Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 17:22
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-11-2004 @ 18:20 :
De reacties van Marokkanen op het NOS zeggen genoeg...

'Je moet niet tegen pibulls schoppen'
'Vuur werd met vuur bestreden'

Natuurlijk is dit de minderheid. Maar deze denkwijze lééft wel onder de moslimgemeenschap!
Zij mogen ook wel een keer opgeruimd worden idd.
__________________
Czech us out
Advertentie
Oud 02-11-2004, 17:23
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-11-2004 @ 18:21 :
ja vast wel
echt iedereen trekt zich wat aan vandie theo omg
ik heb nog nooit iets gehoord hier over theo
thuis ook niet
beetje wereldvreemd?
__________________
qkw <3
Oud 02-11-2004, 17:23
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-11-2004 @ 18:20 :
De reacties van Marokkanen op het NOS zeggen genoeg...

'Je moet niet tegen pibulls schoppen'
'Vuur werd met vuur bestreden'

Natuurlijk is dit de minderheid. Maar deze denkwijze lééft wel onder de moslimgemeenschap!
zeker niet alleen onder de moslimgemeenschap
Oud 02-11-2004, 17:23
Floris82
Floris82 is offline
Citaat:
Global schreef op 02-11-2004 @ 18:12 :
valt racistische uitspraken ook onder vrijheid van meningsuiting?
Ik weet niet waar jij het over hebt. Maar ik had het over toeteren. En als jij dat rasistisch vind, dan vind jij een stille tocht dus ook rasistisch. Want het doel is het hetzelfde.
__________________
Much Too Serious, Lighten Up!
Oud 02-11-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 02-11-2004 @ 18:23 :
beetje wereldvreemd?
Oud 02-11-2004, 17:24
Verwijderd
wat zouden ze anders kunnen zeggen 'ja, die stomme marokkaan, theo van gogh was zo'n goede man

vuur wordt met vuur bestreden
bah
dat betekent nog niet dat je gelijk je pistool en je mes uit de kast moet trekken
en daarbij, het was al een crimineel...
Oud 02-11-2004, 17:24
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
hebben ze ook ALLE reacties van ALLE geinterviewde marrokanen uitgezonden?

ik ben dat gezeik over marokkanen nu weleens zat , zie die gek in godsnaam als een mens , als n moordenaar en niet als een MAROKKAANSE MOORDENAAR
Oud 02-11-2004, 17:24
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 02-11-2004 @ 18:23 :
Ik weet niet waar jij het over hebt. Maar ik had het over toeteren. En als jij dat rasistisch vind, dan vind jij een stille tocht dus ook rasistisch. Want het doel is het hetzelfde.
waar heb jij het nou weer over? als ik iets tegen jou wil zeggen quote ik je wel!
Oud 02-11-2004, 17:25
Verwijderd
Damn, wat een gezeur, als een neo nazi zou zijn doodgeschoten hadden we hier ook niemand horen huilen, dus waarom wel over deze kneus?
Oud 02-11-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Poep schreef op 02-11-2004 @ 18:22 :
We leven hier in een democratie, en een rechtsstaat. Daarom mag je ook iemand vermoorden als je daarvoor in de cel gaat zitten. Bovendien gaat het om één Moslim. We hebben in Nederland geloof ik 1 miljoen Moslims. Dat is een vrij laag percentage.
Dus? Hoe? Wat?
Oud 02-11-2004, 17:26
Poep
Poep is offline
Overigens denk ik dat we dit niet als dreiging maar als kans moeten zien. Het overgrote deel van de Moslims vindt dit even vreselijk als bijna alle niet-Moslims. Dit is een ideale kans om nader tot elkaar te komen.
Oud 02-11-2004, 17:26
Get pierced
Avatar van Get pierced
Get pierced is offline
Het ligt aan hun achterlijke cultuur, als we hier in dit land met onze cultuur iets doen wat hun niet aan staat, dan denken hun kom laten we hem vermoorden. En het ergste vind ik nog dat sommige mensen die marokaan verdedigen, wat iemand ook zegt, je hebt nooit het recht om iemand anders te vermoorden. Allochtonen kunnen zeggen wat ze willen maar wat geeft iemand anders die zich beledigt voelt of aangesproken voelt het recht om zijn leven te beindigen. Als iemand mij discrimineerd of beledigt ofzo dan ga ik hem toch ook niet neersteken.

Zolang de mensen die hierkomen wonen niet hun cultuur kunnen aan passen aan de onze kunnen ze beter in hun land gaan wonen waar ze vandaan komen,.
__________________
'Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday'
Oud 02-11-2004, 17:26
herz
herz is offline
Ik vind dat ISN ( Islamitische Stischting Nederland) een uitstekend signaal heeft afgegeven met dit bericht. :http://nu.nl/news.jsp?n=435376&c=13
Oud 02-11-2004, 17:26
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
zucht.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 02-11-2004, 17:27
Poep
Poep is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-11-2004 @ 18:26 :
Dus? Hoe? Wat?
Dus ik begrijp alle ophef niet.
Oud 02-11-2004, 17:28
Floris82
Floris82 is offline
Citaat:
Global schreef op 02-11-2004 @ 18:24 :
waar heb jij het nou weer over? als ik iets tegen jou wil zeggen quote ik je wel!
Dat deed je dus....
__________________
Much Too Serious, Lighten Up!
Oud 02-11-2004, 17:28
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
Get pierced schreef op 02-11-2004 @ 18:26 :
Het ligt aan hun achterlijke cultuur, als we hier in dit land met onze cultuur iets doen wat hun niet aan staat, dan denken hun kom laten we hem vermoorden. En het ergste vind ik nog dat sommige mensen die marokaan verdedigen, wat iemand ook zegt, je hebt nooit het recht om iemand anders te vermoorden. Allochtonen kunnen zeggen wat ze willen maar wat geeft iemand anders die zich beledigt voelt of aangesproken voelt het recht om zijn leven te beindigen. Als iemand mij discrimineerd of beledigt ofzo dan ga ik hem toch ook niet neersteken.

Zolang de mensen die hierkomen wonen niet hun cultuur kunnen aan passen aan de onze kunnen ze beter in hun land gaan wonen waar ze vandaan komen,.
OMG
Oud 02-11-2004, 17:28
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
omdat een neonazi niet alleen zijn mening uit.
Oud 02-11-2004, 17:30
Floris82
Floris82 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 18:25 :
Damn, wat een gezeur, als een neo nazi zou zijn doodgeschoten hadden we hier ook niemand horen huilen, dus waarom wel over deze kneus?
Tja, volgens mij kun je neo-nazi's niet vergelijken met Theo van Gogh. Maar ja, jij zult het wel weten.
__________________
Much Too Serious, Lighten Up!
Oud 02-11-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Poep schreef op 02-11-2004 @ 18:27 :
Dus ik begrijp alle ophef niet.
niet logisch
Oud 02-11-2004, 17:30
Poep
Poep is offline
Citaat:
Get pierced schreef op 02-11-2004 @ 18:26 :
Het ligt aan hun achterlijke cultuur, als we hier in dit land met onze cultuur iets doen wat hun niet aan staat, dan denken hun kom laten we hem vermoorden. En het ergste vind ik nog dat sommige mensen die marokaan verdedigen, wat iemand ook zegt, je hebt nooit het recht om iemand anders te vermoorden. Allochtonen kunnen zeggen wat ze willen maar wat geeft iemand anders die zich beledigt voelt of aangesproken voelt het recht om zijn leven te beindigen. Als iemand mij discrimineerd of beledigt ofzo dan ga ik hem toch ook niet neersteken.

Zolang de mensen die hierkomen wonen niet hun cultuur kunnen aan passen aan de onze kunnen ze beter in hun land gaan wonen waar ze vandaan komen,.
Je moet begrijpen dat een Moslim voornamelijk een Moslim is en niets anders. Zijn geloof staat centraal in zijn leven. Neem nu iets wat centraal staat in jouw leven. Stel dat iemand jouw partner of je kind verbaal aanvalt. Doe je dan iets terug?

Ik zou dat persoonlijk niet doen. Er is nu één Moslim geweest die dat wel heeft gedaan. Er zijn vele Nederlanders geweest die dat wel hebben gedaan.

Moorden hebben één reden; namelijk persoonlijke dwarszitting van de moordenaar door het slachtoffer. Dat kan op allerlei manieren gebeuren.
Oud 02-11-2004, 17:30
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
Floris82 schreef op 02-11-2004 @ 18:28 :
Dat deed je dus....
niet toen ik "valt racistische uitspraken ook onder vrijheid van meningsuiting?" zei.
Oud 02-11-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 02-11-2004 @ 18:28 :
omdat een neonazi niet alleen zijn mening uit.
Jawel, ook een neo nazi uit alleen zijn mening. Het probleem is dat allochtonen haten en moslims haten verankerd zit in de huidige nederlandse maatschappij. Van gogh is zelf een mooi voorbeeld van iemand die bewust haat zaait tegen de Islam, en daarbij ook nog door de maatschappij word geaccepteerd, verschrikkelijk gewoon.
Oud 02-11-2004, 17:31
Verwijderd
Wat is het verschil tussen een neo-nazi en theo
Zijn toch allebei mensen met dezelfde rechten
Net die marrokaan.
En iemand die zich niet aan de regels houd
Moet worden gestraft
En daar heeft geen andere marokaan geen fuck mee te maken
Oud 02-11-2004, 17:31
Poep
Poep is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-11-2004 @ 18:30 :
niet logisch
Ik begríjp het ook wel, maar ik kan er zelf verder niets mee.
Oud 02-11-2004, 17:32
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
alweer zoiets verk*nkert
schoon schip maken, selectief
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 02-11-2004, 17:33
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Samaris schreef op 02-11-2004 @ 17:35 :
Ik weet niet of hij al gepost is, maar: [afbeelding]
prachtig
Oud 02-11-2004, 17:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nu.nl

Van Gogh maakte er geen geheim van dat hij door zijn stellingname geregeld werd bedreigd. "Heel vaak, telefonisch, schriftelijk, om nog maar te zwijgen van al die klachten bij discriminatiemeldpunten. (...) Waarom zou ik een moslim niet mogen uitmaken voor geitenneuker? Ten eerste heeft geestelijk leider Khomeini ooit zelf geschreven dat als de vrouw ongesteld is, de man een geit mag nemen.

------------------

Idd, waarom is het gegeneraliseerde discriminatie als Van Gogh het zegt? Natuurlijk een erg provocerende uitspraak, maar als een Ajatollah het zegt dan kan het wel door de beugel? Natuurlijk is Khomeini een extreem voorbeeld met extreme aanhangers, maar in dat geval had van Gogh wel gelijk aangezien het disrespect voor vrouwen in de (extreme) Islam.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-11-2004, 17:34
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 18:31 :
Jawel, ook een neo nazi uit alleen zijn mening. Het probleem is dat allochtonen haten en moslims haten verankerd zit in de huidige nederlandse maatschappij. Van gogh is zelf een mooi voorbeeld van iemand die bewust haat zaait tegen de Islam, en daarbij ook nog door de maatschappij word geaccepteerd, verschrikkelijk gewoon.
Ach ja omgekeerd kan je het ook zeggen.
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:34
Poep
Poep is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 02-11-2004 @ 18:31 :
Jawel, ook een neo nazi uit alleen zijn mening. Het probleem is dat allochtonen haten en moslims haten verankerd zit in de huidige nederlandse maatschappij. Van gogh is zelf een mooi voorbeeld van iemand die bewust haat zaait tegen de Islam, en daarbij ook nog door de maatschappij word geaccepteerd, verschrikkelijk gewoon.
Ja je hebt gelijk. Ik hoorde net dat Van Gogh Moslims de laatste tijd standaard geitenneukers noemt. Hiermee geeft hij niet alleen blijk van grote misvatting op religieus gebied maar ook van de wil tot het zaaien van haat en verderf. Natuurlijk moet hij het kunnen zeggen hoor, ik vind het best, maar het is inderdaad schandalig dat iedereen nu tranen met tuiten huilt.
Oud 02-11-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 02-11-2004 @ 18:31 :
Wat is het verschil tussen een neo-nazi en theo
Zijn toch allebei mensen met dezelfde rechten
Net die marrokaan.
En iemand die zich niet aan de regels houd
Moet worden gestraft
En daar heeft geen andere marokaan geen fuck mee te maken
Ik probeer aan te geven dat de heer van gogh gewoon een stuk gespuis is net zoals een neo nazi, alleen dat hij maatschappelijk geaccepteerd is waardoor iedereen opeens begint te janken en te zeiken op allochtonen en moslims.

Natuurlijk mag je niemand dood maken, en dat behoort gewoon te worden gestraft
Oud 02-11-2004, 17:35
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Poep schreef op 02-11-2004 @ 18:34 :
Ja je hebt gelijk. Ik hoorde net dat Van Gogh Moslims de laatste tijd standaard geitenneukers noemt. Hiermee geeft hij niet alleen blijk van grote misvatting op religieus gebied maar ook van de wil tot het zaaien van haat en verderf. Natuurlijk moet hij het kunnen zeggen hoor, ik vind het best, maar het is inderdaad schandalig dat iedereen nu tranen met tuiten huilt.
Hij had ongelijk. Het zijn moordenaars.
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:37
Verwijderd
je kont
Oud 02-11-2004, 17:38
Poep
Poep is offline
Citaat:
Zaina schreef op 02-11-2004 @ 18:35 :
Hij had ongelijk. Het zijn moordenaars.
"Het" zijn moordenaars? Oh p-lease man.
Oud 02-11-2004, 17:38
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
omg kijk dit wordt nu onder heel msn'end breezah nederland verstuurd:

Het is weer een MARROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERT
Maar wel INTIMIDEERT
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
en de moslims gaan maar door met MOORDEN
en de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
wand we zijn die moslim moorden MOE


OMG ik vind dit zo grappig , ik moet er bijna van huilen

dat ze zelf eens integreren
__________________
i create glitches with my voice
Oud 02-11-2004, 17:39
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Poep schreef op 02-11-2004 @ 18:38 :
"Het" zijn moordenaars? Oh p-lease man.
Ja het klonk ongeveer net zo raar als dat iemand zegt hoe iemand wel of niet mag reageren.
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 02-11-2004 @ 18:20 :
De reacties van Marokkanen op het NOS zeggen genoeg...

'Je moet niet tegen pibulls schoppen'
'Vuur werd met vuur bestreden'

Natuurlijk is dit de minderheid. Maar deze denkwijze lééft wel onder de moslimgemeenschap!
En ook in míj, want ik vind het niet verstandig om de moslims, waarvan nu eenmaal een klein deel fundamentalistisch en agressief is, zo tegen je op te zetten.
Oud 02-11-2004, 17:40
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
k begrijp niet waarom die extreem links en extreem rechts mensen elkaar proberen te dissen.... of wie dan ook....
t gaat erom dat theo zijn mening had over de koran, en om die redenen is hij vermoord door buitenlanders... iets wat gewoon niet kan! er moet gewoon eens een keer wat aan gedaan worden
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 02-11-2004, 17:40
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-11-2004 @ 18:38 :
omg kijk dit wordt nu onder heel msn'end breezah nederland verstuurd:

Het is weer een MARROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERT
Maar wel INTIMIDEERT
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
en de moslims gaan maar door met MOORDEN
en de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
wand we zijn die moslim moorden MOE


OMG ik vind dit zo grappig , ik moet er bijna van huilen

dat ze zelf eens integreren
Die spelfout maakt het wel hilarisch.
__________________
Czech us out
Oud 02-11-2004, 17:40
Poep
Poep is offline
Citaat:
Zaina schreef op 02-11-2004 @ 18:39 :
Ja het klonk ongeveer net zo raar als dat iemand zegt hoe iemand wel of niet mag reageren.
Ik begrijp je niet
Oud 02-11-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 02-11-2004 @ 18:38 :
omg kijk dit wordt nu onder heel msn'end breezah nederland verstuurd:

Het is weer een MARROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERT
Maar wel INTIMIDEERT
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
en de moslims gaan maar door met MOORDEN
en de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
wand we zijn die moslim moorden MOE


OMG ik vind dit zo grappig , ik moet er bijna van huilen

dat ze zelf eens integreren
omg
echt he als iemand mij dit stuurt stuur ik die een virus (L)
ik kreeg dit net ;

Zeggen wat je wil kan niet meer in dit kut
land!!!
Mensen die dat deden worden dood geschoten.
Pim was de eerste nu Theo!! Zet een dubbele roos
voor je naam uit protest tegen dit geweld en VOOR
vrije meningsuiting!!!!
Stuur dit naar iedereen uit je msn lijst
Oud 02-11-2004, 17:41
Poep
Poep is offline
Citaat:
Blink182 schreef op 02-11-2004 @ 18:40 :
k begrijp niet waarom die extreem links en extreem rechts mensen elkaar proberen te dissen.... of wie dan ook....
t gaat erom dat theo zijn mening had over de koran, en om die redenen is hij vermoord door buitenlanders... iets wat gewoon niet kan! er moet gewoon eens een keer wat aan gedaan worden
Uhum, door een Nederlander
Oud 02-11-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Blink182 schreef op 02-11-2004 @ 18:40 :
k begrijp niet waarom die extreem links en extreem rechts mensen elkaar proberen te dissen.... of wie dan ook....
t gaat erom dat theo zijn mening had over de koran, en om die redenen is hij vermoord door buitenlanders... iets wat gewoon niet kan! er moet gewoon eens een keer wat aan gedaan worden
Theo zat beuwust haat te zaaien omdat hij daarz elf beter van werd, een mening hebben is in mijn ogen eigenlijk geheel iets anders dan bewust haat en onvrede zaaien zoals theo dat graag deed.
Oud 02-11-2004, 17:42
Splodge
Avatar van Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Caligula schreef op 02-11-2004 @ 17:28 :
Inderdaad. Er is slechts 1 ding zeker: er zijn (naar mijn weten) ca 1 miljard mensen die zich moslim noemen, maar in zekere zin zijn er evenveel versies van de islam. Qua grondbeginsel gelijk, maar wat verdere invulling betreft hangt het van de interpretatie af van persoon zelf die de koran leest. Als ik de koran lees kijk ik naar onjuistheden of dingen die mijn houding als atheïst versterken, maar iemand met fundementalistische ideëen of neanderthaler-ideëen over vrouwen zoekt bewijs voor de ideologie die die persoon al heeft. Terwijl je leest maak je je eigen interpretatie adh al in jouw hoofd bestaande meningen.

Dus het is niet de islam die "fout" is, maar de persoon die zijn eigen interpretatie er aan geeft die niet strookt met onze Nederlandse normen en waarden.
Hallelujah!
__________________
Leave... But don't leave me
Oud 02-11-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Blink182 schreef op 02-11-2004 @ 18:40 :
k begrijp niet waarom die extreem links en extreem rechts mensen elkaar proberen te dissen.... of wie dan ook....
t gaat erom dat theo zijn mening had over de koran, en om die redenen is hij vermoord door buitenlanders... iets wat gewoon niet kan! er moet gewoon eens een keer wat aan gedaan worden
wat wil je er aan doen ?
toen het pim gedoe
is er toen ook wat aan gedaan ?
Oud 02-11-2004, 17:42
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
November surprise!
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 02-11-2004, 17:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
blijkbaar zijn er toch veel mensen bang voor iemand die soms de koe bij de horens durft te pakken.

Gauloises, heb je toevallig de serie Najib en Julia gezien? Ik kan niet zeggen dat ik het gevolgd heb maar de paar afleveringen die ik heb gezien vond ik dusdanig boeiend omdat Van Gogh toch wel zeker inzicht had in de zaken waar hij regelmatig harde uitspraken over deed.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-11-2004, 17:42
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
perseus schreef op 02-11-2004 @ 18:39 :
En ook in míj, want ik vind het niet verstandig om de moslims, waarvan nu eenmaal een klein deel fundamentalistisch en agressief is, zo tegen je op te zetten.
en helaas voor alle "anti-IS"-brulaapjes hebben de moslims nooit het monopolie gehad op fundamentalisme. wat is fundamentalisme anders dan andermans gelijk niet accepteren en je eigen gelijk met (verbaal) geweld afdwingen?

trouwens wel een superprestatie. al bijna drie threads vol en nog steeds heeft niemand iets nieuws gezegd.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Oud 02-11-2004, 17:43
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
als iemand mij op zit te naaien heel mn leven ofzo die ik niet mag, dan vermoord ik hem ook niet, ookal zou ik dat stiekum wel willen
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 02-11-2004, 17:43
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
ja, onze vrijheid van meningsuiting rijkt weer erg ver weg..



doodzonde...
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.