Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 05:13
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-11-2004 @ 05:18 :
Net op de BBC:

Israelische kindertjes met vlaggetjes: 'vieren' dat Arafat dood is.

ZIEK!

Weetje, ook deze kids zullen ooit moeten leren om samen te leven met de Palestijnen of met een Palestijnse staat. Zou wel handig zijn als die ouders hun kinderen DAT zouden leren
Dit gaat idd véél te ver!
Advertentie
Oud 12-11-2004, 05:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ja...

Laten we hopen dat Sharon nu wel 'moet' gaan onderhandelen met de Palestijnen. En laten we hopen dat die nieuwe Palestijnse leiders er meer van bakken dan Arafat.

Altijd positief blijven he!
Oud 12-11-2004, 06:07
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-11-2004 @ 05:18 :
Net op de BBC:

Israelische kindertjes met vlaggetjes: 'vieren' dat Arafat dood is.

ZIEK!

Weetje, ook deze kids zullen ooit moeten leren om samen te leven met de Palestijnen of met een Palestijnse staat. Zou wel handig zijn als die ouders hun kinderen DAT zouden leren
Zo vaak in de "palestijnse gebieden": martelaren geschildert op de muren, kinderen in kleuterklasjes zingen al liedjes over bloed geven aan hun land ("ik wil sterven voor palestina") en ze lopen met vlaggetjes, nep-bommenriemen en geweren rond.

ZIEK!
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 12-11-2004, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 12-11-2004 @ 07:07 :
Zo vaak in de "palestijnse gebieden": martelaren geschildert op de muren, kinderen in kleuterklasjes zingen al liedjes over bloed geven aan hun land ("ik wil sterven voor palestina") en ze lopen met vlaggetjes, nep-bommenriemen en geweren rond.

ZIEK!
Oud 12-11-2004, 08:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-11-2004 @ 01:32 :
Weet je wat ik niet snap?

Dat Israel 20,30 jaar geleden - toen er nog geen Palestijnen met geweren in de bezette gebieden liepn - niet begonnen is met de opbouw van een Palestijnse staat.


eeer
Waarom is dat een taak van Israel? Palestijnen willen dat gebied toch hebben? Moeten zij het opbouwen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 08:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-11-2004 @ 05:18 :
Net op de BBC:

Israelische kindertjes met vlaggetjes: 'vieren' dat Arafat dood is.

ZIEK!

Weetje, ook deze kids zullen ooit moeten leren om samen te leven met de Palestijnen of met een Palestijnse staat. Zou wel handig zijn als die ouders hun kinderen DAT zouden leren
njah, de toekomst ligt bij de kinderen. Heb die beelden niet gezien op de BBC (kwamen die beelden uit de nederzettingen wellicht?), maar je ziet vaker dat kinderen gebruikt worden in de politieke situatie in een conflict (boeit niet zoveel welk conflict en voor/van welke kant).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 08:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 07:40 :
wil je bewijzen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 09:01 :


eeer
Waarom is dat een taak van Israel? Palestijnen willen dat gebied toch hebben? Moeten zij het opbouwen [/B]
waarom?? De staat israel werd er na woII als goedmakertje tussen gepropt, en daar zaten de gemiddelde Palestijnen niet op te wachten, daarom.

Als je dan al zo nodig heilige zaak van Israel wil aanhangen moet je wel de geschiedenis kennen
Oud 12-11-2004, 08:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 12-11-2004 @ 09:05 :
waarom?? De staat israel werd er na woII als goedmakertje tussen gepropt, en daar zaten de gemiddelde Palestijnen niet op te wachten, daarom.




dude, het ging om 20 a 30 jaar geleden. Voor de goede orde betreft het dus 1970/80
Dat is dan alweer een generatie verder.

edit: en daarnaast ga ik het niet meer hebben over de stichting van de staat Israel aangezien dat toch jouw gelijk tegen de mijne is en visa versa en dat toch nergens toe leidt in deze discussie.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 09:06 :




dude, het ging om 20 a 30 jaar geleden. Voor de goede orde betreft het dus 1970/80
Dat is dan alweer een generatie verder.

edit: en daarnaast ga ik het niet meer hebben over de stichting van de staat Israel aangezien dat toch jouw gelijk tegen de mijne is en visa versa en dat toch nergens toe leidt in deze discussie. [/B]

ik vind meisjes van 24 die rol ogen omdat ze gelijk denken te hebben aandoenlijk

ik neem het je verder niet kwalijk..

de mensen daar zijn niet veel verder als de gemiddelde holbewoner, eerst vechten en dan praten......
Oud 12-11-2004, 08:20
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 12-11-2004 @ 09:05 :
waarom?? De staat israel werd er na woII als goedmakertje tussen gepropt, en daar zaten de gemiddelde Palestijnen niet op te wachten, daarom.

Als je dan al zo nodig heilige zaak van Israel wil aanhangen moet je wel de geschiedenis kennen
Ze hadden toen ook een staat kunnen krijgen die groter was dan alles wat ze er nu nog ooit kunnen uitslepen.
Oud 12-11-2004, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 12-11-2004 @ 07:07 :
Zo vaak in de "palestijnse gebieden": martelaren geschildert op de muren, kinderen in kleuterklasjes zingen al liedjes over bloed geven aan hun land ("ik wil sterven voor palestina") en ze lopen met vlaggetjes, nep-bommenriemen en geweren rond.

ZIEK!
Och, op Israelische scholen werd Arafat ook vast decennia lang als pure duivel afgeschilderd en werd kindertjes wijsgemaakt dat hun ergste vijand de Palestijnen waren, en dat die nooit een eigen staat zouden krijgen. Hou alsjeblieft eens op met dat zoeken naar een aanknoping voor objectieve superioriteit, het begint te vervelen.
Oud 12-11-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 09:03 :
wil je bewijzen?
De palestijnen doen het ook dus zal het wel niet erg zijn
Oud 12-11-2004, 08:52
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 09:01 :
eeer
Waarom is dat een taak van Israel? Palestijnen willen dat gebied toch hebben? Moeten zij het opbouwen
Mja, daar heb je een punt. Maar het slopen van alles wat aan een palestijnse staat gedaan is, door politiebureaus te slopen, huizen te bouwen op hun grondgebied (nouja, tenminste aan de adere kant van de groene lijn), de leider niet te erkennen, het gebied de facto over te nemen. Israel heeft in ieder geval de taak om het opbouwen van de staat niet te verhinderen.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 12-11-2004, 09:10
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
dat kan
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 12-11-2004, 10:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-11-2004 @ 09:52 :
Mja, daar heb je een punt. Maar het slopen van alles wat aan een palestijnse staat gedaan is, door politiebureaus te slopen, huizen te bouwen op hun grondgebied (nouja, tenminste aan de adere kant van de groene lijn), de leider niet te erkennen, het gebied de facto over te nemen. Israel heeft in ieder geval de taak om het opbouwen van de staat niet te verhinderen.
Over welke jaren heb je het nu. Want als het gaat om 1970/80 heeft dat weinig nut aangezien monsieur Arafat Israel toen niet erkende.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 10:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 07:40 :
hoezo sarcasme? dat is wat gebeurd, mensen sturen gerust kinderen van 12-14 jaar naar buiten om te vechten tegen Israel.


En dan maar zeiken als er doden vallen onder kinderen....
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 12-11-2004, 12:04
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 11:35 :
Over welke jaren heb je het nu. Want als het gaat om 1970/80 heeft dat weinig nut aangezien monsieur Arafat Israel toen niet erkende.
Ik heb het over de laatste jaren, omdat ik totaal geen enkel verstand heb over de geschiedenis van het conflict .
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 12-11-2004, 13:04
Quincy
Quincy is offline
godver is ie nou al dood?
Oud 12-11-2004, 13:14
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
T_ID
Citaat:
En dan maar zeiken als er doden vallen onder kinderen....
De keren dat er gezeikt word over de kindermoorden van Israel gaat het om kinderen die op dat moment naar school gingen, of gewoon aan het spelen waren. Dan zou je kunnen zeggen dat het allemaal per ongeluk gaat, maar er mag ook geen ambulance bij, of je mag als vader niet bij je bijna dode kind komen. Je moet hem als ware langzaam, lijdend zien doodgaan.
En dan maar zeiken dat er zelfmoordaanslagen worden gepleegd.
Oud 12-11-2004, 14:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
November 13, 2004 ㅡ
North Korea has declared three days of national mourning for Palestinian leader Yasser Arafat, who died Thursday in Paris.
The state-run Korea Central News Agency said yesterday that the government of the Democratic People's Republic of Korea decided to formally honor Mr. Arafat between Nov.15 and 17 by flying flags at half-mast. The Democratic People's Republic of Korea is North Korea's formal name.
Referring to Mr. Arafat as "a close friend of the Korean people," the report said the Palestinian leader had visited North Korea six times between 1981 and 1993.
According to the report, Mr. Arafat was given the title of Hero of the Democratic People's Republic of Korea during his first visit.
Kim Yong-nam, president of the Supreme People's Assembly Presidium, the North's top policy-making body, sent condolences.
http://joongangdaily.joins.com/20041...090309031.html

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 14:40
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Rare jongens, die Noord-Koreanen

Beetje het 'de vijand van de vriend van mijn vijand is mijn vriend'-idee zeker...
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 12-11-2004, 15:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-11-2004 @ 13:04 :
Ik heb het over de laatste jaren, omdat ik totaal geen enkel verstand heb over de geschiedenis van het conflict .
jammer voor je, maar ik had t over de situatie 20/30 jaar geleden
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 15:44
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 16:38 :
jammer voor je, maar ik had t over de situatie 20/30 jaar geleden

Moet me toch eens in gaan lezen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 12-11-2004, 15:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-11-2004 @ 16:44 :

Moet me toch eens in gaan lezen
ik ook nog hoor
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-11-2004 @ 14:14 :
T_ID


De keren dat er gezeikt word over de kindermoorden van Israel gaat het om kinderen die op dat moment naar school gingen, of gewoon aan het spelen waren. Dan zou je kunnen zeggen dat het allemaal per ongeluk gaat, maar er mag ook geen ambulance bij, of je mag als vader niet bij je bijna dode kind komen. Je moet hem als ware langzaam, lijdend zien doodgaan.
En dan maar zeiken dat er zelfmoordaanslagen worden gepleegd.
Precies ik krijg altijd wat van die mensen die bleren dat de palestijnen zo gewelddadig zijn ja hoor hoe zou dat nou komen
Oud 12-11-2004, 15:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 16:56 :
Precies ik krijg altijd wat van die mensen die bleren dat de palestijnen zo gewelddadig zijn ja hoor hoe zou dat nou komen
ik kan je visa versa ook verhalen gaan opnoemen hoor.

maar dat zal weinig constructiefs aan de discussie toevoegen ipv doen wie de grootste slachtoffer in het conflict is, kun je beter kijken hoe je zelf je kunt ontplooiien door een goed beeld achter te laten bij de wereld en dat is iig niet door massal gemaskerd, kids included, de straat op te gaan en schreeuwen dat joden dood moeten en allah groot is.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 16:58 :
ik kan je visa versa ook verhalen gaan opnoemen hoor.

maar dat zal weinig constructiefs aan de discussie toevoegen ipv doen wie de grootste slachtoffer in het conflict is, kun je beter kijken hoe je zelf je kunt ontplooiien door een goed beeld achter te laten bij de wereld en dat is iig niet door massal gemaskerd, kids included, de straat op te gaan en schreeuwen dat joden dood moeten en allah groot is.
Zij zijn wel wat minder genuanceerd maar ik kan je verzekeren dat de Isrealische kids gaan haar beter zijn met dat gedans op straat
Je ziet hier gewoon dat ze op groeien met wederzijdse haat.Ja aan beide kanten. Maar Israel is wel hypocriet door het probleem voldig bij de palestijnen te leggen.

Heb je die walgelijke reactie van Lapid op de dood van arafat gehoord?
Oud 12-11-2004, 16:05
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 17:02 :
Heb je die walgelijke reactie van Lapid op de dood van arafat gehoord?
Ik iig niet Vertel eens?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 12-11-2004, 16:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 12-11-2004 @ 17:02 :
Zij zijn wel wat minder genuanceerd maar ik kan je verzekeren dat de Isrealische kids gaan haar beter zijn met dat gedans op straat
Je ziet hier gewoon dat ze op groeien met wederzijdse haat.Ja aan beide kanten.


sure Kinderen moeten sowieso niet bij conflicten betrokken worden

Citaat:

Maar Israel is wel hypocriet door het probleem voldig bij de palestijnen te leggen.


zucht
waarom moest dit zinnetje er nu weer bij? ik word een beetje moe van dat gevingerwijs.

Citaat:

Heb je die walgelijke reactie van Lapid op de dood van arafat gehoord?
haha lapid

nee, maar volgens mij had je me dat al gevraagd (of iemand anders?) of ik dat gehoord had, maar nee dat heb ik dus niet.
heb je een quote?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Spartan schreef op 12-11-2004 @ 17:18 :
Sorry, maar ik had persoonlijk het idee dat hij al een week dood was. Steeds verwarrende berichten enzo!
dat vermoed ik ook denk dat ze de boel gewoon wat hebben gerekt om verschillende redenen:
- het voorkomen van een machtsvaccuum binnen de palestijnse autoriteiten;
- het voorkomen van directe chaos in de palestijnse gebieden
- het onderhandelen rondom de nalatenschap van de arafat (geld m.n.)
- voorkomen dat toekomstige herdenkdagen van arafat op dezelfde dag valt als de herdenkdag van Rabin (die op 4 nov. was vermoord).

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:06 :
Kinderen moeten sowieso niet bij conflicten betrokken worden
Volwassenen wel.
Oud 12-11-2004, 16:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2004 @ 17:23 :
Volwassenen wel.

nouja, ze betrekken er zichzelf in.. moeten ze zelf weten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:24 :

nouja, ze betrekken er zichzelf in.. moeten ze zelf weten
Dat lijkt me larie voor 99% van de volwassenen.
Oud 12-11-2004, 16:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2004 @ 17:26 :
Dat lijkt me larie voor 99% van de volwassenen.
wat een positief mensbeeld heb je toch
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:27 :
wat een positief mensbeeld heb je toch
Hoe veel volwassenen zijn er die denken: "Goh, laat ik eens lekker oorlog voeren!"?
Oud 12-11-2004, 16:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2004 @ 17:27 :
Hoe veel volwassenen zijn er die denken: "Goh, laat ik eens lekker oorlog voeren!"?
sommigen zien het als iets noodzakelijks.
dan is het niet lekker oorlog voeren, maar oorlog voeren omdat het moet ofzo
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:29 :
sommigen zien het als iets noodzakelijks.
dan is het niet lekker oorlog voeren, maar oorlog voeren omdat het moet ofzo
Nee, omdat machthebbers ze hebben wijsgemaakt dat het voor een "goede zaak" is.
Oud 12-11-2004, 16:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2004 @ 17:30 :
Nee, omdat machthebbers ze hebben wijsgemaakt dat het voor een "goede zaak" is.
Waarom hebben sommige buren ruzie met elkaar?

een mens vecht nu eenmaal voor zijn/haar behoud of gewin.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:33
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 12-11-2004 @ 07:07 :
Zo vaak in de "palestijnse gebieden": martelaren geschildert op de muren, kinderen in kleuterklasjes zingen al liedjes over bloed geven aan hun land ("ik wil sterven voor palestina") en ze lopen met vlaggetjes, nep-bommenriemen en geweren rond.

ZIEK!
Het is ziek, maar palestijnen lopen ook te juichen op straat als een idioot zich weer heeft opgeblazen en 20 israelis heeft gedood. Dus je mag het wel een beetje in de huidige context plaatsen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 12-11-2004, 16:36
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:31 :
Waarom hebben sommige buren ruzie met elkaar?

een mens vecht nu eenmaal voor zijn/haar behoud of gewin.

waarom hebben de meeste buren geen ruzie met elkaar?
samenwerken is het best
(eigenlijk Tit for tat, maar geen zin om dat uit te leggen)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 12-11-2004, 16:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-11-2004 @ 17:36 :
waarom hebben de meeste buren geen ruzie met elkaar?
samenwerken is het best
(eigenlijk Tit for tat, maar geen zin om dat uit te leggen)
Samenwerken gaat goed totdat er schaarste optreedt

(<3 hobbes)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:31 :
Waarom hebben sommige buren ruzie met elkaar?

een mens vecht nu eenmaal voor zijn/haar behoud of gewin.
Klopt. In het geval van oorlog gaat het echter altijd om belangen van de machthebbers en nooit om belangen van degenen die vechten in de oorlog.
Oud 12-11-2004, 16:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-11-2004 @ 17:50 :
Klopt. In het geval van oorlog gaat het echter altijd om belangen van de machthebbers en nooit om belangen van degenen die vechten in de oorlog.
hmm een oorlog waarin je vecht in opdracht van de machthebbers kan ook van belang zijn voor jezelf
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-11-2004, 17:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
"We offeren onze ziel en ons bloed voor Yassir Arafat"



"We marcheren met zn allen naar Jeruzalem. We zijn allemaal martelaren."



weet je wat men nu denkt:
tyf een eind op met je palestijnse staat. Met zulk gelul verdien je het niet.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 17:15.
Oud 12-11-2004, 17:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 18:13 :
"We offeren onze ziel en ons bloed voor Yassir Arafat"



"We marcheren met zn allen naar Jeruzalem. We zijn allemaal martelaren."



weet je wat men nu denkt:
tyf een eind op met je palestijnse staat. Met zulk gelul verdien je het niet.
Een volk heeft alleen het recht op een staat als zebelooft de internationale rechtsorde te respecteren?
right...

(even totaal vergeten dat Israel al iets van 50 jaar de VN negeert)
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 12-11-2004, 17:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 17:40 :
Samenwerken gaat goed totdat er schaarste optreedt

(<3 hobbes)
nah, samenwerken gaat goed totdat het gedrag van de ander onvoorspelbaar wordt of dat het einde van een reeks prisoners dilemmas in beeld komt

<3 Axelrod
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 12-11-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-11-2004 @ 18:13 :
"We offeren onze ziel en ons bloed voor Yassir Arafat"



"We marcheren met zn allen naar Jeruzalem. We zijn allemaal martelaren."



weet je wat men nu denkt:
tyf een eind op met je palestijnse staat. Met zulk gelul verdien je het niet.
Weet je wat iets genuanceerdere mensen nu denken: 'die mensen zijn overwelmd door emoties omdat hun leider is overleden. Wat een autistische debielen zijn mensen die vinden dat ze nu geen recht meer hebben op een eigen staat.'
Oud 12-11-2004, 18:09
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Wat een mongolen. Het leek wel of dat ze de finale van het wereldkampioenschap hadden verloren.
__________________
Czech us out
Oud 12-11-2004, 18:15
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Zaina schreef op 12-11-2004 @ 19:09 :
Wat een mongolen. Het leek wel of dat ze de finale van het wereldkampioenschap hadden verloren.
Was het hier dan ook zo'n gekkenhuis in '74 en '78?

Offtopic: 250
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina deel 8
T_ID
500 26-10-2006 16:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2
Hydrogen
181 16-09-2005 09:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina topic 2
dingokoning
312 05-03-2005 23:35
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.