later, ben ik elke dag een beetje misselijk,heb heel veel gele afscheiding ( ben dus iedere dag 'nat' ha).. ik heb elke dag hoofdpijn ( al 2 weken nu ) , Ik heb een '' opgeblazen gevoel '' .. het lijkt alsof ik dikker word terwijl ik helemaal niet veel eet.. En vandaag toen ik ging plassen zat er op het WC papier licht rose bloed gemengd met wit/geelige afscheiding.. En ik krijg
soms ( 1 of 2 x perdag ) een hele lichte rommelige steek in mijn buik..

Ik weet dus niet of ik zwanger ben Ik heb vandaag een zwangerschapstest gekocht ( er zitten er 2 in ), maar ik moet pas over 3/4 dagen ongesteld worden.. ik weet het niet precies.. Maar ik heb zoveel stress nu.. ik kan haast niet wachten om de test te nemen !! Kan dit nu al ?

En mijn laatste probleem (sorry hiervoor) : Mijn ouders... Als hun erachter komen ben ik dood..
Ha. née. Ze mogen het echt niet weten áls ik zwanger ben . Mijn hele toekomst gaat dan naar
de klote.. Ze zullen mijn studie dan niet meer betalen , en zullen me uit huis zetten ( stomme stiefvader waarna mams altijd luisterd ) Ik heb geen problemen thuis,maar ik ben hiervoor wel gewaarschuwd . Ik woon in Den Haag.. heeft iemand een idee waar ik eventueel abortus zou
kunnen plegen zonder dat mijn ouders erachter komen.. pff ik ben nog geen 16 ?

Sorry voor de lange tekst..

x scared girl..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 18:05
Verwijderd
Ik denk dat de eerste stap is dat je rustig afwacht tot je eigenlijk ongesteld zou moeten worden en dan een test doen. Nu zo stressen heeft toch geen nut. De kans dat je zwanger bent is erg klein, dus hou dat in je achterhoofd. De stress hiervan kan ook heel goed de misselijkheid, hoofdpijn en buikpijn verklaren. Grote kans dat als je eenmaal die negatieve test ziet, je heel opgelucht bent en meteen van die klachten bent verlost.
Verder zou ik dus kijken hoe je je na die test voelt, als je dan toch nog steeds klachten hebt (en bijvoorbeeld meer afscheiding dan normaal), dan is een bezoekje aan de huisarts wel verstandig.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 19:07
Verwijderd
Probeer inderdaad rustig af te wachten totdat je eigenlijk ongesteld moet worden. Als je nu heel erg zit te stressen dan kan je daar ook weer last van krijgen. Misselijkheid, buikpijn en hoofdpijn horen daarbij. Het is natuurlijk lastig, maar probeer het.
En als je tóch zwanger bent, en je wilt écht niet dat je ouders het niet weten dan mag je huisarts dat niet tegen je ouders zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 19:24
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
eens met andijvie en kika

kans dat je zwanger bent is echt miniem...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 09:28
Verwijderd
na 3 weken kun je volgens mij nog niet aan je buikomvang zien of je zwanger bent
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 11:55
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit klinkt me eerlijk gezegd meer als een SOA in de oren, dan als zwangerschap. Zeker die afscheiding en het bloedverlies. als ik jou was zou ik dus naar de huisarts gaan (dat kan ook gewoon zonder dat je ouders het weten) en een soa test laten doen. Daarbij kun je voor de zekerheid natuurlijk zelf altijd even een zwangerschapstest doen.
Durf je niet naar de huisarts, dan kun je je ook anoniem laten testen bij de GGD, maar daar hebben ze nog wel eens een wachtlijst voor, dus dan kan het even duren voor je geholpen wordt.

Lang verhaal kort: ga naar de huisarts, want als dit een soa is als chlamydia kun je er onvruchtbaar door worden als je er niks aan doet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:19
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Citaat:
Dit klinkt me eerlijk gezegd meer als een SOA in de oren, dan als zwangerschap. .
Knap hoor, een SOA als je nog geen seks hebt gehad. Mits ze geen orale seks hebben gehad natuurlijk.

Veel vaginale afscheiding is heel normaal bij jonge meiden in de puberteit onder invloed van schommelende hormoonspiegels. Echter, je hebt een aantal andere klachten waar je je niet lekker bij voelt, ga dus naar je huisarts.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Knap hoor, een SOA als je nog geen seks hebt gehad. Mits ze geen orale seks hebben gehad natuurlijk.

Veel vaginale afscheiding is heel normaal bij jonge meiden in de puberteit onder invloed van schommelende hormoonspiegels. Echter, je hebt een aantal andere klachten waar je je niet lekker bij voelt, ga dus naar je huisarts.
Ze heeft sperma tegen haar vagina aangekregen. Zaadcellen gaan snel dood in de buitenlucht, maar virussen en bacteriën kunnen er wat langer tegen zo lang ze maar nat blijven en hoeven ook niet diep naar binnen om hun werk te doen; contact met een slijmvlies (bv. de binnenkant van de schaamlippen) is genoeg. Een soa is dus helemaal niet onmogelijk in deze situatie.
En afscheiding is normaal, maar als het van de ene op de andere dag véél meer wordt niet, en als het geel of roze is ook niet.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:33
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Waar staat dan dat ze sperma tegen haar vagina heeft gekregen?
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Waar staat dan dat ze sperma tegen haar vagina heeft gekregen?
Dat staat gewoon in de post van TS? Ze is bij het afstappen over zijn been heen geschoven en daar lag sperma op.
En mja, het is lastig in te schatten waar ze langs is gekomen toen ze op hem zat en toen ze weer van hem afstapte, dus SOA is zeker mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:45
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Over dat stukje heen gelezen blijkbaar.

Dan is logische vraag: heeft haar vriendje ooit eerder seksuele contacten gehad?
Zo nee, dan is er alsnog geen nood aan de man.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 18:33
xschatje16
xschatje16 is offline
Dankjewel voor jullie reacties,

Ik kan jullie verzekeren dat ook hij geen sex heeft gehad.
Dat weet ik héél zeker,hier zijn we ook gewoon open over.
Maar ik lees dus nu bij een reactie van jullie dat gele afscheiding niet goed is .....
Dat heb ik dus wel , ineens heel erg veel .. en soms met een beetje licht rose er door heen

Shit ,moet ik me nu zorgen maken...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel voor jullie reacties,

Ik kan jullie verzekeren dat ook hij geen sex heeft gehad.
Dat weet ik héél zeker,hier zijn we ook gewoon open over.
Maar ik lees dus nu bij een reactie van jullie dat gele afscheiding niet goed is .....
Dat heb ik dus wel , ineens heel erg veel .. en soms met een beetje licht rose er door heen

Shit ,moet ik me nu zorgen maken...
Hmm, ja, als je ineens zoveel afscheiding hebt en het is geel van kleur, dan is dat wel een reden om naar de dokter te gaan, ja...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 22:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dankjewel voor jullie reacties,

Ik kan jullie verzekeren dat ook hij geen sex heeft gehad.
Dat weet ik héél zeker,hier zijn we ook gewoon open over.
Maar ik lees dus nu bij een reactie van jullie dat gele afscheiding niet goed is .....
Dat heb ik dus wel , ineens heel erg veel .. en soms met een beetje licht rose er door heen

Shit ,moet ik me nu zorgen maken...
het kan ook iets simpels zijn als een schimmelinfectie, die je nu toevallig hebt gekregen. Hoe dan ook is veranderde afscheiding wel iets om even mee naar de dokter te gaan.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 23:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Klinkt een beetje als pms
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 21:36
xschatje16
xschatje16 is offline
Dank jullie wel !
Weet er één van jullie of je een Abortus kan plegen terwijl je 15 bent without parents..

xxx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 21:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dank jullie wel !
Weet er één van jullie of je een Abortus kan plegen terwijl je 15 bent without parents..

xxx
dat moet je je huisarts vragen, die heeft ook adressen e.d. Overigen is het helemaal niet aan te raden om zoiets te laten doen zonder dat je ouders het weten, het is namelijk geestelijk enorm zwaar om een kindje weg te laten halen, dan wil je écht wel dat je ouders je kunnen steunen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 21:50
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
op http://www.seksenzo.infostaat misschien ook info waar je wat aan kunt hebben
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 22:12
xschatje16
xschatje16 is offline
Oké heel erg bedankt allemaal ! Over 2 dagen kan ik een test doen.

xxx
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 13:35
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
dat moet je je huisarts vragen, die heeft ook adressen e.d. Overigen is het helemaal niet aan te raden om zoiets te laten doen zonder dat je ouders het weten, het is namelijk geestelijk enorm zwaar om een kindje weg te laten halen, dan wil je écht wel dat je ouders je kunnen steunen.
Ze zegt zelf dat haar ouders haar studie dan niet meer betalen en haar uit huis zullen zetten, dus of dat dan slim is??

Dan zou ik eerder iemand anders in vertrouwen nemen...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 21:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Sowiso kijk eerst maar eens of je echt zwanger bent voor je jezelf mega druk gaat maken want al die stress zorgt ook maar voor rare dingen in je lichaam zoals over tijd raken.
Een Soa of schimmelinfectie is ook een mogelijkheid. Ook al ben je wel of niet zwanger, laat je er op testen want er mee rond blijven lopen kan erge gevolgen hebben in de toekomst.
Stel je bent wel zwanger of wat dan ook. Ouders roepen miss dat ze je het huis uit gaan zetten, als het zo ver is reageren ze echt wel anders. Ze zullen niet staan te juigen maar toch ook wel inzien dat jullie hier samen uit moeten komen. Zowel abortus als bevallen zijn zware dingen, emotioneel en lichamelijk en dan is het echt wel fijn als je ouders er zijn om je te steunen lijkt me zo.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 21:45
xschatje16
xschatje16 is offline
Ik heb een maatschappelijk werkster op school die ik in vertrouwen heb genomen , en ik ga donderdag naar de huisarts , en hem ga ik het ook vertellen.......
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 21:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik heb een maatschappelijk werkster op school die ik in vertrouwen heb genomen , en ik ga donderdag naar de huisarts , en hem ga ik het ook vertellen.......
heel verstandig, maar heb je al een test gedaan?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 20:28
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
heel verstandig, maar heb je al een test gedaan?
dit, idd...
je maakt van een mug een olifant - je dénkt dat je wel eens zwanger zoù kunnen zijn (hoewel je geeneens seks hebt gehad), dus ga je er al direct van uit dat je zwanger bént (terwijl stellen die probéren zwanger te worden en dus ook echt gericht sexytime doen om zwanger te wórden(!) één kans op vier hebben om binnen de drie maanden zwanger te zijn!) en ga je al abortus zitten regelen terwijl je 99,99% zeker niet eens bevrucht bent...

Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 14:15
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
al getest ondertussen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
al getest ondertussen?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 22:52
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Als ie er niet in is geweest zou het wel een talent zijn om zwanger te worden.
Misselijkheid treed pas op 10 weken en verder in de zwangerschap dus dat heeft er helemaal niks mee te maken.

Vriendin van mij ooit hetzelfde gehad. Probleem is puur psychisch, je denkt het, je zoekt het, je let er op. Als ik nu zeg dat je merkt dat je voeten in je schoenen/sokken veel warmer zijn dan de rest merk je dat ook pas. Geldt ook voor als ik zeg "je merkt nu pas weer dat je een broek aan hebt en deze om je been heen zit", je let er op en dus merk je het.

Denk continue dat je misselijk bent en je bent misselijk.
Niet 1 of ander lul verhaal voor je zelfvertrouwen boost, maar zo werkt het ook met gehoorschade (jup, ben 1 van die velen met onbeperkte fluittoon), hoe meer je er op let hoe erger het wordt, en op een gegeven moment geloof je dat het echt veel erger is geworden zonder reden).

btw; je wordt te laat ongesteld, je hebt al veel te veel zitten stressen dus dat wordt een paar dagen later.

Mark my words =]
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
[...]

Misselijkheid treed pas op 10 weken en verder in de zwangerschap dus dat heeft er helemaal niks mee te maken.

[...]
Misselijkheid is juist een van de eerste zwangerschapssymptomen, de meeste vrouwen krijgen er rond vier weken na bevruchting last van, maar eerder kan ook (sommige vrouwen zijn bv misselijk vanaf de innesteling) en het duurt meestal tot de 12de week (maar soms ook de hele zwangerschap). Vanaf 10 weken is iig echt niet juist.

Maar goed, misselijkheid staat niet gelijk aan zwangerschap, ik ga er nog altijd vanuit dat TS niet zwanger is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 07:36
LiefMiesje
Avatar van LiefMiesje
LiefMiesje is offline
Blaasontsteking is goed mogenlijk.
Van die afscheiding zou het heel goed een vaginale bacteriele/schimmelinfectie kunnen zijn.

Ik denk dat je het beste even naar de huisarts te gaan, (dit hoeven je ouders niet te weten natuurlijk), dan kan hij kijken wat er aan de hand is en als het het bovenstaande is, bv. antibiotica of zalfjes enz. geven.

Bij blaasontsteking ook niet te lang wachten, kan uitgroeien tot een nierbekkenontsteking en dan ben je verder van huis.

Misselijkheid ed. kan zijn van de spanning/angst, maar ook omdat je een verminderde weerstand heb van bv. een ontsteking, of omdat een ontsteking je lichaam uitput.
Of je hebt gewoon een griepje.


Het kan dus van alles zijn.
Het klinkt niet als iets ergs, en ik denk van wat ik heb gelezen dat de kans niet zo groot is dat je zwanger bent.

Naar de huisarts dus.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 08:49
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Misselijkheid is juist een van de eerste zwangerschapssymptomen, de meeste vrouwen krijgen er rond vier weken na bevruchting last van,
En dat alles is onwaarschijnlijk. Ik gok dat arts > google in dit geval.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
En dat alles is onwaarschijnlijk. Ik gok dat arts > google in dit geval.
Misselijkheid vanaf vier weken is onwaarschijnlijk? Heb je dat van een arts gehoord? En mijn info komt niet van google maar uit boeken over zwangerschap, geschreven door verloskundigen en gynaecologen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 14:44
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Misselijkheid vanaf vier weken is onwaarschijnlijk? Heb je dat van een arts gehoord? En mijn info komt niet van google maar uit boeken over zwangerschap, geschreven door verloskundigen en gynaecologen.
ik wist niet goed of ik de opmerking van naamingebruik juist had begrepen of niet, maar jij begrijpt hem blijkbaar hetzelfde als ik

naamingebruik, als je niet weet waar je het over hebt kan je beter zwijgen hoor
zwangerschapsmisselijkheid treedt JUIST de eerste 12 tot 16 weken op, pas vanaf 12 à 16 weken begint dat af te nemen omdat vanaf dan de hoeveelheid hcg in je bloed begint af te nemen (hoewel je nog een hele tijd een hoog hcgpeil blijft hebben), omdat op dat moment de placenta de productie van hormonen begint over te nemen...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 15:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk dat NaamInGebruik bedoelde dat het onwaarschijnlijk is dat ze zwanger is? Dus dat 'dat alles' slaat op bevruchting en zwangerschapssymptonen e.d.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 16:53
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
achja was ik fout, is het na 4 weken. Missed iedereen nog steeds completely the point dat ze er in minder dan 4 weken ook al last v had.

Blijft bij mn statement dat het psychisch is, denk dat ze geen last heeft v kenmerken v zwangerschappen die ze bijv niet kent/weet.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 17:36
Verwijderd
Ja, dat leek me inmiddels toch wel duidelijk. Dat punt is al meerdere malen door verschillende personen gemaakt, dus kennelijk heb jij compleet dat punt gemist ipv andersom
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 21:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ik vermoed dat veel van je lichamelijke problemen voortkomen uit je stress.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 00:58
blackops
Avatar van blackops
blackops is offline
Ik durf te wedden dat ze niet zwanger is...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 01:26
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Ik durf te wedden dat ze niet zwanger is...
zo jij hebt lef, om hoeveel?

OT: je bent een beetje dramatisch bezig en waarom horen we niks over 'het probleem'

volgens mij heb jij de film gezien waarin dat meisje zwanger word door met een boom te zoenen
als je zoent word je nou eenmaal zwanger
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy

Laatst gewijzigd op 23-12-2010 om 01:28. Reden: moest erbij
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.