Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 13:12
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vergeet de gretta vlaggetjes niet.
Sorry, die was ik vergeten
Advertentie
Oud 02-11-2004, 13:12
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:58 :
Nou, dit is het eerste topic van mij dat tot 500 is gegaan, en ik wil d'r meteen 2 van maken

Ben een topic-hoer


Citaat:
staafmixer schreef:
Staat er op het hoofd van iemand met een Keppel "JOOD" of op het hoofd van iemand met een kruisje "GRISTEN" .

Nee dat staat er niet, inderdaad. Das precies wat ik zeggen en daarom bestaat dat islamitisvh uiterlijk helemaal niet.
Nee dat klopt, en die degene die dat schreef zal waarschijnlijk gewoon even hardop gedacht hebben.

Is dat dan zo vreemd?

Als je het mij vraagt niet, of ja, vraag het maar niet aan mij, vraag het maar aan de rest van Nederland.

Ik durf te wedden dat wanneer er een peiling gehouden zou worden, dat minstens 50% van de blanke bevolking, der uit van zou gaan, dat het om een moslim/islamiet was, zonder dat ook maar dat de media "bekend" zou hebben gemaakt dat het om een persoon zou gaan met aan arabisch/islamitisch ( )
uiterlijk.

op dat punt ben ik met het met je eens, je kan aan mensen niet altijd zien wat hun geloofsovertuiging is, maar hetgene wat gebeurd is in het jonge verleden, maakt speculeren opeens een stuk minder zwaar
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 13:12
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-11-2004 @ 14:01 :
Het eerste wat ik lees als ik de pc aanzet.

Dit is ziek. Dit is echt ziek. God, wat was ik het met die man en z'n ideeën oneens en wat vond ik hem een eikel eerste klas...

Maar dít... Dít is totaal onaanvaardbaar. Eerst Fortuyn en nu Theo van Gogh. Wie komt hierna? Hirsi Ali of Wilders?

Dat het de foute kant opging met Nederland wist ik al langer. Dat het zó fout zit, blijkt nu pas.
idd, laat balkenende maar komen met zn normen en waarden, hoogste tijd dat er weer eens wat respect en vrijheid terug komt in nederland, want mede door immigranten zijn we dit kwijt geraakt. het wordt tijd dat we onze eigen cultuur weer oppakken en deze ook aan de immigranten tonen!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 02-11-2004, 13:13
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Je vader zou maar vermoord worden...
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 02-11-2004, 13:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:09 :
Ja ik ben Moslim. Ik vind het ook erg wat er gebeurd is. Ik Geef alleen mijn mening en vindt dat Theo zn eigen schuld. Ik sta niet achter geweld en zelf ben ik absoluut niet gewelddadig.
Elke zelfrespecterende moslim zou volgens mij die moord veroordelen in plaats van te gaan blaten dat het z'n eigen schuld is, en het dan ook nog gaan vergelijken met iemand die NIET dood is en WEL discrimineert !

Dit soort stomme acties doet niks dan schade. Dit is olie op het vuur van extreem rechts, wat weer acties uitlokt van extreem links. Geweld zorgt alleen voor meer geweld, en nooit voor oplossingen. Daarnaast leven we in een land waar vrijheid in al z'n facetten ontzettend belangrijk is, en niemand heeft het recht een ander van zijn vrijheden te beroven, op welke manier dan ook.
Oud 02-11-2004, 13:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 14:10 :
Een mens mag voor God spelen en beslissen over het leven van een ander?
Je bedoelt god, en niet God in dit geval
Oud 02-11-2004, 13:15
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 14:13 :
Elke zelfrespecterende moslim zou volgens mij die moord veroordelen in plaats van te gaan blaten dat het z'n eigen schuld is, en het dan ook nog gaan vergelijken met iemand die NIET dood is en WEL discrimineert !

Dit soort stomme acties doet niks dan schade. Dit is olie op het vuur van extreem rechts, wat weer acties uitlokt van extreem links. Geweld zorgt alleen voor meer geweld, en nooit voor oplossingen. Daarnaast leven we in een land waar vrijheid in al z'n facetten ontzettend belangrijk is, en niemand heeft het recht een ander van zijn vrijheden te beroven, op welke manier dan ook.
daar heb je helemaal gelijk in
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 02-11-2004, 13:15
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:00 :
Verkondigt Abu Jahjah niet ook zijn mening??? Maar hij wordt meteen gedemoniseerd.
abu jahjah gaat gelijk een heel stuk verder, ik citeer:

Citaat:
'Iedere gedode amerikaanse/britse/nederlandse soldaat is een overwinning op zich'
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 13:15
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Severus, ik ben het met je eens en vind het niet te ewg discriminerende strekjes hebben!!! Waarom mogen wij geen mening hebben, bovendien is het de waarheid, moet die verzwegen worden ... God wat een land vol vrijheid!...
Oud 02-11-2004, 13:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
idd, laat balkenende maar komen met zn normen en waarden, hoogste tijd dat er weer eens wat respect en vrijheid terug komt in nederland, want mede door immigranten zijn we dit kwijt geraakt. het wordt tijd dat we onze eigen cultuur weer oppakken en deze ook aan de immigranten tonen!
Normen en waarden in nederland en immigratie zijn in mijn ogen niet met elkaar verbonden, en pas op met die opmerking, want feitelijk zeg je nu dat de buitenlanders het klimaat wat er nu in nederland heerst hebben gecreert, das niet mals
Oud 02-11-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Faye-Lyze schreef op 02-11-2004 @ 14:05 :
nee, niet letterlijk, maar je steunt alles zo, en die mensen zijn we voor vrouwenonderdrukking en daar kwam theo ook voor op!
Maar dat was alleen belediging van de Islam
maar wat de Islam doet is geen belediging van de vrouw?
Wederom, wie zijn 'die mensen'? Je hebt het alsmaar over 'ze' en 'die mensen' en 'wij', maar wie bedoel je waar precies mee?
Oud 02-11-2004, 13:17
Verwijderd
Zou je wat in de startpost willen zetten over de demonstratie van vanavond op de dam? Job Cohen heeft het de mensen opgeroepen om met veel lawaai (denk aan pannendeksels en trommels) te demonstreren tegen deze liquidatie. Vanavond om 19.30 uur op de dam in Amsterdam.
Oud 02-11-2004, 13:17
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 14:15 :
Normen en waarden in nederland en immigratie zijn in mijn ogen niet met elkaar verbonden, en pas op met die opmerking, want feitelijk zeg je nu dat de buitenlanders het klimaat wat er nu in nederland heerst hebben gecreert, das niet mals
nee, de vermenging van de verschillende culturen hebben tot dit naar mijn mening geleidt...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 02-11-2004, 13:17
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:09 :
Ja ik ben Moslim. Ik vind het ook erg wat er gebeurd is. Ik Geef alleen mijn mening en vindt dat Theo zn eigen schuld. Ik sta niet achter geweld en zelf ben ik absoluut niet gewelddadig.
Dit vind ik een gevaarlijk teken. Ik was er eerst van overtuigd dat ieder ander dan een extremistische moslim deze aanslag meteen zou veroordelen. Jammer genoeg niet.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 02-11-2004, 13:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Faye-Lyze schreef op 02-11-2004 @ 14:15 :
Severus, ik ben het met je eens en vind het niet te ewg discriminerende strekjes hebben!!! Waarom mogen wij geen mening hebben, bovendien is het de waarheid, moet die verzwegen worden ... God wat een land vol vrijheid!...
Het probleem is dat zowel links en rechts meteen de neiging hebben om naar extremen te trekken. In dit soort gevallen beginnen mensen te blaten dat alle 'buitenlanders' het land uit moeten (onzin natuurlijk), waarna links meteen alles afdoet als discriminatie.

Er is, volgens mij, duidelijk een probleem met bepaalde bevolkingsgroepen in nederland. Dingen zoals eer en bloedwraak zijn gewoon onacceptabel, evenals vrijheidsberoving van vrouwen, of het verspreiden van discriminerende denkbeelden. Hier moet wel wat aan gedaan worden, zonder een hoop geschreeuw en zonder moslims op zich te beschadigen, maar door probleemgroepen rechtstreeks aan te pakken. En IMHO mag dat best met harde hand, als het groepen zijn die gewoon ernstige overlast veroorzaken.
Oud 02-11-2004, 13:20
Pixel-Boy
Pixel-Boy is offline
Condoleance Register Theo van Gogh:

www.condoleance-gogh.tk
Oud 02-11-2004, 13:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
nee, de vermenging van de verschillende culturen hebben tot dit naar mijn mening geleidt...
Maar kijk nou ook eens naar de positiefe kanten, heb jij geen goede dingen geleerd avn de buitenlandse invloeden???? Zo vindt ik het respect wat Japaners en Chinesen hebben voor hun ouders, grootouders en voorvaderen iets waar wij als nederlanders nog een puntje aan kunnen zuigen, Ja, wij nederlanders die hun mond vol hebben van respect
Oud 02-11-2004, 13:20
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
En ik bedoel maar, kijk dat vergelijken met Folkert van der G... dat was gewoon geen man met een denkbeeld dat goed was voor de nederlandse samenleving. Ik bedoel maar dat hij iemand vermoord zegt het al weer, het gaat hier gewoon om, dat er te veel mensen zijn die het leven in ons land niet waard zijn, op wat voor een manier dan ook, dit kunnen groepen mensen zijn, maar ook individuen
Oud 02-11-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Faye-Lyze schreef op 02-11-2004 @ 14:09 :
Wij zijn natuurlijk allemaal facist... Euhmmm zijn alle moslims dat dan ook, er staan in de Koran dat wij minderwaardig zijn... dat klinkt niet erg tsja... positief, of is dat toegestaan??? hoort bij de cultuur of waar valt dat nu weer onder. In mijn ogen ook onder FACISME
Heb jij de Koran gelezen? Er staat helemaal niets in over mensen die minderwaardig zijn. Iedereen is gelijk voor de Koran. In de Koren word dan ook gesproken met 'o, mensen...'en niet met 'o. moslims..'de koran spreekt tot iedereen. Blank, zwart, moslim , niet moslim, homo,etc.
Gaan we ff een stukje terug in de geschiedenis: De Christelijke kerk veroordeelde mensen die niet christelijk waren. Die werden zonder pardon op de brandstapel gegooid of vermoord. Dat Noemden ze de inquisitie. Over minderwaardigheid gesproken.
De islam daarentegen, stond het andersgelovigen gewoon toe om hun geloof te beleiden in alle ruimte en vreiheid.

In de talmoed staat o.a dat het Belang van de jood voor dat van anderen gaat en dat de jood dan ook voorrang heeft, etc.
En zei zeggen ook nog eens dat zei het uitverkoren volk zijn, en dat andere volkeren minderwaardig zijn.

Bovenstaande dingen vindt je echt niet terug in de koran.
Oud 02-11-2004, 13:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Fake schreef op 02-11-2004 @ 14:17 :
Zou je wat in de startpost willen zetten over de demonstratie van vanavond op de dam? Job Cohen heeft het de mensen opgeroepen om met veel lawaai (denk aan pannendeksels en trommels) te demonstreren tegen deze liquidatie. Vanavond om 19.30 uur op de dam in Amsterdam.
Ik ben persoonlijk geen voorstander van dit soort dingen, omdat ze alleen maar voor extra problemen kunnen zorgen. Dus: nee.
Oud 02-11-2004, 13:22
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Pixel-Boy schreef op 02-11-2004 @ 14:20 :
Condoleance Register Theo van Gogh:

www.condoleance-gogh.tk
link doet het niet
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 13:23
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
Ja ik ben Moslim. Ik vind het ook erg wat er gebeurd is. Ik Geef alleen mijn mening en vindt dat Theo zn eigen schuld. Ik sta niet achter geweld en zelf ben ik absoluut niet gewelddadig.

Dit is nou precies het soort lompe reacties waarom mensen in Nederland een hekel krijgen aan moslims. Dit is namelijk gewoon dom.
Je weet gewoon dat dit niet Theo van Gogh zijn schuld is. waarom mogen nederlanders niet hun mening geven over islamitische mensen zonder neergeschoten te worden (in hun eigen land!) . maar mag er wel in de Koran staan dat niet-moslims minderwaardig zijn?
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Oud 02-11-2004, 13:23
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 14:20 :
Maar kijk nou ook eens naar de positiefe kanten, heb jij geen goede dingen geleerd avn de buitenlandse invloeden???? Zo vindt ik het respect wat Japaners en Chinesen hebben voor hun ouders, grootouders en voorvaderen iets waar wij als nederlanders nog een puntje aan kunnen zuigen, Ja, wij nederlanders die hun mond vol hebben van respect
o maar dat zeg ik ook niet! we hebben ook genoeg positieve dingen van hun meegekregen hoor! maar we zijn als nederlanders altijd zo trots geweest op onze multi-culturele samenleving, terwijl ik vind dat nu wel blijkt dat het kan botsen... door gewoon andere geloven/culturen, dat het op den duur toch niet mengt met elkaar. dat denk ik. schiet me anders maar dood voor deze reactie
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 02-11-2004, 13:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:20 :
Gaan we ff een stukje terug in de geschiedenis: De Christelijke kerk veroordeelde mensen die niet christelijk waren. Die werden zonder pardon op de brandstapel gegooid of vermoord. Dat Noemden ze de inquisitie. Over minderwaardigheid gesproken.
De islam daarentegen, stond het andersgelovigen gewoon toe om hun geloof te beleiden in alle ruimte en vreiheid.
.
Je vergelijkt 2 compleet verschillende dingen. Een godsdienst, en een groepering. Het Vaticaan heeft zeker bloed aan z'n handen, maar er zijn genoeg regimes die uit naam van de islam handelen die dat ook hebben.

Het punt is alleen dat de inquisitie ver achter ons ligt, maar er nog steeds een hoop regimes zijn waar martelingen en moord aan de orde van de dag zijn.

Verder is het onzin dat de Koran iedereen gelijk behandelt. Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen man en vrouw.
Oud 02-11-2004, 13:26
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
De islam daarentegen, stond het andersgelovigen gewoon toe om hun geloof te beleiden in alle ruimte en vreiheid.
Ja maar toen mohammed bij dat heilige vierkante gebouw aankwam (naam even ontschoten) jaaaaren geleden sloopte hij en zn aanhangers wel de beelden van de goden van de aanhangers van andere godsdiensten.
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Oud 02-11-2004, 13:26
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Die mensen zijn, de mensen die de Islam aanhangen... ik zie ook dat er problemen zijn met bepaalde bevolkingsgroepen, maar ik oordeel over Moslims;
Dat ik het belachelijk vind dat ze vrouwen onderdrukken, ons (niet moslims) minderwaardig vinden en al die onzin zolas eerwraak enz., als zij moslim zijn, dan geloven ze dit (alles wat in de Koran staat) dus ook en zijn ze het hiermee eens.
Koran betekend lees op, die mensen kunnen zich dus ook neit verschuilen achter het excuus vertaal fouten of dta je dat niet letterlijk op moet vatten ... hier doet de Islam niet aan. Vandaar dat er vaak ook moeilijk gedaan wortd bij het vertalen van de Koran...
Oud 02-11-2004, 13:27
hardhitter
hardhitter is offline
Trouwens, ff voor de duidelijkheid, de Islam moet absoluut niet worden afgeschaft of zoiets dergelijks. Ben denk ik ook niet echt tégen de Islam. maar wel tegen sommige extreme denkbeelden ervan. Of misschien zijn het wel alleeen interpretaties van sommie extreme moslims. ik weet het niet.

Maar hier moet gewoon wat aan gedaan worden.
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Oud 02-11-2004, 13:28
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
chimera...
ja alleemaal heel fijn terug in de geschiedenis... Ook begrepen dat dat alleen gelde voor de volken van het boek, joden en christenen en niet voor de heidense culturen.. en dat de joden en christenen wel andere wetten kregen ...
Oud 02-11-2004, 13:28
Anti-bush
Anti-bush is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 14:00 :
Anti-Bush, ben je nu echt zo dom of lijkt dit alleen maar zo?
Het gaat erom dat als jij een periode niet eet en drinkt (en Ja, ik weet heus wel dat dat alleen gebeurd als het licht is.. heb het zelfs zelf een keer gedaan ) je dan veel meer kunt doordraven in dingen, als jij bijvoorbeeld toch al boos werd dat je dan veel aggresiever reageert dan normaal.
s Nachts zou de kans kleiner zijn, alhoewel ik denk dat de ramadan hier weinig mee te maken heeft. Misschien is het er wel expres in gepland omdat het een maand van 'zuivering' e.d. is.
Maar het heeft weinig te maken met het feit dat men nu iets sneller aangebrand is ofzo.
Dat jij doordraaft in dingen en daarom veel agressiever reageert dat wil nog niet zeggen dat alle mensen die vasten ook zo zullen reageren. wat jij beschrijft is een individule ervaring. En wederom zegt ik weer om misverstanden te voorkomen: IK VIND HET ONZIN DAT JE IN DE RAMADAN AGRESSIEVER WORDT. Iemand in de 1e topic had dat gezegd, weet niet meer wie.
Oud 02-11-2004, 13:28
Verwijderd
Ik denk dat het voor een groot deel ook te maken heeft met de interpretatie van het geloof door bepaalde mensen.
Oud 02-11-2004, 13:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
o maar dat zeg ik ook niet! we hebben ook genoeg positieve dingen van hun meegekregen hoor! maar we zijn als nederlanders altijd zo trots geweest op onze multi-culturele samenleving, terwijl ik vind dat nu wel blijkt dat het kan botsen... door gewoon andere geloven/culturen, dat het op den duur toch niet mengt met elkaar. dat denk ik. schiet me anders maar dood voor deze reactie
haha, nee hoor dood hoef je niet. En je hebt wel een punt, alleen denk ik dat wel niet terug kunnen naar vroeger, en er daarom maar beter het beste van kunnen maken. Ook zijn er veel groepen buitenlanders erg goed geintergreerd, en zijn het 2 a 3 bevolkings groepen die het vooral zichzelf onmogelijk maken. En ik vindt het jammer dat zei in nederland, een land waar ik trots op ben omdat het zo vrij is, dingen doen om het minder vrij te maken, en ik kan alleen maar hopen dat dit gedrag tijdelijk is, want er is namelijk niet echt een oplossing voor dit probleem
Oud 02-11-2004, 13:29
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Fake schreef op 02-11-2004 @ 14:17 :
Zou je wat in de startpost willen zetten over de demonstratie van vanavond op de dam? Job Cohen heeft het de mensen opgeroepen om met veel lawaai (denk aan pannendeksels en trommels) te demonstreren tegen deze liquidatie. Vanavond om 19.30 uur op de dam in Amsterdam.
OMG. Nee, dat helpt... laten we vooral als een soort holbewoners enorm veel herrie gaan produceren.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 13:29
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
inquisitie is ook maar een geloof.... RKK, dus niet alle protestantse, angelocaanse enz richtingen ... inc Jodendom .,..
Oud 02-11-2004, 13:30
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:20 :

De islam daarentegen, stond het andersgelovigen gewoon toe om hun geloof te beleiden in alle ruimte en vreiheid.
Het feit dat Mohammed een enorme groep Joden in Medina heeft laten afslachten omdat ze niet in zijn profetie wilden geloven is zeker uit de lucht gegrepen??
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 13:30
Verwijderd
Mensen denk na voor je wat zegt.

Mensen praten hier teveel zonder kennis van zaken.
Oud 02-11-2004, 13:30
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
IK VIND HET ONZIN DAT JE IN DE RAMADAN AGRESSIEVER WORDT. Iemand in de 1e topic had dat gezegd, weet niet meer wie.
probeer een week lang is alleen water en brood te eten, of je aan de ramdan te houden, en je zult zien dat je gedrag wel degelijk veranderd, al moet ik er wel aan toevoegen dat het nog steeds in geen vergelijking staat: een beetje agressiever en iemand dood schieten
Oud 02-11-2004, 13:31
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
http://www.marokkomedia.nl/products/...tvg/index.html

__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 13:31
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Aan dit geloof kan niet veel geinterpreteerd worden,
lees op is de vertaling van Koran en alles moet zo opgevat blijven... dan lijkt mij de conclusie vrij duidelijk, er valt niets aan te passen ... of je achter te verschuilen
Oud 02-11-2004, 13:32
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:30 :
Mensen denk na voor je wat zegt.

Mensen praten hier teveel zonder kennis van zaken.
Gelukkig ben ik volledig ingelicht.
Beetje de pot verwijt de ketel... vooral om dat uit de lucht gegrepen talmoed gekwoot.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 13:32
Verwijderd


Oud 02-11-2004, 13:32
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
http://www.marokkomedia.nl/products.../tvg/index.html
wat zag ie er eigelijk mooi en gelukkig uit
Oud 02-11-2004, 13:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Grappig, want eerder vanochtend stonden daar - toen het forum nog in de lucht was - allemaal uitspraken in de trant van "Allah keurt dit goed!" en meer van dat soort nonsens.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-11-2004, 13:34
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
M@rco schreef op 02-11-2004 @ 14:33 :
Grappig, want eerder vanochtend stonden daar - toen het forum nog in de lucht was - allemaal uitspraken in de trant van "Allah keurt dit goed!" en meer van dat soort nonsens.
Ze willen hun subsidie niet kwijtraken.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 13:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 02-11-2004 @ 14:27 :
Of misschien zijn het wel alleeen interpretaties van sommie extreme moslims. ik weet het niet.
.
Het zijn interpretaties van extreme moslims. Een vriendin van me is Albanese, en gewoon een doodnormaal persoon. Drinkt ook alcohol enzo

Een andere gozer die ik uit Wenen kent was turks, maar daar gold hetzelfde voor, hardstikke toffe vent.

Het is ook onzin dat het allemaal moslims zijn, het zijn gewoon groepen mensen die problemen veroorzaken.
Oud 02-11-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 14:32 :
Gelukkig ben ik volledig ingelicht.
Beetje de pot verwijt de ketel... vooral om dat uit de lucht gegrepen talmoed gekwoot.
dat staat wel degelijk in de talmoed.
Oud 02-11-2004, 13:34
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:30 :
Mensen denk na voor je wat zegt.

Mensen praten hier teveel zonder kennis van zaken.
nou zoals??????

Ik denk dat mensen praten zonder zelf voldoende na te denken..
dat heb ik ook het meeste tegen op ALLE godsdienste... Ze hersenspoelen vrij veel....

en even over dat je agressief wordt van de Ramadan, als je jezelf niet in bedwang kan houden, dan kun je er maar beter niet aan meedoen,.. we leven wel in Nederland en als je je daardoor niet aan onze wetten kunt houden dan lijkt dta mij niet verstandig
Oud 02-11-2004, 13:35
bram_05
bram_05 is offline
Als Rickie wordt vermoord vind ik dat ook zijn eigen schuld...of demoniseer ik nu?
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Oud 02-11-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Faye-Lyze schreef op 02-11-2004 @ 14:31 :
Aan dit geloof kan niet veel geinterpreteerd worden,
lees op is de vertaling van Koran en alles moet zo opgevat blijven... dan lijkt mij de conclusie vrij duidelijk, er valt niets aan te passen ... of je achter te verschuilen
Alles valt zo op te vatten (en eventueel te verdraaien) als je zelf wilt.
Oud 02-11-2004, 13:35
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 14:34 :
dat staat wel degelijk in de talmoed.
Kom je dan vanavond dat bij mij thuis even uitleggen?
Noem ook even in welk boek en welk traktaat die teksten staan, als ze er überhaupt al in staan.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.