Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2010, 21:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op dit moment eens aan het rondneuzen voor een zorgverzekering voor 2011 want aangezien er nogal wat dingen wijzigen in het basispakket wil ik wel graag van verzekering of pakket veranderen. Ik ben op dit moment verzekerd bij IZZ maar als ik de door mij gewenste dingen daar volgend jaar vergoed wil hebben zit ik vast aan een pakket van 160 euro per maand. Ik zat via www.independer.nl eens te kijken en kwam toen uit bij VGZ en Unive. Beide verzekeringen zijn (gedeeltelijk) gefuseerd waardoor de paketten nagenoeg hetzelfde zijn. Daar hoef ik het dus niet voor te doen. Ben nu aan het zoeken of ik via iets bij een van beide in een collectief kan wat me geld scheelt maar ben ook benieuwd naar jullie ervaringen met VGZ of Unive zodat ik daar eventueel ook m'n keuze op kan baseren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 10:50
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik heb al jaren Univé. Vorig jaar wel een hoop gedoe mee gehad; ik stond tot die tijd bij mijn vader op de polis, maar om allerlei redenen wilde ik dat niet meer. Toen gingen ze de polis afsplitsen maar alles wat daarbij fout kon gaan ging fout, waardoor ik een tijdje mijn vader's premie betaalde en hij helemaal niets Is uiteindelijk, na enig aandringen, wel weer goedgekomen, maar wel een vrij achterlijke fout. Maar goed, met het verzekeringsgedeelte heb ik eigenlijk nog nooit problemen gehad. Alles wat ze zouden moeten vergoeden vergoeden ze gewoon zonder gezeur. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik een nota voor moest schieten (of er überhaupt een kreeg, alles gaat altijd direct naar Univé).

Wat wil je overigens voor extra dekking dat het zo duur wordt? Veel van die aanvullende verzekeringen zijn voor de gemiddelde persoon vrij nutteloos. Nu heb jij natuurlijk astma en ik weet niet hoe het zit met de vergoeding van die medicatie, maar het loont wel de moeite om het allemaal eens door te rekenen. Een tandartsverzekering bijvoorbeeld kost je al gauw een tientje of meer per maand en de bedragen die vergoed worden zijn niet zo schokkend hoog, dus zeker als je niet vaak iets aan je gebit hebt is dat gewoon geld weggooien.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 18:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanaf volgend jaar wordt de anticonceptiepil niet meer vergoed vanuit de basisverzekering dus die wil ik graag vergoed hebben maar die zit vaak alleen maar in de duurdere paketten (behalve dus die jongerenpaketten). Daarnaast vind ik fysiotherapie, tandarts en bril belangrijk. Ik zou ook niet een duur pakket nemen voor een dingetje wat ik eruit vergoed krijg, dan is het vaak voordeliger om het zelf te betalen maar als je al deze dingen bij elkaar optelt haal je het er vaak wel uit. Zo heb ik de vergoeding voor m'n steunzolen al een aantal jaren laten varen want vaak krijg je bijna niets vergoed maar zit het wel in een duur pakket. Tandarts vind ik wel belangrijk omdat ik m'n verstandskiezen nog steeds heb en m'n tandarts het wel in de gaten wil houden dus ik ga er vanuit dat ze er nog wel eens uit moeten en vanaf volgend jaar wordt de kaakchirurg ook niet meer vanuit de basisverzekering vergoed voor zoiets.

Voor m'n astma krijg ik m'n medicijnen wel vergoed maar is het wel belangrijk om een goede vergoeding te hebben voor fysiotherapie en is het goed om in de gaten te houden hoe je vergoeding voor hulpmiddelen (vernevelaars, voorzetkamers, dekbed/matrashoezen) en revalidatie (dan wel in Nederland dan wel in Davos) is. De ene verzekering is daar makkelijker in dan de andere.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 18:43
hmkey
hmkey is offline
Citaat:
Vanaf volgend jaar wordt de anticonceptiepil niet meer vergoed vanuit de basisverzekering dus die wil ik graag vergoed hebben maar die zit vaak alleen maar in de duurdere paketten (behalve dus die jongerenpaketten). Daarnaast vind ik fysiotherapie, tandarts en bril belangrijk. Ik zou ook niet een duur pakket nemen voor een dingetje wat ik eruit vergoed krijg, dan is het vaak voordeliger om het zelf te betalen maar als je al deze dingen bij elkaar optelt haal je het er vaak wel uit. Zo heb ik de vergoeding voor m'n steunzolen al een aantal jaren laten varen want vaak krijg je bijna niets vergoed maar zit het wel in een duur pakket. Tandarts vind ik wel belangrijk omdat ik m'n verstandskiezen nog steeds heb en m'n tandarts het wel in de gaten wil houden dus ik ga er vanuit dat ze er nog wel eens uit moeten en vanaf volgend jaar wordt de kaakchirurg ook niet meer vanuit de basisverzekering vergoed voor zoiets.

Voor m'n astma krijg ik m'n medicijnen wel vergoed maar is het wel belangrijk om een goede vergoeding te hebben voor fysiotherapie en is het goed om in de gaten te houden hoe je vergoeding voor hulpmiddelen (vernevelaars, voorzetkamers, dekbed/matrashoezen) en revalidatie (dan wel in Nederland dan wel in Davos) is. De ene verzekering is daar makkelijker in dan de andere.
CZ jongeren vergoed wel anticonceptie geloof ik
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 20:06
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
CZ jongeren vergoed wel anticonceptie geloof ik
Tot 21 jaar ja Ik had eerst CZ met jongerenpakket. Heb vandaag besloten om voor volgend jaar voor Ohra te gaan, pil wordt vergoedt, alle normale tandartskosten worden vergoedt (consult, vullingen, verdoving etc.). Heb het ook via Independer gedaan, krijg je er nog korting op ook.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 22:55
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
De anticonceptiepil kost toch niet meer dan een paar tientjes per jaar? Waarom zou je dat vergoed willen hebben?

Voor zover ik heb begrepen worden alleen niet-gecompliceerde extracties door de kaakchirurg niet meer vergoed, dus de eenvoudige gevallen die de tandarts ook zelf kan doen. Het echte hak- en breekwerk wordt nog wel vergoed, dus als je verstandskiezen eruit moeten worden gesneden wordt het gewoon vergoed.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 13-11-2010 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 12:37
Verwijderd
Hmm ik heb met unive slechte ervaringen. Ook unive gaat dingen nogal radicaal wijzigen dus ik wil ook overstappen in 2011. Ik zit nu bij unive zekur. Dat is voor jongeren/studenten. Ik weet niet of je nog student bent?
De pil krijg ik alleen vergoed schijnbaar als ik het via internet bestel. Verder moet ik voor mijn huidige medicijnen gewoon bij betalen.

Ik ben nog extra verzekerd en betaal 94 euro in de maand, maar ik heb medicijnen, lenzen, en fysiotherapie.
Dat is nogal slecht, want vooral de lenzen krijg je nauwelijks vergoed. Medicijnen zit je vast aan een eigen risico en fysiotherapie is maar 9 behandelingen.

Al met al vind ik het een rot verzekering
dus ik hoop dat iemand komt met goede ervaringen over een andere verzekering.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 18:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik weet niet of je orgaandonor bent, maar als dat zo is kun je je collectief verzekeren bij een aantal verzekeringsmaatschappijen via www.donorpolis.nl Mijn moeder is daar ook verzekerd, en zij krijgt aardig wat korting. Ik zou eens kijken of je met collectiviteitskorting daar eventueel goedkoper uit kunt zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 23:56
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Weet iemand hoe het zit met vrijwillig eigen risico en aanvullende verzekeringen? Het verplicht eigen risico geldt niet voor een aanvullende verzekering maar hoe zit dit met eigen risico? Ik kan dit echt nergens vinden...
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 09:23
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Zelfde. Je hebt gewoon één eigen risico, of je dat zelf verhoogt of niet maakt niet uit.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 11:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Fosca: de aanvullende verzekering kent geen eigen risico. De zaken die onder de aanvullende verzekering vallen, worden vergoed (vaak tot een bepaald maximum). Zaken die onder de basisverzekering vallen, krijg je vergoed zodra je volledige eigen risico (dus verplicht en vrijwillig) 'op' is.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 16:54
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Bedankt!
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 09:07
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
De anticonceptiepil kost toch niet meer dan een paar tientjes per jaar? Waarom zou je dat vergoed willen hebben?
Dat is niet waar, sommige pillen zijn best duur. Ik heb een vrij goedkope en ik zit op ca. 60 euro per jaar.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 12:36
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ja, ik ging uit van de standaard Microgynon-pil, die kost 20 euro per jaar. Maar er zijn er inderdaad ook een paar die flink wat duurder zijn.

Overigens misschien nog wel een goede tip: AnderZorg (onderdeel van Menzis). Voor de basisverzekering zijn ze het goedkoopst, en ook de aanvullende verzekeringen zijn best scherp geprijsd voor wat ze allemaal vergoeden.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 18:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, ik slik Yasmin en daar moet ik alleen zelf al een aardig bedrag als eigen bijdrage voor bijbetalen vandaar dat als het enigzins mogelijk en lonend is, ik de rest wel graag vergoed wil hebben.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 21:46
Verwijderd
@M@rco: De meeste pillen zijn wel ietsje duurder dan een paar tientjes per jaar.

Ik zit al jaren bij CZ. Heb één jaar een overstapje gemaakt naar National Academic, maar ben nu al weer een paar jaar weer terug bij CZ. Bevalt tot nog toe goed. Ik vind behalve de vergoeding, ook de service belangrijk.

Laatst gewijzigd op 17-11-2010 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 22:12
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
@M@rco: De meeste pillen zijn wel ietsje duurder dan een paar tientjes per jaar.

Ik zit al jaren bij CZ. Heb één jaar een overstapje gemaakt naar National Academic, maar ben nu al weer een paar jaar weer terug bij CZ. Bevalt tot nog toe goed. Ik vind behalve de vergoeding, ook de service belangrijk.
Service? Ik heb geloof ik nooit service nodig gehad bij CZ, maar ben overgestapt omdat ik het echt veel te duur vind voor wat ik er voor krijg. Ik heb alleen tandartskosten en anticonceptiepilkosten die elk jaar terugkomen, verder kom ik nauwelijks bij de huisarts laat staan in een ziekenhuis of wat dan ook. En die tandartskosten zou ik bij CZ zelf moeten betalen en m'n pil ook... En dat voor duurder dan een andere verzekering die het wel dekt, dan klopt er wat mij betreft iets niet.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 22:22
Verwijderd
Bij iedere verzekering zit de tandarts toch in een aanvullend pakket? En de pil idem? Juist wanneer het alleen om tandarts en pil gaat, is het jongerenpakket van CZ volgens mij interessant?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 07:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn pil is 100 euro per jaar.

Ik zit bij Trias en zag dat ze ook een "Jong" pakket hadden voor mensen tot 27 jaar. Daar zit een tandartsverzekering in zonder maximum. Ik vind dat zo raar, want ze vergoeden hetzelfde als nu bij mijn aanvullende tandartsverzekering en daar krijg ik maar 500 euro max vergoed (en betaal ik 200 euro premie!!!! -> die tandartsverzekering is wel een rip off... het is dat ik het er bijna elk jaar wel uit krijg, maar anders, pfoe.)

Maar in dat "Jong" pakket vergoeden ze meer dan mijn standaard aanvullend+extra tand pakket en het is ongeveer even duur. Zit dus ook pil vergoed in, bril is 150 euro per 2 jaar, fysio is 600 euro pj (ipv 200), psychologische hulp is 240 ipv niets etc.
Denk dat ik maar even moet switchen voor twee jaar
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 14:18
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik heb net een Zilveren Kruis Studenten verzekering afgesloten. Met mijn eisen pakket (bril/lenzen, anticonceptie, werelddekking) schelen de meeste verzekeringen maar een paar euro maar bij Zilveren Kruis krijg je eenmalig €75 cadeau en zodoende werd die het goedkoopst. Met het maximale eigen risico betaal ik daar straks ongeveer €73 per maand en krijg ik lenzen voor €100 vergoed.

@ Daantje: mijn tandarts heeft het ook al jaren over mijn verstandskiezen die er 'ooit' uit moeten dus ik heb hem vorige maand gevraagd of hij ze er voor eind van het jaar nog uit wil halen. Scheelt me een tandartsverzekering in 2011. Vond ie prima
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 17:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mijn pil is 100 euro per jaar.

Ik zit bij Trias en zag dat ze ook een "Jong" pakket hadden voor mensen tot 27 jaar. Daar zit een tandartsverzekering in zonder maximum. Ik vind dat zo raar, want ze vergoeden hetzelfde als nu bij mijn aanvullende tandartsverzekering en daar krijg ik maar 500 euro max vergoed (en betaal ik 200 euro premie!!!! -> die tandartsverzekering is wel een rip off... het is dat ik het er bijna elk jaar wel uit krijg, maar anders, pfoe.)

Maar in dat "Jong" pakket vergoeden ze meer dan mijn standaard aanvullend+extra tand pakket en het is ongeveer even duur. Zit dus ook pil vergoed in, bril is 150 euro per 2 jaar, fysio is 600 euro pj (ipv 200), psychologische hulp is 240 ipv niets etc.
Denk dat ik maar even moet switchen voor twee jaar
Ik zag gisteren idd dat Trias hetzelfde Jong-pakket heeft als waar ik het over had bij Univé en VGZ. Helaas nog steeds nergens een collectief gevonden bij een van de drie waar ik aan deel kan nemen. Vind het zo lastig waarvoor ik moet kiezen want wil echt wel weg bij IZZ.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 17:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
probeer anders de consumentenbondsite eens, daar worden collectiviteitsdingen ook meegerekend.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 17:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Idd, dat wilde ik nog noemen in mijn post. Daar kan je echt goed verzekeringen vergelijken en nu niet alleen voor leden van de consumentenbond maar ook voor niet-leden. Helaas kwam daar voor mij ook geen korting uit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 23:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit bij AnderZorg en ik denk wel dat ik blijf. De pil ging toch al van mijn eigen risico af, dus het maakt vrij weinig uit of het nou wel of niet in de basis zit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 22:18
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ik zit bij AnderZorg en ik denk wel dat ik blijf. De pil ging toch al van mijn eigen risico af, dus het maakt vrij weinig uit of het nou wel of niet in de basis zit.
Nu kun je de pil als aanvullende nemen.

Ik vroeg me af, waarom hebben alle verzekeraars veel dingen vergoed per 2 of 3 jaar? Zo stimuleren ze toch alleen maar dat je overstapt na een jaar?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 10:58
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Nu kun je de pil als aanvullende nemen.

Ik vroeg me af, waarom hebben alle verzekeraars veel dingen vergoed per 2 of 3 jaar? Zo stimuleren ze toch alleen maar dat je overstapt na een jaar?
Stel je stapt een jaar over en komt een jaar later weer terug, die vergoeding blijft dan nog steeds op jaren staan.
Maar ze stimuleren zo inderdaad dat je overstapt na een jaar, want overstappen loont.

Ik zit bij takecarenow (agis), de basisverzekering is daar met korting van CJP heel goedkoop, aanvullende pakketten zijn ook redelijk goed qua vergoeding.
@Dana voor jou denk ik alleen dat dit qua polis niets is, zijn vrij uitgeklede pakketten.

Fosca, die polis die jij hebt afgesloten klinkt ook wel goed, zeker met 75 euro nog wat je teruggestort krijgt, toch een leuk bedrag .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 16:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Maar Fosca heeft een maximaal eigen risico en mag straks -als er iets gebeurt- de eerste 500 euro zelf terug gaan betalen, als het niet meer is. Dat lijkt mij echt vervelend
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 22:17
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Oh dat had ik nog helemaal niet gezien.. ER kan je altijd zelf kiezen..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 11:01
Verwijderd
ik zit bij takecarenow omdat ik t gezeik van vgz zat was, ben 110 euro kwijt met aanvullende verzekering... bij vgz heb ik een hoop gebitch gehad, ik zou eigenlijk al overgestapt zijn maar zij vonden dat ik een achterstand had er niet was dus kon dat afgelopen jaar niet, en omdat zij een fout hadden gemaakt ging t mis met betalen bij mn pa en was ik opeens niet meer aanvullend verzekerd, fuck you then.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis VGZ geworden Heb vanavond alle plus en minpunten op papier gezet van m'n huidige verzekering en die van Univé/VGZ/Trias en daar kwamen die laatste het gunstigste uit qua prijs/vergoedingen. Via www.unitedconsumers.nl kreeg ik 10% korting bij VGZ dus daarom heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:32
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik ga héél vaak naar de tandarts en andere zorgkosten maak ik eigenlijk vrij weinig, dus ik ga ook voor VGZ: Basisverzekering + Jong Pakket. Denk ik..

Weet iemand of de tandartskostenvergoeding zonder maximum voor alle tandartsbehandelingen geldt en altijd voor 100%?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je via de zorgvergelijker van de consumentenbond kijkt lijkt dat er wel op ja Daar staat het per behandelcode uitgesplitst.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 15:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik ga héél vaak naar de tandarts en andere zorgkosten maak ik eigenlijk vrij weinig, dus ik ga ook voor VGZ: Basisverzekering + Jong Pakket. Denk ik..

Weet iemand of de tandartskostenvergoeding zonder maximum voor alle tandartsbehandelingen geldt en altijd voor 100%?
Trias Jong heeft ook geen maximum voor tandartskosten. Ik ben daar ook een beetje wantrouwig om. Weet iemand daar meer over?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 15:46
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat kunnen ze best doen, de kans dat mensen van tussen de 18 en 27 ineens honderden euro's aan tandartskosten hebben is niet zo groot. In de voorwaarden (p. 17) staat ook duidelijk dat ze gewoon alles onbeperkt vergoeden, dus lijkt me wel een goede deal dan.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 26-11-2010 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 18:35
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Univé, VGZ en Trias hebben alledrie dezelfde Jong Pakket, geloof ik. Het verschil in de premie is minimaal. Misschien werken ze op een of andere manier samen ofzo.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 15:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, klopt VGZ, Univé, Trias en IZA vormen samen UVIT en zijn dus zo goed als gefuseerd alleen bieden ze elk nog wel hun eigen polis onder hun naam aan maar onder vrijwel dezelfde voorwaarden. Vriendin van me die als zorgverlener met de zorgverzekeraars te maken had dacht ook dat de klantenservice enzo ook wel hetzelfde zou kunnen zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 15:48
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb me er ondertussen iets meer in verdiept en m'n definitieve keuze valt op VGZ via United Consumers (basisverzekering + Jong Pakket). Bij CZ gingen de kosten van m'n cholesterolverlagende medicijnen van m'n eigen risico af, maar bij VGZ zullen ze (van 't voorkeursmerk) volledig vergoed worden. Maar de volledige tandartskostendekking was natuurlijk 't belangrijkste voor me . Ik neem 500,00 euro vrijwillige eigen risico en via United Consumers zal ik in totaal 108,96 euro besparen, maar wie weet neem ik die iPod Nano 8GB (t.w.v. 159,00 euro).

Ik hoop nu alleen dat VGZ 'n redelijk georganiseerde zorgverzekeraar is en qua service ook 'n beetje meevalt.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Sann saait geen nieuw topic dus saai ik er een #1209
Verwijderd
500 10-11-2010 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.